Aamu Skrevet 10. januar 2017 #3841 Del Skrevet 10. januar 2017 21 minutter siden, Brimi skrev: Tenkte mer på hvordan du klarte å få skjermen til å gjøre det du vil Jeg prøvde å hive pokeballen rett fram (curveball gikk ikke xD), den gikk til høyre liksom... Hvilken tlf har du? Gikk greit her. Ble lettere med litt fuktighet merkelig nok. Samsung! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 10. januar 2017 #3842 Del Skrevet 10. januar 2017 Nok et 5 km egg klekket, og nok en gang like skuffet over at det ikke er en Grimer, kun en jæv.. Gastly, tror jeg griner.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 10. januar 2017 #3843 Del Skrevet 10. januar 2017 1 time siden, Brimi skrev: Hvordan klarer du å spille når det er snøvær? Prøvde på fredag å spille i snøvær, men det funket ikke! Jeg fikk Lapras i dag Lurer på hva folk (om det var noen der) i skogen tenkte. Ropte ut " åh jaa!" Moro når man først får de sjeldne! Så det var deg jeg hørte i skogen, grattis 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 10. januar 2017 #3844 Del Skrevet 10. januar 2017 15 minutter siden, Taperen skrev: Nok et 5 km egg klekket, og nok en gang like skuffet over at det ikke er en Grimer, kun en jæv.. Gastly, tror jeg griner.... Gastly er alltid en nedtur selv fikk jeg nok en Paras og Staryu i dagGrimer en vanskelig å få i egg syns jeg, de fleste jeg har fått har vært wild. Tok meg ganske lang tid å få Muk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 10. januar 2017 #3845 Del Skrevet 10. januar 2017 1 minutt siden, Mormont skrev: Gastly er alltid en nedtur selv fikk jeg nok en Paras og Staryu i dagGrimer en vanskelig å få i egg syns jeg, de fleste jeg har fått har vært wild. Tok meg ganske lang tid å få Muk. Så du har fått Grimer wild, det var jo bra da, her så jeg snurten av en Muk i et byggefelt, så svingte inn i noen trange gater, men fant den ikke, og var for "gammel" til å gå ut av bilen å lete.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 10. januar 2017 #3846 Del Skrevet 10. januar 2017 Akkurat nå, Taperen skrev: Så du har fått Grimer wild, det var jo bra da, her så jeg snurten av en Muk i et byggefelt, så svingte inn i noen trange gater, men fant den ikke, og var for "gammel" til å gå ut av bilen å lete.... Den er lei! Ikke lett å være for gammel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 10. januar 2017 #3847 Del Skrevet 10. januar 2017 5 timer siden, Frøkensina skrev: ... Oj du må ha spilt/reist mye. Blir det pokéverdensturne neste? Japan f.eks. hadde sikkert vært gøy SÅ gøy er ikke pokemon og at jeg planlegger turer rundt det. 5 timer siden, boblevann skrev: Får virkelig bare drittegg.... Poliwag, geodude, caterpie, u name it. Jeg spyr. Gidder snart ikke gå mer Kryr av pidgey rundt meg også. jeg vil ikke ha dem -.- Pidgeys! Æ vil ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 10. januar 2017 #3848 Del Skrevet 10. januar 2017 2 timer siden, Aamu skrev: Hvilken tlf har du? Gikk greit her. Ble lettere med litt fuktighet merkelig nok. Samsung! Huawei har jeg. Merkelig at det gikk lettere 1 time siden, Taperen skrev: Så det var deg jeg hørte i skogen, grattis Haha, det var nok meg ja xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 10. januar 2017 #3849 Del Skrevet 10. januar 2017 40 minutter siden, Brimi skrev: Huawei har jeg. Merkelig at det gikk lettere Haha, det var nok meg ja xD Ja, snålt! Men tror skjermen til vanlig er for glatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 10. januar 2017 #3850 Del Skrevet 10. januar 2017 1 time siden, hog skrev: SÅ gøy er ikke pokemon og at jeg planlegger turer rundt det. Pidgeys! Æ vil ha! Jeg ble ikke helt overbevist nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 10. januar 2017 #3851 Del Skrevet 10. januar 2017 (endret) 2 minutter siden, Frøkensina skrev: Jeg ble ikke helt overbevist nå På 6. januar 2017 den 0.00, hog skrev: pidgey, weedle og caterpie fanger jeg på bekostning av nesten alt annet. Jeg droppet å ta en ivysaur på vei til jobb i dag, fordi det sto to pidgey ved siden av den. Rett og slett pga. de er enkle å fange og billigste evolves. ... Edit: ...og de kan være Ditto. Endret 10. januar 2017 av hog Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 10. januar 2017 #3852 Del Skrevet 10. januar 2017 Ja da så Unnskyld, leker med Rumle og Aldri, er ikke min feil jeg ikke kan ta dette med den ytterste seriøsitet. Jeg ville heller ikke dratt til Japan bare for å spille pokémon 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stars Skrevet 10. januar 2017 #3853 Del Skrevet 10. januar 2017 3 timer siden, Taperen skrev: Nok et 5 km egg klekket, og nok en gang like skuffet over at det ikke er en Grimer, kun en jæv.. Gastly, tror jeg griner.... Har to stk Grimer, ene fanget wild i Kongsberg, den andre i egg som jeg fikk mens jeg var i Kongsberg. Dette er flere mnd siden og ikke sett snurten av flere. Vil ha mer av de jeg også for å kunne evolve! Ellers bruker jeg også strategien til Hog, fanger alt av pidgey, weedle og caterpie siden det er enkle evolvinger for å level opp. Har rundt 80 stk klar til å evolve, bare ventet med å gjøre det for håpet det skulle være en dobbel xp event i julen. Noen som tør å gjette på om, evt når det kommer en dobbel xp event snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 11. januar 2017 #3854 Del Skrevet 11. januar 2017 5 timer siden, Brimi skrev: Tenkte mer på hvordan du klarte å få skjermen til å gjøre det du vil Jeg prøvde å hive pokeballen rett fram (curveball gikk ikke xD), den gikk til høyre liksom... Min mobil funker ikke til pokemongo-spilling i regnvær! Enten får jeg ingenting til å røre på seg eller så sleiver ballene alle veier. I dag prøvde jeg å fange en Clefairy (det er skikkelig Clefairy-bonanza her nå, de popper opp overalt), så jeg kastet ballen på den, lukket igjen mobildekslet for å unngå mer regn på skjermen, og gikk inn på en butikk. Da jeg kom inn og åpnet dekslet igjen hadde Clefairyen hoppet ut av ballen og noen dråper vann på skjermen hadde fått pokeballene til å hagle vilt. Så da sto jeg der med bare 1 pokeball igjen... Det var surt!!! Jeg har også kjøpt pokeballs ved et uhell en gang (for de få pokecoins jeg hadde igjen), bare på grunn av noen små vanndråper på skjermen. Den er skikkelig sensitiv og selv det minste snev av fukt gjør at det klikkes på knapper og og hoppes inn og ut av menyer. Jeg klekket to 5km-egg i dag og fikk en Voltorb og en Doduo. Sistnevnte ble jeg glad for da jeg faktisk ikke har Dodrio. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 11. januar 2017 #3855 Del Skrevet 11. januar 2017 3 timer siden, Stars skrev: ... Noen som tør å gjette på om, evt når det kommer en dobbel xp event snart? Vill gjetting, men jeg tror noe skjer rundt månedsskifte jan/feb. Det være seg en event, nye pokiser eller hva tør jeg ikke gjette på 2 timer siden, Ardwinna skrev: Min mobil funker ikke til pokemongo-spilling i regnvær! Enten får jeg ingenting til å røre på seg eller så sleiver ballene alle veier. I dag prøvde jeg å fange en Clefairy (det er skikkelig Clefairy-bonanza her nå, de popper opp overalt), så jeg kastet ballen på den, lukket igjen mobildekslet for å unngå mer regn på skjermen, og gikk inn på en butikk. Da jeg kom inn og åpnet dekslet igjen hadde Clefairyen hoppet ut av ballen og noen dråper vann på skjermen hadde fått pokeballene til å hagle vilt. Så da sto jeg der med bare 1 pokeball igjen... Det var surt!!! ... Skulle tro vi hadde samme telefon. Hvis jeg er ute å går i regnvær prøver jeg vanligvis fortsatt å spinne pokestops, men selv det må jeg gi opp etter en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 11. januar 2017 #3856 Del Skrevet 11. januar 2017 5 timer siden, Ardwinna skrev: Min mobil funker ikke til pokemongo-spilling i regnvær! Enten får jeg ingenting til å røre på seg eller så sleiver ballene alle veier. I dag prøvde jeg å fange en Clefairy (det er skikkelig Clefairy-bonanza her nå, de popper opp overalt), så jeg kastet ballen på den, lukket igjen mobildekslet for å unngå mer regn på skjermen, og gikk inn på en butikk. Da jeg kom inn og åpnet dekslet igjen hadde Clefairyen hoppet ut av ballen og noen dråper vann på skjermen hadde fått pokeballene til å hagle vilt. Så da sto jeg der med bare 1 pokeball igjen... Det var surt!!! Jeg har også kjøpt pokeballs ved et uhell en gang (for de få pokecoins jeg hadde igjen), bare på grunn av noen små vanndråper på skjermen. Den er skikkelig sensitiv og selv det minste snev av fukt gjør at det klikkes på knapper og og hoppes inn og ut av menyer. Jeg klekket to 5km-egg i dag og fikk en Voltorb og en Doduo. Sistnevnte ble jeg glad for da jeg faktisk ikke har Dodrio. Oi, hakket verre enn min det! Surt å miste nesten alle ballene sine -.- Jeg vil også ga Voltorb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 11. januar 2017 #3857 Del Skrevet 11. januar 2017 Vanskelig å sin hva neste event innebærer, her har jeg også samlet opp til evolving og ekstra XP, men det der ut som at Niantic ikke kjører de samme eventene, så jeg evolvet med et lucky egg for et par dager siden, gidder ikke bruke mere coins nå til å utvide pokebagen, har den på 450, da sparer jeg heller litt coins hvis man må bruke noen av de til kjøp i neste event, har rundt 2500 coins nå, alt er samlet opp i fra gym. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 11. januar 2017 #3858 Del Skrevet 11. januar 2017 7 timer siden, Stars skrev: Har to stk Grimer, ene fanget wild i Kongsberg, den andre i egg som jeg fikk mens jeg var i Kongsberg. Dette er flere mnd siden og ikke sett snurten av flere. Vil ha mer av de jeg også for å kunne evolve! Ellers bruker jeg også strategien til Hog, fanger alt av pidgey, weedle og caterpie siden det er enkle evolvinger for å level opp. Har rundt 80 stk klar til å evolve, bare ventet med å gjøre det for håpet det skulle være en dobbel xp event i julen. Noen som tør å gjette på om, evt når det kommer en dobbel xp event snart? Da er det ikke verdt å ta turen til Kongsberg heller, siden du tok de to eneste for flere mnd siden Blir akurat som noen av mine første 10 km egg, jeg hadde 2 stk Lapras til midten av august, siden har ikke jeg sett snurten av den.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 11. januar 2017 #3859 Del Skrevet 11. januar 2017 9 timer siden, hog skrev: Edit: ...og de kan være Ditto. Ja, absolutt! Fikk 2 ditto i går, en av dem var Pidgey ! Så lurt å ta småfugla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 11. januar 2017 #3860 Del Skrevet 11. januar 2017 1 time siden, Taperen skrev: Vanskelig å sin hva neste event innebærer, her har jeg også samlet opp til evolving og ekstra XP, men det der ut som at Niantic ikke kjører de samme eventene, så jeg evolvet med et lucky egg for et par dager siden, gidder ikke bruke mere coins nå til å utvide pokebagen, har den på 450, da sparer jeg heller litt coins hvis man må bruke noen av de til kjøp i neste event, har rundt 2500 coins nå, alt er samlet opp i fra gym. Oi, det var godt jobba Ikke godt å si hva neste event er, men de tre fuglene kommer vel snart. Leste at det er 1 fugl til hvert lag. Jeg er gult lag, så regner med at vi har Zapdos i så fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå