Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

Jeg prøvde å sette en lure på ene pokestopen i byen, da jeg satt nærmest midt oppi pokestopen halve dagen. Det gikk ikke helt som forventet, jeg endte opp med en hel haug Drowzees og et par andre pokemon. Jeg er dritlei Drowzee, da vil jeg mye heller ha Gastly, Meowth og Cubone!

Flere som synes pokemon er vanskeligere å fange nå? De er grei å få i ballen, men de hopper jo ut og forsvinner støtt og stadig!:dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Brimi skrev:

Prøvde du å restarte spillet? :P Jeg fant "bare" 3 pidgey igår xD Fant masse annet og da, men nå er det ikke så mye pidgey lengre, erstattet med cubone :P

Jaaaa, prøvd å spille idag, dro ned til sentrum og fant 8 magikarp, en drøss med rattata,pidgey...Diverse, men ingen spøkelser, cubone/marowak ikke en meowth en gang :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så oppgitt, får aldri til å angripe Golbat om den er på gymmer 😔 Trykker og trykker men ingenting skjer. Noe ide om hva jeg gjør feil ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm..
Hadde en merkelig opplevelse med PoGo.

Jeg avsluttet spillet som normalt-gps'n hadde som normalt gått litt fram og tilbake -bare på gårdsplassen og litt bak huset, gjerne så forsvinner gps signalet for så å komme tilbake, og da springer karakteren 20meter :fnise:
Uansett..
Senere på kvelden slår jeg spillet på igjen og får opp at versjonen ikke fungerer for programvaren jeg har..Noe jeg vet den gjør, fordi jeg spilte litt 30min tidligere-utviklet pokemon... Og ingen updates...Spillet trodde nemlig at jeg juksa! Eller at tlf min er rooted, men det er den heller ikke x)
Endte opp med å avinstallere spillet, for å re-installere det, det funket.

Djeez. Tror ikke jeg tørr å la den gå å surre igjen på bordet mens jeg lager middag igjen :fnise: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Mortem skrev:

Hvor lenge varer Halloween eventet?

Til 1. november. Det står i den beskjeden som kommer opp på skjermen og det står overalt der eventet nevnes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, sofie777 skrev:

Til 1. november. Det står i den beskjeden som kommer opp på skjermen og det står overalt der eventet nevnes :)

Takktakk :) Har ikke sett noe beskjed, jeg..hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mortem skrev:

Takktakk :) Har ikke sett noe beskjed, jeg..hmm..

Du må oppgradere til nyeste versjon som ble sluppet her om dagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Chibi skrev:

Hm..
Hadde en merkelig opplevelse med PoGo.

Jeg avsluttet spillet som normalt-gps'n hadde som normalt gått litt fram og tilbake -bare på gårdsplassen og litt bak huset, gjerne så forsvinner gps signalet for så å komme tilbake, og da springer karakteren 20meter :fnise:
Uansett..
Senere på kvelden slår jeg spillet på igjen og får opp at versjonen ikke fungerer for programvaren jeg har..Noe jeg vet den gjør, fordi jeg spilte litt 30min tidligere-utviklet pokemon... Og ingen updates...Spillet trodde nemlig at jeg juksa! Eller at tlf min er rooted, men det er den heller ikke x)
Endte opp med å avinstallere spillet, for å re-installere det, det funket.

Djeez. Tror ikke jeg tørr å la den gå å surre igjen på bordet mens jeg lager middag igjen :fnise: 

Det er nok bare noe som har bugga seg. Du kan trygt la den ligge på bordet :) Siden du fikk masse pidgey osv. så var det noe galt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, neon_sun skrev:

Fanga han her i dag. er den sjelden? ikke sett den før.

IMG_20161028_203241.png

Sånn passe sjelden. Den var omtrent ikke-eksisterende her i byen før, men plutselig begynte den å spawne på faste plasser. Nå er den ganske vanlig heromkring.

Jeg gikk buddytur med Slowpoke i dag og fikk de siste poengene jeg trengte for å evolve en Slowbro :) Nå skal jeg prøve å gå inn candy til Voltorb så jeg kan evolve Electrode. Bytter buddy fortere enn jeg skifter sokker, så her går det unna.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det andre spm har problemer med å få egg? Synes jeg får så lite egg nå, og hovedsakelig 2 km egg. Og jeg vil ha mest 5 km egg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, momo skrev:

Er det andre spm har problemer med å få egg? Synes jeg får så lite egg nå, og hovedsakelig 2 km egg. Og jeg vil ha mest 5 km egg. 

Ja, jeg opplever at jeg må innom mye flere Pokéstops før jeg får et nytt egg nå etter at halloween-eventet kom. Får bare 5 km-egg jeg da, men vil gjerne ha 10 km i håp om å snart få en Snorlax..

Anonymkode: a3258...252

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, momo skrev:

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg opplever at jeg må innom mye flere Pokéstops før jeg får et nytt egg nå etter at halloween-eventet kom. Får bare 5 km-egg jeg da, men vil gjerne ha 10 km i håp om å snart få en Snorlax..

Anonymkode: a3258...252

Samme her! Jeg tror jeg var innom rundt 30 stopp før jeg fikk et egg i går. Ganske irriterende når jeg går 7 km til jobb, vil helst utnytte dobbel candy så mye som mulig. Får også mest 2km-egg. Tok bussen ned til sentrum og hjem igjen kun for å fylle opp med egg, hvis jeg skal gå fra stopp til stopp tar det jo evigheter.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mangler Snorlax og Lapras ... Er på level 27! ÅHH blir så irritert hver gang et 10km klekkes og det er Jynx,,

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flaksen snudde, og jeg fikk endelig et 10km-egg! Det ble en Snorlax og 53 candy :bolledeig:Da fikk jeg powret opp den jeg hadde på rundt 2000 CP. Kostet masse stardust, men var verdt det. Nå er den min beste :danse:

image.jpeg

image.jpeg

Endret av Mormont
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
9 timer siden, momo skrev:

Jaaaa! Eller, jeg har fått normalt mange egg egentlig, men bare 2km i det siste :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun hatt en halvtime til å spille i dag, men fikk til gjengjeld fire nye! Moro, for var lenge siden jeg fikk noen nye i pokédexen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant en charmander i dag 😄👍 ikke så bra aprasial da 😕 (Not likley to make much headway in battle) men fortsatt glad 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Edie skrev:

Jeg har kun hatt en halvtime til å spille i dag, men fikk til gjengjeld fire nye! Moro, for var lenge siden jeg fikk noen nye i pokédexen.

Så gøy! Hvilke fikk du?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...