Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

12 timer siden, Silfen skrev:

5? How?

Vært innom pokestops :P Det er nok tilfeldig at jeg fikk så mange på kort tid. Har gått flere uker før hvor jeg ikke har fått noen liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FarDareisMai

Hanket rolig inn en ditto mens jeg lå i sofaen med bikkjedyret snorkende på magen min. Har visst en fødeavdeling for pokemon ute i hagen, tror jeg. 

Bare for å gni det inn. 

:nigo:

Endret av FarDareisMai
Feil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Ardwinna skrev:

Noen som vet om det er mulig å få en Ditto fra pokemon som dukker opp ved bruk av incense?

Det er det. Fått en på incense selv. Man kan visst få fra lure også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, hog skrev:

Yay! Når man bor så øde til er incense en fin måte å fange pokemon på, og da er det jo en fordel om tullepokemonene man fanger der også kan være en Ditto! :)  Trenger noe å holde oppe håpet med siden jeg får bare skrot i eggene og nesten aldri finner noen interessante pokemon i byen. I morgen skal jeg inn til nabobyen så da håper jeg på noen flere interessante.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en ny Ditto i dag, denne gangen med CP420 fra en Rattata. Dessverre er både denne og den forrige jeg fanget "not likely to make headway in battle". Begge har jeg forøvrig fanget fra sofaen min. Etter en av de nyere oppdateringene har det begynt å dukke opp masse pokemon rett utenfor leiligheten vår. Som regel bare mye Pidgey, Rattata og Spearow da, men nå som jeg kan få Ditto er det ikke så ille. :)

Ellers ble jeg endelig level 27 i dag, takket være dobbel xp de siste dagene, og i dag var dag 7 på spinning av pokéstop og fanging av pokémon, så fikk blant annet 4000 xp for dagens første fangst. :)

Anonymkode: a3258...252

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk ikke mye i dag, men fikk en ny, en Wartortle hvilket er greit siden jeg fremdeles ikke har fått flere Squirtle enn den første. Wartortlen er nå på 5. plass på CP-listen, så det er jo greit også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Silfen skrev:

Jeg har fått fem totalt de to mnd jeg har spilt.  Og har vært innom rimelig mange stops for å si det slik. 

Jeg begynte å spille i juli, har fått tre 10 km-egg til sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Rosalie skrev:

Jeg begynte å spille i juli, har fått tre 10 km-egg til sammen. 

Oi, det var få! Ikke at jeg har fått så enormt mange selv, men har nok fått mer enn 10 stk i hvert fall. Den siste måneden har jeg fått mye færre 10 km enn før da, kanskje to stk totalt. Jeg får stort sett bare 5 km nå.. Fikk en Abra pluss 19 candy i det siste 5 km-egget da, så nå er jeg i det minste et lite hakk nærmere Alakazam (52 av 100 candy). Håper jeg snart får en Tangela, for det er den eneste av de i 5 km-egg jeg ikke har fra før. Fortsatt mange utviklinger jeg mangler da, så flere av f.eks. Abra og Vulpix hadde også vært fint :)

Anonymkode: a3258...252

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tangela fikk jeg nylig i et 5 k egg.

Det som irriterer mest er at etter sist oppdatering så har det omtrent sluttet å spawne pokemon her hjemme. Kunne jo sofafange i hytt og helvete. Men nå er jeg heldig om jeg får et par i døgnet.Må ut, haha. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, hog skrev:

Da kan jeg bekrefte lure også :) 

2 timer siden, Silfen skrev:

Tangela fikk jeg nylig i et 5 k egg.

Det som irriterer mest er at etter sist oppdatering så har det omtrent sluttet å spawne pokemon her hjemme. Kunne jo sofafange i hytt og helvete. Men nå er jeg heldig om jeg får et par i døgnet.Må ut, haha. 

Før de begynte å gjøre klar for nytrackeren nådde jeg fem spawnpoints hjemmefra, nå er det ingen :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hver 5-6 rattata/zubat/pidgey stikker av, noen klarer jeg å fange og resten får jeg error på :fnise: 
Jeg vedder på at de som gir meg "Error" er Ditto! XD

Men, det gjøkke no!
Har 9 5km egg og 1 10km...
Og idag fikk jeg Lickitung og Grimer *hurra*  Håper på å få koffing snart, for den har jeg bare sett EN gang. :) 
(rett og slett fordi jeg er tom for pokeballer :( )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et fenomen jeg lurer veldig på er dette:sprettoy:: hvorfor putter enkelte svært lavt cppokemon på gymmene? Som dere ser er vedkommende level 24, så er ikke fordi han er fersk. Heller ikke noen andre gule gymmer i nærheten med hans Pokémon.  En gang så jeg en gym med cp 20-40 pokemon. Skjer det noe spess når man gjør det eller?IMG_0143.PNG 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, aicelain skrev:

Et fenomen jeg lurer veldig på er dette:sprettoy:: hvorfor putter enkelte svært lavt cppokemon på gymmene? Som dere ser er vedkommende level 24, så er ikke fordi han er fersk. Heller ikke noen andre gule gymmer i nærheten med hans Pokémon.  En gang så jeg en gym med cp 20-40 pokemon. Skjer det noe spess når man gjør det eller?IMG_0143.PNG 

Hente ut coins, men har ikke så mye revives, eller hjelpe andre å levle gymmen?

Anonymkode: bfb95...b03

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...