Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

Jeg klekket ett 2km-egg og tre 5km-egg i dag, og resultatet ble Zubat, Shellder, Oddish og Paras... :kjefte:
Jakten ble ikke start bedre heller. Noen Pidgeys, en Spearow, en 600-og-noe cp Gastly som viste seg å være rævva dårlig, en Eevee og flere kjedelige dustepokemon som hoppet ut av ballen og rømte. Eneste jeg virkelig ble glad for var en liten Pikachu som plutselig spawnet utenfor butikken.

Her er et eksempel på hvordan det så ut rundt et pokestop i dag... :rolleyes: (De andre var ikke stort bedre, for å si det sånn):

16142849_10154768857461405_7474453232661

Jeg mener å huske at disse karene skulle spawne sjeldnere? Ble ikke det noe av likevel? Det er jo aldri Ditto uansett, så jeg begynner å bli drittlei av å se så mange fugler og rotter overfuckingalt!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, Ardwinna skrev:

Jeg klekket ett 2km-egg og tre 5km-egg i dag, og resultatet ble Zubat, Shellder, Oddish og Paras... :kjefte:
Jakten ble ikke start bedre heller. Noen Pidgeys, en Spearow, en 600-og-noe cp Gastly som viste seg å være rævva dårlig, en Eevee og flere kjedelige dustepokemon som hoppet ut av ballen og rømte. Eneste jeg virkelig ble glad for var en liten Pikachu som plutselig spawnet utenfor butikken.

Her er et eksempel på hvordan det så ut rundt et pokestop i dag... :rolleyes: (De andre var ikke stort bedre, for å si det sånn):

16142849_10154768857461405_7474453232661

Jeg mener å huske at disse karene skulle spawne sjeldnere? Ble ikke det noe av likevel? Det er jo aldri Ditto uansett, så jeg begynner å bli drittlei av å se så mange fugler og rotter overfuckingalt!

Jeg kjenner smerten din 😮 Jeg forstår meg ikke på hvorfor man får samme kjedelige pokemon i egg gang på gang, selvom det er mange flere man kan få. Venter i spenning når et egg skal klekke, men så er det en av de der... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Ardwinna skrev:

Kanskje de gjør det kjedelig før neste event/før de nye kommer slik at det blir en kontrast? ("oi, det var spennende med event")

Ekstremt med "smårusk" her og, men faktisk har jeg sett MYE squirtle, bulbasaur og pikachu og. Hmm.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg en Magikarp i et 2km-egg og ble faktisk glad. Mye heller den enn noen av de andre skrot-pokisene. Alle monner drar i jakten på Gyaradosen, selv om det er langt igjen til denslags.

Og så gikk Sandshrew'en endelig inn nok candy til at jeg kunne få min første Sandslash :) Nå er det Exeggcute som står for tur. Om ca ni kilometer kan jeg ordne min første Exeggutor. Det går nå fremover om ikke annet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Fossekall skrev:

Noen som sa rattata og pigey??? 😮😤😄IMG_4590.PNG

...Og den forbaska Venonaten. Den dukker opp til stadighet her også...
Håper du tok Horsea'n så du kan spare candy til Kingdra kommer ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Ardwinna skrev:

...Og den forbaska Venonaten. Den dukker opp til stadighet her også...
Håper du tok Horsea'n så du kan spare candy til Kingdra kommer ;)

Det gjorde jeg faktisk ikke... har sluttet å ta alle jeg ikke trenger for jeg går så fort tom for baller, men da skal jeg begynne å fange dem. Takk for tipset. 😊👍🏼

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Taperen skrev:

Akurat nå klekket jeg også ut en Zubat, herregud så kjedelig...

Da kjære taper, kan jeg fortelle at jeg nettopp fikk en grimer fra et egg! Fikk egget i Trondheim :)

Anonymkode: 76f3f...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da kjære taper, kan jeg fortelle at jeg nettopp fikk en grimer fra et egg! Fikk egget i Trondheim :)

Den vil jeg ha. Mangler muk! 

Anonymkode: 6b3f2...aec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke fint å mobbe....:grine:

Tror ikke jeg har annen mulighet enn å klekke alle eggene, sende innloggingsdetaljer til deg, så kan du fylle opp bagen min med Grimer egg....:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Taperen skrev:

Tror ikke jeg har annen mulighet enn å klekke alle eggene, sende innloggingsdetaljer til deg, så kan du fylle opp bagen min med Grimer egg....:P

Beklager! :P Men det var første gang jeg så den også, har aldri sett den spawne i Trondheim. Ikke er jeg sikker på hvor jeg plukket opp egget heller, men jeg har en fast rute til sentrum med 20-25 pokestops så det må ha vært en av dem. På tide å ta seg en ferie snart kanskje? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beklager! :P Men det var første gang jeg så den også, har aldri sett den spawne i Trondheim. Ikke er jeg sikker på hvor jeg plukket opp egget heller, men jeg har en fast rute til sentrum med 20-25 pokestops så det må ha vært en av dem. På tide å ta seg en ferie snart kanskje? :P

Ja får si til kjerringa at jeg skal til Nidaros å fange Grimer :P

Snart på tide med en tur til Trondheim, er en by jeg har vært lite i, var der noen dager i 2001, en fantastisk fin by, må være en av Norges fineste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Taperen skrev:

Ja får si til kjerringa at jeg skal til Nidaros å fange Grimer :P

Snart på tide med en tur til Trondheim, er en by jeg har vært lite i, var der noen dager i 2001, en fantastisk fin by, må være en av Norges fineste :)

Eller Larvik :P Fanga en Grimer i stad jeg også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Brimi skrev:

Eller Larvik :P Fanga en Grimer i stad jeg også :P

Er mye nærmere for meg til Larvik, men fortsatt prater vi rundt en 4 timers biltur, men pytt pytt, hva gjør vi ikke for en Grimer :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Taperen skrev:

Ååh jeg og får bare dritt i egga. Fikk en ponyta. Ikke så ille men så fikk jeg en jævla polywag og en goldeen. Blah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde spawnrate på babypokiser skulle gå ned igjen? To Cleffa og fire Igglybuff på de syv siste to km eggene.

Jaja, jeg trenger all stardusten jeg kan få i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.1.2017 den 2.20, Ardwinna skrev:

Forrige natt drømte jeg at gen 2 pokemons var kommet ut i spillet, og det spawnet helt vilt mange nye pokemons overalt. Jeg fanget blant annet en Cyndaquil og var kjempegira på å dele screenshot her inne! :ler:

Jeg drømmer også stadig at jeg fanger Pokémons 🙈 Hekta much? 😂👏

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, visningsnamn skrev:

Jeg skulle prøve dette for første gang (:P), men så brukte jeg opp alle de ballene på å fange en teit figur som gjemte seg bak spisebordet i stua. Nå har jeg ikke flere baller igjen, hva skal jeg gjøre da? (Utenom å kjøpe.)

Gå innom pokestops :)
Et tips er å skru av AR når du er i "fangemodus", så blir det bittelitt lettere å fange pokemon. Da kan de ikke gjemme seg bak spisebordet ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...