Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

Jeg synes Snorlax er så søt. Min har cp på 2100. Mangler stardust nå :huh: Får ikke fanget noen idag, bortsett fra en paras med super IV. Det har vært mange flere paras her, mon tro om det har noe med de nye som kommer? Kanskje ny utvikling? Jeg har bestemt jeg for å ikke utvikle flere pokemons på en stund i hvert fall, bare spinke og spare :P Med mindre det er en utvikling jeg mangler, da, f.eks Golem. Eller Gyarados. 

Mangler ca 70 candies for å få en Gyarados. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Magikarper må du helst helt ned til vann/sjø kanten for å finne, bor 1 km i fra sjøen, finnes ikke noen karper her, men i min nærmeste lille by så kryr det av de, har utviklet 3 Gyaradoser, og sitter på 714 Magikarp candy nå, har alle mine 3 Gyaradoser i gym, den ene har vært 6 uker i gym, de 2 andre ca to uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg utviklet en hel haug her om dagen, ca 200 stk. Har spinktet og spart i tilefelle event, men jeg gadd ikke bruke enda mer penger på å utvide "lageret". Sparte på ganske mange evolvinger da, så jeg er rustet i tilfelle event :fnise: Håper på noe i forbindelse med Valentines Day. Det er jo mye større i USA enn her, kanskje Niantic bestemmer seg for å gi oss litt kjærlighet i form av xp, dobbel candies og stardust :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Taperen skrev:

..

den ene har vært 6 uker i gym, de 2 andre ca to uker.

:hakeslepp: Jeg tror det lengste jeg noensinne har holdt en gym er nesten tre dager... Og den var litt utenfor Trondheim sentrum. Vanligvis er jeg imponert hvis det er snakk om flere timer jeg klarer å holde en.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det blir sikkert et event i forbindelse med Valentine's day, men ser at det er enda lenge til (14 feb), skal jo komme nye pokemoner i bolker, så regner nok med at vi får noen nye til Valetine's day, hvis ikke blir jeg skuffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, hog skrev:

:hakeslepp: Jeg tror det lengste jeg noensinne har holdt en gym er nesten tre dager... Og den var litt utenfor Trondheim sentrum. Vanligvis er jeg imponert hvis det er snakk om flere timer jeg klarer å holde en.

I byer er det nesten umulig å ha gymmer i fred, tom i min lille nære by på ca 8000 innbyggere klarer en ikke å holde på gym, så der gidder jeg ikke en gang å sloss meg inn i gym, det er 5 gym i byen, mens i mitt lille tettsted er det 2 gym, og her har jeg vært inne mer eller mindre siden i august, har vært slått ut et par ganger, men er snar med å sloss meg inn igjen :dany:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå begynner jeg egentlig å bli litt lei. Får jo ALDRI noen nye pokemons lenger. Og de jeg kan evolve er det supervanskelig å få tak i candy til her. Har 128 i pokedexen så mangler jo en god del..... Har akkurat vært ute en lang tur med hunden og det kryr jo av Pidgeys og sånne, men det er lissom det..... Gleder meg til gen 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så denne på en gym i dag 😮 Noen har vært kjempeheldig. Håper neste event er at reigon begrenset pokemon blir tilgjengelig overalt i noen dager

IMG_0788.PNG

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, aicelain skrev:

Så denne på en gym i dag 😮 Noen har vært kjempeheldig. Håper neste event er at reigon begrenset pokemon blir tilgjengelig overalt i noen dager

IMG_0788.PNG

Har også sett den i gym, men lenge siden nå, samme spiller hadde to av den, må jo være noen som har vært på reise i Tauros land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Fossekall skrev:

Men hva skal man egentlig med flere ditto? Jeg har 5 og skjønner egentlig ikke hva jeg skal med dem. 

Samme her. Jeg har bare en da og den er skikkelig svak. Gjerne den kan transformere seg under kamper om man kan få den sterk nok? Noen som har kommet lengre enn meg som vet om ditto er no tess?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Taperen skrev:

Har også sett den i gym, men lenge siden nå, samme spiller hadde to av den, må jo være noen som har vært på reise i Tauros land.

Åå den var kul. Håper man kan klekke den ut fra et egg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Maleficenta skrev:

Åå den var kul. Håper man kan klekke den ut fra et egg

Den er pr nå ikke tilgjengelig i Europa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Taperen skrev:

Den er pr nå ikke tilgjengelig i Europa.

Dang. Søren og at jeg ikke spilte dette mer da jeg var i usa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Maleficenta skrev:

Samme her. Jeg har bare en da og den er skikkelig svak. Gjerne den kan transformere seg under kamper om man kan få den sterk nok? Noen som har kommet lengre enn meg som vet om ditto er no tess?

Har sloss mot en Ditto, den blir jo forandret til den som du tar med inn i gymmet når du sloss, ingen problem med å slå Ditto med min Ivysaur ihvertfall, så kan ikke si at Ditto er noe å samle på, annet at en får han i pokedexet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, Maleficenta skrev:

1 time siden, Taperen skrev:

Har sloss mot en Ditto, den blir jo forandret til den som du tar med inn i gymmet når du sloss, ingen problem med å slå Ditto med min Ivysaur ihvertfall, så kan ikke si at Ditto er noe å samle på, annet at en får han i pokedexet.

Denne er et monster av en angriper hvis brukt riktig;

Screenshot_2017-01-11-21-30-24-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Mayoo skrev:

Fikk denne i et egg i dag :nori:

IMG_0002.jpg

Jøss, den har jeg aldri hørt om eller sett :overrasket: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...