Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

1 time siden, Frøkensina skrev:

Det var et godt tips hvis det stemmer, synes jeg finner veldig få når jeg går med incense. 

Nå hadde jeg flaks igjen når jeg slo på spillet, fikk to nye en Weezing og en Kadabra :yvonne: De bikket pokedexen til 101. 

Meget bra :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Taperen skrev:

Hvis det ikke er noe i skævven din, så setter du på en incense, den er best der det ikke spawner noen verdens ting.

Tidligere i høst så satte jeg på en incense midt ute på fjorden, kjørte passe sakte, og ganget alt i fra Doduo, Pikachu, Growlite og flere jeg ikke husker, så den var svært effektiv for meg da, siden det var flere jeg knapt hadde sett tidligere.

Erfaringsmessig er det pokemons på vannet og :) Kjører jeg båt, finner jeg alltid masse godbiter.. Kan prøve insence i skogen, ja, ved neste anledning! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere begynner vel å bli drittlei av å høre om dette Pokestopet mitt ved sjøen, men må si at når jeg var innom i stad, da var det ikke mindre en 11 stk som jeg fanget, der i blant en Wonder Magikarp, og 5 Tentacool :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Taperen skrev:

Dere begynner vel å bli drittlei av å høre om dette Pokestopet mitt ved sjøen, men må si at når jeg var innom i stad, da var det ikke mindre en 11 stk som jeg fanget, der i blant en Wonder Magikarp, og 5 Tentacool :)

Ikke verst det :) Jeg er ikke lei i hvert fall ! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå 361 magikarpcandies. Fant en magikarp dit jeg kom frem og :) Fikk herja litt på gym og.. men med 50 000, orket jeg ikke å senke mer enn til 29 000. En Raichu jeg har er faktisk veldig god (spesialangrep), det ble jeg overrasket over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Taperen skrev:

Synes det er hyggelig å høre jeg, gratulerer med fangsten :) Fant min første Aerodactyl på tur i dag, og prøvde å ta gymmen. Gikk virkelig ikke mot den siste, en Snorlax på 2600 cp.

27 minutter siden, Aamu skrev:

Er det magikarp-spawning noe sted i Oslo? 

Vet ikke, har bare fått noen få stykker. :vetikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Aamu skrev:

Er det magikarp-spawning noe sted i Oslo? 

Det pleier å være mange på Tjuvholmen :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Frøkensina skrev:

Synes det er hyggelig å høre jeg, gratulerer med fangsten :) Fant min første Aerodactyl på tur i dag, og prøvde å ta gymmen. Gikk virkelig ikke mot den siste, en Snorlax på 2600 cp.

Vet ikke, har bare fått noen få stykker. :vetikke: 

Ok!

1 time siden, Mormont skrev:

Det pleier å være mange på Tjuvholmen :)

Kan se der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige natt drømte jeg at gen 2 pokemons var kommet ut i spillet, og det spawnet helt vilt mange nye pokemons overalt. Jeg fanget blant annet en Cyndaquil og var kjempegira på å dele screenshot her inne! :ler:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Ardwinna skrev:

Forrige natt drømte jeg at gen 2 pokemons var kommet ut i spillet, og det spawnet helt vilt mange nye pokemons overalt. Jeg fanget blant annet en Cyndaquil og var kjempegira på å dele screenshot her inne! :ler:

Hehe! Mye rart som skjer i drømmer ;)

Drømte om pokemon i går. 

Egentlig drømte jeg at noen Øst-Europeere hadde begynt å kidnappe nordmenn for å drepe dem og lage salami av dem (og ja, det var en biljakt i drømmen), men midt oppi alt dette skulle jeg fange pokemons. Var mange nye, kule jeg aldri har sett før :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Squirtle-dag idag tror jeg.. Flere som har sett mye Squirtle idag? Fanget 3-4 stk, og fanget også en Bulbasaur (noe jeg så og si aldri ser!). 

Ellers klarte jeg å fange nok Magikarps til å få utviklet til en Gyarados :D Den har ikke så høy cp (1900-ish), men har best moveset og best IV så er fornøyd med det :) Fant en Pinsir (Fridtjof Nansens plass), og en Magmar (bak slottet) idag og! Og en Machamp med cp på 1200. En god dag.

Endret av Aamu
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på sykehus denne helgen (ingenting alvorlig), men klarte å spille mye fra rommet. Klarte også å GPS-løpe til noen stopp og snek inn en Flaereon i et gym. Kunne ikke kjempe siden jeg ikke visste om jeg var i nærheten neste sekund. Det var veldig gøy, men nå kommer jobben med å legge alt inn i Pidgey-calc og mitt eget skjema. I dag var det en del Mr. Mime å få tak i (jeg tok bare den jeg fikk med én ball), men tidligere var det en god del sjørelaterte Pokémon til tross for at det er et stykke til sjøen (kun en bekk i nærheten). Glad jeg har fått en del flere Magikarps, de må jeg jo ta uansett, selv om det er en av de kjedeligste Pokémonene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er det eneste jeg kan skryte av at vi har massevis av her i byen; Mr. Mime! :rolleyes: Han står og veiver på annethvert hjørne, utenfor butikker og midt i rundkjøringer. 
Jeg vurderer hardt å kle meg godt og tusle meg en tur i mørket for å klekke 2-3 egg. Har ikke fått spilt noe i dag, bortsett fra at jeg fanget en Oddish, en Pidgey og en Venonat på ren trass utenfor butikken. Har ikke vært innom pokestops i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler jeg klekket egg til den store gullmedaljen, men neida, ingen baby å få 😢 De finnes enda, gjør de ikke?

Er på tur til et lite tettsted idag, å her er det Eevee fest uten like, har sikkert fanget 15 stykker idag! Noen her nevnte at de måtte spare til neste gen og flere Eevee så da finn jeg også begynt på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, sofie777 skrev:

Har vært på sykehus denne helgen (ingenting alvorlig), men klarte å spille mye fra rommet. Klarte også å GPS-løpe til noen stopp og snek inn en Flaereon i et gym. Kunne ikke kjempe siden jeg ikke visste om jeg var i nærheten neste sekund. Det var veldig gøy, men nå kommer jobben med å legge alt inn i Pidgey-calc og mitt eget skjema. I dag var det en del Mr. Mime å få tak i (jeg tok bare den jeg fikk med én ball), men tidligere var det en god del sjørelaterte Pokémon til tross for at det er et stykke til sjøen (kun en bekk i nærheten). Glad jeg har fått en del flere Magikarps, de må jeg jo ta uansett, selv om det er en av de kjedeligste Pokémonene.

God bedring! Ja, Magikarp er kjedelig :) Men gøy med Gyarados til slutt da. Pidgey calc? 

16 timer siden, Ardwinna skrev:

Det er det eneste jeg kan skryte av at vi har massevis av her i byen; Mr. Mime! :rolleyes: Han står og veiver på annethvert hjørne, utenfor butikker og midt i rundkjøringer. 
Jeg vurderer hardt å kle meg godt og tusle meg en tur i mørket for å klekke 2-3 egg. Har ikke fått spilt noe i dag, bortsett fra at jeg fanget en Oddish, en Pidgey og en Venonat på ren trass utenfor butikken. Har ikke vært innom pokestops i dag.

Mye her og. Lykke til med å klekke egg da! 

13 timer siden, Noldus skrev:

Jeg føler jeg klekket egg til den store gullmedaljen, men neida, ingen baby å få 😢 De finnes enda, gjør de ikke?

Er på tur til et lite tettsted idag, å her er det Eevee fest uten like, har sikkert fanget 15 stykker idag! Noen her nevnte at de måtte spare til neste gen og flere Eevee så da finn jeg også begynt på det!

Jeg vet ikke, hehe. Ikke fått noen babyer på en stund! Siste jeg fikk i 2 km-egg var weedle (yay). Lurt å spare på Eveecandies! 

Endret av Aamu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klekket et 10 km egg, fikk Onix. Har 2 stk 2km-egg som jeg prøver å klekke. Mon tro om det er noen babyer der? Sikkert en caterpie og en weedle :skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare et STORT håp i alle mine 5 km egg om å få den forbaskete Grimeren, knekker kanskje 2x5 km egg hver dag, men ikke tale om......

Babyer har jeg nok av utenom Magby som jeg mangler, men tror ikke jeg har fått et eneste 10 km egg på ti dager.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Aamu skrev:

God bedring! Ja, Magikarp er kjedelig Men gøy med Gyarados til slutt da. Pidgey calc?  :)

Den har vært nevnt tidligere. Men det er en nettside (og app) der man kan legge inn hvor mange pokémon av hver type man har og hvor mange candy de enkelte har og så får man forslag om hvilke og hvor mange man kan evolve og bør gi til professoren. Den er ikke helt nøyaktig, for den foreslår evolving når pokémon er på 24 eller 49 osv., men da er det mitt eget skjema kommer inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sofie777 skrev:

Den har vært nevnt tidligere. Men det er en nettside (og app) der man kan legge inn hvor mange pokémon av hver type man har og hvor mange candy de enkelte har og så får man forslag om hvilke og hvor mange man kan evolve og bør gi til professoren. Den er ikke helt nøyaktig, for den foreslår evolving når pokémon er på 24 eller 49 osv., men da er det mitt eget skjema kommer inn.

Ja, stemmer.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...