Aamu Skrevet 9. januar 2017 #3801 Del Skrevet 9. januar 2017 6 minutter siden, Frøkensina skrev: Er det verdt å power up disse? Raichu 974 cp, Thunder Shock 5, Brick Break 30 -"wonder" Electabuzz 984 cp, Thunder Shock 5, Thunder 100 - "wonder" Tjæ.. jeg hadde sikkert gjort det.. men du får langt bedre av samme type Hvis du vil vente! Men har du masse stardust og candy, så hvorfor ikke. Jeg bruker det støtt og stadig jeg Andre sparer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 9. januar 2017 #3802 Del Skrevet 9. januar 2017 (endret) 9 minutter siden, Frøkensina skrev: Er det verdt å power up disse? Raichu 974 cp, Thunder Shock 5, Brick Break 30 -"wonder" Electabuzz 984 cp, Thunder Shock 5, Thunder 100 - "wonder" Det er ingen fasit, men kan jo si hva jeg hadde tenkt. Raichu; feil charge move, lav cp og Raichu har lav max cp. Jeg hadde ikke puttet noe i den. Electabuzz; Beste moveset, men litt lav på cp. For å få nok candies til å powre opp den må du nok klekke noen egg. De som kommer ut av egg vil ligge på 1200-1250 sånn ca (på level 20+). Sannsynligvis vil du da fort få en bedre før du har fått makset den ut uansett. Edit; Og selv en bedre Electabuzz blir utklasset av Jolteon som elektrisk angriper. Endret 9. januar 2017 av hog 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 9. januar 2017 #3803 Del Skrevet 9. januar 2017 Takk for svar begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 9. januar 2017 #3804 Del Skrevet 9. januar 2017 @Taperen Det innlegget kom inne på profilen min Og ja, Jolteon er en elendig forsvarer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 9. januar 2017 #3805 Del Skrevet 9. januar 2017 3 minutter siden, hog skrev: @Taperen Det innlegget kom inne på profilen min Og ja, Jolteon er en elendig forsvarer! Å shit 🙈 Er ny her på forumet, skjønner ikke ikke alt enda, selv om jeg ikke er helt "ny" i alder.... Grei plass å diskutere PokemonGo dette, mange tips folk kommer med, og håper jeg kan bidra med noen tips selv etterhvert. Ser at flere mangler feks Lapras, den fikk jeg to av den første mnd i egg, men har ikke fått noen siden, jeg mangler KUN Grimer/Muk fra de første 151, ikke tale om at jeg kan få den i et egg, går med Omanyte nå som Buddy får å få Omastar, i tillegg mangler jeg Magby, og så blir det å gå tur med Togepi etterpå for å få Togetic. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 9. januar 2017 #3806 Del Skrevet 9. januar 2017 50 minutter siden, Frøkensina skrev: Ok, synes det er vanskelig å lære moveset så fint med tips. Jeg leste at navnebytte virket for noen, men ikke alle. Men mulig det virker én gang på alle tre Må uansett finne en ny god Evee først Jeg var en av de som byttet navn tidlig i spillet, så jeg endte opp med en Rainer på 1242 CP, og en Sparky på 1158 CP, er glad for at de har lav cp, for da er de gode til å trene opp gym mot Mons som har høyere CP en mine, i tillegg så er mine to knallgode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 9. januar 2017 #3807 Del Skrevet 9. januar 2017 (endret) 20 minutter siden, Taperen skrev: Jeg var en av de som byttet navn tidlig i spillet, så jeg endte opp med en Rainer på 1242 CP, og en Sparky på 1158 CP, er glad for at de har lav cp, for da er de gode til å trene opp gym mot Mons som har høyere CP en mine, i tillegg så er mine to knallgode. Det der forstod jeg ikke helt, bør man ha lav cp for å øke gymmens prestisje? Jeg har ikke trent mye, og det er bare noen dager siden jeg vant treninger for første gang og en kamp mot andre lag. I tillegg er jeg ganske dårlig til å lære meg spill som dette Men siden dine er knallgode må de ha god IV? Eneste jeg klarer å forstå av det så langt er appraisal, så Eveene dine må ha vært gode før du evolvet da. (Har spilt litt over en måned og er på level 21) Endret 9. januar 2017 av Frøkensina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 9. januar 2017 #3808 Del Skrevet 9. januar 2017 13 minutter siden, Frøkensina skrev: Det der forstod jeg ikke helt, bør man ha lav cp for å øke gymmens prestisje? Jeg har ikke trent mye, og det er bare noen dager siden jeg vant treninger for første gang og en kamp mot andre lag. I tillegg er jeg ganske dårlig til å lære meg spill som dette Men siden dine er knallgode må de ha god IV? Eneste jeg klarer å forstå av det så langt er appraisal, så Eveene dine må ha vært gode før du evolvet da. (Har spilt litt over en måned og er på level 21) Ja en bør ha lav CP når en trener i eget gym, da øker prestisje fortere, men jeg er ikke så god i disse tallene, men prøver meg, så får heller noen rette meg.... Si at det er 5 stk i den gymmen du vil trene i, og at de 5 har en CP i fra 1000 - 2000, da er det en fordel hvis de 6 som du velger ut har halvparten ( mindre enn 500) av CP'n til den som er lavest i gymmen( i dette tilfelle 1000) da får du 1000 prestisje poeng for hver pokemon du vinner mot, har dine 6 utvalgte mindre enn 1000 i CP, så tror jeg det er 500 prestisje poeng du får ved hver seier. Hadde ikke sjekket ut mine før du nevnte det nå, min Rainer har en IV på 80, mens min Sparky har IV på 93. Og husk, har du en Eevee med høy IV, så blir IV'n det samme på den du evolver til, det er bare movesettet som forandrer seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 9. januar 2017 #3809 Del Skrevet 9. januar 2017 14 minutter siden, Taperen skrev: Ja en bør ha lav CP når en trener i eget gym, da øker prestisje fortere, men jeg er ikke så god i disse tallene, men prøver meg, så får heller noen rette meg.... Si at det er 5 stk i den gymmen du vil trene i, og at de 5 har en CP i fra 1000 - 2000, da er det en fordel hvis de 6 som du velger ut har halvparten ( mindre enn 500) av CP'n til den som er lavest i gymmen( i dette tilfelle 1000) da får du 1000 prestisje poeng for hver pokemon du vinner mot, har dine 6 utvalgte mindre enn 1000 i CP, så tror jeg det er 500 prestisje poeng du får ved hver seier. Hadde ikke sjekket ut mine før du nevnte det nå, min Rainer har en IV på 80, mens min Sparky har IV på 93. Og husk, har du en Eevee med høy IV, så blir IV'n det samme på den du evolver til, det er bare movesettet som forandrer seg. Men jeg bryr meg ikke om prestisjen til gymmen? Den nærmest meg svinger hele tiden mellom ulike lag og mellom 2-3 til 5-7. Vet ikke hva det har å si egentlig Uansett er det som regel pokemon over 2000 cp der og det har jeg ikke enda. Hvilke 6? Synes det er tilfeldig hvilke som starter fra listen, men kan velge liste etter cp, # og navn. Tror jeg gir opp hele spillet om jeg må pugge IV, moveset og andre detaljer, bedre å plage andre her iblant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 9. januar 2017 #3810 Del Skrevet 9. januar 2017 6 minutter siden, Frøkensina skrev: Men jeg bryr meg ikke om prestisjen til gymmen? Den nærmest meg svinger hele tiden mellom ulike lag og mellom 2-3 til 5-7. Vet ikke hva det har å si egentlig Uansett er det som regel pokemon over 2000 cp der og det har jeg ikke enda. Hvilke 6? Synes det er tilfeldig hvilke som starter fra listen, men kan velge liste etter cp, # og navn. Tror jeg gir opp hele spillet om jeg må pugge IV, moveset og andre detaljer, bedre å plage andre her iblant Er bare hvis du vil inn i en gym som har samme farge som deg at du trenger bry deg om prestisje. De 6 utvalgte som kommer opp kan du bytte ut ved at du trykker på pokemonen. Du trenger ikke pugge IV og moveset, det husker du etterhvert hvis du vil slåss i gym, men er en fin måte å få coins på, her har jeg cashet ut Max (100 coins) hver dag (utenom en dag i jula da jeg " bare" fikk 90 coins) de siste 3 mnd.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 9. januar 2017 #3811 Del Skrevet 9. januar 2017 (endret) 6 minutter siden, Taperen skrev: Er bare hvis du vil inn i en gym som har samme farge som deg at du trenger bry deg om prestisje. De 6 utvalgte som kommer opp kan du bytte ut ved at du trykker på pokemonen. Du trenger ikke pugge IV og moveset, det husker du etterhvert hvis du vil slåss i gym, men er en fin måte å få coins på, her har jeg cashet ut Max (100 coins) hver dag (utenom en dag i jula da jeg " bare" fikk 90 coins) de siste 3 mnd.... Ok takk for svar Har trykket på pokemon i listen når man skal sloss, men har ikke forstått det helt. For å tjene coins må du vel ha flaks at ikke gymmen der du har en pokemon blir tatt av et annet lag da? Her byttes det lag/farger flere ganger i døgnet. Jeg fikk hvertfall ingenting for å ha vunnet og hatt en pokemon der i en time i går. Endret 9. januar 2017 av Frøkensina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 9. januar 2017 #3812 Del Skrevet 9. januar 2017 13 minutter siden, Frøkensina skrev: Ok takk for svar Har trykket på pokemon i listen når man skal sloss, men har ikke forstått det helt. For å tjene coins må du vel ha flaks at ikke gymmen der du har en pokemon blir tatt av et annet lag da? Her byttes det lag/farger flere ganger i døgnet. Jeg fikk hvertfall ingenting for å ha vunnet og hatt en pokemon der i en time i går. Du må gå i shoppen å hente ut coins når du har den. Den kan du gjøre etter 10 sek, men bare hver 21. time. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 9. januar 2017 #3813 Del Skrevet 9. januar 2017 6 minutter siden, VinterSnø skrev: Du må gå i shoppen å hente ut coins når du har den. Den kan du gjøre etter 10 sek, men bare hver 21. time. Takk! Det ante jeg selvsagt ikke. Så rart at ikke mer blir forklart i selve spillet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 9. januar 2017 #3814 Del Skrevet 9. januar 2017 Der jeg får ha mine Pokémons i fred er i gym er ute på landet, gidder aldri å ta over noen av gymmene i min nærmeste lille by en gang, det skifter det også ganske ofte om dagen, kollektet nå nettop i fra 17 gym, men får jo bare for 10 da, men greit å ha noen gym i bakhånd da 😀 Noen av gymmene har jeg vært i flere uker, den som har sittet siden 1 OKT , og min lengst sittende, er ei elendig Nidoqueen (sorry damer) på skarve 1835 i CP og elendig moveset, så det viktigste er å finne gym som en kan beholde lenge, det er ikke CP' n det kommer an på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 9. januar 2017 #3815 Del Skrevet 9. januar 2017 2 timer siden, Taperen skrev: Der jeg får ha mine Pokémons i fred er i gym er ute på landet, gidder aldri å ta over noen av gymmene i min nærmeste lille by en gang, det skifter det også ganske ofte om dagen, kollektet nå nettop i fra 17 gym, men får jo bare for 10 da, men greit å ha noen gym i bakhånd da 😀 Noen av gymmene har jeg vært i flere uker, den som har sittet siden 1 OKT , og min lengst sittende, er ei elendig Nidoqueen (sorry damer) på skarve 1835 i CP og elendig moveset, så det viktigste er å finne gym som en kan beholde lenge, det er ikke CP' n det kommer an på. Da er det vel vanskelig å få coins i Oslo, bortsett fra akkurat når man tar over. Nå har jeg vært å trent på gym, fikk det til fire ganger så kom det en gutt på ca 8 og tok gymmen. Men jeg klarte å ta den igjen når han dro (ble dratt med moren) Møtte på flere på pokemonjakt, neste gjeng var jenter i barnehagealder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 9. januar 2017 #3816 Del Skrevet 9. januar 2017 7 minutter siden, Frøkensina skrev: Da er det vel vanskelig å få coins i Oslo, bortsett fra akkurat når man tar over. Nå har jeg vært å trent på gym, fikk det til fire ganger så kom det en gutt på ca 8 og tok gymmen. Men jeg klarte å ta den igjen når han dro (ble dratt med moren) Møtte på flere på pokemonjakt, neste gjeng var jenter i barnehagealder. FDer jeg får ha mine Pokémons i fred er i gym er ute på landet, gidder aldri å ta over noen av gymmene i min nærmeste lille by en gang, det skifter det også ganske ofte om dagen, kollektet nå nettop i fra 17 gym, men får jo bare for 10 da, men greit å ha noen gym i bakhånd da 😀 Noen av gymmene har jeg vært i flere uker, den som har sittet siden 1 OKT , og min lengst sittende, er ei elendig Nidoqueen (sorry damer) på skarve 1835 i CP og elendig moveset, så det viktigste er å finne gym som en kan beholde lenge, det er ikke CP' n det kommer an på. Da er det vanskelig, det beste for deg er da å ta så mange gym du kan på kort tid like før du kan kollekte, og så kollekte coinsa dine med en gang, det er en klokke som teller ned til du kan kollekte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 9. januar 2017 #3817 Del Skrevet 9. januar 2017 Hvorfor har mitt eget team kastet ut Snorlaxen min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 9. januar 2017 #3818 Del Skrevet 9. januar 2017 Jeg har aldri en gym mer enn 1-2 timer maks. Mest sannsynlig 30 min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 9. januar 2017 #3819 Del Skrevet 9. januar 2017 8 minutter siden, Frøkensina skrev: Hvorfor har mitt eget team kastet ut Snorlaxen min? Er det i det hele tatt mulig? Har aldri hørt om det før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 9. januar 2017 #3820 Del Skrevet 9. januar 2017 34 minutter siden, Frøkensina skrev: Hvorfor har mitt eget team kastet ut Snorlaxen min? Tror nok heller noen har angrepet gymmen og senket nivået så mye at Snorlaxen din ble kastet ut. Dersomden var den dårligste i gymmen er det den som blir kastet ut først når gymmen angripes og nivået går ned. Eller så har et annet lag slått ut ditt lag og overtatt gymmen, og så har laget ditt tatt over den på nytt igjen etterpå. Tror ikke det er mulig å slå ut pokisene til sitt eget lag. Det har gått trått for min del, har fått fanget noen få av hver starter, men fremdeles ikke nok til verken Venusaur, Blastoise eller Charizard. Bare en halvgod jule-Raichu. Gleder meg til neste runde med nye pokiser kommer! Jeg har spart opp Eevee-candy for å kunne evolve de nye (snart 150 candy), så jeg er klar! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå