Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

Har ikke spilt siden i sommer, men gikk inn i går. Skulle fange en Pidgey, men så forvandlet den seg plutselig til en sky eller noe? Flubber tror jeg den het?  Skjedd mye nytt i pokemon skjønner jeg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Chroma skrev:

Har ikke spilt siden i sommer, men gikk inn i går. Skulle fange en Pidgey, men så forvandlet den seg plutselig til en sky eller noe? Flubber tror jeg den het?  Skjedd mye nytt i pokemon skjønner jeg. :P

Ditto du fikk da....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, hog skrev:

19 484 tilsammen. Mulig @Mormont har fler..? 

Ganske enig med din liste, men vil legge til Goldeen og trekke fra Abra.

Nei, det slår du meg gitt, jeg har fanget 18450 :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig start på dagen :cry3:første gang jeg finner Dragonite wild, så stikker den av etter én ultraball. En wild Vaporeon er jo litt gøy det og da, men CP-en er for lav til at jeg får brukt den til noe uansett. 

image.jpeg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skjer så lite på pokemonfronten for tida at jeg merker det ikke skal så mye til før jeg er fornøyd. I dag var jeg en kjapp tur nede i sentrum og snurret noen pokestops, og da fikk jeg endelig et 10km-egg! Og så fanget jeg en Squirtle og en Seel (driver og samler opp til en bedre Dewgong)! :) En litt bra dag på pokefronten i hvertfall.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går systematisk og prøver å få alle i Pokedex, litt kjipt at jeg må reise verden over hvis jeg skal ha den komplett. Godt det er ferie snart hehe :) Hvis noen i Oslo liker å fange så heng på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Ardwinna skrev:

Det skjer så lite på pokemonfronten for tida at jeg merker det ikke skal så mye til før jeg er fornøyd. I dag var jeg en kjapp tur nede i sentrum og snurret noen pokestops, og da fikk jeg endelig et 10km-egg! Og så fanget jeg en Squirtle og en Seel (driver og samler opp til en bedre Dewgong)! :) En litt bra dag på pokefronten i hvertfall.

Så bra :nori:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Taperen skrev:

Håper jeg også, klekket et egg nå, men det var bare en Pichu.....:grine:

Bedre lykke neste gang! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Mormont skrev:

Dårlig start på dagen :cry3:første gang jeg finner Dragonite wild, så stikker den av etter én ultraball. En wild Vaporeon er jo litt gøy det og da, men CP-en er for lav til at jeg får brukt den til noe uansett. 

Gøy med vill Vaporeon! Kun sett det én gang tror jeg, og den stakk av... Kjipern når Dragonite stikker av! Jeg fanget en, men den hadde cp på 50 eller noe (husker ikke, veldig lavt!). Synes Dragonair også stikker mye av! Kun fanget én.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, RoyalGard skrev:

Går systematisk og prøver å få alle i Pokedex, litt kjipt at jeg må reise verden over hvis jeg skal ha den komplett. Godt det er ferie snart hehe :) Hvis noen i Oslo liker å fange så heng på :D

Planlegger du utenlandstur? :) Hadde vært kult å fått en de ikke har i Europa, ja! Hvor tenker du deg hen? 
Jeg skal vel kanskje, kanskje, kanskje reise jeg og. Men det blir jo i Europa :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Aamu skrev:

Planlegger du utenlandstur? :) Hadde vært kult å fått en de ikke har i Europa, ja! Hvor tenker du deg hen? 
Jeg skal vel kanskje, kanskje, kanskje reise jeg og. Men det blir jo i Europa :P

Må vel nesten ta Europa først ja, må vel gjøre litt research først :) Men jeg syntes nå dette spillet er utrolig morsomt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, RoyalGard skrev:

Må vel nesten ta Europa først ja, må vel gjøre litt research først :) Men jeg syntes nå dette spillet er utrolig morsomt ;)

Ja, det fenger :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.7.2016 den 17.06, Tabris skrev:

Hvordan finner du de som står som "nearby", men to eller tre fotavtrykk borte? Hvordan kan vi vite hvilken retning vi skal gå i?

Er vel bare å gå til det pokerstoppet den spawner på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 timer siden, RoyalGard skrev:

Er vel bare å gå til det pokerstoppet den spawner på :D

Da jeg stilte det spørsmålet så var ikke det inkludert, dvs man kunne ikke se pokestopen de spawnet ved. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tabris skrev:

Da jeg stilte det spørsmålet så var ikke det inkludert, dvs man kunne ikke se pokestopen de spawnet ved. :)

Hehe jeg måtte re logge inn og siterte feil innlegg, la merket til at man ikke kunne slette heller.
My bad -Beklager det ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Aamu skrev:

Bedre lykke neste gang! 

Jo takk for det, men har klekket to 5 km egg etterpå, bare ræl, fikk et 10 km som jeg håper kan inneholde det eneste jeg mangler i de eggene, nemlig Magby :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, RoyalGard skrev:

Hehe ja syntes det er mye morro dette :D

Hei, ja synes også dette er et gøyalt spill, og jeg som ikke er i nærheten av å ha spillt noe slikt før, men en gang må jo være den første, selv om en er over halvveis til 100.....,:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...