Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet ikke hva jeg skal si til den nye oppdateringen om GPS drifting, kan ikke se at den har blitt noe mere stabil hos meg ihvertfall, har så og si vært i sofaen siden kl 08.30, utenom noen ærender rundt i huset, 10 km egget som jeg fikk i morges stod på 400 meter kl 08.30, nå kl 11.30 så er det på 3,06 km, ja ja, en skal vel ikke klage over det da.....:)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må de fikse den driftinga? Det er jo bare bra at man kan få noen ekstra meter på eggene. Såpass burde de unne oss siden det er en del bugs som ødelegger for folk, og de i tillegg tydeligvis har tenkt å la oss sulle rundt i fugler og rotter mens vi venter på gen 2.

Jeg drift-hatchet et 2km-egg i går, og under over alle under så fikk jeg faktisk Squirtle! Skulle gjerne hatt en babypokis men Squirtle er absolutt godtkjent! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel greit når en er i et gym å sloss, plutselig så er en kastet ut av gymmen pga en er for langt borte.

Fikk også en Squirtle i egg i går, håpet på en Wonder, men nei da, de jeg har er dårlige, så evolver ikke videre før jeg får en Wonder.

Litt mere stabil GPS den siste timen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som har problemer etter oppdateringa? Appen vil ikke loade lengre :/

Anonymkode: 4c48c...fd3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Taperen skrev:

Nei merker ikke noe her(android) men leste om noen som hadde problemer med IPhone 5s

Er Android jeg har, blir smått sprø av det for jeg er i utlandet og her er det så masse pokemons 😂 Det ordner seg nok til slutt håper jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)Hva må man gjøre for å få mange 10 km egg? Jeg får bare er innimellom jeg 

Anonymkode: 071d6...fd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags egg som kommer i fra Pokestops er helt random, er ingen fasit på det, selv om noen påstår det.

Men må si jeg fikk mange flere 10 km egg i perioden hvor baby pokisene spawner ekstra, i dag fikk jeg mitt første 10 km egg på minst ti dager, får helt klart mest av 5 km egg, klekket to 2 km egg i går, og nå har jeg 8x5 og ett 10 km egg i bagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en lengre periode i kveld at jeg ikke kom inn i spillet i det hele tatt. Veldig passende når jeg var nesten fri for pokeballer og skulle innom noen pokestops for å samle opp en ladning med baller før jeg dro hjem... :sur:
Ble med mannen på en kjøretur da han skulle gjøre et kjapt ærend nede i byen, så da fikk jeg snurret fem pokestops og fanget to pokemon i farta, inkludert en Squirtle! Dagen er herved reddet! :nori:

11 timer siden, Taperen skrev:

Er vel greit når en er i et gym å sloss, plutselig så er en kastet ut av gymmen pga en er for langt borte.

Ja det kan jeg skjønne. Jeg er ikke så ofte i gymmer og sloss, så det har jeg aldri opplevd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PokemonGo var nede en god time i går kveld pga server kræsj, jeg hadde akurat parkert bilen i garasjen etter en tur på "ballejakt ", så var heldig der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Sirah skrev:

Her er GPSen like full som vanlig, helt OK da jeg er lat av natur 😎 

GPSen er like full hos meg også, av natur.....:P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, jeg vil også ha full gps :( I dag fanget jeg faktisk en Hitmonlee!! Har sett den på sightings en gang før, men det var før den nye trackingen, så hadde ikke sjans til å få tak i den. I dag plutselig bare dukka den opp, jammen meg lot den seg fange på første forsøk med razzberry + ultraball :) (1355-ish i CP). Bare 2000 xp igjen til level 29!

Anonymkode: 8ab53...fc4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen andre som har problemer etter oppdateringa? Appen vil ikke loade lengre :/

Jeg slet mye med det i går, brukte 20% batteri på å prøve og loade. Ble irritert da, ja :P Hadde ladet til 100% for å samle baller, og så bare klikka hele greia... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen baller igjen, bortsett fra 7 ultraballs. Vet seriøst ikke hvordan jeg kan samle baller, og ha nok baller, uten å kjøpe? Bruker jo 5 baller på hver pidgey jeg ser, så går hele tiden i underskudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 minutt siden, Aamu skrev:

Har ingen baller igjen, bortsett fra 7 ultraballs. Vet seriøst ikke hvordan jeg kan samle baller, og ha nok baller, uten å kjøpe? Bruker jo 5 baller på hver pidgey jeg ser, så går hele tiden i underskudd.

Jeg kjører til et lite tettsted der det er 14 pokestop i nærheten av hverandre. Tar med meg et tantebarn eller to, som snurrer for meg, og så kjører vi rundt en times tid og kun snurrer. (Fanger kun spesielle ting for å ikke bruke tid på å kaste baller.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Stars skrev:

Jeg kjører til et lite tettsted der det er 14 pokestop i nærheten av hverandre. Tar med meg et tantebarn eller to, som snurrer for meg, og så kjører vi rundt en times tid og kun snurrer. (Fanger kun spesielle ting for å ikke bruke tid på å kaste baller.)

Ja,du har nok rett. Nøkkelen er nok å ikke ta det man ser, men jeg har en slags overbevisning om at jeg "må" ta alle jeg ser, hehe. Må bare være sterk ;)

Der jeg vet om flest pokestops er det vel 11 pokestops, der jeg kan gå runder og samle. De er ikke særlig tett, så det blir et godt stykke å gå.. men jeg må vel bare prøve meg på det. Og håpe at jeg ikke gir etter for fristelsen med å kaste ball.

Stort sett tenker jeg sånn: "Jeg prøver én ball". Men så blir det fem, uten at jeg tenker over det engang. SUKK! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en plass i nærheten med flere pokestops hvor jeg samler innimellom. På den ene plassen kommer jeg til flere stopp fra bilen, noe som er veldig greit nå som det er kaldt og drittvær. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men over til noe helt annet... Hva gjør dere med "overskuddspokemon"? Jeg tar lissom vare på en av hver jeg, men skjønner jo at dette ikke funker i lengden med mindre jeg vil bruke mye penger på å oppgradere. Selv om jeg har fått Venosaur og Blastoise (for å ta to eksempler) så har jeg alikevel en av Bulbasaur, Ivisaur, Squirtle og Wartotle. Jeg har lissom "hele slekta" om dere skjønner hva jeg mener :P Hva gjør dere?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...