Aamu Skrevet 30. desember 2016 #3541 Del Skrevet 30. desember 2016 3 timer siden, Brimi skrev: Jeg er blå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 30. desember 2016 #3542 Del Skrevet 30. desember 2016 58 minutter siden, Silfen skrev: Fikk togepi. Det var gøy. Men ikke sett snurten til alle starterne som skulle spawne mer i dag. Skulle det det? Trodde det var sånn ellers, i helgen. Ikke sett noen jeg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 30. desember 2016 #3543 Del Skrevet 30. desember 2016 Det er fra i dag til 8. januar. Men jeg fikk nå en cleffa og i egg i dag. Happy nå ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 30. desember 2016 #3544 Del Skrevet 30. desember 2016 25 minutter siden, Aamu skrev: XD 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 30. desember 2016 #3545 Del Skrevet 30. desember 2016 Fikk Elekid i 10 km egg i dag, så nå mangler jeg bare Pichu og Magby av de nye, flere egg 🍳er allerede under ruging... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 30. desember 2016 #3546 Del Skrevet 30. desember 2016 5 timer siden, Silfen skrev: Fikk togepi. Det var gøy. Men ikke sett snurten til alle starterne som skulle spawne mer i dag. De har startet nå for et par timer siden. Splash screen er endret, og plutselig var det både charmander og wartortle i stua. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunnivaOslo Skrevet 31. desember 2016 #3547 Del Skrevet 31. desember 2016 11 timer siden, Silfen skrev: Fikk togepi. Det var gøy. Men ikke sett snurten til alle starterne som skulle spawne mer i dag. Her I Oslo spaner de mer,men 99% er squirte av det jeg har fått. Disse babyene,er det bare for en periode eller er de varige? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 31. desember 2016 #3548 Del Skrevet 31. desember 2016 3 timer siden, SunnivaOslo skrev: Her I Oslo spaner de mer,men 99% er squirte av det jeg har fått. Disse babyene,er det bare for en periode eller er de varige? Babyene spawner litt extra i eggene frem til 3 januar, ellers så skal de være varige fremover slik jeg har forstått det, men man får de bare i egg. Da klekket jeg Pichu i går kveld, så nå er det bare Magby som mangler av babyene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 31. desember 2016 #3549 Del Skrevet 31. desember 2016 Her spawner det også mer nå. Bulbasaur og charmander har økt på. Men ikke sett snurten av noen av evolvene. Hvor mange babyer er det vi kan få i egg nå? Jeg har fått fem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 31. desember 2016 #3550 Del Skrevet 31. desember 2016 18 timer siden, Taperen skrev: Fikk Elekid i 10 km egg i dag, så nå mangler jeg bare Pichu og Magby av de nye, flere egg 🍳er allerede under ruging... Jeg fikk den "kid"-versjonen av magmar! Håpet på en snorlax, men... den var ny i det minste! Har BARE 5 km egg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 31. desember 2016 #3551 Del Skrevet 31. desember 2016 1 time siden, Silfen skrev: Her spawner det også mer nå. Bulbasaur og charmander har økt på. Men ikke sett snurten av noen av evolvene. Hvor mange babyer er det vi kan få i egg nå? Jeg har fått fem. Jeg så og fanget Ivysaur istad i hvert fall, og så en wartortle, men ikke sett utviklingene til charmander i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 31. desember 2016 #3552 Del Skrevet 31. desember 2016 1 time siden, Silfen skrev: Her spawner det også mer nå. Bulbasaur og charmander har økt på. Men ikke sett snurten av noen av evolvene. Hvor mange babyer er det vi kan få i egg nå? Jeg har fått fem. Har lest at det er 8 babyer vi kan få. Om det stemmer vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katyperry Skrevet 31. desember 2016 #3553 Del Skrevet 31. desember 2016 Klekket to egg i stad. Ingen bebiser Fikk en Meowth og en Staryu. Gjett om jeg ble skuffa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 31. desember 2016 #3554 Del Skrevet 31. desember 2016 (endret) 10 timer siden, SunnivaOslo skrev: Her I Oslo spaner de mer,men 99% er squirte av det jeg har fått. Disse babyene,er det bare for en periode eller er de varige? Babyene spawner litt extra i eggene frem til 3 januar, ellers så skal de være varige fremover slik jeg har forstått det, men man får de bare i egg. Da klekket jeg Pichu i går kveld, så nå er det bare Magby som mangler av babyene. De babyene vi kan få er Cleffa (Clefairy) og Iglybuff (Jigglypuff) i 2 km egg, Pichu (Pikachu) og Togepi i 5 km egg, Smoochum (Jynx), Elekid (Electabuzz) og Magby (Magmar) i 10 km egg, evolvingen til Togepi er ikke i spillet enda. Endret 31. desember 2016 av Taperen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepperbiff Skrevet 31. desember 2016 #3555 Del Skrevet 31. desember 2016 Kun i dag etter eventet startet så jeg har funnet og fått tak i: Bulbasur, Ivysaur, Venusaur, Charmander, Charmeleon, Squitle og Wartotle. Men ingen babyer enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 31. desember 2016 #3556 Del Skrevet 31. desember 2016 36 minutter siden, Taperen skrev: .. De babyene vi kan få er Cleffa (Clefairy) og Iglybuff (Jigglypuff) i 2 km egg, Pichu (Pikachu) og Togepi i 5 km egg, Smoochum (Jynx), Elekid (Electabuzz) og Magby (Magmar) i 10 km egg, evolvingen til Togepi er ikke i spillet enda. Joda, Togetic er i spillet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 31. desember 2016 #3557 Del Skrevet 31. desember 2016 7 minutter siden, hog skrev: Joda, Togetic er i spillet. Men du må vel evolve togepi til togetic? Jeg.... Brukte 200kr og kjøpte megapakken XD Den inneholder 50 greatballs, 25 incense, 25 lucky egg og 16 luremodules til 2480coins.... (Hadde man kjøpt separat så ville det kostet 3860 + de ekstra 50 greatballs XD) ÅH... Fikk Togepi igår :D Mye mulig jeg trasker meg en gåtur senere ;p Har bare 2 egg, må fylle opp >.> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 31. desember 2016 #3558 Del Skrevet 31. desember 2016 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 31. desember 2016 #3559 Del Skrevet 31. desember 2016 2 timer siden, hog skrev: Joda, Togetic er i spillet. Sorry, meg som formulerte meg litt misvisende, Togetic er vel bare tilgjengelig igjennom evolvingen i fra Togepi. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 1. januar 2017 #3560 Del Skrevet 1. januar 2017 Skuffende PoGo-dag i dag. Jeg gikk tur for å klekke egg og hev ut en incense i samme slengen. Incensen gav fem Oddish, en Pidgey, en Caterpie, en Weedle, en Eevee og en Nidoran. I eggene fikk jeg en Magikarp, en Venonat og en Krabby... Gaaaah! jeg vil ha babypokemon, starterpokemon og noen mer sjeldne som Lapras, Aerodactyl, Hitmonlee, Magmar og Onix! Eller omså Doduo, Koffing eller Exeggcute! Det er noen pokiser som omtrent aldri dukker opp verken i egg eller i nærheten, så jeg mangler fremdeles en del videreutviklinger av de mer vanlige pokisene. Så langt har jeg 122 i pokedexen og det ser ikke ut til at antallet øker særlig med det første. Da må jeg i såfall flytte til et nytt sted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå