hog Skrevet 12. desember 2016 #3321 Del Skrevet 12. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal jeg være forsiktig med å uttale meg? jeg antar ingen ting. Ta deg en tur på Facebook, Reddit, youtube og Twitter, der florerer det av spillere som viser sin misnøye med denne oppdateringen. Strengt tatt du som antar om du tror jeg er den eneste som er misfornøyd, er nok langt flere misfornøyde om du tar deg en titt rundt på diverse sider. Anonymkode: e7934...8dd Der jeg siterte deg uttaler du deg som om alle som har spilt lenge ønsker det samme som deg. Det er bare feil. Jeg er også misfornøyd med denne oppdateringen, men av helt andre grunner enn deg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #3322 Del Skrevet 13. desember 2016 2 timer siden, hog skrev: Der jeg siterte deg uttaler du deg som om alle som har spilt lenge ønsker det samme som deg. Det er bare feil. Jeg er også misfornøyd med denne oppdateringen, men av helt andre grunner enn deg. Jeg er misfornøyd fordi oppdateringen kun gir noen babypokemon som kan evolves til noen pokemons jeg allerede har fanget drøssevis av. Lurer på hvordan man kan være misfornøyd av andre grunner? Er tross alt ikke så mye å ta tak i i denne updaten. Hvorfor ikke heller forklare deg på hva du faktisk mener på denne oppgraderingen i stede for å kverulere og snakke nedlatende til meg? Anonymkode: e7934...8dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 13. desember 2016 #3323 Del Skrevet 13. desember 2016 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lurer på hvordan man kan være misfornøyd av andre grunner? Er tross alt ikke så mye å ta tak i i denne updaten. Hvorfor ikke heller forklare deg på hva du faktisk mener på denne oppgraderingen i stede for å kverulere og snakke nedlatende til meg? Anonymkode: e7934...8dd Andre grunner du selv nevnte; Ikke legendariske eller sterkere pokemon, ikke generasjon 2. Kverulering og nedlatenhet har du nok tolket frem mellom linjene selv, så vennligst unngå slike avsporinger. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 13. desember 2016 #3324 Del Skrevet 13. desember 2016 Har det blitt lettere å ta pokestops i fart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 13. desember 2016 #3325 Del Skrevet 13. desember 2016 Detta synes jeg var litt kult, faktisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 13. desember 2016 #3326 Del Skrevet 13. desember 2016 Har ikke sett en eneste nisselue. Noen som vet om disse nissepokisene skal spawne oftere, slik som i halloweeneventet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #3327 Del Skrevet 13. desember 2016 7 minutter siden, Silfen skrev: Har ikke sett en eneste nisselue. Noen som vet om disse nissepokisene skal spawne oftere, slik som i halloweeneventet? Har kun sett Pikachu med nisselue, spawner ganske ofte på en stop i nærheten. Skal sies at det har spwanet mye Pikachu der i det siste, så aner ikke om det blir flere på grunn av lua Anonymkode: 8ab53...fc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 13. desember 2016 #3328 Del Skrevet 13. desember 2016 Jeg har sett 4 pika på disse mnd jeg har spilt... Og eggene er verre enn ever. Pidgey, pidgey, pidgey... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelheart2 Skrevet 13. desember 2016 #3329 Del Skrevet 13. desember 2016 Det må da ha skjedd noe med spawn-punktene nå? Plutselig spawner det Abra og Vulpix overalt! Fikk min første Ponyta i dag også, den har jeg ikke sett snurten av tidligere, mens i dag så jeg skyggen av den to ganger før den spawnet rett ved der jeg sitter. (Har tilgang til to pokestops fra kontoret mitt ) Har ikke sett noen nisseluer, da... og har heller ikke tro på at jeg vil få så mange babiser, for jeg klekker utrolig få egg om dagen. Men det kommer vel nye eventer som passer meg bedre senere, vil jeg tro ;-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #3330 Del Skrevet 13. desember 2016 9 timer siden, hog skrev: Andre grunner du selv nevnte; Ikke legendariske eller sterkere pokemon, ikke generasjon 2. Kverulering og nedlatenhet har du nok tolket frem mellom linjene selv, så vennligst unngå slike avsporinger. Ja, jeg var skuffet fordi jeg mener vi også burde sett enten legendariske eller sterkere pokemon. Men hvorfor svarer du ikke på spørsmål? Jeg spurte deg hva din mening om oppdateringen var. I stede ramser du opp hva jeg har ment, og sier at det er feil av meg å mene det. Anonymkode: e7934...8dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #3331 Del Skrevet 13. desember 2016 6 timer siden, Silfen skrev: Jeg har sett 4 pika på disse mnd jeg har spilt... Og eggene er verre enn ever. Pidgey, pidgey, pidgey... Får du Pidgey i egg? Niantic oppdaterte med at Pidgey og Rattata ikke lenger kan klegges i egg: http://heavy.com/games/2016/11/pokemon-go-update-egg-hatch-pidgey-rattata-eggs-eevee-2-5-10-km/ Anonymkode: 9301b...d5a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 13. desember 2016 #3332 Del Skrevet 13. desember 2016 9 timer siden, Silfen skrev: Har ikke sett en eneste nisselue. Noen som vet om disse nissepokisene skal spawne oftere, slik som i halloweeneventet? Du får rote deg utenfor byn, her har det dukket opp iallefall 5 i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 13. desember 2016 #3333 Del Skrevet 13. desember 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Har kun sett Pikachu med nisselue, spawner ganske ofte på en stop i nærheten. Skal sies at det har spwanet mye Pikachu der i det siste, så aner ikke om det blir flere på grunn av lua Anonymkode: 8ab53...fc4 Det er bare Pikachu som har nisselue Men utvikler du den til Raichu, får den også lue :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 13. desember 2016 #3334 Del Skrevet 13. desember 2016 Jeg fikk en Pikachu med nisselue i dag. Veldig søt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 13. desember 2016 #3335 Del Skrevet 13. desember 2016 Hmm, er det bare meg eller er det flere som opplever at man får færre egg og gjenstander på pokestops for tiden? Jeg får gjennomsnittlig 3 ting per pokestop. Jeg har også fått så lite egg at jeg har blitt helt tom, tross at jeg "bare" bruker to inkubatorer om gangen. Når jeg ble helt tom, tok det 7 spinns for stopp før jeg fikk et enkelt egg. OG, er det sant det som noen sier. At man nå kan få inkubator på pokestop :D? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 13. desember 2016 #3336 Del Skrevet 13. desember 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Får du Pidgey i egg? Niantic oppdaterte med at Pidgey og Rattata ikke lenger kan klegges i egg: http://heavy.com/games/2016/11/pokemon-go-update-egg-hatch-pidgey-rattata-eggs-eevee-2-5-10-km/ Anonymkode: 9301b...d5a Jepp, fikk to i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 13. desember 2016 #3337 Del Skrevet 13. desember 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Får du Pidgey i egg? Niantic oppdaterte med at Pidgey og Rattata ikke lenger kan klegges i egg: http://heavy.com/games/2016/11/pokemon-go-update-egg-hatch-pidgey-rattata-eggs-eevee-2-5-10-km/ Anonymkode: 9301b...d5a Jeg har fått Rattata i egg som ble plukket opp etter den oppdateringa, så tror ikke den funker helt. Jeg så en nisse-pikachu i nearby i dag, men rakk ikke bort til stoppet mens den spawnet der. Synd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 14. desember 2016 #3338 Del Skrevet 14. desember 2016 Oooh, fikk min første baby: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 14. desember 2016 #3339 Del Skrevet 14. desember 2016 Det er jo rom til flere nye enn de fire fem babyene jeg har sett nevnt. Noen som vet hvilke de er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2016 #3340 Del Skrevet 14. desember 2016 Etter oppdateringen vibrerer telefonen når jeg spiller pokemon go, og når jeg sjekker finner jeg ingen pokemon, noen ganger rekker jeg bare å se at det var en før den forsvinner. AAArgh! Anonymkode: d3bb3...145 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå