Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

Hurra, endelig klekket 10 km-egget mitt , og inni det var en Kabuto! 😀 Veldig fornøyd med få en ny Pokémon, selv om det ikke var en Snorlax. Får satse på at jeg får den neste gang heller!

Ellers har jeg  nå fått litt ekstra medfølelse for dere som ikke bor sentralt i en by, med tanke på Pokéballer osv. Er på besøk hos ei venninne denne helgen, som bor langt unna nærmeste Pokéstop, men med masse Pokémon som kan fanges fra huset deres, og for første gang på lenge er jeg nesten helt tom for Pokéballer. Angrer litt på at jeg slettet unna 40 vanlige baller før jeg dro fra Oslo i går nå ja. 😛 Veldig tydelig at spillet er utviklet i en storby, og at de har glemt at ikke alle bor like sentralt som dem. 

Anonymkode: a3258...252

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble utålmodig og bare evolvet nesten alt jeg kunne i dag! Har 131 i dexen nå. Den fineste var Ninetales, herregud for en vakker pokemon!:skya:

Har nok candies (eller "fanden" som autocorrect vil kalle det) til å evolve to Gyrados! Men glemte å gjøre det. Hvor sterke var deres magicarp når dere Evolvet? Den jeg har med høyest IV har bare 141 i CP. Har også en med 167 i CP,  men den er bare "strong". 

Pga Halloween har jeg nesten 105 charmender-candier allerede! Håper jeg får til 125 før eventet er over. Er ikke bekymret for å ikke kunne få alle pokemon som kan evolves pga buddy-funksjonen (bortsett fra Dragonite, det er for langt å gå!) men mangler fortsatt mange "enkeltstårnde" pokemon som jeg er redd for å ikke finne! :icon_frown: Snorlax, Lickitung, Farfetched, Porygon og Chansey. Virker som man må være på rett sted til rett tid for å finne disse... Klekker bare Scyther, Electrobuzz og Jynx i 10 km egg! Mistenker at dette enten skyldes at enkelte pokestop kun spytter ut en bestemt type egg, eller at hvilken type pokeon som kommer bestemmes av hvor man er når det klekker... Uansett skal jeg prøve å hente ut egg andre plasser og gå andre plasser enn jeg gjør nå... Skal slutte med "samlingsrunden" etter jobb mao!

Ok, endelig ferdig med avhandlingen. Hehe.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lolitrusa skrev:

Klekker bare Scyther, Electrobuzz og Jynx i 10 km egg! Mistenker at dette enten skyldes at enkelte pokestop kun spytter ut en bestemt type egg, eller at hvilken type pokeon som kommer bestemmes av hvor man er når det klekker... Uansett skal jeg prøve å hente ut egg andre plasser og gå andre plasser enn jeg gjør nå... Skal slutte med "samlingsrunden" etter jobb mao!

Kan godt være det er noe i dette! Klekket to egg nå i helgen (et 5 km og et 10 km) på en helt annen del av landet, og fikk nye Pokémon i begge (Doduo og Kabuto), mens vanligvis får jeg veldig mye av det samme, og eggene samles og klekkes gjerne i de samme områdene. Så kanskje jeg får prøve gå litt nye steder fremover jeg også! Fikk 29 candy sammen med Doduo-en min også, så håper jeg rekker å gå lang nok tur med den før Halloween-eventet er over. Kjipt at det er meldt skikkelig drittvær i Oslo i morgen, bare!

Er det forresten noen som vet om Halloween-eventet varer til og med midnatt 31. oktober, eller er det midnatt 1. november? Det står bare 26. oktober til 1. november, men håper at det er til 1. november kl 23:59, så får jeg en ekstra dag på meg til å gå lange buddy-runder! FIkk endelig nok candy til å utvikle Nidoqueen i dag, og nå er neste mål å få Blastoise. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg fått bedre egg, fikk 5 stk, 5 km egg og 2 stk, 10 km egg. Så fornøyd med å ikke bare ha 2 km egg. Jeg håper og det varer til og med 1 november. Vil få gått mest mulig tur med buddy.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan godt være det er noe i dette! Klekket to egg nå i helgen (et 5 km og et 10 km) på en helt annen del av landet, og fikk nye Pokémon i begge (Doduo og Kabuto), mens vanligvis får jeg veldig mye av det samme, og eggene samles og klekkes gjerne i de samme områdene. Så kanskje jeg får prøve gå litt nye steder fremover jeg også! Fikk 29 candy sammen med Doduo-en min også, så håper jeg rekker å gå lang nok tur med den før Halloween-eventet er over. Kjipt at det er meldt skikkelig drittvær i Oslo i morgen, bare!

Er det forresten noen som vet om Halloween-eventet varer til og med midnatt 31. oktober, eller er det midnatt 1. november? Det står bare 26. oktober til 1. november, men håper at det er til 1. november kl 23:59, så får jeg en ekstra dag på meg til å gå lange buddy-runder! FIkk endelig nok candy til å utvikle Nidoqueen i dag, og nå er neste mål å få Blastoise. :)

Det varer vel til midnatt etter 1. november amerikansk tid, så det gir oss natt til 2. også om vi vil (men kan ikke vært 100% sikker på dette).

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk Dratini i egget mitt i dag, noe som til slutt resulterte i en Dragonite på ikke mindre enn 2997 i cp! :bolledeig:Haha, ble nesten litt irritert for at den ikke kom over 3000 når den var så nærme :fnise: Så fornøyd med å endelig ha fått Dragonite! Evolvet to nye til, Machamp og Kabotops. God dag på Pokemon-fronten :danse:

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, sofie777 skrev:

Det varer vel til midnatt etter 1. november amerikansk tid, så det gir oss natt til 2. også om vi vil (men kan ikke vært 100% sikker på dette).

Takk! Det har vært så dårlig vær i Trondheim i helga st jeg har nesten ikke fått spilt i det hele tatt (bor utenfor sentrum så det er ingenting her, annet enn gåing for å klekke egg og fange en pokemon i ny og ne). Men fra mandag av må jeg jo til sentrum igjen, så da håper jeg å få spilt litt før eventen er over!

Anonymkode: 76f3f...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått evolvet 2 nye. Og har 142 stk i pokedexen. Og da er det i ingen nye jeg kan evolve til lenger. Får bare håpe det dukker opp en ny i egg. Eller at jeg kommer over en ny. Og gleder meg til det skal komme flere Pokémons.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå mangler jeg bare 3 candy for å få Dragonite :hoppendeglad: Er ødelagt etter turen i går, men jeg skal prøve å få gått litt i dag og i tillegg skal jeg ha på spillet sånn at hun går rundt! I går fikk jeg 2-3 km bare ved å ha spillet oppe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, momo skrev:

Da har jeg fått evolvet 2 nye. Og har 142 stk i pokedexen. Og da er det i ingen nye jeg kan evolve til lenger. Får bare håpe det dukker opp en ny i egg. Eller at jeg kommer over en ny. Og gleder meg til det skal komme flere Pokémons.

Hvilke mangler du? Begynner å nærme seg slutten for utvikling for min del også... Vet det er noen man ikke skal kunne få i Norge (Europa), men jeg har ikke oversikten over hvilke.

Selv mangler jeg;

083

115

128

132

137

144

145

146

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sommerfugl83 skrev:

...

Selv mangler jeg;

083 - Farfetchd (region)

115 - Kangaskhan (region)

128 - Tauros (region)

132 - Ditto (Ikke tilgjengelig enda, så vidt vi vet)

137 - Porygon (tilgjengelig)

144 - Articuno (Legendary)

145 - Zapdos (Legendary)

146 - Moltres (Legendary)

Bare Porygon du kan skaffe i utgangspunktet :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.10.2016 den 20.42, Mormont skrev:

Så gøy! Hvilke fikk du?:)

Sikkert bare vanlige, kjedelige som alle har hatt lenge... :P

Ponyta, Marowak, Geodude og Pikachu

(Som sagt var dette bare en halvtime, på en litt større plass enn jeg bor. Skjønner at det må være vannvittige mye enklere å komme høyere opp i level og fange flere om man bor litt sentralt ja)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Sommerfugl83 skrev:

Hvilke mangler du? Begynner å nærme seg slutten for utvikling for min del også... Vet det er noen man ikke skal kunne få i Norge (Europa), men jeg har ikke oversikten over hvilke.

Selv mangler jeg;

083

115

128

132

137

144

145

146

Mangler de samme som deg, bortsett fra 137, den har jeg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30. oktober 2016 den 19.31, sofie777 skrev:

Jeg håper virkelig du har rett, fikk endelig to 10km egg, så må ut og løpe :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ut til at eventet er i dag også, hurra! Mangler 8 km for å evolve Doduo, satser på å få gått inn det i dag:)

Endret av Mormont
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes at de kan fortsette med økt antall candy jeg, og bare fjerne halloween-pokémonene. Dessverre går vel alt tilbake til normalt i morgen. :(

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er Halloween pokemon borte. Og synes det er alt for få Pokémons her i dag. Skulle gjerne fått mer candy for å gå tur med de. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, momo skrev:

Her er Halloween pokemon borte. Og synes det er alt for få Pokémons her i dag. Skulle gjerne fått mer candy for å gå tur med de. 

Har du byttet Buddy i dag? Jeg har fortsatt halloween Pokemon og får 6 candy for hver ny osv. Jeg har hatt den samme buddien i et par,dager nå, kan det ha noe å si?

Anonymkode: 47b57...d73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...