Taperen Skrevet 24. januar 2017 #4141 Del Skrevet 24. januar 2017 Ellers så kan jeg ikke si at GPSen har blitt edru etter siste oppdatering, raver fortsatt rundt i grøfta når en er å sloss i gym, opplevde å bli kastet ut to ganger mens jeg sloss i går kveld, JEG var ihvertfall edru, verre med GPSen.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoyalGard Skrevet 24. januar 2017 #4142 Del Skrevet 24. januar 2017 14 minutter siden, Taperen skrev: Hei, ja synes også dette er et gøyalt spill, og jeg som ikke er i nærheten av å ha spillt noe slikt før, men en gang må jo være den første, selv om en er over halvveis til 100....., Max level er vel 40 hehe Straks Level 28 her :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 24. januar 2017 #4143 Del Skrevet 24. januar 2017 (endret) 27 minutter siden, Taperen skrev: Jo takk for det, men har klekket to 5 km egg etterpå, bare ræl, fikk et 10 km som jeg håper kan inneholde det eneste jeg mangler i de eggene, nemlig Magby Får håpe det! Jeg mangler fortsatt en haug. Har mange 5 km jeg klekker nå så får se:) Endret 24. januar 2017 av Aamu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 24. januar 2017 #4144 Del Skrevet 24. januar 2017 11 minutter siden, RoyalGard skrev: Max level er vel 40 hehe Straks Level 28 her :D Jeg mente at jeg var over halvveis til 100 ÅR !! Må du ha det inn med teskje...😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 24. januar 2017 #4145 Del Skrevet 24. januar 2017 7 minutter siden, Aamu skrev: Får håpe det! Jeg mangler fortsatt en haug. Har mange 5 km jeg klekker nå så får se:) Mangler du fortsatt mange som du kan få i 5 km egg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoyalGard Skrevet 24. januar 2017 #4146 Del Skrevet 24. januar 2017 4 minutter siden, Taperen skrev: Jeg mente at jeg var over halvveis til 100 ÅR !! Må du ha det inn med teskje...😜 Haha sånn går det når ikke følger med Hehe Ja det er en del tid som blir borte :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoyalGard Skrevet 24. januar 2017 #4147 Del Skrevet 24. januar 2017 (endret) 42 minutter siden, Taperen skrev: Jo takk for det, men har klekket to 5 km egg etterpå, bare ræl, fikk et 10 km som jeg håper kan inneholde det eneste jeg mangler i de eggene, nemlig Magby Fikk den i 2 KM egg, Faktisk alle de små kommer fra 2KM Endret 24. januar 2017 av RoyalGard 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #4148 Del Skrevet 24. januar 2017 Huff jeg begynner å bli lei... Er bare kjedelige som spawner og får bare ræl fra eggene.... æsj Anonymkode: 679ce...308 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #4149 Del Skrevet 24. januar 2017 1 time siden, RoyalGard skrev: Fikk den i 2 KM egg, Faktisk alle de små kommer fra 2KM Det stemmer ikke. Magby, Elekid og Smoochum kommer fra 10km egg, Pichu og Togepi fra 5km og Igglybuff og Cleffa fra 2km-egg. Anonymkode: 9301b...d5a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoyalGard Skrevet 24. januar 2017 #4150 Del Skrevet 24. januar 2017 (endret) 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det stemmer ikke. Magby, Elekid og Smoochum kommer fra 10km egg, Pichu og Togepi fra 5km og Igglybuff og Cleffa fra 2km-egg. Anonymkode: 9301b...d5a Hola, de kom i 2KM, jeg har sett denne før så jeg ble overasket selv Endret 24. januar 2017 av RoyalGard 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 24. januar 2017 #4151 Del Skrevet 24. januar 2017 Jeg fikk smoochum i 10 km egg, ellers har jeg fått 4 iglybuff. Så mangler flere babyer. Og jeg har klekket egg, som en superhelt. Men får jo bare kjipe ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #4152 Del Skrevet 24. januar 2017 ÅÅÅ! Var ute på pokemonjakt og på slutten av turen dukket det opp en dragonair! Jeg klarte ikke å fange den og til slutt stakk den. Dette er ANDRE gangen dragonair stikker fra meg. SÅ IRRITERENDE!!! Anonymkode: 679ce...308 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #4153 Del Skrevet 24. januar 2017 Jeg fanget min første Dragonite fra senga i morges! Bor på bydga og har et par spawnpoints rundt huset som jeg kun klarer å nå uten å gå ned til veien når gps-en drifter litt. Trodde ikke min egne øyne da jeg så den på nearby-lista da jeg åpnet appen bare for å sjekke, satt å tenkte på at "åh, nå må jeg LØPE" og BAM der poppet den opp. Det tok sikkert 40 ultraballs og mange razzberries å fange den, men jeg fikk den til slutt! Ikke ideelt move set, men en Dragonite er en Dragonite, ikke sant? Anonymkode: d52be...e22 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #4154 Del Skrevet 24. januar 2017 26 minutter siden, RoyalGard skrev: Hola, de kom i 2KM, jeg har sett denne før så jeg ble overasket selv Vel, de skal i følge Niantic komme i ulike egg. Da må du ha opplevd en glitch. Jeg har fått alle, noen flere ganger, og alle kom i ulike egg. Det blir hvertfalø feil å so at alle kommer i 2km-egg Anonymkode: 9301b...d5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 24. januar 2017 #4155 Del Skrevet 24. januar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fanget min første Dragonite fra senga i morges! Bor på bydga og har et par spawnpoints rundt huset som jeg kun klarer å nå uten å gå ned til veien når gps-en drifter litt. Trodde ikke min egne øyne da jeg så den på nearby-lista da jeg åpnet appen bare for å sjekke, satt å tenkte på at "åh, nå må jeg LØPE" og BAM der poppet den opp. Det tok sikkert 40 ultraballs og mange razzberries å fange den, men jeg fikk den til slutt! Ikke ideelt move set, men en Dragonite er en Dragonite, ikke sant? Anonymkode: d52be...e22 Så kult! en Dragonite er en Dragonite ja! Hvilket moveset fikk du? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 24. januar 2017 #4156 Del Skrevet 24. januar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel, de skal i følge Niantic komme i ulike egg. Da må du ha opplevd en glitch. Jeg har fått alle, noen flere ganger, og alle kom i ulike egg. Det blir hvertfalø feil å so at alle kommer i 2km-egg Anonymkode: 9301b...d5a Dette stemmer med min erfaring også. Babypokemon skal i utgangspunktet komme fra ulike egg, ikke bare 2km 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #4157 Del Skrevet 24. januar 2017 2 minutter siden, Mormont skrev: Så kult! en Dragonite er en Dragonite ja! Hvilket moveset fikk du? Steel Wing og Hyper Beam Og 1974CP! Anonymkode: d52be...e22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 24. januar 2017 #4158 Del Skrevet 24. januar 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fanget min første Dragonite fra senga i morges! Bor på bydga og har et par spawnpoints rundt huset som jeg kun klarer å nå uten å gå ned til veien når gps-en drifter litt. Trodde ikke min egne øyne da jeg så den på nearby-lista da jeg åpnet appen bare for å sjekke, satt å tenkte på at "åh, nå må jeg LØPE" og BAM der poppet den opp. Det tok sikkert 40 ultraballs og mange razzberries å fange den, men jeg fikk den til slutt! Ikke ideelt move set, men en Dragonite er en Dragonite, ikke sant? Anonymkode: d52be...e22 Så sant så sant, Dragonite er Dragonite Er en herlig følelse når den sitter, en sitter egentlig bare og tenker at.....nå stikker den....nå stikker den....Grattis 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 24. januar 2017 #4159 Del Skrevet 24. januar 2017 18 minutter siden, Mormont skrev: Dette stemmer med min erfaring også. Babypokemon skal i utgangspunktet komme fra ulike egg, ikke bare 2km Stemmer med det kartet en av dere la inn ovenfor her, det er det som gjelder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 24. januar 2017 #4160 Del Skrevet 24. januar 2017 (endret) Har klekket mange egg i dag med en spinnvill gps. Fikk tre nye i egg, Smoochum, Tangela og Hitmonchan. Fått endel rusk også i egg som Weedle. Endret 24. januar 2017 av Frøkensina 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå