hog Skrevet 20. desember 2016 #3421 Del Skrevet 20. desember 2016 Babyer i 3 av de 4 10km eggene jeg har fått etter update Merket motivasjonen for å klekke egg sank drastisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 21. desember 2016 #3422 Del Skrevet 21. desember 2016 Får håpe de justerer frekvensen på det der etter hvert. Greit nok at de øker litt på i begynnelsen, men det er grenser for hvor moro det er å få samme pokemon gang etter gang. Jeg fikk fire pinsir på rad, tror jeg. Skikkelig kjipt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 21. desember 2016 #3423 Del Skrevet 21. desember 2016 Jeg får fortsatt ingen baby pokemon, og klekker egg som en helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yamina Skrevet 21. desember 2016 #3424 Del Skrevet 21. desember 2016 Jeg har fortsatt bare en babypokemon, men i dag klekker hvertfall 4 egg så blir spennende, har lyst til å fylle opp pokedexen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 21. desember 2016 #3425 Del Skrevet 21. desember 2016 Jeg fikk denne i går jeg. Gikk å "ruga" på et 10km egg og drømte om en fin onyx. Har alder hørt om demme pokemon så skal si jeg ble overrasket ja 😮 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 21. desember 2016 #3426 Del Skrevet 21. desember 2016 Det er babyen til electabuzz. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 21. desember 2016 #3427 Del Skrevet 21. desember 2016 Lurer på om det blir noe juleevent. Jeg har spart opp en hel haug av evolvinger i tilfelle dobbel xp, men begynner å se ut som om det ikke kommer noe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 21. desember 2016 #3428 Del Skrevet 21. desember 2016 Jeg har fremdeles 600 meter igjen på det første egget som ble hentet etter baby-oppdateringa. Veldig spent på om det blir baby eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 21. desember 2016 #3429 Del Skrevet 21. desember 2016 Jeg fikk babyer første dagen de kom, siden nada. Kun kjipe egg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stars Skrevet 21. desember 2016 #3430 Del Skrevet 21. desember 2016 2 timer siden, Mormont skrev: Lurer på om det blir noe juleevent. Jeg har spart opp en hel haug av evolvinger i tilfelle dobbel xp, men begynner å se ut som om det ikke kommer noe Samme her, har 12 evolvinger av nye Pokémons på vent, samt en haug med pidgey, rattata, weedle og zubater for å samle poeng. Regnet ut at jeg får ca 120.000 xp med bare lucky egg, men hadde vært digg med dobbelt opp av det igjen. Ingen hast, så venter iallefall til nyttårshelgen med å evolve om det ikke kommer en juleevent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Angelina Skrevet 21. desember 2016 #3431 Del Skrevet 21. desember 2016 5 timer siden, aicelain skrev: Jeg fikk denne i går jeg. Gikk å "ruga" på et 10km egg og drømte om en fin onyx. Har alder hørt om demme pokemon så skal si jeg ble overrasket ja 😮 Denne var jo bare utrolig skjønn, visste ikke at Electabuzz hadde en baby-versjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 21. desember 2016 #3432 Del Skrevet 21. desember 2016 2 timer siden, Stars skrev: Samme her, har 12 evolvinger av nye Pokémons på vent, samt en haug med pidgey, rattata, weedle og zubater for å samle poeng. Regnet ut at jeg får ca 120.000 xp med bare lucky egg, men hadde vært digg med dobbelt opp av det igjen. Ingen hast, så venter iallefall til nyttårshelgen med å evolve om det ikke kommer en juleevent. Ja, jeg venter også til nyttårshelgen. Må ha én million xp for å levle opp, så hadde trengt en liten boost 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Angelina Skrevet 21. desember 2016 #3433 Del Skrevet 21. desember 2016 1 minutt siden, Mormont skrev: Ja, jeg venter også til nyttårshelgen. Må ha én million xp for å levle opp, så hadde trengt en liten boost Hvilket nivå er du? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yamina Skrevet 21. desember 2016 #3434 Del Skrevet 21. desember 2016 Joho! 10 km egget klekket i dag og gjett hva som spratt ut: Denne har jeg ventet lenge på! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 21. desember 2016 #3435 Del Skrevet 21. desember 2016 1 time siden, Yamina skrev: Joho! 10 km egget klekket i dag og gjett hva som spratt ut: Denne har jeg ventet lenge på! Så artig :D 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 21. desember 2016 #3436 Del Skrevet 21. desember 2016 Jeg fikk en hitmonlee i 10 km egg. Cp 1327. Har et 2 km og et 5 km egg jeg prøver å klekke da. Tipper jeg får weedle. Jeg har fri i morgen og da skal jeg stikke innom mange pokestops. Kanskje sette ut en lure, men kommer så kjipe pokemons der ofte. Bare fugler og ormer. Og rotter. Håper i hvert fall jeg finner noen nye da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 21. desember 2016 #3437 Del Skrevet 21. desember 2016 Skal sitte på toget i mange timer i morgen, men håper på Pokémon på togstasjonene. Slår på (så lenge jeg gidder) PoGo når vi nærmer oss stasjoner, men kommer ikke å ha den på hele tiden. Det har blitt et nest av Nidoran (begge typer) på min faste vei i det siste. Irriterer litt når det omtrent er bare de som kommer. Et par Staryu'er og Magicarp'er klarte jeg å få med meg, Staryu og Goldeen har faste plasser langs vannet, noen ganger begge, noen ganger ingen. På lørdag og tirsdag skal jeg til en by jeg ikke har vært i siden PoGo startet, så da håper jeg på noe spennende. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 21. desember 2016 #3438 Del Skrevet 21. desember 2016 2 timer siden, Dark Angelina skrev: Hvilket nivå er du? 33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #3439 Del Skrevet 22. desember 2016 9 timer siden, Mormont skrev: Lurer på om det blir noe juleevent. Jeg har spart opp en hel haug av evolvinger i tilfelle dobbel xp, men begynner å se ut som om det ikke kommer noe Er det ikke juleevent nå da? - pikachu med nisselue, samt at man kun trenger å gå 1 km med han som buddy for å få candy - andre buddyer får man candy for dobbelt så fort - egg klekkes dobbelt så fort Akkurat samme greia som med Halloween-eventen Anonymkode: 4188e...116 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 22. desember 2016 #3440 Del Skrevet 22. desember 2016 Det er da ikke mindre km på verken egg eller buddy her. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå