Ardwinna Skrevet 22. januar 2017 #4101 Del Skrevet 22. januar 2017 Fremdeles bare ræl ute i villskap, men jeg fikk i det minste en ny babypokis i 2km-egget i dag! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 22. januar 2017 #4102 Del Skrevet 22. januar 2017 Her er det bare ræl i eggene også, mangler bare Magby av babypokisene, klekket to 5 km egg i dag, Abra og Poliwag, ikke mye å skryte av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 22. januar 2017 #4103 Del Skrevet 22. januar 2017 9 minutter siden, Taperen skrev: Her er det bare ræl i eggene også, mangler bare Magby av babypokisene, klekket to 5 km egg i dag, Abra og Poliwag, ikke mye å skryte av det. Jooooo! Abra vil jeg mer enn gjerne ha i egg! Mange Abraer! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 22. januar 2017 #4104 Del Skrevet 22. januar 2017 (endret) Så det er lite Abra hos deg Ardwinna, de har jeg har fanget 64 av, så du kunne jo fått noen av mine 😀 Endret 22. januar 2017 av Taperen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 22. januar 2017 #4105 Del Skrevet 22. januar 2017 2 timer siden, Taperen skrev: Så det er lite Abra hos deg Ardwinna, de har jeg har fanget 64 av, så du kunne jo fått noen av mine 😀 Ja takk! I følge spillet mitt har jeg sett 14 og fanget 9, så ja man kan jo si at de ikke akkurat er hyppige gjester her omkring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 22. januar 2017 #4106 Del Skrevet 22. januar 2017 2 timer siden, Ardwinna skrev: Jooooo! Abra vil jeg mer enn gjerne ha i egg! Mange Abraer! Jeg vil også ha Abra! De trives ikke her i byen heller 😑 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #4107 Del Skrevet 23. januar 2017 Hvilken pokemon har dere fanget flest av? I følge pokedexen min har jeg fanget 184 Eevee´s Anonymkode: bffd1...401 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 23. januar 2017 #4108 Del Skrevet 23. januar 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilken pokemon har dere fanget flest av? I følge pokedexen min har jeg fanget 184 Eevee´s Anonymkode: bffd1...401 Jeg er brutal og overfører alt som ikke er Wonder 😂 Så jeg vet ikke helt nøyaktig. Men regner det det er pidgey rattata eller nidoran. De er overalt 😠 Sukk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 23. januar 2017 #4109 Del Skrevet 23. januar 2017 Du sjekker hvor mange du har fanget i Pokedexet, trykk på Pokemonen, så kommer det frem hvor mange du har sett, og hvor mange du har fanget. Her har jeg to stk som skiller seg klart ut, og det er Eevee jeg har fanget flest av med 1342, og Pidgey på en god andreplass med 1268. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #4110 Del Skrevet 23. januar 2017 11 minutter siden, aicelain skrev: Jeg er brutal og overfører alt som ikke er Wonder 😂 Så jeg vet ikke helt nøyaktig. Men regner det det er pidgey rattata eller nidoran. De er overalt 😠 Sukk Det står fortsatt i pokedexen. Anonymkode: 6b3f2...aec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 23. januar 2017 #4111 Del Skrevet 23. januar 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilken pokemon har dere fanget flest av? I følge pokedexen min har jeg fanget 184 Eevee´s Anonymkode: bffd1...401 3278 pidgeys. Rattata på andreplass med 1801 caught. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 23. januar 2017 #4112 Del Skrevet 23. januar 2017 På 21.1.2017 den 18.58, Taperen skrev: Hvis en kommer seg litt bort i fra alfervei, så går det an å bære i gymmene ei stund, her er litt hva jeg har i gym..og når de ble satt inn i gym.. 1/10 Vaporeon, nås i fra bil, men veien er vinterstengt, men tar kun ti min å gå 1/11 Vaporeon, på en rasteplass langs E39 1/11 Poliwrath, like ved veien, nås i fra bil 1/11 Vaporeon, 200 m å gå i fra en litt øde vei 1/12 Gyarados, 300 m å gå i fra en øde vei 1/12 Vaporeon, industriområde, nås i fra bil er mest overrasket over den gymmen som ligger like ved europaveien, ellers så ser dere at det er best å komme seg litt utenfor alfarvei. resten av mine har sittet i gym i fra 2/1 og frem til i dag, har pr nå 12 stk i gym, men vet om plasser som jeg må komme meg inn i, men venter til neste uke, greit å ha noen å gå på, slik at en kan kollekte max, har kollektet i fra 13-18 gymmer siden nyttår. Her er det dessverre ikke noen gymmer jeg vet om som ikke blir tatt raskt. I går hadde jeg en gym i 10 minutter. Jeg og en fra rødt eller blått lag (vet ikke, har på gråskalamodus for å spare strøm ) slåss mot det laget som hadde gymmen. Gikk raskt når man var flere. Men han var jo fra det andre laget. Så tok gymmen. Jeg tok tilbake. Han tok den. Jeg tok tilbake, han ga opp, men noen andre tok den like etterpå. Jaja, fikk 10 coins da Hvordan klarer du å ha dem på gym? Kan ikke være mange som kjemper om gymmen ! Er jo relativt lett å slå ut hvilken som helst pokemon fra gym.. hmm.. heldig du da ! DE gymmene jeg vet om er midt i byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 23. januar 2017 #4113 Del Skrevet 23. januar 2017 Fikk smoochum i 10 km-egg. Den hadde jeg ikke, men var ikke akkurat den jeg håpa på hehe. Jaja, nå har jeg den og! Går stadig fremover. Misfornøyd med GPS-trackingen... Har igjen 70 meter på et 2 km-egg og den vil rett og slett ikke registrere at jeg går 70 meter.. (som jeg selvsagt har gjort). Dustegps! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 23. januar 2017 #4114 Del Skrevet 23. januar 2017 På 21.1.2017 den 18.42, Ardwinna skrev: Jeg vil også ha 10km-egg! Har klekket som en gal i det siste med kjøpte inkubatorer, men ingen 10km-egg i sikte Uff! Sjeldent jeg får det også, altså. Får aller mest 5 km, ikke sjeldent hele egggreia er full av 5km-egg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 23. januar 2017 #4115 Del Skrevet 23. januar 2017 14 minutter siden, hog skrev: 3278 pidgeys. Rattata på andreplass med 1801 caught. Du er vel den her inne som har fanget flest vil jeg tro, hvor mange har du fanget totalt? Her har jeg 12.217 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 23. januar 2017 #4116 Del Skrevet 23. januar 2017 Hvilke pokemons liker du minst? Kom bare til å tenke på det. Jynx, Paras (og Parasect), Drowzee (Og Hypno), Abra (og alle utviklingene) 0g Mr.Mime liker jeg minst! Har så få jeg kan av dem, liker dem virkelig ikke !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 23. januar 2017 #4117 Del Skrevet 23. januar 2017 Jeg liker ikke Grimer, for den liker tydeligvis ikke meg, siden det er den eneste jeg ikke har fått i fra når spillet startet opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 23. januar 2017 #4118 Del Skrevet 23. januar 2017 26 minutter siden, Taperen skrev: Du er vel den her inne som har fanget flest vil jeg tro, hvor mange har du fanget totalt? Her har jeg 12.217 19 484 tilsammen. Mulig @Mormont har fler..? 26 minutter siden, Aamu skrev: Hvilke pokemons liker du minst? Kom bare til å tenke på det. Jynx, Paras (og Parasect), Drowzee (Og Hypno), Abra (og alle utviklingene) 0g Mr.Mime liker jeg minst! Har så få jeg kan av dem, liker dem virkelig ikke !!! Ganske enig med din liste, men vil legge til Goldeen og trekke fra Abra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 23. januar 2017 #4119 Del Skrevet 23. januar 2017 36 minutter siden, Taperen skrev: Jeg liker ikke Grimer, for den liker tydeligvis ikke meg, siden det er den eneste jeg ikke har fått i fra når spillet startet opp. Hehe.. håper du får en da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 23. januar 2017 #4120 Del Skrevet 23. januar 2017 17 minutter siden, hog skrev: 19 484 tilsammen. Mulig @Mormont har fler..? Ganske enig med din liste, men vil legge til Goldeen og trekke fra Abra. OK:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå