Taperen Skrevet 24. januar 2017 #4181 Del Skrevet 24. januar 2017 3 minutter siden, Frøkensina skrev: Endelig har jeg evolvert til en Jolteon 1683 cp, thundershock/thunderbolt. Da var du voldsom heldig med din første Jolteon, BESTE moveset både defensiv og attack, grattis 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 24. januar 2017 #4182 Del Skrevet 24. januar 2017 Akkurat nå, Taperen skrev: Da var du voldsom heldig med din første Jolteon, BESTE moveset både defensiv og attack, grattis Åh nå ble jeg stolt av den Det var min beste wonder iv Eevee tror jeg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 24. januar 2017 #4183 Del Skrevet 24. januar 2017 28 minutter siden, Frøkensina skrev: Kjedelig da. Jeg har bare opplevd at det registreres i sentrum i Oslo, ikke hjemme. Samtidig var det umulig å spinne pokestoppen på jobben, men i blant kunne jeg spinne noen laangt borte Har pleid å registreres hjemme, men ikke i går. Ikke så mye som 10 meter ble registrert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 24. januar 2017 #4184 Del Skrevet 24. januar 2017 Wow.. Snorlaxen min er på gym fremdeles, satte den på gym rundt kl 12. Må være rekord her i gården! Kult! Gymmen hadde vel 30 000. Pleier jo å skifte så fort, er midt i byen og. Men neida, Snorlax hjelper yellow team med å holde stand. Gult er kult! Kanskje jeg får hentet ut mer coins i morgen, for første gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldus Skrevet 24. januar 2017 #4185 Del Skrevet 24. januar 2017 Idag fikk jeg endelig mine to første babyer! Pichi og Togepi. Både jeg og guttunge ble helt i ekstase da de endelig klekket 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 24. januar 2017 #4186 Del Skrevet 24. januar 2017 3 timer siden, Taperen skrev: Grattis Tangela er en meget bra pokemon mot Vaporeon og Rhydon, hvis du er i gym å kjemper da.... Åh? Det visste jeg ikke! Da vet jeg det til neste gang jeg prøver meg på en gym! En god del Vaporeons og Rhydons i gymmene her omkring. 3 timer siden, Taperen skrev: VIne Whip er best, og så skulle den helst hatt Solar Beam istedenfor Sludge Bomb, men bra alikavel Min har også Sludge bomb, så da er den vel ikke top notch akkurat. Men må jo prøve den i gym en gang! Dagens lykkefangst: en Growlithe! Begynner å nærme seg en Arcanine nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 24. januar 2017 #4187 Del Skrevet 24. januar 2017 Veldig store forskjeller her i landet, her hvor jeg holder til dukker de opp rett som det er, har fanget 55 så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 24. januar 2017 #4188 Del Skrevet 24. januar 2017 Da ble det en jævla Mankey i 5 km egget, men i 10 km egget så dukket det opp en wonder Snorlax, ikke de beste statsa, men så er jo Snorlax bra da uansett, dette var forøvrig min sjette Snorlax, fire av de har kommet i fra egg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 24. januar 2017 #4189 Del Skrevet 24. januar 2017 Fikk to babyer i dag, en Pichu og en Cleffa, har tidligere fått en Igglybuff, så har tre babyer fra egg. Fikk også min andre Ditto og en Dratini i dag, så er fornøyd med dagen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 25. januar 2017 #4190 Del Skrevet 25. januar 2017 (endret) 8 timer siden, Taperen skrev: Da ble det en jævla Mankey i 5 km egget, men i 10 km egget så dukket det opp en wonder Snorlax, ikke de beste statsa, men så er jo Snorlax bra da uansett, dette var forøvrig min sjette Snorlax, fire av de har kommet i fra egg. Ikke klag Noen av oss har bare fått en Snorlax (sikkert noen som ikke har fått han også)! Endret 25. januar 2017 av Brimi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 25. januar 2017 #4191 Del Skrevet 25. januar 2017 Nei skal ikke klage ang Snorlax, men leter etter denne forbanna Grimeren i 5 km egget, kunne jeg bare fått EN av den, så kunne jeg byttet bort en Snorlax, har du fått mange Grimer da Brimi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 25. januar 2017 #4192 Del Skrevet 25. januar 2017 1 time siden, Brimi skrev: Ikke klag Noen av oss har bare fått en Snorlax (sikkert noen som ikke har fått han også)! Jeg har også bare én Men den har best IV og moveset, så skal ikke klage. Tok meg 6 mnd å få en, så får nok ikke en til på en stund 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 25. januar 2017 #4193 Del Skrevet 25. januar 2017 (endret) 1 time siden, Taperen skrev: Nei skal ikke klage ang Snorlax, men leter etter denne forbanna Grimeren i 5 km egget, kunne jeg bare fått EN av den, så kunne jeg byttet bort en Snorlax, har du fått mange Grimer da Brimi? Sist du snakka om Grimer trodde jeg du mente Gengar Har bare 1 Grimer, og den fikk jeg ikke i egg i hvert fall. Muk har jeg bare sett 1 gang, og den stakk av Endret 25. januar 2017 av Aamu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 25. januar 2017 #4194 Del Skrevet 25. januar 2017 Fort gjort å blingse Aamu En liten historie ang Grimer, i fjor høst da vi var på ferie så hadde jeg og datteren min en liten kjøretur til et lite tettsted for å fange Pokémons, nei nå kjører vi hjem sier jeg, hadde kjørt et par hundre meter da datteren min brølte ut, HVA ER DETTE, og ja, hva tror dere, datteren min trykte villt på Grimeren, og den satt som ei kula, jeg rygget bilen tilbake, men så den ikke i nearby, og tenkte, shit la gå, den dukker nok opp en vakker dag igjen.....ja ja mensan, så feil kan en ta..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 25. januar 2017 #4195 Del Skrevet 25. januar 2017 3 minutter siden, Taperen skrev: Fort gjort å blingse Aamu En liten historie ang Grimer, i fjor høst da vi var på ferie så hadde jeg og datteren min en liten kjøretur til et lite tettsted for å fange Pokémons, nei nå kjører vi hjem sier jeg, hadde kjørt et par hundre meter da datteren min brølte ut, HVA ER DETTE, og ja, hva tror dere, datteren min trykte villt på Grimeren, og den satt som ei kula, jeg rygget bilen tilbake, men så den ikke i nearby, og tenkte, shit la gå, den dukker nok opp en vakker dag igjen.....ja ja mensan, så feil kan en ta..... Ja, se der.. Men du finner den nok en dag! Hvis trading kommer, kan du få min 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 25. januar 2017 #4196 Del Skrevet 25. januar 2017 Forresten så er jeg mistenksom angående alle småspurvene og rottene som er å finne. Er det kun fordi det skal skapes en kontrast mellom event (fuglene) og "dagligdags spilling"? Eller vil rotter, og fugler, ha noe å si i forbindelse med fangst av fuglene som kommer? Jeg fantaserte meg frem til at kanskje man må ofre candies, eller pokemons, for å fange en fugl? At man derfor bør hamstre, og ha et lager av dem (at det er derfor de spawner så veldig nå). Sikkert bare en fantasi, men jeg tar ingen sjanser og samler på dem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 25. januar 2017 #4197 Del Skrevet 25. januar 2017 Tror du kan være inne på noe der Aamu, er mye vi ikke vet, og John Hanke(Niantic sjefen) har sagt at det finnes noe i spillet som INGEN har oppdaget ennå..... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 25. januar 2017 #4198 Del Skrevet 25. januar 2017 1 minutt siden, Taperen skrev: Tror du kan være inne på noe der Aamu, er mye vi ikke vet, og John Hanke(Niantic sjefen) har sagt at det finnes noe i spillet som INGEN har oppdaget ennå..... Ja, kan jo hende. Jeg tar ingen sjanser i hvert fall, som sagt Ingenting å tape på det, kommer fuglene og det viser seg at det ikke har noen sammenheng, får man jo mye XP på å utvikle Har 100 slots ledig, så har litt å gå på. Vet du noe om når det oppdateres? Spennende at det er noe ingen har oppdaget enda! Men det er merkelig også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #4199 Del Skrevet 25. januar 2017 Etter å ha klekket utelukkende ræl i sikkert de 20 siste eggene, fikk jeg endelig en Pichu! Har bare Igglybuff fra før, så helt ok med noen nye babypokiser. Angående Snorlax - jeg er på level 29, og har aldri, da mener jeg aldri, sett snurten av en Snorlax annet enn på gym Ikke får jeg noe særlig 10 km-egg heller, så tydelig at jeg kan se langt etter den. Har fanget to Lapras da, med den generøse cp-en 10 (!) og 445(men ikke fått noen i egg). Noen som vet om det finnes noe kart over gymmer forresten? Anonymkode: 8ab53...fc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 25. januar 2017 #4200 Del Skrevet 25. januar 2017 Ja er jo rart at ikke disse såkalte hardcore spillerne har oppdaget spillets hemmelighet. Her samler jeg også på Pidgey, har vel rundt 60 stk i bagen nå, men evolvet en del med lucky egg her om dagen, gidder ikke oppgradere bagen mere nå, er på 500, sparer coins til evt event som en må bruke coins på, derfor er det kjekt at jeg fortsatt har såpass mange mons i gymmene at jeg kan innkassere 100 coins pr 21 time, kjekt å ha... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå