Mayoo Skrevet 11. januar 2017 #3881 Del Skrevet 11. januar 2017 9 minutter siden, Frøkensina skrev: Jøss, den har jeg aldri hørt om eller sett Ikke jeg heller! Ble veldig overrasket 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 11. januar 2017 #3882 Del Skrevet 11. januar 2017 Porygon kan evolves til det fantastiske navnet Porygon2 i generasjon 2..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 11. januar 2017 #3883 Del Skrevet 11. januar 2017 9 timer siden, Sirah skrev: Nå begynner jeg egentlig å bli litt lei. Får jo ALDRI noen nye pokemons lenger. Og de jeg kan evolve er det supervanskelig å få tak i candy til her. Har 128 i pokedexen så mangler jo en god del..... Har akkurat vært ute en lang tur med hunden og det kryr jo av Pidgeys og sånne, men det er lissom det..... Gleder meg til gen 2. Samme her... Jeg er oppe i 125 nå hvis jeg husker rett. Akkurat nå har jeg Sandshrew som buddy og er bare tre candy unna en Sandslash. Har også et ørlite håp om å greie å få evolvet Dodrio og Exeggutor snart. Men ellers mangler jeg for mange candy på de andre utviklingene, og pokiser som Onix, Aerodactyl og Hitmonlee har jeg aldri sett snurten av verken i egg eller i vill tilstand. Det mest irriterende er at det nesten ikke finnes Dratini heromkring, så jeg sitter med den ene dårlige Dragonairen jeg fanget på ren slump i sommer og intet annet. Kan nok se langt etter Dragonite I dag mistet jeg både en Abra og en Vulpix, og det er jo typisk når de endelig dukker opp! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 12. januar 2017 #3884 Del Skrevet 12. januar 2017 (endret) På 18.12.2016 den 0.48, Ardwinna skrev: Jeg har bare klart å få 122 pokiser til nå, og mangler følgende: Ivysaur, Venusaur, Charizard, Blastoise, Sandslash, Arcanine, Alkazam, Machamp, Golem, Farfetchd, Dodrio, Muk, Onix, Exeggutor, Hitmonlee, Weezing, Kangaskhan, Magmar, Tauros, Gyarados, Omastar, Aerodactyl, Dratini, Dragonite, Togetic og alle babypokisene Togepi, Magby, Igglybuff, Cleffa og Elekid. På snart en måned har jeg altså klart å få tre nye pokiser; Ivysaur, Smoochum og Pichu. Skikkelig imponerende assa Endret 12. januar 2017 av Ardwinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 12. januar 2017 #3885 Del Skrevet 12. januar 2017 20 minutter siden, Ardwinna skrev: Samme her... Jeg er oppe i 125 nå hvis jeg husker rett. Akkurat nå har jeg Sandshrew som buddy og er bare tre candy unna en Sandslash. Har også et ørlite håp om å greie å få evolvet Dodrio og Exeggutor snart. Men ellers mangler jeg for mange candy på de andre utviklingene, og pokiser som Onix, Aerodactyl og Hitmonlee har jeg aldri sett snurten av verken i egg eller i vill tilstand. Det mest irriterende er at det nesten ikke finnes Dratini heromkring, så jeg sitter med den ene dårlige Dragonairen jeg fanget på ren slump i sommer og intet annet. Kan nok se langt etter Dragonite I dag mistet jeg både en Abra og en Vulpix, og det er jo typisk når de endelig dukker opp! Jeg var syykt heldig og fikk en onix i egget rundt juletider men han var ikke spesielt sterk. Ikke sett noe mer til den senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 12. januar 2017 #3886 Del Skrevet 12. januar 2017 14 timer siden, Taperen skrev: Magikarper må du helst helt ned til vann/sjø kanten for å finne, bor 1 km i fra sjøen, finnes ikke noen karper her, men i min nærmeste lille by så kryr det av de, har utviklet 3 Gyaradoser, og sitter på 714 Magikarp candy nå, har alle mine 3 Gyaradoser i gym, den ene har vært 6 uker i gym, de 2 andre ca to uker. Bor ved sjø. Syns jeg sjelden får magicarp. Av og til. Men det kryr av goldeens og tentacools. Men nå har jeg en tentacruel som er ganske bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 12. januar 2017 #3887 Del Skrevet 12. januar 2017 Rart, ingen av mine 4 magikarper ble funnet nær sjø eller vann. Eller én fant jeg hjemme og det er en bekk ca 200m unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 12. januar 2017 #3888 Del Skrevet 12. januar 2017 Én god ting med å ikke få sove når jeg burde om natten er å fange pokemons som dukker opp. Det virker som det spawnes andre da, men kanskje jeg bare innbiller meg det. I natt f.eks en Abra og en Evee, ofte kommer det en Squirtle eller to også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 12. januar 2017 #3889 Del Skrevet 12. januar 2017 Her har jeg 146 i pokedexen, og føler at jeg bor øde til, en liten bygd på 3-400 innbyggere, og jeg har ikke vært i noen storbyer å spilt heller, kun et par ganger på ferie i Kristiansand, her hvor jeg bor så fanger jeg 2-3 stk i timen, så da må flere av dere bo enda øde til enn det jeg gjør. Ja er pokemoner som spawner oftere om natten, en av de er Jynx. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 12. januar 2017 #3890 Del Skrevet 12. januar 2017 5 timer siden, Maleficenta skrev: Bor ved sjø. Syns jeg sjelden får magicarp. Av og til. Men det kryr av goldeens og tentacools. Men nå har jeg en tentacruel som er ganske bra Nei er ikke alle plass ved sjøen den er, ved mitt lille tettsted så finner jeg den meget sjeldent, men bare et kvarters kjøring med bil til vår lille by så kryr det av de må jeg si, har fanget 434 Magikarper, og det er ikke SÅ ofte jeg har vært der å spilt, og det kryr også av Tentacool, Psyduck, Poliwag, Goldeens, skikkelig by for vann Pokémons 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 12. januar 2017 #3891 Del Skrevet 12. januar 2017 Fortet meg lange hundre meter for å fange scyther. Tenkte at jeg ikke ville la den gå fra meg. Har den fra før, men tenke kanskje denne er bedre ! ja, ikke sant 😂😅😂😅 veldig god cp! Og iv var jo enda bedre.... 😂 fikk trim i hvertfall. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 12. januar 2017 #3892 Del Skrevet 12. januar 2017 21 timer siden, Mayoo skrev: Fikk denne i et egg i dag Kult ! Aldri prøvd den i gym men har to. De er litt snåle, men artige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 12. januar 2017 #3893 Del Skrevet 12. januar 2017 17 timer siden, aicelain skrev: Så denne på en gym i dag 😮 Noen har vært kjempeheldig. Håper neste event er at reigon begrenset pokemon blir tilgjengelig overalt i noen dager Heldig ja! hvilken pokemon er bare å finne i vesteuropa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 12. januar 2017 #3894 Del Skrevet 12. januar 2017 Her er det bare Mr.Mime vi kan få, og det er vel kanskje den dårligste av alle regionale pokemoner.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 12. januar 2017 #3895 Del Skrevet 12. januar 2017 29 minutter siden, Taperen skrev: Her er det bare Mr.Mime vi kan få, og det er vel kanskje den dårligste av alle regionale pokemoner.... Åh.. haha.. Får håpe de bytter litt om snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 12. januar 2017 #3896 Del Skrevet 12. januar 2017 Fikk BÅDE dratini og onix idag ! Ekstase! Dratini var på et pokestop, onix fikk jeg I 10 km egg egget er henta i Moss btw. Stod den var fra Moss 😉 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 12. januar 2017 #3897 Del Skrevet 12. januar 2017 12 timer siden, Ardwinna skrev: Samme her... Jeg er oppe i 125 nå hvis jeg husker rett. Akkurat nå har jeg Sandshrew som buddy og er bare tre candy unna en Sandslash. Har også et ørlite håp om å greie å få evolvet Dodrio og Exeggutor snart. Men ellers mangler jeg for mange candy på de andre utviklingene, og pokiser som Onix, Aerodactyl og Hitmonlee har jeg aldri sett snurten av verken i egg eller i vill tilstand. Det mest irriterende er at det nesten ikke finnes Dratini heromkring, så jeg sitter med den ene dårlige Dragonairen jeg fanget på ren slump i sommer og intet annet. Kan nok se langt etter Dragonite I dag mistet jeg både en Abra og en Vulpix, og det er jo typisk når de endelig dukker opp! Samme her.... Jeg har bare en Dratini her også som jeg fanget i Sandefjord i høst av alle ting. Ikke sett en snurt av dem her nede. Både Dragonair og Dragonite er jeg jo milevis unna. Jeg har lissom evolva det jeg kan evolve med det jeg finner her. Mangler mye candy for å evolve resten, og det hjelper jo ikke når det dukker opp en hvert skuddår. Skal på et par helgeturer til forskjellige plasser på østlandet i nær fremtid så kanskje man kan ha flaks.... 6 timer siden, Taperen skrev: Her har jeg 146 i pokedexen, og føler at jeg bor øde til, en liten bygd på 3-400 innbyggere, og jeg har ikke vært i noen storbyer å spilt heller, kun et par ganger på ferie i Kristiansand, her hvor jeg bor så fanger jeg 2-3 stk i timen, så da må flere av dere bo enda øde til enn det jeg gjør. Ja er pokemoner som spawner oftere om natten, en av de er Jynx. Oj såpass! Jeg bor i en middels stor by og her dukker det aldri opp noe spennende lenger føler jeg. Innimellom glimter det så klart til da. As we speak har jeg faktisk en Seaking på nearby. Det har jeg ikke hatt hjemme før Men Jynx kryr det av her! Av en eller annen grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 12. januar 2017 #3898 Del Skrevet 12. januar 2017 33 minutter siden, Taperen skrev: Her er det bare Mr.Mime vi kan få, og det er vel kanskje den dårligste av alle regionale pokemoner.... Er det ingen annen måte å få de regionale på enn å ta seg en lenger ferie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 12. januar 2017 #3899 Del Skrevet 12. januar 2017 29 minutter siden, Sirah skrev: Samme her.... Jeg har bare en Dratini her også som jeg fanget i Sandefjord i høst av alle ting. Ikke sett en snurt av dem her nede. Både Dragonair og Dragonite er jeg jo milevis unna. Jeg har lissom evolva det jeg kan evolve med det jeg finner her. Mangler mye candy for å evolve resten, og det hjelper jo ikke når det dukker opp en hvert skuddår. Skal på et par helgeturer til forskjellige plasser på østlandet i nær fremtid så kanskje man kan ha flaks.... Oj såpass! Jeg bor i en middels stor by og her dukker det aldri opp noe spennende lenger føler jeg. Innimellom glimter det så klart til da. As we speak har jeg faktisk en Seaking på nearby. Det har jeg ikke hatt hjemme før Men Jynx kryr det av her! Av en eller annen grunn. Det var i Bugårdsparken i Sandefjord jeg fikk flere dratini og en vill wondee dragonair forige helg 😄 Det er ganske ofte dratini der, men de spawner ikke lenge om gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 12. januar 2017 #3900 Del Skrevet 12. januar 2017 (endret) 1 time siden, Aamu skrev: Heldig ja! hvilken pokemon er bare å finne i vesteuropa? Jeg er litt usikker. Men jeg vet at tauros får vi kun i USA, farfetched kun i Aaia og Kangaskahn kun i Australia. og mr mime kun i Europa inkl Norge 😊 Håper de har en event der vi kan få dem 😊 Endret 12. januar 2017 av aicelain glemte noen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå