Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

5 timer siden, melly666 skrev:

Ditto skal nå være tilgjengelig i spillet, og være skjult som pidgey eller rattata.Så ut og fang fugler og mus! 

Vet du hvordan det fungerer? Må vi fange pidgey eller rattata, før vi vet om det blir ditto. Eller ser vi at det er ditto, etter vi har trykket på pidgey eller rattata?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, melly666 skrev:

Ditto skal nå være tilgjengelig i spillet, og være skjult som pidgey eller rattata.Så ut og fang fugler og mus! 

Jeg fikk den nettopp.  Var skjult som en zubat.

Fikk den uten å vite at det var mulig så skjønte ingenting, men veldig fornøyd nå ja :)

Screenshot_20161123-113713.png

Endret av Sommerfugl83
La til bilde
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet noen om det er en event i dag, eller om folk bare er ivrige pga ditto og ekstra xp? Ser det er lure på langs hele aker brygge + ved de fleste stoppene på tjuvholmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Sommerfugl83 skrev:

Jeg fikk den nettopp.  Var skjult som en zubat.

Fikk den uten å vite at det var mulig så skjønte ingenting, men veldig fornøyd nå ja :)

Screenshot_20161123-113713.png

Zubat også????
Argh.. jeg har jo hoppet over en haug med Zubater og bare konsentrert meg om Ratata og Pidgey i hele dag....
Er det flere som kan skjule en Ditto?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra! Etter å ha fanget/møtt på 17 Pidgey og Rattata var endelig nummer 18 en Ditto (forkledd som en Pidgey)! :)

@Angelheart2 : Tror det bare er Pidgey, Rattata og Zubat som kan skjule Ditto ut i fra det jeg har lest til nå, men kan godt være fler. Sikkert lurt å fange alle du kommer over for sikkerhets skyld. Du får jo uansett dobbelt xp nå. :)

Screenshot_2016-11-23-14-41-05.png

Anonymkode: a3258...252

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Ditto kan være skjult som Magicarp også :) Jeg har fått to i dag, begge skjult som Rattata. Gøy med ny i pokedexen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som det er dobbel xp, vet noen hvordan det blir med lucky egg? Har veldig mange å evolve nå.. hadde vært gøy det da ble doblet to ganger 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, momo skrev:

Vet du hvordan det fungerer? Må vi fange pidgey eller rattata, før vi vet om det blir ditto. Eller ser vi at det er ditto, etter vi har trykket på pidgey eller rattata?

Fang en pidgey, rattata eller zubat (kanskje andre typer også, men disse er i hvertfall bekreftet), og når den sitter i ballen, kommer det opp "oh?" over ballen, og pokemonen transformeres til en Ditto :)
Jeg fikk akutt lyst til å kjøre ens ærend ned til byen for å fange en haug rattatas, pidgeys og zubats :ler: Genial måte å få folk til å fange masse pokemon og få fornyet interesse for spillet :)

I følge Niantic vil Ditto ta til seg utseendet og egenskapene til den første pokemon den møter i en gym, og fortsette å ha dem så lenge den er i samme gym, hvis jeg har forstått rett.

Endret av Ardwinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fanget mange pidgey og rattata i dag, men ikke fått ditto. Og halvparten av pidgeyene bare stikker av. Har og to ganger prøvd å fange dragonite, men det er da helt umulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Fossekall skrev:

Nå som det er dobbel xp, vet noen hvordan det blir med lucky egg? Har veldig mange å evolve nå.. hadde vært gøy det da ble doblet to ganger 😃

Ganske sikker på at det blir doblet, så kos deg med evolvefest  ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fossekall skrev:

Det blir dobbelt dobbelt ja :) Har selvsagt ingen egg nå :(

Fikk en Ditto etter noen forsøk i en pidgey, men den hadde bare cp på noen og sytti :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper jeg kommer over ditto jeg og...

man får nok ekstra mye xp ved bruk av lucky egg, jeg fikk ca 85 000 i xp på en runde med evolving. 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå skjønner jeg ingenting.. kom med en forklaring, please? 

Greia er at jeg ser i pokedex.. Det står det at jeg har SETT, men ikke fanget:

Blastoise

Gyarados

Snorlax

Men jeg har da sannelig ikke sett noen av dem? Hva betyr "sett"? At det bare har dukket opp på "i nærheten"?
Jeg har aldri hatt dem på skjermen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 minutter siden, Aamu skrev:

Nei, nå skjønner jeg ingenting.. kom med en forklaring, please? 

Greia er at jeg ser i pokedex.. Det står det at jeg har SETT, men ikke fanget:

Blastoise

Gyarados

Snorlax

Men jeg har da sannelig ikke sett noen av dem? Hva betyr "sett"? At det bare har dukket opp på "i nærheten"?
Jeg har aldri hatt dem på skjermen.

Du kan ha vært innom gymmer som har dem, for eksempel.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Silfen skrev:

Du kan ha vært innom gymmer som har dem, for eksempel.

Ååå.. det forklarer litt, da.. er jo Snorlax og Gyarados på annenhver gym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...