Taperen Skrevet 9. januar 2017 #3821 Del Skrevet 9. januar 2017 Nei eget lag kan ikke slå ut Snorlaxen din, så det er nok sikkert slik som de har forklart deg ovenfor her. Her samles det også på Eevee candy, er det pokemonen jeg har fanget mest av, så nå sitter jeg på 1816 Eevee candy....😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 9. januar 2017 #3822 Del Skrevet 9. januar 2017 1 time siden, Ardwinna skrev: Tror nok heller noen har angrepet gymmen og senket nivået så mye at Snorlaxen din ble kastet ut. Dersomden var den dårligste i gymmen er det den som blir kastet ut først når gymmen angripes og nivået går ned. Eller så har et annet lag slått ut ditt lag og overtatt gymmen, og så har laget ditt tatt over den på nytt igjen etterpå. Tror ikke det er mulig å slå ut pokisene til sitt eget lag. Det har gått trått for min del, har fått fanget noen få av hver starter, men fremdeles ikke nok til verken Venusaur, Blastoise eller Charizard. Bare en halvgod jule-Raichu. Gleder meg til neste runde med nye pokiser kommer! Jeg har spart opp Eevee-candy for å kunne evolve de nye (snart 150 candy), så jeg er klar! Takk, godt dere er en tålmodig gjeng med gode svar her Det er jo litt vanskelig når det ikke holder å ha fanget starters i eventet, man bør jo få tak i en god av hver og nok av dem. 48 minutter siden, Taperen skrev: Her samles det også på Eevee candy, er det pokemonen jeg har fanget mest av, så nå sitter jeg på 1816 Eevee candy....😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 9. januar 2017 #3823 Del Skrevet 9. januar 2017 Jeg satser på dobbel xp-event i påsken, så tenker å spare pidgeycandy. Nå har jeg litt over 3000 candies, så dobbel xp hadde virkelig gjort seg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 9. januar 2017 #3824 Del Skrevet 9. januar 2017 5 minutter siden, Mormont skrev: Jeg satser på dobbel xp-event i påsken, så tenker å spare pidgeycandy. Nå har jeg litt over 3000 candies, så dobbel xp hadde virkelig gjort seg Oisann, ja hadde vært kjekt med en dobbel XP igjen, har laaaangt opp til deg med mine 1000 Pidgeys candy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 9. januar 2017 #3825 Del Skrevet 9. januar 2017 Og da var pokedex komplett igjen. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 10. januar 2017 #3826 Del Skrevet 10. januar 2017 13 timer siden, Taperen skrev: Nei eget lag kan ikke slå ut Snorlaxen din, så det er nok sikkert slik som de har forklart deg ovenfor her. Her samles det også på Eevee candy, er det pokemonen jeg har fanget mest av, så nå sitter jeg på 1816 Eevee candy....😀 Oi! Jeg KLARER ikke å samle på noenting, jeg... sukk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 10. januar 2017 #3827 Del Skrevet 10. januar 2017 12 timer siden, hog skrev: Og da var pokedex komplett igjen. Men hva med alle de ledige slotsene, da? Har du ikke dem? Her mangler jeg alle babyene bortsett fra magmar-babyen og pichu, og togepi. Men i min pokedex er det utrolig mange ledige plasser! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 10. januar 2017 #3828 Del Skrevet 10. januar 2017 Idag skal jeg faktisk jakte endel. I ruskevær.. snør.. Men jeg biter tenna sammen. Skal forsøke å klekke to stk 10km-egg Så får vi se... hva som spawner i byen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 10. januar 2017 #3829 Del Skrevet 10. januar 2017 (endret) 1 time siden, Aamu skrev: Men hva med alle de ledige slotsene, da? Har du ikke dem? Her mangler jeg alle babyene bortsett fra magmar-babyen og pichu, og togepi. Men i min pokedex er det utrolig mange ledige plasser! .. Jeg var kanskje ikke presis nok. Jeg har komplett -tilgjengelig- pokedex. Jeg har ikke pokemons som ikke er gitt ut enda Edit: Og heller ikke regionale fra utenfor europa! Endret 10. januar 2017 av hog Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 10. januar 2017 #3830 Del Skrevet 10. januar 2017 Wuhu, fikk snorlax i 10 km egg idag har bare prøvd å få den siden jeg begynte å spille 😂 det er jeg så fornøyd med. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 10. januar 2017 #3831 Del Skrevet 10. januar 2017 Jeg fanget min første Dratini i dag! Veldig flaks at jeg oppdaget den og rakk det på jobb. Eggklekking er jeg derimot skuffet over, vet ikke om det er verdt å kjøpe inkubatorer egentlig når jeg bare får vanlige som jeg har fra før. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 10. januar 2017 #3832 Del Skrevet 10. januar 2017 Da ble det omsider en lav Wonder CP Eevee på 296 med en IV på 86, blir en glimrende gym prestisjer, blir det en Vaporeon så blir det CP på rundt 1100, og blir det en Jolteon så havner CP på rundt 900, krysser fingre. Ellers så ble det en glimrende gym prestisjer etter gårs kveldens evolving, en Wonder Hypno på 1156 CP med beste moveset på angrep 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 10. januar 2017 #3833 Del Skrevet 10. januar 2017 22 minutter siden, Frøkensina skrev: Jeg fanget min første Dratini i dag! Veldig flaks at jeg oppdaget den og rakk det på jobb. Eggklekking er jeg derimot skuffet over, vet ikke om det er verdt å kjøpe inkubatorer egentlig når jeg bare får vanlige som jeg har fra før. Egg klekkingen er ræva her også, venter bare på Grimer jeg, nesten alle eggene jeg får er 5 km, men ikke tale om at det sitter en Grimer der i. Etter at jule eventet var over så har jeg ikke kjøpt incubators, men gjør det hvis jeg får et 10'km egg, mangler Magby, og vil ha en Wonder Omanyte. Har klekket 558 egg siden starten i juli, ikke så mye det i forhold til visse andre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 10. januar 2017 #3834 Del Skrevet 10. januar 2017 11 minutter siden, Taperen skrev: Egg klekkingen er ræva her også, venter bare på Grimer jeg, nesten alle eggene jeg får er 5 km, men ikke tale om at det sitter en Grimer der i. Etter at jule eventet var over så har jeg ikke kjøpt incubators, men gjør det hvis jeg får et 10'km egg, mangler Magby, og vil ha en Wonder Omanyte. Har klekket 558 egg siden starten i juli, ikke så mye det i forhold til visse andre. Grimer fant jeg på tur på søndag, og Magby fikk jeg i et egg i juleeventet Men mangler mange andre da! 42 minutter siden, Aamu skrev: Wuhu, fikk snorlax i 10 km egg idag har bare prøvd å få den siden jeg begynte å spille 😂 det er jeg så fornøyd med. Gratulerer! 5 timer siden, hog skrev: Jeg var kanskje ikke presis nok. Jeg har komplett -tilgjengelig- pokedex. Jeg har ikke pokemons som ikke er gitt ut enda Edit: Og heller ikke regionale fra utenfor europa! Oj du må ha spilt/reist mye. Blir det pokéverdensturne neste? Japan f.eks. hadde sikkert vært gøy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boblevann Skrevet 10. januar 2017 #3835 Del Skrevet 10. januar 2017 Får virkelig bare drittegg.... Poliwag, geodude, caterpie, u name it. Jeg spyr. Gidder snart ikke gå mer Kryr av pidgey rundt meg også. jeg vil ikke ha dem -.- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 10. januar 2017 #3836 Del Skrevet 10. januar 2017 2 timer siden, Frøkensina skrev: Grimer fant jeg på tur på søndag, og Magby fikk jeg i et egg i juleeventet Men mangler mange andre da! Gratulerer! Oj du må ha spilt/reist mye. Blir det pokéverdensturne neste? Japan f.eks. hadde sikkert vært gøy Takk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 10. januar 2017 #3837 Del Skrevet 10. januar 2017 1 time siden, boblevann skrev: Får virkelig bare drittegg.... Poliwag, geodude, caterpie, u name it. Jeg spyr. Gidder snart ikke gå mer Kryr av pidgey rundt meg også. jeg vil ikke ha dem -.- mye pidgey og Rattata her idag og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 10. januar 2017 #3838 Del Skrevet 10. januar 2017 (endret) 9 timer siden, Aamu skrev: Idag skal jeg faktisk jakte endel. I ruskevær.. snør.. Men jeg biter tenna sammen. Skal forsøke å klekke to stk 10km-egg Så får vi se... hva som spawner i byen Hvordan klarer du å spille når det er snøvær? Prøvde på fredag å spille i snøvær, men det funket ikke! 3 timer siden, Aamu skrev: Wuhu, fikk snorlax i 10 km egg idag har bare prøvd å få den siden jeg begynte å spille 😂 det er jeg så fornøyd med. Jeg fikk Lapras i dag Lurer på hva folk (om det var noen der) i skogen tenkte. Ropte ut " åh jaa!" Moro når man først får de sjeldne! Endret 10. januar 2017 av Brimi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 10. januar 2017 #3839 Del Skrevet 10. januar 2017 7 minutter siden, Brimi skrev: Hvordan klarer du å spille når det er snøvær? Prøvde på fredag å spille i snøvær, men det funket ikke! Funket greit jeg har vokst opp i skauen så er ikke redd for snø. Ble kklissvåt 😕😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 10. januar 2017 #3840 Del Skrevet 10. januar 2017 Akkurat nå, Aamu skrev: Funket greit jeg har vokst opp i skauen så er ikke redd for snø. Ble kklissvåt 😕😕 Tenkte mer på hvordan du klarte å få skjermen til å gjøre det du vil Jeg prøvde å hive pokeballen rett fram (curveball gikk ikke xD), den gikk til høyre liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå