Brimi Skrevet 22. desember 2016 #3461 Del Skrevet 22. desember 2016 1 time siden, Ardwinna skrev: I dag fikk jeg min første jule-Pikachu. Bedre sent enn aldri Spillet mitt driver stadig og låser seg ved oppstart, og GPS'en er til tider helt idiot. Dama løper rundt som ei skremt høne mens jeg står i ro, og noen ganger insisterer hun på at vi er et helt annet sted enn der vi faktisk er. Hadde håpet på en babypokis i det siste 5km-egget, men fikk en Growlithe. Sier meg veldig fornøyd med det siden jeg ikke har Arcanine Det gjør det hos meg også Utrolig kjedelig og i dag mistet jeg daily på både pokestops og pokémon pga bugs i spillet -.- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 23. desember 2016 #3462 Del Skrevet 23. desember 2016 12 timer siden, Aamu skrev: Trodde den var ny? Blander sikkert med en annen. Den er ikke ny, fikk min for flere uker siden. Den er sjelden da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 23. desember 2016 #3463 Del Skrevet 23. desember 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Den er bare veldig sjelden å få så derfor jeg tok bilde av den og la ut her, men jeg fikk faktisk en til i dag ved et pokestop! What! har bare fått tre stykker jeg, de er sjeldne her. Jøss det var rart, jeg merket ikke noe til det i ettermiddag i alle fall. Anonymkode: 9f11b...902 Tror jeg blander med den andre som har masse farger på egget..! Her har jeg fått 6 pika med lue. 1 stakk av tror jeg. Så har sett 7. Pluss endel på nearby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 23. desember 2016 #3464 Del Skrevet 23. desember 2016 2 timer siden, VinterSnø skrev: Den er ikke ny, fikk min for flere uker siden. Den er sjelden da. Ja, blander med den andre..som har et egg på seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 23. desember 2016 #3465 Del Skrevet 23. desember 2016 GPS en her hjemme er også helt fjærn. Igår klekket jeg flere 2km egg mens jeg satt i sofaen 🙄 Altså, det er jo praktisk, men når du får beskjed om at du kjører for fort - fra sofaen, så er det noe galt 😝 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 23. desember 2016 #3466 Del Skrevet 23. desember 2016 2 timer siden, Aamu skrev: Ja, blander med den andre..som har et egg på seg. Togepi?^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 23. desember 2016 #3467 Del Skrevet 23. desember 2016 3 timer siden, Chibi skrev: Togepi?^^ Ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 23. desember 2016 #3468 Del Skrevet 23. desember 2016 http://pokemongolive.com/en/post/holiday2016/ Yay! x) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 23. desember 2016 #3469 Del Skrevet 23. desember 2016 12 timer siden, Sirah skrev: GPS en her hjemme er også helt fjærn. Igår klekket jeg flere 2km egg mens jeg satt i sofaen 🙄 Altså, det er jo praktisk, men når du får beskjed om at du kjører for fort - fra sofaen, så er det noe galt 😝 Hehe, det er litt deilig da. Meste jeg har fått på en dag er 7 km 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 23. desember 2016 #3470 Del Skrevet 23. desember 2016 Akkurat nå, Brimi skrev: Hehe, det er litt deilig da. Meste jeg har fått på en dag er 7 km Ja, jeg klager egentlig ikke 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 25. desember 2016 #3471 Del Skrevet 25. desember 2016 God jul pokemon frelste 😊 Pokemon go skrev på Facebook siden sin "starting desember 25'th pokestops will award one single-use incubator after your first photo spin" i dag har jeg tatt flere stops men ikke fått inkubator i det hele tatt 😕Hva må jeg gjøre for å få den? er ikke photo spin det bildet i rundingen på stoppene? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 25. desember 2016 #3472 Del Skrevet 25. desember 2016 5 minutter siden, aicelain skrev: God jul pokemon frelste 😊 Pokemon go skrev på Facebook siden sin "starting desember 25'th pokestops will award one single-use incubator after your first photo spin" i dag har jeg tatt flere stops men ikke fått inkubator i det hele tatt 😕Hva må jeg gjøre for å få den? er ikke photo spin det bildet i rundingen på stoppene? De kommer vel med dagsbonusene. Altså det første stoppet du spinner. Eventet har ikke startet helt enda heller tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 25. desember 2016 #3473 Del Skrevet 25. desember 2016 Er kommet gaver i shoppen, så det er vel på gang nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fossekall Skrevet 25. desember 2016 #3474 Del Skrevet 25. desember 2016 22 minutter siden, Silfen skrev: Er kommet gaver i shoppen, så det er vel på gang nå. Noen som har testet og vet hva de inneholder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2016 #3475 Del Skrevet 25. desember 2016 Det er bare å trykke på gaven så ser du det. Anonymkode: 9f11b...902 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 25. desember 2016 #3476 Del Skrevet 25. desember 2016 35 minutter siden, Purple Basil skrev: De kommer vel med dagsbonusene. Altså det første stoppet du spinner. Eventet har ikke startet helt enda heller tror jeg. Tror du har rett i det. Jeg fikk en inkubator akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 25. desember 2016 #3477 Del Skrevet 25. desember 2016 1 minutt siden, Brimi skrev: Tror du har rett i det. Jeg fikk en inkubator akkurat Og jeg spinnet en stopp i Drammen nå 19.02 men fikk fortsatt ingen inkubator 😔😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 25. desember 2016 #3478 Del Skrevet 25. desember 2016 10 minutter siden, aicelain skrev: Og jeg spinnet en stopp i Drammen nå 19.02 men fikk fortsatt ingen inkubator 😔😕 Når tok du første stopp i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 25. desember 2016 #3479 Del Skrevet 25. desember 2016 43 minutter siden, Brimi skrev: Når tok du første stopp i dag da? Ååh det må være den aller første stoppen? Jeg tok den første kl 13.40 ca. Ingen inkubator bonus da. Det var vel for tidlig etter PST tidssonen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2016 #3480 Del Skrevet 25. desember 2016 Det ser ut til at om du har tatt første stopp i dag før kampanjen startet, så går man glipp av dagens gratis inkubator. Er egentlig litt urettferdig, men man får i det minste de 9 neste. Anonymkode: 4bbe3...3f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå