Aamu Skrevet 20. januar 2017 #4061 Del Skrevet 20. januar 2017 1 minutt siden, Sirah skrev: Men over til noe helt annet... Hva gjør dere med "overskuddspokemon"? Jeg tar lissom vare på en av hver jeg, men skjønner jo at dette ikke funker i lengden med mindre jeg vil bruke mye penger på å oppgradere. Selv om jeg har fått Venosaur og Blastoise (for å ta to eksempler) så har jeg alikevel en av Bulbasaur, Ivisaur, Squirtle og Wartotle. Jeg har lissom "hele slekta" om dere skjønner hva jeg mener Hva gjør dere? Jeg har mange, av hver. Til og med de med cp på 10, for jeg har merket meg at jeg har fanget mange pokemons i det siste med lav cp, og tenker.. kanskje det har noe med fuglene å gjøre? (De tre fuglene). Jeg aner virkelig ikke! Men tenkte at jeg skal spare mer, har plass til 75 pokemons til så går greit Ellers har jeg hatt for vane å slette de jeg ikke behøver. Altså tar bare vare på de beste. Jeg tar bare vare på "mellomleddspokemons" (som wartortle) hvis jeg har en GOD en, jeg har planer om å utvikle Har jeg dem i pokedexen er jeg fornøyd. Tar f.eks ikke vare på Kakuna noe særlig, de krever mye candies for å utvikles og utviklingen gir meg ingenting (aldri brukt den vepsen i gym, tror jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 20. januar 2017 #4062 Del Skrevet 20. januar 2017 6 minutter siden, Aamu skrev: Jeg har mange, av hver. Til og med de med cp på 10, for jeg har merket meg at jeg har fanget mange pokemons i det siste med lav cp, og tenker.. kanskje det har noe med fuglene å gjøre? (De tre fuglene). Jeg aner virkelig ikke! Men tenkte at jeg skal spare mer, har plass til 75 pokemons til så går greit Ellers har jeg hatt for vane å slette de jeg ikke behøver. Altså tar bare vare på de beste. Jeg tar bare vare på "mellomleddspokemons" (som wartortle) hvis jeg har en GOD en, jeg har planer om å utvikle Har jeg dem i pokedexen er jeg fornøyd. Tar f.eks ikke vare på Kakuna noe særlig, de krever mye candies for å utvikles og utviklingen gir meg ingenting (aldri brukt den vepsen i gym, tror jeg) Jeg har som regel bare en av hver med mindre det er en jeg ikke trenger å bruke masse candy på å evolve (med tanke på xp). Tror jeg har en milliard Pidgey liggende av den grunn lissom. Så du tar ikke vare på en halvgod Vulpix om du har Ninetales bare for å ha en Vulpix lissom? Kanskje jeg skal si meg fornøyd med å ha de i Pokedexen jeg også. Er kjedelig å være en plass med masse pokemon og plutselig måtte inn å slette pga plass.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 20. januar 2017 #4063 Del Skrevet 20. januar 2017 4 minutter siden, Sirah skrev: Jeg har som regel bare en av hver med mindre det er en jeg ikke trenger å bruke masse candy på å evolve (med tanke på xp). Tror jeg har en milliard Pidgey liggende av den grunn lissom. Så du tar ikke vare på en halvgod Vulpix om du har Ninetales bare for å ha en Vulpix lissom? Kanskje jeg skal si meg fornøyd med å ha de i Pokedexen jeg også. Er kjedelig å være en plass med masse pokemon og plutselig måtte inn å slette pga plass.... Jeg hadde nok tatt vare på Vulpixen dersom jeg kun hadde én Mest fordi jeg aldri ser Vulpix! Har i løpet av 7 mnd med spilling sett Vulpix 8 ganger (fanget 6). Kommer veldig an på hvilken pokemon det er Squirtle har jeg mange dårlige, og noen gode av. Samme ned Pikachu. Ja, ikke sant, kjipt å slette! Jeg har kommet i den situasjonen noen ganger, irriterende. Føler man må forte seg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2017 #4064 Del Skrevet 20. januar 2017 Har et lite Dratini-dilemma her. Har nok til å evolve til Dragonite, men litt usikker på hva jeg skal gjøre. Har to Dratini, den ene har 644 i CP og har "have certainly caught my attention", attack som beste attribute og "exceeds my calculations", den er også XL. Den andre har 344 i cp, men er wonder, best feature er attack og hp, exceeds calculations men er xs. Redd for at den siste får lav CP som Dragonite, og at jeg må bruke alt for mye candy og stardust, men også at den første blir mye dårligere som Dragonite enn den andre... Anonymkode: 8ab53...fc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 20. januar 2017 #4065 Del Skrevet 20. januar 2017 3 minutter siden, Aamu skrev: Jeg hadde nok tatt vare på Vulpixen dersom jeg kun hadde én Mest fordi jeg aldri ser Vulpix! Har i løpet av 7 mnd med spilling sett Vulpix 8 ganger (fanget 6). Kommer veldig an på hvilken pokemon det er Squirtle har jeg mange dårlige, og noen gode av. Samme ned Pikachu. Ja, ikke sant, kjipt å slette! Jeg har kommet i den situasjonen noen ganger, irriterende. Føler man må forte seg og Ja, alle disse I-landsproblemene 😂 Det er lissom litt stas og ha en av hver 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 20. januar 2017 #4066 Del Skrevet 20. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har et lite Dratini-dilemma her. Har nok til å evolve til Dragonite, men litt usikker på hva jeg skal gjøre. Har to Dratini, den ene har 644 i CP og har "have certainly caught my attention", attack som beste attribute og "exceeds my calculations", den er også XL. Den andre har 344 i cp, men er wonder, best feature er attack og hp, exceeds calculations men er xs. Redd for at den siste får lav CP som Dragonite, og at jeg må bruke alt for mye candy og stardust, men også at den første blir mye dårligere som Dragonite enn den andre... Anonymkode: 8ab53...fc4 Jeg hadde evolva den med best Iv. Eventuelt ventet til jeg hadde fått en bedre en (både iv og CP), selv om det er fryktelig vanskelig 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2017 #4067 Del Skrevet 20. januar 2017 12 minutter siden, Sirah skrev: Jeg hadde evolva den med best Iv. Eventuelt ventet til jeg hadde fått en bedre en (både iv og CP), selv om det er fryktelig vanskelig 🙈 Ja, det jeg tenker og, men nå har jeg venta en evighet i håp om at det skulle dukke opp en ny (eller klekke i egg), men det skjer jo aldri Får se om det finnes en kalkulator som estimerer cp ved utvikling Anonymkode: 8ab53...fc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 20. januar 2017 #4068 Del Skrevet 20. januar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det jeg tenker og, men nå har jeg venta en evighet i håp om at det skulle dukke opp en ny (eller klekke i egg), men det skjer jo aldri Får se om det finnes en kalkulator som estimerer cp ved utvikling Anonymkode: 8ab53...fc4 Jeg hadde ikke klart å vente 😂 Jeg bruker Poke Genie for å regne ut Iv, der står det også forventet CP ved utvikling Jeg syntes iallefall den appen er god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 20. januar 2017 #4069 Del Skrevet 20. januar 2017 2 timer siden, Sirah skrev: Ja, alle disse I-landsproblemene 😂 Det er lissom litt stas og ha en av hver Hehe 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diis Skrevet 20. januar 2017 #4070 Del Skrevet 20. januar 2017 (endret) 2 timer siden, Sirah skrev: Jeg hadde ikke klart å vente 😂 Jeg bruker Poke Genie for å regne ut Iv, der står det også forventet CP ved utvikling Jeg syntes iallefall den appen er god! Haha, men det har tatt så lang tid å samle de candyene at de kan ikke bare gå til spille Sjekka kalkulatoren nå, ser ut til at jeg bare bør vente på en wonder med 500 eller bedre... Hvis ikke blakker jeg meg på candy og stardust (jaja, ikke anonym lengre der, men det gjør ikke så mye!) Endret 20. januar 2017 av Diis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 20. januar 2017 #4071 Del Skrevet 20. januar 2017 4 timer siden, Stars skrev: Jeg kjører til et lite tettsted der det er 14 pokestop i nærheten av hverandre. Tar med meg et tantebarn eller to, som snurrer for meg, og så kjører vi rundt en times tid og kun snurrer. (Fanger kun spesielle ting for å ikke bruke tid på å kaste baller.) Samme metode kjører jeg også, har som regel med datteren min, så nå ligger jeg godt ann med, 87 pokeball, 44 greatball, og 729 ultraballer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 20. januar 2017 #4072 Del Skrevet 20. januar 2017 4 timer siden, Sirah skrev: Men over til noe helt annet... Hva gjør dere med "overskuddspokemon"? Jeg tar lissom vare på en av hver jeg, men skjønner jo at dette ikke funker i lengden med mindre jeg vil bruke mye penger på å oppgradere. Selv om jeg har fått Venosaur og Blastoise (for å ta to eksempler) så har jeg alikevel en av Bulbasaur, Ivisaur, Squirtle og Wartotle. Jeg har lissom "hele slekta" om dere skjønner hva jeg mener Hva gjør dere? Jeg pleier også ha en av hver i pokedexet av slike som Bulbasaur som du nevner, men har nå utvidet til bagen til 500, bruker coins som jeg får i fra gymmene, har kun brukt 109 kr som jeg følte jeg måtte for å kjøpe lucky egg, men det var før jeg kom meg inn i gym, nå kollekter jeg Max i fra gym hver dag, har brukt mye coins på inkubatorer, men har fortsatt 3490 coins. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 20. januar 2017 #4073 Del Skrevet 20. januar 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Har et lite Dratini-dilemma her. Har nok til å evolve til Dragonite, men litt usikker på hva jeg skal gjøre. Har to Dratini, den ene har 644 i CP og har "have certainly caught my attention", attack som beste attribute og "exceeds my calculations", den er også XL. Den andre har 344 i cp, men er wonder, best feature er attack og hp, exceeds calculations men er xs. Redd for at den siste får lav CP som Dragonite, og at jeg må bruke alt for mye candy og stardust, men også at den første blir mye dårligere som Dragonite enn den andre... Anonymkode: 8ab53...fc4 Det der er et dilemma ja, skal si hva jeg har gjort. Jeg har brukt stardust på en veldig dårlig IV Dragonite som jeg fanget wild, den har steel wings som er bra i forsvar, er nå på CP 3015, og står i gym, men har blitt slått ut noen ganger også. Er nesten det samme om du har en 100% IV Dragonite eller en med dårlig IV i gym, de blir slått ut uansett, jeg vil si det viktigste er hvor gymmen er, øde steder er klart best, jeg har som sagt ei elendig Nidoqueen dame som har stått i gym siden 1 oktober, og har en CP på 1835..... Så alt er opp til deg hva du skal med Draginoten din som du vil evolve til etterhvert, bruke den i gym, eller få en med høy CP, har du lite Dratini candy så ville jeg godt for den med høyest CP, er du tolmodig så tar du Wonder Dratinien din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 20. januar 2017 #4074 Del Skrevet 20. januar 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Har et lite Dratini-dilemma her. Har nok til å evolve til Dragonite, men litt usikker på hva jeg skal gjøre. Har to Dratini, den ene har 644 i CP og har "have certainly caught my attention", attack som beste attribute og "exceeds my calculations", den er også XL. Den andre har 344 i cp, men er wonder, best feature er attack og hp, exceeds calculations men er xs. Redd for at den siste får lav CP som Dragonite, og at jeg må bruke alt for mye candy og stardust, men også at den første blir mye dårligere som Dragonite enn den andre... Anonymkode: 8ab53...fc4 Din Dratini på 344 blir en Dragonite på 1530, mens din på 644 blir en Dragonite på 2865, voldsomt stort sprik her, å du vil måtte bruke haugevis av candy på din laveste Dratini for å komme opp på nivået til din høyeste, valget er fritt, jeg skal ikke påvirke deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2017 #4075 Del Skrevet 20. januar 2017 38 minutter siden, Taperen skrev: Din Dratini på 344 blir en Dragonite på 1530, mens din på 644 blir en Dragonite på 2865, voldsomt stort sprik her, å du vil måtte bruke haugevis av candy på din laveste Dratini for å komme opp på nivået til din høyeste, valget er fritt, jeg skal ikke påvirke deg. Jeg hadde også tatt den med høyest CP. Enkelt og greit fordi det er så jævla vanskelig å finne noe med 100% IV, at skal man vente på det får man aldri evolvet noe som helst. Dersom du finner en med 100% IV i fremtiden er det jo bare å evolve den også, hvis man absolutt vil ha den i en gym. Anonymkode: 76f3f...12a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stars Skrevet 20. januar 2017 #4076 Del Skrevet 20. januar 2017 (endret) 5 timer siden, Aamu skrev: Ja,du har nok rett. Nøkkelen er nok å ikke ta det man ser, men jeg har en slags overbevisning om at jeg "må" ta alle jeg ser, hehe. Må bare være sterk Der jeg vet om flest pokestops er det vel 11 pokestops, der jeg kan gå runder og samle. De er ikke særlig tett, så det blir et godt stykke å gå.. men jeg må vel bare prøve meg på det. Og håpe at jeg ikke gir etter for fristelsen med å kaste ball. Stort sett tenker jeg sånn: "Jeg prøver én ball". Men så blir det fem, uten at jeg tenker over det engang. SUKK! Her kjører vi... Bruker omtrent akkurat 5 minutt på en runde på alle stoppene, og når vi da kjører i en time og snurrer på alle så begynner sekken å bli bra full. Jeg sletter alt av potions, for jeg tør ikke prøve meg i en gym, så jeg er kun interessert i baller. 😊 Har utvidet sekken litt, slik at den holder en stund når jeg først rykker ut for å samle. (Samler kanskje ca en gang i uka eller hver andre uke.) Endret 20. januar 2017 av Stars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 20. januar 2017 #4077 Del Skrevet 20. januar 2017 1 time siden, Stars skrev: Her kjører vi... Bruker omtrent akkurat 5 minutt på en runde på alle stoppene, og når vi da kjører i en time og snurrer på alle så begynner sekken å bli bra full. Jeg sletter alt av potions, for jeg tør ikke prøve meg i en gym, så jeg er kun interessert i baller. 😊 Har utvidet sekken litt, slik at den holder en stund når jeg først rykker ut for å samle. (Samler kanskje ca en gang i uka eller hver andre uke.) Ok ! Her er det ikke tilgang på stops via bil.. så må gå. Men fikk samlet 25 baller da. Er vel igjen 19 tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 20. januar 2017 #4078 Del Skrevet 20. januar 2017 Jeg tar bussen for å samle baller får ikke alle hele veien på grunn av speed locken, men i sentrum kjører bussen så sakte at jeg får alle. For dere som bor i Oslo er det mange stopp mellom busstoppene Jernbanetorget og Rådhuset tar noen slike runder i uka. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 20. januar 2017 #4079 Del Skrevet 20. januar 2017 2 minutter siden, Mormont skrev: Jeg tar bussen for å samle baller får ikke alle hele veien på grunn av speed locken, men i sentrum kjører bussen så sakte at jeg får alle. For dere som bor i Oslo er det mange stopp mellom busstoppene Jernbanetorget og Rådhuset tar noen slike runder i uka. Smart ! Her er det teit å ta tog, for GPS'en får ikke med seg at det er pokestops. Ikke gymmer heller, rare greier. Så kjekt å bo i Oslo, pokemonmessig da Virker som det er mye der. Var jo i Oslo nylig og det er jo pokestops hele veien opp hele karl johan, jo! Hadde jeg bodd der hadde jeg hatt mange baller ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 20. januar 2017 #4080 Del Skrevet 20. januar 2017 Fikk slowbro idag cp 1500.. Best IV. Ikke best moveset, har water gun, men så har den ice beam... Men den har jeg jakta på lenge! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå