Aamu Skrevet 17. desember 2016 #3401 Del Skrevet 17. desember 2016 Idag fikk jeg 4 nye jeg ikke hadde fra før! Ikke dårlig Lapras, Dragonite, Electrode og Aerodactyl. Beste var lapras med cp på 1500 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 17. desember 2016 #3402 Del Skrevet 17. desember 2016 Det var en fyr på Youtube som påsto at jo flere inkubatorer man skaffer seg for å klekke flest mulig egg, jo større er sjansen for å få 10km-egg. Kanskje derfor jeg nesten aldri får, siden jeg er ganske gnien på inkubatorfronten Tror faktisk det kan stemme at 10km-eggene har dukket opp akkurat etter perioder der jeg har drevet multiklekking med kjøpte inkubatorer. Jeg har bare klart å få 122 pokiser til nå, og mangler følgende (i tillegg til de lengendariske + Mew og Mewtwo da, som jo ingen har så vidt jeg vet): Ivysaur, Venusaur, Charizard, Blastoise, Sandslash, Arcanine, Alkazam, Machamp, Golem, Farfetchd, Dodrio, Muk, Onix, Exeggutor, Hitmonlee, Weezing, Kangaskhan, Magmar, Tauros, Gyarados, Omastar, Aerodactyl, Dratini, Dragonite og alle babypokisene. Jeg så forresten en Kangaskhan i en gym nede i sentrum i dag. Kjenner jeg er litt nysgjerrig på om vedkommende har vært i utlandet eller om hun/han har hatt kjempeflaks med et egg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 18. desember 2016 #3403 Del Skrevet 18. desember 2016 Kanskje det var derfor jeg fikk flere 10 k egg. Brukte coins på inkubatoren. Driver ikke så mye med gymmen så tar jo evig lang tid å spare opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 18. desember 2016 #3404 Del Skrevet 18. desember 2016 Må bare si at woohoo. Igår fanga jeg en picachu!!! Ble så glad Første gang jeg har sett en. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 18. desember 2016 #3405 Del Skrevet 18. desember 2016 Nå har det kommet enda flere i pokedexen. Er det noen oversikt over alle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #3406 Del Skrevet 18. desember 2016 Er julenisselue-pikachu den eneste juleeventen, eller vil det komme noe mer? Anonymkode: d52be...e22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 18. desember 2016 #3407 Del Skrevet 18. desember 2016 Fant en pikachu ned nisselue på motorveien av alle steder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 18. desember 2016 #3408 Del Skrevet 18. desember 2016 5 timer siden, Aamu skrev: Fant en pikachu ned nisselue på motorveien av alle steder. Stakkars liten! Jeg håper du plukket ham opp så han ikke ble påkjørt! Nå har jeg nye egg på klekking, så jeg håper intenst på en babypokis eller to til jul! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yamina Skrevet 19. desember 2016 #3409 Del Skrevet 19. desember 2016 E.N.D.E.L.I.G fikk jeg nok candy til å evolve Omanyte til en Omastar, føler det har tatt hundre år. Neste på lista er å gå inn 52 candy på Charmeleon buddisen og få en Charizard. Har også et 10 km egg i inkubatoren så håper på noe bra når det klekker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 19. desember 2016 #3410 Del Skrevet 19. desember 2016 Jeg har vel klekket ca 15 egg nå, men ingen babyer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 19. desember 2016 #3411 Del Skrevet 19. desember 2016 Jeg fikk tre pichuer på rappen, siden absolutt ingenting. Hva skal jeg med tre pichuer liksom... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 19. desember 2016 #3412 Del Skrevet 19. desember 2016 14 timer siden, Ardwinna skrev: Stakkars liten! Jeg håper du plukket ham opp så han ikke ble påkjørt! Nå har jeg nye egg på klekking, så jeg håper intenst på en babypokis eller to til jul! Selvsagt. Hater når folk dumper pokemon langs veiene har fått egen pokeball og razzberry Håper du får baby pokemon! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 19. desember 2016 #3413 Del Skrevet 19. desember 2016 Jeg har igjen 700 m på et 10 km egg. Men føler meg lat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 19. desember 2016 #3414 Del Skrevet 19. desember 2016 7 timer siden, momo skrev: Jeg har vel klekket ca 15 egg nå, men ingen babyer. Du går mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #3415 Del Skrevet 19. desember 2016 Er det noen pokemon kart som fungerer nå? Anonymkode: b206f...6eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vesentlig Skrevet 19. desember 2016 #3416 Del Skrevet 19. desember 2016 Går og går, men får ikke en eneste baby. Begynner å bli sinna hver gang jeg klekker et egg lol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 19. desember 2016 #3417 Del Skrevet 19. desember 2016 Jeg fikk en Pichu! *gnir det inn* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 19. desember 2016 #3418 Del Skrevet 19. desember 2016 Jeg er kjempefrustrert for tiden, det er omtrent umulig å logge seg inn uten å være tilkoblet wifi. En skjelden gang får jeg logget inn via mobildata. Dvs at jeg må logge på før jeg drar hjemmefra og krysse fingrene for at jeg ikke mister kontakt med serveren før jeg kommer til et pokéstop. Drittlei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vakkertliv Skrevet 19. desember 2016 #3419 Del Skrevet 19. desember 2016 13 minutter siden, Zzyzx skrev: Jeg fikk en Pichu! *gnir det inn* Såå misunnelig! Nettopp starta å gå med 2km egg så håper jeg får noe bra der! Hmm, rart med wifien. Har ikke hatt noen problemer med den. Kanskje det er mobilen? har du sjekka om det bare er pokemonspillet eller googelmaps også?:) Jeg har derimot problemer med GPS-signalet mellom Lysaker og Drammen. Skjønner ikke hva det er. Den finner ingen av togstasjonene på 3g eller WiFi. Kjempeirriterende. Med en gang jeg kommer over drammensbrua funker det igjen. Noen tips? Eller sikkert bare mobilen min som surrer her og:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 20. desember 2016 #3420 Del Skrevet 20. desember 2016 Jeg har aldri brukt google maps. Men alt annet fungerer som det skal. Jeg bor en mil fra nærmeste tettsted, så jeg må kjøre for å komme dit også. Oftest går det greit, men enkelte dager er det bare uaktuelt for spillet å samarbeide. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå