Mormont Skrevet 16. desember 2016 #3381 Skrevet 16. desember 2016 46 minutter siden, Aamu skrev: Åja Hadde vært kult med andre med nisselue og da, men. Jæ jæ! Har Pikachu med nisselue, får si meg fornøyd med det. Skal ikke til Oslo, men takk for tips Fikk du i egg? Ja, det hadde det! Ja, fikk begge i 2km-egg 39 minutter siden, hog skrev: Gratulerer! Jeg har ingen gen 2 enda, men har heller ikke bevegd meg så mye. Takk takk! Siden gen 2 ble sluppet har jeg fått tre 2km-egg, hvor to av dem var babypokemon, så tror de er ganske vanlige. De kommer nok fort 1
Aamu Skrevet 16. desember 2016 #3382 Skrevet 16. desember 2016 42 minutter siden, hog skrev: Niantic har nok ikke sagt noe som helst om emnet kjenner jeg dem rett. Litt for lat til å lete opp kilder nå, men kan gjøre det senere hvis du insisterer (2 indikatorer jeg husker i farten er at man kan klekke regionale pokemon fra egg man har plukket opp på andre kontinenter og at stedsangivelsen nederst på pokemon viser stedet egget ble plukket opp) Gratulerer! Jeg har ingen gen 2 enda, men har heller ikke bevegd meg så mye. Gjerne det! Vil gjerne vite hvordan det fungerer Ja, har sett at det står hvor man fanget pokemonene. Om det stemmer er en annen sak, her har jeg fått opp steder jeg aldri har vært
Aamu Skrevet 16. desember 2016 #3383 Skrevet 16. desember 2016 1 minutt siden, Mormont skrev: Ja, det hadde det! Ja, fikk begge i 2km-egg Takk takk! Siden gen 2 ble sluppet har jeg fått tre 2km-egg, hvor to av dem var babypokemon, så tror de er ganske vanlige. De kommer nok fort Kult
Brimi Skrevet 16. desember 2016 #3384 Skrevet 16. desember 2016 3 timer siden, hog skrev: Grats! Hvor mange kg? 599,75 kg 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2016 #3385 Skrevet 16. desember 2016 4 timer siden, Aamu skrev: Åja Hadde vært kult med andre med nisselue og da, men. Jæ jæ! Har Pikachu med nisselue, får si meg fornøyd med det. Skal ikke til Oslo, men takk for tips Fikk du i egg? Raichu har også nisselue. Anonymkode: e7934...8dd
Aamu Skrevet 16. desember 2016 #3386 Skrevet 16. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Raichu har også nisselue. Anonymkode: e7934...8dd kult Jeg har bare fått 3 pikachu'er eller noe. Så har ikke raichu enda jeg! Har ikke sett den engang.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2016 #3388 Skrevet 16. desember 2016 4 minutter siden, Aamu skrev: kult Jeg har bare fått 3 pikachu'er eller noe. Så har ikke raichu enda jeg! Har ikke sett den engang. Tror den beholder nisselua om du får nok candy til å evolve en pikachu med nisselue. Anonymkode: e7934...8dd
Aamu Skrevet 16. desember 2016 #3389 Skrevet 16. desember 2016 2 minutter siden, Aamu skrev: Hvilke pokemons mangler dere? Her mangler jeg: Ivysaur Venusaur Charmeleon Charizard Blastoise Raichu Sandslash Ninetales Dugtrio Primeape Arcanine Poliwrath Kadabra Alkazam Machamp Graveler Golem Slowbro Farfetch'd Dodrio Grimer Muk Onix Electrode Exeggutor Hitmonlee Hitmonchan Lickitung Weezing Rhydon Chansey Tangela Kangaskhan Tauros Gyarados Lapras Omanyte Omastar Kabutops Aerodactyl Snorlax Articuno Zapdos Moltres Dratini Dragonair Dragonite Puh.. litt av en liste
Aamu Skrevet 16. desember 2016 #3390 Skrevet 16. desember 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror den beholder nisselua om du får nok candy til å evolve en pikachu med nisselue. Anonymkode: e7934...8dd ok Vet ikke om jeg tør å prøve det da hehe.
Frøkensina Skrevet 16. desember 2016 #3391 Skrevet 16. desember 2016 Jeg har fått syv nisselue Picachuer og i går fikk jeg Snorlax i et egg Det er den sterkeste jeg har, han hadde 1400 og noe cp. Så nå har jeg litt mer håp om å endelig få en pokemon på gym, for alle har jo rundt 2000 cp eller mer. Ikke en gang mitt eget lag vil ha meg, verre enn skolegymmen dette 4 timer siden, hog skrev: Grats! Hvor mange kg? Har det også noe å si? Min veier 606 kg hvertfall 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2016 #3392 Skrevet 16. desember 2016 19 minutter siden, Aamu skrev: Hvilke pokemons mangler dere? De jeg mangler på første generasjon er: Farfetch'd Muk Kangaskhan Tauros Articuno Zaptos Moltres Mewtwo Mew Anonymkode: e7934...8dd 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2016 #3393 Skrevet 16. desember 2016 10 timer siden, Chibi skrev: Er på mobil så kan ikke *snip* teksten din ;-) Joda portaler kan være over alt :-) ikke bare landemerker, men helt random plasser også, var en tur i hjembyen og 2av stoppene 1. på nav (nav skiltet) og 2. i ett buss skur. portalen heter bare det xD og flere butikker var pokestops :-) (ikke midt i sentrum,men på tur ut) Det med ingress vet jeg, men de stengte det av noen uker etter pogo ble lansert... Eneste måten du kan få en ny på er å logge inn på ingress og sjekke om det er noen portaler uten bilde. Når du har sendt inn bilde og fått det godkjent,så har du fått nytt pokestop. (man kan kalle det for inaktiv pokestop,da stops krever bilde...) Ikke rart at Niantic har stengt muligheten når pogo ble så populært, de hadde sikkert fått flere tusen henvendelser daglig om at folk vil ha pokestop på huset sitt. Jeg bor i Trondheim, og har aldri sett portaler/stops som IKKE er på et landemerke/kunststykke/ervervig bygg/gravstøtte til kjent person osv. Det var vel det som var utgangspunktet til Niantic, at det var slike steder de skulle ha portaler/stops. 5 timer siden, Zzyzx skrev: Jeg har ikke sett på den, men på The Silph Roadgår de gjennom koden hver gang det kommer en oppdatering og rapporterer hva de finner. https://thesilphroad.com/news/shiny-pokemon-genders-in-pokemon-go-49-1 Takk skal du ha, det var en nyttig link! 1 time siden, AnonymBruker skrev: De jeg mangler på første generasjon er: Farfetch'd Muk Kangaskhan Tauros Articuno Zaptos Moltres Mewtwo Mew Anonymkode: e7934...8dd Imponerende! Har du funnet ditto også? Anonymkode: 4188e...116
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2016 #3394 Skrevet 16. desember 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Imponerende! Har du funnet ditto også? Anonymkode: 4188e...116 Spilt siden det kom ut, så det hjelper jo på litt. Sett 8, og fanget 7 av den lille rakkeren (ditto). Anonymkode: e7934...8dd
Mormont Skrevet 16. desember 2016 #3395 Skrevet 16. desember 2016 Av Gen 1 har jeg alle utenom de regionale og de legendariske. Altså mangler jeg Farfetch'd, Tauros, Kangasthan, Mew, Mewtwo, Moltres, Articuno og Zaptos. Holder på å planlegge neste års sommerferie, må ærlig inrømme at USA er høyt oppe på listen, mye fordi jeg vil ha Tauros
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2016 #3396 Skrevet 16. desember 2016 Det skjedde noe rart en dag, fanget en rattata, men rett etter den var fanger stod det "Oh?" Og den ble til en Ditto! Flere som har opplevd det? Anonymkode: 2fb0a...e82 2
sofie777 Skrevet 16. desember 2016 #3397 Skrevet 16. desember 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det skjedde noe rart en dag, fanget en rattata, men rett etter den var fanger stod det "Oh?" Og den ble til en Ditto! Flere som har opplevd det? Anonymkode: 2fb0a...e82 Det er akkurat på den måten Ditto viser seg 1
Yamina Skrevet 16. desember 2016 #3398 Skrevet 16. desember 2016 (endret) 12 timer siden, Aamu skrev: Her mangler jeg: Charizard Farfetch'd Muk Chansey Kangaskhan Tauros Lapras Omastar Kabutops Aerodactyl Articuno Zapdos Moltres Dragonite Puh.. litt av en liste Disse mangler jeg + ivysaur. Endret 17. desember 2016 av Yamina
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #3399 Skrevet 17. desember 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Det skjedde noe rart en dag, fanget en rattata, men rett etter den var fanger stod det "Oh?" Og den ble til en Ditto! Flere som har opplevd det? Anonymkode: 2fb0a...e82 Det er eneste måte å få ditto. Den forklar seg som andre pokemons Anonymkode: 6b3f2...aec
Aamu Skrevet 17. desember 2016 #3400 Skrevet 17. desember 2016 17 timer siden, Yamina skrev: Disse mangler jeg + ivysaur. Ok
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå