hog Skrevet 6. januar 2017 #3721 Del Skrevet 6. januar 2017 (endret) 10 minutter siden, Aamu skrev: Ja. Som du sier, er de jo lette å treffe siden de står så nærme Hmm, da aner jeg virkelig ikke. Kanskje de bare liker meg? Endret 6. januar 2017 av hog Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 6. januar 2017 #3722 Del Skrevet 6. januar 2017 Akkurat nå, hog skrev: Hmm, da aner jeg virkelig ikke. Kanskje de bare liker meg? Birdlady Kan være tilfeldig, da.. skal prøve meg på noen idag, så får vi se. Synes de var lettere å fange før. De må hate meg. Sikkert fordi jeg maler dem opp til candies så ofte! Ryktet går.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 6. januar 2017 #3723 Del Skrevet 6. januar 2017 2 minutter siden, Aamu skrev: Birdlady Kan være tilfeldig, da.. skal prøve meg på noen idag, så får vi se. Synes de var lettere å fange før. De må hate meg. Sikkert fordi jeg maler dem opp til candies så ofte! Ryktet går.. Må innrømme jeg foretrekker birdman Måtte inn og sjekke nå, 2972 pidgeys fanget, snart jubileum! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 6. januar 2017 #3724 Del Skrevet 6. januar 2017 Akkurat nå, hog skrev: Må innrømme jeg foretrekker birdman Måtte inn og sjekke nå, 2972 pidgeys fanget, snart jubileum! SORRY.. Min feil! Oi, ikke dårlig med snart 3000 fanget. Måtte sjekke selv. Har fanget rundt 400 pidgeys! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 6. januar 2017 #3725 Del Skrevet 6. januar 2017 Men jeg lurer på en ting, hvor mange pokestops går dere normalt sett innom? Skulle gjerne hatt 100 nye baller, får vel i gjennomsnitt 2 baller per pokestop.. Så må innom 50 pokestops da. Dit jeg skal er det 9 pokestops, så må gå 6 runder eller noe. Pleier dere å ta slike "skippertak"? Dette tar meg vel 45 min tenker jeg. Hvis jeg ikke har regnet feil, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 6. januar 2017 #3726 Del Skrevet 6. januar 2017 1 minutt siden, Aamu skrev: Men jeg lurer på en ting, hvor mange pokestops går dere normalt sett innom? Skulle gjerne hatt 100 nye baller, får vel i gjennomsnitt 2 baller per pokestop.. Så må innom 50 pokestops da. Dit jeg skal er det 9 pokestops, så må gå 6 runder eller noe. Pleier dere å ta slike "skippertak"? Dette tar meg vel 45 min tenker jeg. Hvis jeg ikke har regnet feil, da. Jeg har prøvd å gjøre lignende, men ender opp med å bruke nesten like mye baller underveis.. Gotta catch 'em all! Ingen måte du kan utvide runden til å nå 10 stop? Siden det tiende stoppet på kort tid gir ekstra mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 6. januar 2017 #3727 Del Skrevet 6. januar 2017 Jeg har spilt siden 20. juli og har akkurat bikket level 20. Det er ingen pokéstops der jeg bor, men det er et par stykker hvor jeg jobber. Så får fire pokestops daglig (til og fra jobb), hvis jeg husker/ gidder å ta opp mobilen. Det er jo så kaldt nå... Gidder heller ikke bruke en eneste krone på spillet, men jeg synes det er moro uansett. Jeg spiller liksom mot meg selv, så da er det greit at utviklingen går seinere enn alle andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 6. januar 2017 #3728 Del Skrevet 6. januar 2017 (endret) 14 minutter siden, hog skrev: Jeg har prøvd å gjøre lignende, men ender opp med å bruke nesten like mye baller underveis.. Gotta catch 'em all! Ingen måte du kan utvide runden til å nå 10 stop? Siden det tiende stoppet på kort tid gir ekstra mye. Jo, det er et 10., (i en blindgate), men det er endel ekstra å gå, da Eller, ikke mye, men for å komme tilbake dit runden starter må jeg bruke 3 min å gå. Så mister litt tid, med 9 stopp går det nesten akkurat opp. Sant det, dukker nok opp endel! Men tenkte å ignorere de fleste idag, med mindre det er noen spesielle. Skal til et sted i morra der det ofte er mye pokemons, så forbereder meg idag Endret 6. januar 2017 av Aamu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 6. januar 2017 #3729 Del Skrevet 6. januar 2017 Fikk en ny pokemon idag! Weezing.. cp 1300-et eller annet Jeg klarte ikke å samle opp mange baller Kanskje 20 stk.. langt fra 100! Men det var fordi jeg måtte hjem for en viss en hadde glemt nøkkelen sin.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 6. januar 2017 #3730 Del Skrevet 6. januar 2017 3 timer siden, Edie skrev: Jeg har spilt siden 20. juli og har akkurat bikket level 20. Det er ingen pokéstops der jeg bor, men det er et par stykker hvor jeg jobber. Så får fire pokestops daglig (til og fra jobb), hvis jeg husker/ gidder å ta opp mobilen. Det er jo så kaldt nå... Gidder heller ikke bruke en eneste krone på spillet, men jeg synes det er moro uansett. Jeg spiller liksom mot meg selv, så da er det greit at utviklingen går seinere enn alle andre. Merket at det er kaldt ja! Brr.. finnes det ikke vanter som funker på smartphone? (touch) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thatsme Skrevet 6. januar 2017 #3731 Del Skrevet 6. januar 2017 Har ikke lest tråden, så beklager om det er sagt tidligere. Hvorfor er det slik at noen har 149 i pokedex, mens andre har over 200? Altså, ikke fanget, men nr liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #3732 Del Skrevet 6. januar 2017 6 minutter siden, Thatsme skrev: Har ikke lest tråden, så beklager om det er sagt tidligere. Hvorfor er det slik at noen har 149 i pokedex, mens andre har over 200? Altså, ikke fanget, men nr liksom. Det er fordi pokemon registreres i dexen etter hvilket nummer DE er lagret på, og derfor kommer det opp mange "tomme" plasser. Niantic begynner å gjøre seg klare for å rulle ut Gen 2, og derfor er det flere når du har klekket/sett baby pokemon i gym. Anonymkode: d52be...e22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thatsme Skrevet 6. januar 2017 #3733 Del Skrevet 6. januar 2017 Mulig jeg er helt tett, men gen2? Hehe. Jeg har fanget flere enn en venn av meg, men pokedexen min har tall opp til 149, mens vennen min har over 200. Ingen av oss har fanget Pokémons som er høyere på lista enn 148 eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 6. januar 2017 #3734 Del Skrevet 6. januar 2017 46 minutter siden, Aamu skrev: Merket at det er kaldt ja! Brr.. finnes det ikke vanter som funker på smartphone? (touch) Det finnes de fleste steder der man kjøper klær (i tillegg til Clas Ohlsson). De har gjerne en annen farge på tuppen. Veldig kjekt når man spiller i vær som i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 6. januar 2017 #3735 Del Skrevet 6. januar 2017 4 minutter siden, sofie777 skrev: Det finnes de fleste steder der man kjøper klær (i tillegg til Clas Ohlsson). De har gjerne en annen farge på tuppen. Veldig kjekt når man spiller i vær som i dag. takk for tips skal se etter det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 6. januar 2017 #3736 Del Skrevet 6. januar 2017 Sånne vanter hadde sikkert ikke vært dumt! Takk for tips. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #3737 Del Skrevet 6. januar 2017 1 time siden, Aamu skrev: Merket at det er kaldt ja! Brr.. finnes det ikke vanter som funker på smartphone? (touch) Tenkte jeg skulle finne frem pennen min igjen, syntes det er for kaldt for vanter nå Anonymkode: 6b3f2...aec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 6. januar 2017 #3738 Del Skrevet 6. januar 2017 Jeg sliter også med å fange pidgey, i stad kastet jeg ti baller på en med cp 118 før den ble og det med curveball og great throw. Hater pidgey, men trenger dem for xp. Små jævler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 6. januar 2017 #3739 Del Skrevet 6. januar 2017 1 time siden, Thatsme skrev: Mulig jeg er helt tett, men gen2? Hehe. Jeg har fanget flere enn en venn av meg, men pokedexen min har tall opp til 149, mens vennen min har over 200. Ingen av oss har fanget Pokémons som er høyere på lista enn 148 eller noe. Har du sjekket om du har oppdatert til siste versjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 6. januar 2017 #3740 Del Skrevet 6. januar 2017 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenkte jeg skulle finne frem pennen min igjen, syntes det er for kaldt for vanter nå Anonymkode: 6b3f2...aec Åja, sånn penn ja Det har jeg egentlig.. men hvordan er det å kaste med penn ,da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå