Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Taperen skrev:

Stemmer med det kartet en av dere la inn ovenfor her, det er det som gjelder.

Seriøst så får jeg bare "møkk" i 10KM om dagen, 5KM å egentlig! Har alle Pokermoen"s til og med nummer 82 (og en del etter det) 83 leste jeg man finner i ASIA haha par pokerstops unna :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Steel Wing og Hyper Beam :) Og 1974CP!

Anonymkode: d52be...e22

Det er det nest beste defensive moveset du kunne få, Steel Wing er MEGET bra, det har min også, den fanget jeg også wild, har power han opp til CP 3005 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, RoyalGard skrev:

Seriøst så får jeg bare "møkk" i 10KM om dagen, 5KM å egentlig! Har alle Pokermoen"s til og med nummer 82 (og en del etter det) 83 leste jeg man finner i ASIA haha par pokerstops unna :P

83 er Farfetched? Den har jeg sett, men ikke fanget. Aner ikke hvor jeg "så" den :P 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Frøkensina skrev:

Har klekket mange egg i dag med en spinnvill gps.  Fikk tre nye i egg, Smoochum, Tangela og Hitmonchan. Fått endel rusk også i egg som Weedle. 

Grattis :)

Tangela er en meget bra pokemon mot Vaporeon og Rhydon, hvis du er i gym å kjemper da....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Frøkensina skrev:

83 er Farfetched? Den har jeg sett, men ikke fanget. Aner ikke hvor jeg "så" den :P 

Å ja nice :D

mine dyr frem til 83, Aha ser jeg har glemt å Evolve Kadabra :)

lol 1.jpg

lol 2.jpg

lol 3.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, RoyalGard skrev:

Hva er det du mangler i fra eggene da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Taperen skrev:

Grattis :)

Tangela er en meget bra pokemon mot Vaporeon og Rhydon, hvis du er i gym å kjemper da....

Kjekt å vite! Jeg hadde aldri sett den før, så det var litt morsomt. Min har 1232 cp og vine whip/sludgebomb, og "wonder".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Frøkensina skrev:

Den har jeg også sett, og du har sikkert "sett" den der jeg har sett den, nemlig i et gym, liker det ikke helt, da det er stor sjanse for st det er en som har jukset den til seg, har også sett Tauros i gym.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Taperen skrev:

Den har jeg også sett, og du har sikkert "sett" den der jeg har sett den, nemlig i et gym, liker det ikke helt, da det er stor sjanse for st det er en som har jukset den til seg, har også sett Tauros i gym.

Hm, går det an å jukse seg til de da? Kanskje de har funnet de på reise?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Frøkensina skrev:

Kjekt å vite! Jeg hadde aldri sett den før, så det var litt morsomt. Min har 1232 cp og vine whip/sludgebomb, og "wonder".

VIne Whip er best, og så skulle den helst hatt Solar Beam istedenfor Sludge Bomb, men bra alikavel :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Hm, går det an å jukse seg til de da? Kanskje de har funnet de på reise?

Ja håper de har funnet de på ferie, men er mange som jukser de til seg, forstår at de laster ned programmer som gjør at de kan flytte seg til feks New York uten problemer, fange det de vil, sloss seg inn i gymmer, fange Pokémons med høy IV, alt er visst mulig for de som er data/mobil nerder, den katogerien er ikke jeg i 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Taperen skrev:

Ja håper de har funnet de på ferie, men er mange som jukser de til seg, forstår at de laster ned programmer som gjør at de kan flytte seg til feks New York uten problemer, fange det de vil, sloss seg inn i gymmer, fange Pokémons med høy IV, alt er visst mulig for de som er data/mobil nerder, den katogerien er ikke jeg i 

Åh ok, det har jeg ikke vært klar over. Kan forklare enkelte gymbytter på natta i surt vær osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, Taperen skrev:

Det er det nest beste defensive moveset du kunne få, Steel Wing er MEGET bra, det har min også, den fanget jeg også wild, har power han opp til CP 3005 :)

Virkelig? Da skal jeg ikke klage :hoppendeglad:

Anonymkode: d52be...e22

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, RoyalGard skrev:

Porygon :)

Porygon.JPG

Javel ja, du sliter med den ja, har fått to av den, her er det Grimer og Magby jeg mangler.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg lurer på er hvorfor så mange pokémons blir styggere og styggere når de evolverer? :P Hvertfall etter min smak :ler: 

Gengar (og Persian forsåvidt) er ett unntak hvor det er motsatt, men f.eks. Squirtle-Blastoise, Nidoran-Nidoking, Abra-Kadabra-Alakazam, Machop - osv. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
12 minutter siden, Taperen skrev:

Javel ja, du sliter med den ja, har fått to av den, her er det Grimer og Magby jeg mangler.

Hehe, jakter på den litt overalt :D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Frøkensina skrev:

Har klekket mange egg i dag med en spinnvill gps.  Fikk tre nye i egg, Smoochum, Tangela og Hitmonchan. Fått endel rusk også i egg som Weedle. 

I går var gps'n spinnvill hos meg. Men spillet nektet å registrere noe på eggene 😑

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, charactouy skrev:

I går var gps'n spinnvill hos meg. Men spillet nektet å registrere noe på eggene 😑

Kjedelig da. Jeg har bare opplevd at det registreres i sentrum i Oslo, ikke hjemme. Samtidig var det umulig å spinne pokestoppen på jobben, men i blant kunne jeg spinne noen laangt borte :ler: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...