Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du bruker VPN så kan det hjelpe å slå den av.

Anonymkode: 9f11b...902

Huh?
Hva er det og hvordan slår man det av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Endelig en babypokemon, fikk en Cleffa i et egg i kveld.Kjempesøt! Fikk også en ny Ditto, med 10 i CP :laugh: Fikk endelig et 10 km egg i kveld også, spent på hva det kan være.

• Liker 1
Skrevet

På 12/9/2016 den 12.22, Zzyzx skrev:

Vel, min feil, ikke noe galt med appen eller kontoen. Viste seg at jeg trykket på bag upgrade, så da er det forklart.

Skjedde meg også nå, men det så ut til å løse seg da jeg restarta appen. 

Var akkurat det jeg skulle til å foreslå fordi jeg gjorde det omvendte; skulle oppgradere bagen men så ble det inventory i stedet 😑

På 12/12/2016 den 14.11, Zzyzx skrev:

Men det har vært utrolig stille i dag, altså. Jeg tror det enten blir legendary eller shinies. Jule-event kan kanskje inkludere kostymer, for det er iallfall lagt til i koden.

Hvor har du funnet koden? Hadde vært interessant å se på den!

På 12/12/2016 den 21.36, Vesentlig skrev:

Nei selvsagt. Du er ikke en ekte poketrene før du må ta opp forbukselån ;)

Forbukselån? :laugh:

På 12/12/2016 den 23.43, Chibi skrev:

Niantic burde åpne opp slik at man kan requeste nye pokestops,særlig for de som bor i "ingenmannsland". (og husk, det er en god del som bor utfor byer i resten av verden, i tillegg, til at noen land ikke har fått PoGo enda..

I ingress (også fra Niantic) kan man requeste nye portaler (stops), man har i hvert fall kunnet det før. Alle portalene i ingress er videreført til pogo og fordelt som stops og gymmer. Husk at en portal/stop må være noe spesielt, typ et landemerke, spesiell gatekunst e.l., man kan ikke få stop på nærbutikken liksom (med mindre det er typ en fredet bygning).

På 12/12/2016 den 23.56, hog skrev:

Hvis jeg får babypoke i 10km egg tror jeg det klikker for meg. Synes de kunne vurdert å droppe babyene.

Tror man bare kan få babyer fra 2km egg.

På 12/13/2016 den 11.04, AnonymBruker skrev:

Skal sies at det har spwanet mye Pikachu der i det siste, så aner ikke om det blir flere på grunn av lua

Anonymkode: 8ab53...fc4

Ja, det er jeg ganske sikker på.

På 12/13/2016 den 17.30, AnonymBruker skrev:

Får du Pidgey i egg? Niantic oppdaterte med at Pidgey og Rattata ikke lenger kan klegges i egg: http://heavy.com/games/2016/11/pokemon-go-update-egg-hatch-pidgey-rattata-eggs-eevee-2-5-10-km/

Anonymkode: 9301b...d5a

TAKK GUD (eller Niantic da)

På 12/14/2016 den 10.16, Silfen skrev:

Den  vibrerer når det er nye på nearby.

Og fader så irriterende det er når man går med mobilen i lomma (og det gjør jeg fordi det er pisskaldt ute om dagen).

Anonymkode: 4188e...116

• Liker 3
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var akkurat det jeg skulle til å foreslå fordi jeg gjorde det omvendte; skulle oppgradere bagen men så ble det inventory i stedet 😑

Hvor har du funnet koden? Hadde vært interessant å se på den!

Forbukselån? :laugh:

I ingress (også fra Niantic) kan man requeste nye portaler (stops), man har i hvert fall kunnet det før. Alle portalene i ingress er videreført til pogo og fordelt som stops og gymmer. Husk at en portal/stop må være noe spesielt, typ et landemerke, spesiell gatekunst e.l., man kan ikke få stop på nærbutikken liksom (med mindre det er typ en fredet bygning).

Ja, det er jeg ganske sikker på.

TAKK GUD (eller Niantic da)

Og fader så irriterende det er når man går med mobilen i lomma (og det gjør jeg fordi det er pisskaldt ute om dagen).

Anonymkode: 4188e...116

Er på mobil så kan ikke *snip* teksten din ;-) 

Joda portaler kan være over alt :-) ikke bare landemerker, men helt random plasser også, var en tur i hjembyen og 2av stoppene 1. på nav (nav skiltet) og 2. i ett buss skur. portalen heter bare det xD og flere butikker var pokestops :-) (ikke midt i sentrum,men på tur ut) 

Det med ingress vet jeg, men de stengte det av noen uker etter pogo ble lansert... Eneste måten du kan få en ny på  er å logge inn på ingress og sjekke om det er noen portaler uten bilde. Når du har sendt inn bilde og fått det godkjent,så har du fått nytt pokestop.

(man kan kalle det for inaktiv pokestop,da stops krever bilde...) 

• Liker 1
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

...

Igglybuff og cleffa fra 2km.

Pichu og tyrogue fra 5km.

Elekid, magby og smoochum fra 10 km.

Hadde foretrukket at alle kom fra 2km egg ja :)

Edit; tyrogue? Mente selvsagt togepi!

Endret av hog
Skrevet

Jeg får bare kabuto av 10 k egg,  dvs 3 av 4 siste 10 k har vært kabuto.  Annoying. 😂

Skrevet
3 timer siden, Chibi skrev:

Er på mobil så kan ikke *snip* teksten din ;-) 

Joda portaler kan være over alt :-) ikke bare landemerker, men helt random plasser også, var en tur i hjembyen og 2av stoppene 1. på nav (nav skiltet) og 2. i ett buss skur. portalen heter bare det xD og flere butikker var pokestops :-) (ikke midt i sentrum,men på tur ut) 

Det med ingress vet jeg, men de stengte det av noen uker etter pogo ble lansert... Eneste måten du kan få en ny på  er å logge inn på ingress og sjekke om det er noen portaler uten bilde. Når du har sendt inn bilde og fått det godkjent,så har du fått nytt pokestop.

(man kan kalle det for inaktiv pokestop,da stops krever bilde...) 

Hva går Ingress ut på? 

Skrevet
15 minutter siden, Yamina skrev:

Hva går Ingress ut på? 

Strategi,  litt typ capture the flag.  To fraksjoner mot hverandre. 

Skrevet
13 timer siden, sofie777 skrev:

Endelig var det min tur: Fikk Pikachu (type jul) et sted jeg ikke forventet, så da er det ønsket oppfylt.

Den er kul, sant? :D 

Skrevet
50 minutter siden, Silfen skrev:

Jeg får bare kabuto av 10 k egg,  dvs 3 av 4 siste 10 k har vært kabuto.  Annoying. 😂

Jasså. Jeg får ikke det engang. Jeg får ikke 10km-egg, har et nå, men det er omtrent hver 2. måned. 

Skulle gjerne hatt en kabuto! 

Skrevet
3 timer siden, hog skrev:

Igglybuff og cleffa fra 2km.

Pichu og tyrogue fra 5km.

Elekid, magby og smoochum fra 10 km.

Hadde foretrukket at alle kom fra 2km egg ja :)

Edit; tyrogue? Mente selvsagt togepi!

Men... det gjelder bare nye egg man finner? Eller kan man få det fra de gamle eggene man samlet opp før alt dette? 

Har endel kjipe 5-km egg. 

Skrevet

Har 100 000 xp, skal et sted med MYE pokemons i helgen. Satser på å få 20-40 000 xp. Vel, kanskje litt optimistisk, men. Mangler 50 000 for å komme til neste level. 

Kanskje jeg finner en Scyther med nissehatt :) Hvis det går? 

Skrevet

10 k har ramlet inn de siste dagene,  etter siste oppdatering. 

Skrevet
25 minutter siden, Aamu skrev:

Men... det gjelder bare nye egg man finner? Eller kan man få det fra de gamle eggene man samlet opp før alt dette? 

Har endel kjipe 5-km egg. 

Innholdet i egg bestemmes når de plukkes opp. Så det er kun egg du har plukket opp etter oppdateringen du kan få babyer fra.

Det ryktes at det spawner flere 10km egg nå enn før, men tror ikke de har sikre tall enda.

1 minutt siden, Brimi skrev:

Endelig fikk jeg Snorlax!:hoppendeglad:

Grats! Hvor mange kg? :ler: 

Skrevet
2 minutter siden, hog skrev:

Innholdet i egg bestemmes når de plukkes opp. Så det er kun egg du har plukket opp etter oppdateringen du kan få babyer fra.

Det ryktes at det spawner flere 10km egg nå enn før, men tror ikke de har sikre tall enda.

Grats! Hvor mange kg? :ler: 

Åja, jeg har lest at det er tilfeldig når man åpner egget. Men har Niantic kommet ut og sagt at det bestemmes når de plukkes opp istedet? 

Håper jeg finner flere 10 km-egg da. Eller 2 km. Alt bortsett fra de kjipe 5km-eggene... uff.. får bare de samme hele tiden.

Skrevet
29 minutter siden, Aamu skrev:

Har 100 000 xp, skal et sted med MYE pokemons i helgen. Satser på å få 20-40 000 xp. Vel, kanskje litt optimistisk, men. Mangler 50 000 for å komme til neste level. 

Kanskje jeg finner en Scyther med nissehatt :) Hvis det går? 

Det er bare Pikachu som har nisselue :) hvis det er Oslo du skal til spawner Scyther ved Mathallen. 

Jeg fikk mine første babypokemon i går, hurra! Cleffa og Igglybuff.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Mormont skrev:

Det er bare Pikachu som har nisselue :) hvis det er Oslo du skal til spawner Scyther ved Mathallen. 

Åja ;) Hadde vært kult med andre med nisselue og da, men. Jæ jæ! Har Pikachu med nisselue, får si meg fornøyd med det.

Skal ikke til Oslo, men takk for tips :) Fikk du i egg?

Skrevet
5 minutter siden, Aamu skrev:

Åja, jeg har lest at det er tilfeldig når man åpner egget. Men har Niantic kommet ut og sagt at det bestemmes når de plukkes opp istedet? 

Håper jeg finner flere 10 km-egg da. Eller 2 km. Alt bortsett fra de kjipe 5km-eggene... uff.. får bare de samme hele tiden.

Niantic har nok ikke sagt noe som helst om emnet kjenner jeg dem rett. Litt for lat til å lete opp kilder nå, men kan gjøre det senere hvis du insisterer :)  (2 indikatorer jeg husker i farten er at man kan klekke regionale pokemon fra egg man har plukket opp på andre kontinenter og at stedsangivelsen nederst på pokemon viser stedet egget ble plukket opp)

7 minutter siden, Mormont skrev:

...

Gratulerer! Jeg har ingen gen 2 enda, men har heller ikke bevegd meg så mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...