hog Skrevet 8. januar 2017 #3761 Del Skrevet 8. januar 2017 1 time siden, Maleficenta skrev: Åå jeg får ingen babypokis. Får og bare dritt i pokestopsene. Får kun revive, potions og pokeballer. Av og til noen egg. Men aldri incubators eller den der smoke greiene og så den andre greien som skal trekke pokemons til pokestoppet Incubators var kun tilgjengelig en begrenset periode i julen. Lures og incense har aldri droppet fra pokestop. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 8. januar 2017 #3762 Del Skrevet 8. januar 2017 2 minutter siden, hog skrev: Incubators var kun tilgjengelig en begrenset periode i julen. Lures og incense har aldri droppet fra pokestop. Hæ men jeg har da hatt incubators før jul og... lures og incence får jeg once in a bluemoon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 8. januar 2017 #3763 Del Skrevet 8. januar 2017 1 minutt siden, Maleficenta skrev: Hæ men jeg har da hatt incubators før jul og... lures og incence får jeg once in a bluemoon Som sagt, incubators var kun første pokestop for dagen i en begrenset periode i julen. Lures og incense har aldri droppet fra pokestop. Du blander ikke med bonuser du har fått fra levling da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 8. januar 2017 #3764 Del Skrevet 8. januar 2017 Akkurat nå, hog skrev: Som sagt, incubators var kun første pokestop for dagen i en begrenset periode i julen. Lures og incense har aldri droppet fra pokestop. Du blander ikke med bonuser du har fått fra levling da? Levling? Å når jeg går opp en level? Jo... det er kanskje mulig... jeg husker ikke helt hvor jeg hadde fått tingene fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 8. januar 2017 #3765 Del Skrevet 8. januar 2017 3 minutter siden, Maleficenta skrev: Hæ men jeg har da hatt incubators før jul og... lures og incence får jeg once in a bluemoon De kommer i blant når man går opp i level. Kanskje ikke incubators, jeg har kjøpt de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 8. januar 2017 #3766 Del Skrevet 8. januar 2017 6 minutter siden, Frøkensina skrev: De kommer i blant når man går opp i level. Kanskje ikke incubators, jeg har kjøpt de. Men hvor fikk jeg incubatorene mine fra før jul? Det og må ha kommet når jeg går opp en level da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 8. januar 2017 #3767 Del Skrevet 8. januar 2017 6 minutter siden, Maleficenta skrev: Men hvor fikk jeg incubatorene mine fra før jul? Det og må ha kommet når jeg går opp en level da? Jeg fant det forklart her http://www.cinemablend.com/games/1549100/how-to-get-more-egg-incubators-in-pokemon-go Det er kun enkelte leveler man får incubatorer på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 8. januar 2017 #3768 Del Skrevet 8. januar 2017 2 minutter siden, Frøkensina skrev: Jeg fant det forklart her http://www.cinemablend.com/games/1549100/how-to-get-more-egg-incubators-in-pokemon-go Det er kun enkelte leveler man får incubatorer på. Aha nåå skjønner jeg. Og så har jeg en som alltid er der. Ok. Nå er jeg med. Søren og er bare level 18. Må vente helt til level 20 med å få flere. Jaja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 8. januar 2017 #3769 Del Skrevet 8. januar 2017 Jeg har fått min første pokemon på gym Men den var der ikke lenger enn i en time Synes det kommer veldig få pokeballer på stops, noen ganger ingen og ellers 1-2. Men fikk en fin tur i nabolaget jeg ellers ikke hadde tatt så er fornøyd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 8. januar 2017 #3770 Del Skrevet 8. januar 2017 Bare lurer på om man aldri får tak i starterpokemonene etter i dag? Litt kjedelig hvis det er sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 8. januar 2017 #3771 Del Skrevet 8. januar 2017 58 minutter siden, Frøkensina skrev: Bare lurer på om man aldri får tak i starterpokemonene etter i dag? Litt kjedelig hvis det er sånn. De var utrolig mye vanligere å se nå enn tidligere. Men du kan finne dem nå og Bare ikke like ofte... jeg har stadig sett pikachu og squirtle, men charmander og bulbasaur.. nei.. aldri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 8. januar 2017 #3772 Del Skrevet 8. januar 2017 Fikk alkazam eller hva den heter idag. Dukka plutselig opp i innkjørselen! Ellers har det ikke vært en så god pokemonhelg, dvs var fornøyd med Rhydon (?) og Charizard da Men jeg gikk fra en lure jeg satt opp, for det ble så kaldt!! Blant annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 8. januar 2017 #3773 Del Skrevet 8. januar 2017 Typisk at siste dagen i eventen er en stormfull søndag. Jeg orker ikke kjøre ens ærend ned til sentrum for å kanskje finne noen starters. Har ikke så mange pokeballs heller... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 8. januar 2017 #3774 Del Skrevet 8. januar 2017 1 time siden, Frøkensina skrev: Bare lurer på om man aldri får tak i starterpokemonene etter i dag? Litt kjedelig hvis det er sånn. De kommer gjerne igjen til påske... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 8. januar 2017 #3775 Del Skrevet 8. januar 2017 2 timer siden, Aamu skrev: De var utrolig mye vanligere å se nå enn tidligere. Men du kan finne dem nå og Bare ikke like ofte... jeg har stadig sett pikachu og squirtle, men charmander og bulbasaur.. nei.. aldri! Her er det masse av Charmander og Bulbasaur, ikke så ofte Pikachu og Squirtel, men de har vært her de og Fikk utviklet til en kjempe bra Charizard da :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 8. januar 2017 #3776 Del Skrevet 8. januar 2017 40 minutter siden, Brimi skrev: Her er det masse av Charmander og Bulbasaur, ikke så ofte Pikachu og Squirtel, men de har vært her de og Fikk utviklet til en kjempe bra Charizard da :D Hehe.. så vi har fått litt hver. Kult med charizard jeg har 1 og den er ikke så veldig bra egentlig.. Cp 1400 og noe! Men ikke fullt boostet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 8. januar 2017 #3777 Del Skrevet 8. januar 2017 I dag har jeg hatt flaks. Jeg fant nemlig en vill Dragonite . Min aller første og med god CP og Wonder . Jeg sto der midt i parken og sa "dragonite YES!" Sammen med smågutter på 8-10 år som tydligvis også var på pokemon jakt da ble jeg litt flau tillegg fant jeg på samme turen tre ville Wonder Dratini hatt skikkelig flaks da. I går tok jeg en pokegym ved siden av en parkeringsplass. Ante fred og ingen fare. Plutselig kom det en godt voksen mann (ca 40år)fra en av bilene mot meg og stirra og spurte hva som fikk en voksen kvinne til å spille et barnespill jeg spurte hva som fikk en voksen mann til å plage en voksen kvinne. Da sa han at jeg så tåpelig der jeg sto og måtte se å bli voksen og få nå fornuftig å gjøre Merkelig.. de fleste voksne sier de er imot mobbing, likevel mobber de! flere som har opplevd å bli plaget fordi dere spiller? Ser ikke hva som er galt å spille det. Mange voksne sitter jo innendørs og spiller spill. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 8. januar 2017 #3778 Del Skrevet 8. januar 2017 Hva folk tror at de har noe med! Blir matt... sånt skal en ignorere. Men godt du svarte ham 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 8. januar 2017 #3779 Del Skrevet 8. januar 2017 15 minutter siden, aicelain skrev: I dag har jeg hatt flaks. Jeg fant nemlig en vill Dragonite . Min aller første og med god CP og Wonder . Jeg sto der midt i parken og sa "dragonite YES!" Sammen med smågutter på 8-10 år som tydligvis også var på pokemon jakt da ble jeg litt flau tillegg fant jeg på samme turen tre ville Wonder Dratini hatt skikkelig flaks da. I går tok jeg en pokegym ved siden av en parkeringsplass. Ante fred og ingen fare. Plutselig kom det en godt voksen mann (ca 40år)fra en av bilene mot meg og stirra og spurte hva som fikk en voksen kvinne til å spille et barnespill jeg spurte hva som fikk en voksen mann til å plage en voksen kvinne. Da sa han at jeg så tåpelig der jeg sto og måtte se å bli voksen og få nå fornuftig å gjøre Merkelig.. de fleste voksne sier de er imot mobbing, likevel mobber de! flere som har opplevd å bli plaget fordi dere spiller? Ser ikke hva som er galt å spille det. Mange voksne sitter jo innendørs og spiller spill. For en idiot. Om det var noen som var barnslige her så var det han og ikke du. Ikke mye voksent å rulle ned vinduet for å slenge dritt til andre mennesker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunnivaOslo Skrevet 9. januar 2017 #3780 Del Skrevet 9. januar 2017 7 timer siden, aicelain skrev: I dag har jeg hatt flaks. Jeg fant nemlig en vill Dragonite . Min aller første og med god CP og Wonder . Jeg sto der midt i parken og sa "dragonite YES!" Sammen med smågutter på 8-10 år som tydligvis også var på pokemon jakt da ble jeg litt flau tillegg fant jeg på samme turen tre ville Wonder Dratini hatt skikkelig flaks da. I går tok jeg en pokegym ved siden av en parkeringsplass. Ante fred og ingen fare. Plutselig kom det en godt voksen mann (ca 40år)fra en av bilene mot meg og stirra og spurte hva som fikk en voksen kvinne til å spille et barnespill jeg spurte hva som fikk en voksen mann til å plage en voksen kvinne. Da sa han at jeg så tåpelig der jeg sto og måtte se å bli voksen og få nå fornuftig å gjøre Merkelig.. de fleste voksne sier de er imot mobbing, likevel mobber de! flere som har opplevd å bli plaget fordi dere spiller? Ser ikke hva som er galt å spille det. Mange voksne sitter jo innendørs og spiller spill. Ja da får folk se til å vokse opp og ikke se fotballkamper,ligge foran tven med Netflix hele dagen osv. Ja.,du har sikkert INGEN andre ting å gjøre i hverdagen enn å spille pokemon😜 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå