Aamu Skrevet 22. desember 2016 #3441 Del Skrevet 22. desember 2016 8 timer siden, sofie777 skrev: Skal sitte på toget i mange timer i morgen, men håper på Pokémon på togstasjonene. Slår på (så lenge jeg gidder) PoGo når vi nærmer oss stasjoner, men kommer ikke å ha den på hele tiden. Det har blitt et nest av Nidoran (begge typer) på min faste vei i det siste. Irriterer litt når det omtrent er bare de som kommer. Et par Staryu'er og Magicarp'er klarte jeg å få med meg, Staryu og Goldeen har faste plasser langs vannet, noen ganger begge, noen ganger ingen. På lørdag og tirsdag skal jeg til en by jeg ikke har vært i siden PoGo startet, så da håper jeg på noe spennende. Får håpe du får noe spennende der da! Jeg har merket at jeg i enkelte nye byer (dvs hvis jeg ikke har vært der på lenge) får utrolig mange nye pokemons. En dag fikk jeg jo 4 nye! Til sammenligning går det månedsvis mellom hver gang jeg får noen nye her 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 22. desember 2016 #3442 Del Skrevet 22. desember 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke juleevent nå da? - pikachu med nisselue, samt at man kun trenger å gå 1 km med han som buddy for å få candy - andre buddyer får man candy for dobbelt så fort - egg klekkes dobbelt så fort Akkurat samme greia som med Halloween-eventen Anonymkode: 4188e...116 Jeg har samme lengde på egg og buddyer jeg? 2 km er 2 km her. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 22. desember 2016 #3443 Del Skrevet 22. desember 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke juleevent nå da? - pikachu med nisselue, samt at man kun trenger å gå 1 km med han som buddy for å få candy - andre buddyer får man candy for dobbelt så fort - egg klekkes dobbelt så fort Akkurat samme greia som med Halloween-eventen Anonymkode: 4188e...116 Pikachu har alltid vært 1 km Det andre har jeg ikke lagt merke til. Gikk egg dobbelt så fort på halloween eventet? Det la jeg heller ikke merke til 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 22. desember 2016 #3444 Del Skrevet 22. desember 2016 2 minutter siden, Brimi skrev: Pikachu har alltid vært 1 km Det andre har jeg ikke lagt merke til. Gikk egg dobbelt så fort på halloween eventet? Det la jeg heller ikke merke til Har Pikachu det? :o Hvorfor har jeg squirtle (3 km) som buddy da? Ah.. jaja.. nå vet jeg det.. får bytte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 22. desember 2016 #3445 Del Skrevet 22. desember 2016 46 minutter siden, Aamu skrev: Har Pikachu det? :o Hvorfor har jeg squirtle (3 km) som buddy da? Ah.. jaja.. nå vet jeg det.. får bytte Ja Ikke alltid så lett å vite da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 22. desember 2016 #3446 Del Skrevet 22. desember 2016 (endret) 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke juleevent nå da? - pikachu med nisselue, samt at man kun trenger å gå 1 km med han som buddy for å få candy - andre buddyer får man candy for dobbelt så fort - egg klekkes dobbelt så fort Akkurat samme greia som med Halloween-eventen Anonymkode: 4188e...116 Pikachu har alltid hatt 1 km. Egg klekkes ikke dobbelt så fort, og du får ikke candy dobbelt så fort. Hvis Pikachu med nisselue er hele eventet er det litt kjipt Endret 22. desember 2016 av Mormont 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 22. desember 2016 #3447 Del Skrevet 22. desember 2016 1 time siden, Brimi skrev: Ja Ikke alltid så lett å vite da Nei! Har bytta nå da. Så kanskje jeg får raichu etter hvert 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 22. desember 2016 #3448 Del Skrevet 22. desember 2016 1 time siden, Mormont skrev: Pikachu har alltid hatt 1 km. Egg klekkes ikke dobbelt så fort, og du får ikke candy dobbelt så fort. Hvis Pikachu med nisselue er hele eventet er det litt kjipt Er vel pikachu + babypokemons og chansey som jeg vet om Fikk en geodude i 2 km egg😖 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 22. desember 2016 #3449 Del Skrevet 22. desember 2016 Nå har de gjort noe med speedlocken igjen. Får nesten ingen stops. I går da jeg GIKK i sentrum fikk jeg bare 5-6 stop og prøvde sikkert 40. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
treningsgal Skrevet 22. desember 2016 #3450 Del Skrevet 22. desember 2016 4 minutter siden, Silfen skrev: Nå har de gjort noe med speedlocken igjen. Får nesten ingen stops. I går da jeg GIKK i sentrum fikk jeg bare 5-6 stop og prøvde sikkert 40. Har merket det jeg også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 22. desember 2016 #3451 Del Skrevet 22. desember 2016 Synes det kryr av pikachu med lue! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 22. desember 2016 #3452 Del Skrevet 22. desember 2016 Yey, jeg får til å koble til via mobilnettet igjen 😆😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 22. desember 2016 #3453 Del Skrevet 22. desember 2016 5 timer siden, Aamu skrev: Er vel pikachu + babypokemons og chansey som jeg vet om Fikk en geodude i 2 km egg😖 Hva er det med chansey i dette eventet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 22. desember 2016 #3454 Del Skrevet 22. desember 2016 4 timer siden, treningsgal skrev: Har merket det jeg også Jah, fått 3 stop i sentrum i dag. Er jo sjanseløst å spille. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 22. desember 2016 #3455 Del Skrevet 22. desember 2016 4 timer siden, VinterSnø skrev: Hva er det med chansey i dette eventet? Trodde den var ny? Blander sikkert med en annen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 22. desember 2016 #3456 Del Skrevet 22. desember 2016 Chansey skal ikke være med tror jeg. Men jeg fikk den også i 10 k egg nylig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 22. desember 2016 #3457 Del Skrevet 22. desember 2016 Chansey er ikke ny, nei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 22. desember 2016 #3458 Del Skrevet 22. desember 2016 I dag fikk jeg min første jule-Pikachu. Bedre sent enn aldri Spillet mitt driver stadig og låser seg ved oppstart, og GPS'en er til tider helt idiot. Dama løper rundt som ei skremt høne mens jeg står i ro, og noen ganger insisterer hun på at vi er et helt annet sted enn der vi faktisk er. Hadde håpet på en babypokis i det siste 5km-egget, men fikk en Growlithe. Sier meg veldig fornøyd med det siden jeg ikke har Arcanine 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #3459 Del Skrevet 22. desember 2016 3 timer siden, Aamu skrev: Trodde den var ny? Blander sikkert med en annen. Den er bare veldig sjelden å få så derfor jeg tok bilde av den og la ut her, men jeg fikk faktisk en til i dag ved et pokestop! 11 timer siden, Aamu skrev: Synes det kryr av pikachu med lue! What! har bare fått tre stykker jeg, de er sjeldne her. 7 timer siden, Silfen skrev: Jah, fått 3 stop i sentrum i dag. Er jo sjanseløst å spille. Jøss det var rart, jeg merket ikke noe til det i ettermiddag i alle fall. Anonymkode: 9f11b...902 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yamina Skrevet 22. desember 2016 #3460 Del Skrevet 22. desember 2016 Huket visst av for anonym Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå