Aamu Skrevet 6. januar 2017 #3741 Del Skrevet 6. januar 2017 31 minutter siden, Mormont skrev: Jeg sliter også med å fange pidgey, i stad kastet jeg ti baller på en med cp 118 før den ble og det med curveball og great throw. Hater pidgey, men trenger dem for xp. Små jævler Ja, de er noen drittsekkfugler ! Hvis jeg ikke har bedre å gjøre, fanger jeg dem gjerne. Men som idag, når jeg lader opp til å dra et sted med mye pokemons, sparer jeg ballene mine... vet at jeg søler bort mange på fugler hvis jeg prøver ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 6. januar 2017 #3742 Del Skrevet 6. januar 2017 47 minutter siden, Brimi skrev: Har du sjekket om du har oppdatert til siste versjon? Det er flere som har det slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 6. januar 2017 #3743 Del Skrevet 6. januar 2017 1 time siden, sofie777 skrev: Det finnes de fleste steder der man kjøper klær (i tillegg til Clas Ohlsson). De har gjerne en annen farge på tuppen. Veldig kjekt når man spiller i vær som i dag. 1 time siden, Aamu skrev: takk for tips skal se etter det Det finnes også skinnhansker som funker på telefon, tror jeg kjøpte mine hos Morris forrige sesong. De er greiere å bruke fordi det er lettere å holde mobilen med dem. Sklir ikke så lett ut av hånda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #3744 Del Skrevet 6. januar 2017 2 timer siden, Thatsme skrev: Mulig jeg er helt tett, men gen2? Hehe. Jeg har fanget flere enn en venn av meg, men pokedexen min har tall opp til 149, mens vennen min har over 200. Ingen av oss har fanget Pokémons som er høyere på lista enn 148 eller noe. Generasjon 2 av pokemon. Om vennen din har klekket eller sett en babypokemon i gym vil denne legges inn i dexen. Cleffa er for eksempel nummer 173 og Magby er nummer 240. Anonymkode: d52be...e22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thatsme Skrevet 6. januar 2017 #3745 Del Skrevet 6. januar 2017 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Generasjon 2 av pokemon. Om vennen din har klekket eller sett en babypokemon i gym vil denne legges inn i dexen. Cleffa er for eksempel nummer 173 og Magby er nummer 240. Anonymkode: d52be...e22 Aaaha. Nå skjønner jeg takk! Har nyeste versjon ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 6. januar 2017 #3746 Del Skrevet 6. januar 2017 2 timer siden, Zzyzx skrev: Det finnes også skinnhansker som funker på telefon, tror jeg kjøpte mine hos Morris forrige sesong. De er greiere å bruke fordi det er lettere å holde mobilen med dem. Sklir ikke så lett ut av hånda. ok Men er de varme, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 6. januar 2017 #3747 Del Skrevet 6. januar 2017 I går fanget jeg Charizard! Men den har 182 cp Og første Blastoise. Fikk en Ponyta i ett egg i går og en Magby i dag, men jeg har klekket 13 egg de siste to dagene så er ikke veldig imponert Og nå har jeg blitt appraise-gal og sjekket alle jeg har, det er jo ikke alltid logisk en gang (for meg ) hvilke som får "is a wonder!" Nå vet jeg hvertfall at jeg har kastet bort stardust på mine sterkeste for de er visst ubrukelige i kamp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #3748 Del Skrevet 7. januar 2017 17 timer siden, Thatsme skrev: Mulig jeg er helt tett, men gen2? Hehe. Jeg har fanget flere enn en venn av meg, men pokedexen min har tall opp til 149, mens vennen min har over 200. Ingen av oss har fanget Pokémons som er høyere på lista enn 148 eller noe. Ikke sett noen i gym heller? Min går opp til den siste jeg har sett Anonymkode: 6b3f2...aec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 7. januar 2017 #3749 Del Skrevet 7. januar 2017 Er det noen som er helt sikre på nøyaktig når startereventet slutter? Jeg har bommet på når de fleste events har sluttet, selv om jeg har trodd jeg har visst det, så denne gangen ber jeg om råd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thatsme Skrevet 7. januar 2017 #3750 Del Skrevet 7. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ikke sett noen i gym heller? Min går opp til den siste jeg har sett Anonymkode: 6b3f2...aec Nope. Ikke sett noen i gym. Jeg har 2 gym og to pokestopp ca 100 meter fra døra mi. Hehe. Men han vennen min som kunne se flere "tomme plasser" 3'n meg i pokedexen har visst klekket et egg som er høyere på lista enn mine 149 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 7. januar 2017 #3751 Del Skrevet 7. januar 2017 15 timer siden, Aamu skrev: ok Men er de varme, da? Mine er ullforet, så de er så varme som ullforede skinnhansker pleier å være. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 7. januar 2017 #3752 Del Skrevet 7. januar 2017 8. januar slutter det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 7. januar 2017 #3753 Del Skrevet 7. januar 2017 3 minutter siden, Silfen skrev: 8. januar slutter det. Såpass har jeg fått med meg, men 00:01, 23:59 eller et sted i mellom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 7. januar 2017 #3754 Del Skrevet 7. januar 2017 Det kommer jo an på når de skrur det av. Det er ikke tidsfestet, med andre events både her og andre steder, så må de jo gå inn og stoppe det på en måte. Er iallfall ikke noe system i når, slik jeg opplever det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 7. januar 2017 #3755 Del Skrevet 7. januar 2017 Niantic skriver at det slutter løpet av ettermiddagen 8.1. I og med at deler av USA ligger 9 timer bak oss, ville jeg tro det slutter i morgen kveld/i løpet av natt til mandag Men det er jo ikke et fastsatt tidspunkt, så blir umulig å si helt nøyaktig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 7. januar 2017 #3756 Del Skrevet 7. januar 2017 Mange uvanlige på turen min i dag, som Clefairy, Growlithe, Vulpix, Bulbasur, Rhyhorn og Squirtle. Alle disse hadde jeg fra før av, men jeg fikk tre nye i dag; jeg klekket et egg med Igglypuff, min første baby, i tillegg fikk jeg Charmander og Slowbro. Jeg prøvde også å få Charmeleon, men den ville ikke inn i ballene!! Men totalt sett en god dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stars Skrevet 7. januar 2017 #3757 Del Skrevet 7. januar 2017 Forrige event (den med inkubatorer og ekstra pakker i shoppen) som ble avsluttet afternoon PST time 3. januar ble avsluttet ved mindnatt norsk tid. Jeg var inne litt før midnatt og da var de ekstra pakkene i shoppen, og da jeg var inne igjen to minutter over midnatt var ekstapakkene borte. Regner derfor med at eventen med ekstra mange startere varer frem til klokken 23.59 8. januar norsk tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 7. januar 2017 #3758 Del Skrevet 7. januar 2017 Fikk to nye idag. Og KLARTE å få utviklet til charizard. DET hadde jeg ikke trodd... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 7. januar 2017 #3759 Del Skrevet 7. januar 2017 Jippi! Babypokis nr 2! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 7. januar 2017 #3760 Del Skrevet 7. januar 2017 Åå jeg får ingen babypokis. Får og bare dritt i pokestopsene. Får kun revive, potions og pokeballer. Av og til noen egg. Men aldri incubators eller den der smoke greiene og så den andre greien som skal trekke pokemons til pokestoppet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå