Brimi Skrevet 12. november 2016 #3021 Del Skrevet 12. november 2016 5 timer siden, aicelain skrev: Jeg er på et idrettstevne i dag,og møtte noen med pokemon spillere. Han ene sa at det er noen nye regler som kommer som gjør at du mister pokemon du slos med om du taper kampen om en gym, etter man er level 25. Noen som vet om det stemmer? Wtf? Jeg tviler på at det skjer. Det er jo oppskriften på at folk kommer til å slutte å spille. Ihvertfall slutte å ta gymmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 12. november 2016 #3022 Del Skrevet 12. november 2016 Noen som har prøvd å levle opp gym i det siste? For jeg prøvde i dag, men måtte bare gi opp. Vant 5 ganger over gymmen. Men var fortsatt veldig langt unna å kunne sette inn min. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 12. november 2016 #3023 Del Skrevet 12. november 2016 36 minutter siden, momo skrev: Noen som har prøvd å levle opp gym i det siste? For jeg prøvde i dag, men måtte bare gi opp. Vant 5 ganger over gymmen. Men var fortsatt veldig langt unna å kunne sette inn min. Jepp, de har satt ned hvor mye prestige man får Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 12. november 2016 #3024 Del Skrevet 12. november 2016 2 minutter siden, Brimi skrev: Jepp, de har satt ned hvor mye prestige man får Så kjedelig da. Jeg kommer til å slutte å spille nå. Ser liksom ikke hensikten lenger. Jeg har alle jeg kan få. Og tar jeg power up på mine nå, så krever det ofte 6000 i stardust og 6 candy. Så øker den med bare 16 i CP. Føler jo at jeg blir straffet for å ha kommet på så høyt level. Jeg har brukt mye penger på dette spillet og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #3025 Del Skrevet 12. november 2016 1 time siden, momo skrev: Så kjedelig da. Jeg kommer til å slutte å spille nå. Ser liksom ikke hensikten lenger. Jeg har alle jeg kan få. Og tar jeg power up på mine nå, så krever det ofte 6000 i stardust og 6 candy. Så øker den med bare 16 i CP. Føler jo at jeg blir straffet for å ha kommet på så høyt level. Jeg har brukt mye penger på dette spillet og. Skjønner deg godt. Begynner å bli lei selv, men har ikke lyst til å gi meg før jeg har alle (har fortsatt bare 126). Veldig kjedelig at det har blitt så vanskelig å levle opp gymmer nå. Før så holdt det med bare en kamp for å øke prestigen med ca 1000 xp, mens nå får jeg bare 78 xp av å vinne en kamp. Heldigvis kan jeg sitte inne i stua mi og levle opp gymmen da, helt uaktuelt å stå ute i kulda og gjøre det. Ellers er jeg ganske skuffet over hva jeg har fått i egg i det siste. I mitt eneste 10 km-egg på lenge fikk jeg bare en onix, og den kan jo ikke utvikles. Ikke er den god i kamp heller pga lav CP. I de to siste 2 km-eggene fikk jeg Spearow og Zubat, og har fått nesten like kjedelige Pokémon i 5 km-egg. Håper jeg snart får Snorlax, Tangela og Chansey, for de har jeg ikke sett snurten av ute i det fri.. Eneste positive den siste uka er Doduo-nestet som er her nå, for da gikk det mye raskere å få Dodrio enn å samle buddy-candy. Håper på å se flere Vulpix og Koffing fremover, det hadde passet bra for min del ☺️ Anonymkode: a3258...252 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 13. november 2016 #3026 Del Skrevet 13. november 2016 Hah, jeg fikk en kjip Eevie i mitt 10 km egg. Det var surt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 13. november 2016 #3027 Del Skrevet 13. november 2016 På 7.11.2016 den 8.36, Zzyzx skrev: Sikkert et "gammelt" egg, altså fra før endringen ble gjort. Hva som er i egget bestemmes når du plukker det opp fra et stopp, ikke når det klekkes. I dag fikk jeg første daglige bonusen for å fange en Pokémon. Det egget kunne godt ha vært et gammelt egg fra før oppdateringen, men i dag klekte et nytt egg fra etter oppdateringen som ble til en fuckings Rattata!!! Har fått et 10km-egg fra et pokestop jeg aldri har fått egg i før og er meget spent på hva det inneholder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 13. november 2016 #3028 Del Skrevet 13. november 2016 Ååh the pain 😢 Jeg mista 7 dagers bonusen min. Hadde latt være å gå på pokestop i går etter jeg klakk egga mine, for å ha plass til potensielle 10km egg bonuser om det ble gitt ut. Men nei... teknisk feil. Selvom stoppen var klar i dag/blå,og jeg sto i ro, snurra den bare uten st noe kom, og så kom "try again later" samtidig som 7 dagers bonusen ble registert. Så ingen verdens ting 😢 Jævla dritt. Jeg som håp på 10km egg og inkubator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 13. november 2016 #3029 Del Skrevet 13. november 2016 Jeg som skulle slutte. Måtte jo fange en 7 dager på rad. Og fikk 3100 i stardust, og 2650 xp. Husker ikke hva candy var, jeg var så glad for stardust. Da jeg alltid mangler det. Noen som har vært på stop nummer 7 på rad? Skal det senere, for jeg må uansett forbi det pokestoppet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 13. november 2016 #3030 Del Skrevet 13. november 2016 24 minutter siden, momo skrev: Jeg som skulle slutte. Måtte jo fange en 7 dager på rad. Og fikk 3100 i stardust, og 2650 xp. Husker ikke hva candy var, jeg var så glad for stardust. Da jeg alltid mangler det. Noen som har vært på stop nummer 7 på rad? Skal det senere, for jeg må uansett forbi det pokestoppet. Jeg var der istad. Fikk masse items, 9 røde baller blant annet, men ingen inkubator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 13. november 2016 #3031 Del Skrevet 13. november 2016 7 dagers streak; 4 greatballs 1 ultraball 8 pokeballer, resten potions+revive totalt= 22 items + 1 5km egg Den pokemon som alltid er rundt her; Eevee.... kom rundt hjørnet hvor det er ett nest, 3 pokemon spawner; eevee.. Er så lei av Eevee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 13. november 2016 #3032 Del Skrevet 13. november 2016 Jeg fikk 6 ting idag, jeg. Fikk bonus på pokemonen jeg fanget, men kun tre baller og 3 potions når jeg snurra på stoppet. whyyy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #3033 Del Skrevet 13. november 2016 Jeg har ikke spilt så mye, så jeg har noen dumme spørsmål. 🙈 Må appen være åpen når jeg går? Er det noen annet måte å løse det på? Hvordan trener man i gym? Anonymkode: 2fb0a...e82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 13. november 2016 #3034 Del Skrevet 13. november 2016 1 time siden, neon_sun skrev: Jeg fikk 6 ting idag, jeg. Fikk bonus på pokemonen jeg fanget, men kun tre baller og 3 potions når jeg snurra på stoppet. whyyy? Hva sa den greia da? Høres ikke ut som at du har snurret 7 dager på rad. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke spilt så mye, så jeg har noen dumme spørsmål. 🙈 Må appen være åpen når jeg går? Er det noen annet måte å løse det på? Hvordan trener man i gym? Anonymkode: 2fb0a...e82 Appen må være åpen og skjermen må være på for at det skal registrere. For å trene i gym må du klikke på det gymmet du vil sloss mot, så trykker du på boksehansken som kommer opp i høyre hjørnet, deretter kan du enten velge å sloss eller å velge pokemon (trykk på en av pokemona dine som kommer opp så kommer du til baggen din, men du må gjøre det på hver og en av de seks) og så trykker du på skjermen til du vinner eller alle pokemonene dine "dør". Du kan også dra fingeren over skjermen for å dodge. Håper svaret mitt hjalp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 13. november 2016 #3035 Del Skrevet 13. november 2016 Apropos spørsmålet over: Før Halloween kunne jeg ha på lyd (podcast for det meste) sammen med PoGo, men etterpå er det umulig. Er det andre som er irritert på dette? Eller kan dere høre samtidig? (Har spurt på Google Play-siden også) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #3036 Del Skrevet 13. november 2016 18 minutter siden, sofie777 skrev: Apropos spørsmålet over: Før Halloween kunne jeg ha på lyd (podcast for det meste) sammen med PoGo, men etterpå er det umulig. Er det andre som er irritert på dette? Eller kan dere høre samtidig? (Har spurt på Google Play-siden også) Jeg kan høre, men av en eller annen grunn blir lyden nærmest halvert når jeg har spillet oppe. Det er utrolig irriterende! Anonymkode: d52be...e22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 13. november 2016 #3037 Del Skrevet 13. november 2016 48 minutter siden, Brimi skrev: Hva sa den greia da? Høres ikke ut som at du har snurret 7 dager på rad. Fikk ikke lest hva som stod, sjonglerte barn og mobil forbi stoppet temmelig sikker jeg har snurra i syv dager altså. skikkelig surt når jeg omtrent er tom for baller itillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 13. november 2016 #3038 Del Skrevet 13. november 2016 Jeg kjørte ens ærend ned til sentrum i dag for å snurre pokestop og fange pokemon! Men er bare min 6. dag da, så jeg må vente til i morgen for å få bonus. Irriterer meg at man ikke lenger kan snurre pokestops og fange pokemon i fart mens man sitter på hos andre. Når man bor uti huttiheita er det så kjekt å kunne snurre pokestops og fange pokemon sånn on the go, når man først sitter der og glor i passasjersetet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 14. november 2016 #3039 Del Skrevet 14. november 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan høre, men av en eller annen grunn blir lyden nærmest halvert når jeg har spillet oppe. Det er utrolig irriterende! Anonymkode: d52be...e22 I KNOW! Skikkelig irriterende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 14. november 2016 #3040 Del Skrevet 14. november 2016 Pokémon GO disables or reduces the volume of background music We are aware of this issue and we are actively working on a resolution. https://support.pokemongo.nianticlabs.com/hc/en-us/articles/221958208-Known-Issues 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå