Mormont Skrevet 20. januar 2017 #4081 Del Skrevet 20. januar 2017 2 timer siden, Aamu skrev: Smart ! Her er det teit å ta tog, for GPS'en får ikke med seg at det er pokestops. Ikke gymmer heller, rare greier. Så kjekt å bo i Oslo, pokemonmessig da Virker som det er mye der. Var jo i Oslo nylig og det er jo pokestops hele veien opp hele karl johan, jo! Hadde jeg bodd der hadde jeg hatt mange baller ja. Ja, er veldig greit å bo i Oslo sånn sett, ellers hadde jeg vært kronisk tom for baller irriterende at det skal være så vanskelig å få tak i baller, de prøver vel å tvinge oss til å kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 20. januar 2017 #4082 Del Skrevet 20. januar 2017 Jeg har en fast rute jeg pleier å kjøre etter jobb, der jeg parkerer rett ved pokestopene og snurrer. Da får jeg snurret 6 pokestops. Hvis jeg kjører en liten omvei hjem kan jeg snurre et til. Jeg er også kronisk tom for baller selv om jeg er litt restriktiv på hvilke pokiser jeg gidder å fange. Det tar lang tid å samle opp baller når det er såpass få pokestops og man i tillegg får mest potions og revives i stopene. Pr nå har jeg 12 pokeballs, 11 greatballs og 8 ultraballs Akkurat nå sitter jeg bedagelig og prøver å drifthatche tre egg fra sofaen. Dama rusler nå rundt men det spørs jo hvor mange meter jeg får av ruslinga. Mistenker at man får færre meter av smårusling nå etter oppdateringa. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 20. januar 2017 #4083 Del Skrevet 20. januar 2017 Jepp, fikk faktisk drifthatchet eggene, men føler at jeg ble straffet for å være lat Fikk Paras, Meowth og Psyduck... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 20. januar 2017 #4084 Del Skrevet 20. januar 2017 Akkurat nå, Ardwinna skrev: Jepp, fikk faktisk drifthatchet eggene, men føler at jeg ble straffet for å være lat Fikk Paras, Meowth og Psyduck... Hehe, du er gjennomskuet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 20. januar 2017 #4085 Del Skrevet 20. januar 2017 1 minutt siden, Taperen skrev: Hehe, du er gjennomskuet Ja, tror Niantic har spyware lagt inn i spillet! Det verste er at jeg får samme drittpokisene når jeg går tur i drittvær... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 20. januar 2017 #4086 Del Skrevet 20. januar 2017 Føler det er mye dritt i eggene nå ja, ikke mye å skryte av her heller i dag, en Meowth, og en elendig Dratinini i 10 km egget er ikke mye å rope hurra for... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Radon Skrevet 21. januar 2017 #4087 Del Skrevet 21. januar 2017 I det siste har eggene vært utrolig kjipe, har klekt utallige Magicarps, Psyducks og Ekans... Eneste bra jeg har klekt de siste ukene, er en Magby 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 21. januar 2017 #4088 Del Skrevet 21. januar 2017 Da røk min Nidoqueen ut av gym etter å ha sittet der sammenhengende i 110 dager, det blir nok ikke mere gym sitting på deg igjen, men du har gjort en glimrende jobb 😀👍 Da er det bare en Vaporeon jeg har igjen siden den gang jeg hadde et gym-raid på oktobers første dag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 21. januar 2017 #4089 Del Skrevet 21. januar 2017 21 timer siden, Mormont skrev: Ja, er veldig greit å bo i Oslo sånn sett, ellers hadde jeg vært kronisk tom for baller irriterende at det skal være så vanskelig å få tak i baller, de prøver vel å tvinge oss til å kjøpe Hehe.. ja, da kan du se for deg hvordan det er! Jeg er helt enig i slutningen din. De vil tjene penger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 21. januar 2017 #4090 Del Skrevet 21. januar 2017 19 timer siden, Ardwinna skrev: Jeg har en fast rute jeg pleier å kjøre etter jobb, der jeg parkerer rett ved pokestopene og snurrer. Da får jeg snurret 6 pokestops. Hvis jeg kjører en liten omvei hjem kan jeg snurre et til. Jeg er også kronisk tom for baller selv om jeg er litt restriktiv på hvilke pokiser jeg gidder å fange. Det tar lang tid å samle opp baller når det er såpass få pokestops og man i tillegg får mest potions og revives i stopene. Pr nå har jeg 12 pokeballs, 11 greatballs og 8 ultraballs Akkurat nå sitter jeg bedagelig og prøver å drifthatche tre egg fra sofaen. Dama rusler nå rundt men det spørs jo hvor mange meter jeg får av ruslinga. Mistenker at man får færre meter av smårusling nå etter oppdateringa. Hmm.. får man færre meter? Så kjipt i så fall! Jeg har 24 pokeballs og 3 ultraballs Huff. Fikk du klekka noen egg, a? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 21. januar 2017 #4091 Del Skrevet 21. januar 2017 18 timer siden, Ardwinna skrev: Jepp, fikk faktisk drifthatchet eggene, men føler at jeg ble straffet for å være lat Fikk Paras, Meowth og Psyduck... Åh.. kjiper'n! Er mye psyduck for tiden altså! Og meowth.. jaja.. paras og hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 21. januar 2017 #4092 Del Skrevet 21. januar 2017 40 minutter siden, Taperen skrev: Da røk min Nidoqueen ut av gym etter å ha sittet der sammenhengende i 110 dager, det blir nok ikke mere gym sitting på deg igjen, men du har gjort en glimrende jobb 😀👍 Da er det bare en Vaporeon jeg har igjen siden den gang jeg hadde et gym-raid på oktobers første dag. Oi, det er lenge da! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 21. januar 2017 #4093 Del Skrevet 21. januar 2017 Siste jeg fikk i egg tror jeg var Onix. Fikk en før det og. Prøver å klekke et 10-km egg nå, får vel en til! Kunne tenkt meg en kabuto... Har bare 1 incubator nå, så det går trått med klekking altså. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 21. januar 2017 #4094 Del Skrevet 21. januar 2017 Jeg vil også ha 10km-egg! Har klekket som en gal i det siste med kjøpte inkubatorer, men ingen 10km-egg i sikte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 21. januar 2017 #4095 Del Skrevet 21. januar 2017 25 minutter siden, Aamu skrev: Oi, det er lenge da! Hvis en kommer seg litt bort i fra alfervei, så går det an å bære i gymmene ei stund, her er litt hva jeg har i gym..og når de ble satt inn i gym.. 1/10 Vaporeon, nås i fra bil, men veien er vinterstengt, men tar kun ti min å gå 1/11 Vaporeon, på en rasteplass langs E39 1/11 Poliwrath, like ved veien, nås i fra bil 1/11 Vaporeon, 200 m å gå i fra en litt øde vei 1/12 Gyarados, 300 m å gå i fra en øde vei 1/12 Vaporeon, industriområde, nås i fra bil er mest overrasket over den gymmen som ligger like ved europaveien, ellers så ser dere at det er best å komme seg litt utenfor alfarvei. resten av mine har sittet i gym i fra 2/1 og frem til i dag, har pr nå 12 stk i gym, men vet om plasser som jeg må komme meg inn i, men venter til neste uke, greit å ha noen å gå på, slik at en kan kollekte max, har kollektet i fra 13-18 gymmer siden nyttår. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 21. januar 2017 #4096 Del Skrevet 21. januar 2017 38 minutter siden, Aamu skrev: Siste jeg fikk i egg tror jeg var Onix. Fikk en før det og. Prøver å klekke et 10-km egg nå, får vel en til! Kunne tenkt meg en kabuto... Har bare 1 incubator nå, så det går trått med klekking altså. Går trått her også, har bare den evighets inkubatoren nå, så blir det max to 5 km egg jeg knekker til dagen, men kjøper inkubator hvis jeg får meg 10 km egg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 22. januar 2017 #4097 Del Skrevet 22. januar 2017 (endret) Ukens høydepunkt var å få denne søte saken i et 5 km egg 😄 Jeg visste ikke at den eksisterte en gang, så jeg blir veldig overrasket. Er det noen som vet om Porygon er skjelden? Wonder i tilegg 💕 ellers har jeg fart at Drammen er tydeligvis plassen å være hvis man er glad i pokemon. Jeg har vært på besøk der i helgen, og tok meg en Pokémon løpetur i dag. jeg fikk tre ville Pincir med gode statas, to ville omanyte slik at jeg fikk nok godis til omastar. Jeg så også min første Magmar 😮 Men den stakk av 😕 Klakk Vulpix, Arcanine, Diglet og en Nidoran jente. Fant også 3 ville diglet, søt sak jeg ikke ser så ofte 😊 Kom også borti et Pikachu nest med håpløse Pikachu som nektet å la seg fange. Ultraball og exelet kast var ikke godt nok 😂 Jævla Pikachu ass. Også gikk jeg opp til level 27 i dag 😊 Så god pokemon dag. Jeg liker virkelig Drammen 😄 Endret 22. januar 2017 av aicelain Skrivefeil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 22. januar 2017 #4098 Del Skrevet 22. januar 2017 Porygon er ikke den som dukker opp for ofte, har kun fått to stk, og jeg er i lvl 34 Fint at du fikk deg noe bra i Drammen da, blir for langt for meg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 22. januar 2017 #4099 Del Skrevet 22. januar 2017 Jeg har funnet en del Pokemon jeg aldri har funnet wild de siste dagene, det er gøy! Blant annet Lapras, Ninetales, Chansey og Clefable har dem jo fra før, men er litt ekstra gøy å fange dem wild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 22. januar 2017 #4100 Del Skrevet 22. januar 2017 Gøy nå en kan fange noe annet enn det samme gamle vrælet ja, her fanget jeg min første wild Arbok i morres. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå