Fortunatus Skrevet 1. november 2016 #2941 Del Skrevet 1. november 2016 Spiller også pokemon go! Er level 21 :-) hadde så mange inkubatorer da dette halloweeneventet startet og jeg fikk mange bra pokemons i 5 km eggene mine. Så fikk jeg 2 10 km egg.. Jogget som en gærning for å klekke de, og fikk pinsir og jynx!!! Er så skuffet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 2. november 2016 #2942 Del Skrevet 2. november 2016 9 timer siden, Fortunatus skrev: Spiller også pokemon go! Er level 21 :-) hadde så mange inkubatorer da dette halloweeneventet startet og jeg fikk mange bra pokemons i 5 km eggene mine. Så fikk jeg 2 10 km egg.. Jogget som en gærning for å klekke de, og fikk pinsir og jynx!!! Er så skuffet.. Jeg fikk også en pinsir i egg -.- Men jeg fikk Dratini også, så alt i alt er jeg fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 2. november 2016 #2943 Del Skrevet 2. november 2016 Eh... Tauros poppa opp, trykka på den og opp kom det en Rattata (Fikk error rett etterpå og kicka ut av fighten) Gikk til pokedexen og har skyggen til Tauros... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 2. november 2016 #2944 Del Skrevet 2. november 2016 Flere som fremdeles har Halloween-eventet? Har må jeg fremdeles gå 0,75 km med buddyen min, og fikk dobbel candy nettopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 2. november 2016 #2945 Del Skrevet 2. november 2016 11 timer siden, Fortunatus skrev: Spiller også pokemon go! Er level 21 :-) hadde så mange inkubatorer da dette halloweeneventet startet og jeg fikk mange bra pokemons i 5 km eggene mine. Så fikk jeg 2 10 km egg.. Jogget som en gærning for å klekke de, og fikk pinsir og jynx!!! Er så skuffet.. Uff, den er kjip! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 2. november 2016 #2946 Del Skrevet 2. november 2016 Gode nyheter dere 😄 Ting er ikke gått tilbake til normal ennå, det er fortsatt rabatter 😄 Fikk mange letter cnady på vei fil jobb i morges. Også ble jeg glad, fordi jeg slo ut en gym mot det røde laget (en tentacruel og snorlax). Så nå håper jeg og lapras at noen på team blå kommer å hjelper oss før de røde kommer for hevn 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 2. november 2016 #2947 Del Skrevet 2. november 2016 På 1.11.2016 den 6.10, hog skrev: Jeg håper virkelig du har rett, fikk endelig to 10km egg, så må ut og løpe Rakk det! 2*Pinsir... Jaja, hadde vel ikke egentlig ventet noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 2. november 2016 #2948 Del Skrevet 2. november 2016 På 1.11.2016 den 15.19, AnonymBruker skrev: Har du byttet Buddy i dag? Jeg har fortsatt halloween Pokemon og får 6 candy for hver ny osv. Jeg har hatt den samme buddien i et par,dager nå, kan det ha noe å si? Anonymkode: 47b57...d73 Samme her. Har fortsatt 6 candy for hver jeg fanger, to for de jeg overfører, bare 0,75 km å gå på de som egentlig har 3 km osv. Jeg byttet Buddy i går. Har ikke spilt på en stund, så dette var en hyggelig overraskelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #2949 Del Skrevet 2. november 2016 Har fortsatt halloween-eventet jeg, og nå har det jo blitt 2. november i juleferien verden. Kanskje de ser hvor mye mer folk spiller nå, og har valgt å forlenge det litt? Lov å håpe i hvert fall! 😊 Fikk endelig nok candies til en Blastoise i går, men har fortsatt rundt 15 pokémon som jeg kan utvikle for å få nye pokémon (men mangler alt fra 12 til 90 candy). Så håper de forlenger det litt, sånn at jeg slipper å gå så ekstremt langt for å utvikle dem. Anonymkode: a3258...252 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 2. november 2016 #2950 Del Skrevet 2. november 2016 At det var eventen over her i Vestfold 😕 Var på joggetur i 19 tiden og da var det er noe halloween tilstander. Når jeg åpne den nå er ting tilbake til normalt 😶 Men det var gøy da 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 2. november 2016 #2951 Del Skrevet 2. november 2016 Da var eventet over her. Har fremdeles 0,75 km på buddyen min, men regner med at den går tilbake til normalt etter jeg har fått candy. Fikk utviklet Doduo, så nå mangler jeg bare Venusaur for å få alle de tilgjengelige i Norge. Levlet også opp til 31, så jeg fikk powret opp Dragonite. Min første over 3000 Jeg brukte den i gym for første gang i dag, den banket en annen Dragonite på rundt 2000, samt en Snorlax og en Vaporeon. Begge over 2000. Ble helt stolt av babyen min 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #2952 Del Skrevet 2. november 2016 Hvor mange pokemon kan man fange i Norge? Noen sier 142, andre 143? Anonymkode: cc7fb...82e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 2. november 2016 #2953 Del Skrevet 2. november 2016 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange pokemon kan man fange i Norge? Noen sier 142, andre 143? Anonymkode: cc7fb...82e 142. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #2954 Del Skrevet 2. november 2016 48 minutter siden, hog skrev: 142. Tusen takk, man kan altså ikke få noen i egg som man ikke kan fange her i Norge? Anonymkode: cc7fb...82e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 2. november 2016 #2955 Del Skrevet 2. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk, man kan altså ikke få noen i egg som man ikke kan fange her i Norge? Anonymkode: cc7fb...82e Nei. Dette er bekreftet av John Hanke (Niantic CEO) via twitter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #2956 Del Skrevet 2. november 2016 3 minutter siden, hog skrev: Nei. Dette er bekreftet av John Hanke (Niantic CEO) via twitter. Tusen takk :-) Anonymkode: cc7fb...82e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #2957 Del Skrevet 2. november 2016 Halloween-eventet er dessverre over her også . Kommer noe nytt snart da: daglige bonuser. Se Facebook-siden til Pokémon Go for mer info Anonymkode: a3258...252 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 2. november 2016 #2958 Del Skrevet 2. november 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Halloween-eventet er dessverre over her også . Kommer noe nytt snart da: daglige bonuser. Se Facebook-siden til Pokémon Go for mer info Anonymkode: a3258...252 Høres bra ut! Blir ganske enkelt å ta samme pokestop 7 dager på rad når man bor på det Hadde blitt enda mer glad for mer tilfeldige egg, men kan vel ikke få alt jeg ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 2. november 2016 #2959 Del Skrevet 2. november 2016 Utrolig irriterende hvor brått halloweengreia tok slutt! Jeg var knappe 250 m unna å få den siste Voltorb-candyen jeg trengte, før spillet plutselig skiftet tilbake til normalt. Nå må jeg jo gå mye lenger Men jeg fikk utviklet en ny pokemon i dag: Starmie. Nå har jeg 113 i pokedexen, så dette går ihvertfall fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 3. november 2016 #2960 Del Skrevet 3. november 2016 Jeg har 142 pokemon nå, og føler jeg ikke har så mye å spille for lenger. Og synes man kunne få litt mer stardust. For jeg er alltid tom for det. Og må jo fange ca 50 pokemon, for å få nok stardust til å ta power up på en pokemon. Og her jeg bor, så må jeg spille en del, for å få de 50. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå