Silfen Skrevet 14. desember 2016 #3341 Del Skrevet 14. desember 2016 Den vibrerer når det er nye på nearby. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl83 Skrevet 14. desember 2016 #3342 Del Skrevet 14. desember 2016 På 12.12.2016 den 18.26, momo skrev: Jeg har alle man kan få i Norge. Jeg har spilt siden juli, og bor i Drammen, og vært ofte i Oslo og. Kan nesten sitere denne Mangler to av de man kan få i Europa. Jeg har spilt siden spillet kom ut, Bor på landet, men jobber i Drammen og har vært flere turer i Oslo. Har også spilt noe på ferie i Europa, men har ikke fått noen nye utenfor Norge. Veldig mye av pokedexen er fylt opp ved utvikling. Er mange av utviklingene jeg aldri har sett... Er snart på lvl 30. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 14. desember 2016 #3343 Del Skrevet 14. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Etter oppdateringen vibrerer telefonen når jeg spiller pokemon go, og når jeg sjekker finner jeg ingen pokemon, noen ganger rekker jeg bare å se at det var en før den forsvinner. AAArgh! Anonymkode: d3bb3...145 Niantic jobber visst med å fikse dette. Irriterende greier, håper de fikser det snart. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 14. desember 2016 #3344 Del Skrevet 14. desember 2016 1 time siden, Silfen skrev: Oooh, fikk min første baby: Kult! Hvilket egg fikk du den i? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 14. desember 2016 #3345 Del Skrevet 14. desember 2016 Jeg fikk to stk av samme i 5 k egg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 14. desember 2016 #3346 Del Skrevet 14. desember 2016 Jeg har ikke spilt noe, bortsett fra å ha pokemon go oppe når jeg er på tur med bikkja, for å klekke resterende egg, slik at jeg kan få de nye! 2 egg igjen. Fremdeles ikke sett noe til pikachu med lue. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 14. desember 2016 #3347 Del Skrevet 14. desember 2016 15 minutter siden, Frk.K skrev: Jeg har ikke spilt noe, bortsett fra å ha pokemon go oppe når jeg er på tur med bikkja, for å klekke resterende egg, slik at jeg kan få de nye! 2 egg igjen. Fremdeles ikke sett noe til pikachu med lue. Har du ikke? :O Her kryr det av Pikachu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 14. desember 2016 #3348 Del Skrevet 14. desember 2016 Akkurat nå, Brimi skrev: Har du ikke? :O Her kryr det av Pikachu! Nei. Kryr av rattata, zubat, pidgey og larver. Alt annet er manko vare. Rart, for jeg bor ganske sentralt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 14. desember 2016 #3349 Del Skrevet 14. desember 2016 Fått 5 luepika. De zpawner mer utenfor sentrum syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 14. desember 2016 #3350 Del Skrevet 14. desember 2016 35 minutter siden, Silfen skrev: Fått 5 luepika. De zpawner mer utenfor sentrum syns jeg. Nå trodde jeg et øyeblikk det var en ny pokemon! Tok noen sekunder før jeg skjønte at det var en julepikachu du mente. Jeg har bikket opp i level 24 nå, men spiller ikke så veldig mye. Åpner spillet når jeg likevel går gjennom byen til og fra jobb, snurrer noen pokestops og fanger en og annen pokis. Tror ikke jeg har fått tak i noen nye egg siden babypokisene kom i spillet, så jeg har ikke noe håp om å klekke noen nye med det første. Flere som har vært plaget med at innloggingen ikke funker? Jeg har ganske ofte i det siste opplevd både å ikke få logget inn og at spillet plutselig mister kontakt med server og jeg logges ut. Etter noen restarts og forsøk på å logge inn går det bra igjen. Veldig irriterende. Jeg fikk forresten min første Porygon i et 5km-egg idag! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 15. desember 2016 #3351 Del Skrevet 15. desember 2016 Babyene klekker vel bare fra egg man har fått etter oppdateringen, eller? i såfall irriterende, siden jeg omtrent aldri får egg for tiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yamina Skrevet 15. desember 2016 #3352 Del Skrevet 15. desember 2016 11 timer siden, Frk.K skrev: Jeg har ikke spilt noe, bortsett fra å ha pokemon go oppe når jeg er på tur med bikkja, for å klekke resterende egg, slik at jeg kan få de nye! 2 egg igjen. Fremdeles ikke sett noe til pikachu med lue. Jeg fikk en jule Pikachu i går men den kom ikke fra et egg. Den spawnet plutselig på to pokestop i nærheten når jeg var i nabobyen. Rakk å komme meg til det ene stoppet før den forsvant, og det var mange andre der også som tydeligvis hadde fått det med seg veldig kjekk den nye trackingen altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #3353 Del Skrevet 15. desember 2016 10 timer siden, Ardwinna skrev: Nå trodde jeg et øyeblikk det var en ny pokemon! Tok noen sekunder før jeg skjønte at det var en julepikachu du mente. Jeg har bikket opp i level 24 nå, men spiller ikke så veldig mye. Åpner spillet når jeg likevel går gjennom byen til og fra jobb, snurrer noen pokestops og fanger en og annen pokis. Tror ikke jeg har fått tak i noen nye egg siden babypokisene kom i spillet, så jeg har ikke noe håp om å klekke noen nye med det første. Flere som har vært plaget med at innloggingen ikke funker? Jeg har ganske ofte i det siste opplevd både å ikke få logget inn og at spillet plutselig mister kontakt med server og jeg logges ut. Etter noen restarts og forsøk på å logge inn går det bra igjen. Veldig irriterende. Jeg fikk forresten min første Porygon i et 5km-egg idag! Hvis du bruker VPN så kan det hjelpe å slå den av. Anonymkode: 9f11b...902 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 15. desember 2016 #3354 Del Skrevet 15. desember 2016 14 timer siden, Ardwinna skrev: Nå trodde jeg et øyeblikk det var en ny pokemon! Tok noen sekunder før jeg skjønte at det var en julepikachu du mente. Jeg har bikket opp i level 24 nå, men spiller ikke så veldig mye. Åpner spillet når jeg likevel går gjennom byen til og fra jobb, snurrer noen pokestops og fanger en og annen pokis. Tror ikke jeg har fått tak i noen nye egg siden babypokisene kom i spillet, så jeg har ikke noe håp om å klekke noen nye med det første. Flere som har vært plaget med at innloggingen ikke funker? Jeg har ganske ofte i det siste opplevd både å ikke få logget inn og at spillet plutselig mister kontakt med server og jeg logges ut. Etter noen restarts og forsøk på å logge inn går det bra igjen. Veldig irriterende. Jeg fikk forresten min første Porygon i et 5km-egg idag! Sliter med det samme. I dag kom jeg ikke inn i det hele tatt før jeg kom på jobb. Må huske å finne pokestop på vei hjem så jeg ikke mister spinningbonusen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
treningsgal Skrevet 15. desember 2016 #3355 Del Skrevet 15. desember 2016 Er det bare jeg som synes det er blitt lettere å ta pokestop mens jeg sitter på bussen, etter siste oppdatering? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 15. desember 2016 #3356 Del Skrevet 15. desember 2016 1 minutt siden, treningsgal skrev: Er det bare jeg som synes det er blitt lettere å ta pokestop mens jeg sitter på bussen, etter siste oppdatering? er det? Da skal jeg droppe toget og ta buss eller trikk hjem fra jobb i dag =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
treningsgal Skrevet 15. desember 2016 #3357 Del Skrevet 15. desember 2016 Akkurat nå, VinterSnø skrev: er det? Da skal jeg droppe toget og ta buss eller trikk hjem fra jobb i dag =) Jeg fikk ihvertfall tatt et par stopp på tur til jobb, som jeg ikke har kunne tatt på lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 15. desember 2016 #3358 Del Skrevet 15. desember 2016 Akkurat nå, treningsgal skrev: Jeg fikk ihvertfall tatt et par stopp på tur til jobb, som jeg ikke har kunne tatt på lenge Håper det gjelder meg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 15. desember 2016 #3359 Del Skrevet 15. desember 2016 Syns også stoppene er noe enklere. Men ser ikke så mye til nye pokes. Fått tre pichu i egg, ikke andre. Tydeligvis sett en farfetched siden den hr dukket opp i pokedexen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 15. desember 2016 #3360 Del Skrevet 15. desember 2016 Endelig var det min tur: Fikk Pikachu (type jul) et sted jeg ikke forventet, så da er det ønsket oppfylt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå