Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, aicelain skrev:

jeg har også funnet masse cubone, gastly og haunter i dag 😄 Merkelig også masse Meowth, er det også en Halloween pokémon eller tilfeldig? Utviklet en til Persian så nå har jeg den.

Sykt digg å samle candys raskere 😄 Jeg har Ponyta som buddy som hadde 29 candy når jeg starta med dem for en uke siden , må ha 50 for Rapidash. Nå er jeg på 42 😍 Etterpå blir nok dratin venn min 😄. Blir nok noen ekstra lange joggeturer fremover for å utnytte disse spesielle pokemon dagene

Ser Meowth over alt jeg og :closedeyes: Fått over 200 candy bare på den i dag, så begynner å gå lei av av å se den, men gøy med mye candy da :biggrin:

Anonymkode: e7934...8dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beholder man candyene selv om man sletter pokemonen de hører til?

Anonymkode: d41f8...f88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Beholder man candyene selv om man sletter pokemonen de hører til?

Anonymkode: d41f8...f88

Du får ekstra candy for å gjøre det faktisk! To candy per pokemon fram til og med Halloween, en per pokemon ellers. 

Anonymkode: d52be...e22

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Beholder man candyene selv om man sletter pokemonen de hører til?

Anonymkode: d41f8...f88

Jepp. Jeg driver og sender bort alt jeg har av Jynx og Electabuzz, men hver gang jeg fanger en ny så ser jeg at candy beholdes. Tror jeg har over 300 Jynx-candy, men jeg kan ikke se at jeg har det med mindre jeg får tak i en Jynx.

Jeg har ellers planlagt hvilke pokemon jeg skal ha som buddy de neste dagene sånn at jeg kan få fylt opp pokedexen ennå litt mer med de jeg ikke har evolvet før, eventuelt mangler tredje nivå på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk at dette skal komme når jeg faktisk ikke har tid til å spille i det hele tatt. Kunne det ikke vært neste helg?

Og jeg som bor langt i gokk, trenger et lite ekstra dytt innimellom!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Frk.K skrev:

Jeg mangler èn magicarp så har jeg gyrados!! :bond:

Sett en Magikarp som buddy og gå 250m ;)

Anonymkode: d41f8...f88

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du får ekstra candy for å gjøre det faktisk! To candy per pokemon fram til og med Halloween, en per pokemon ellers. 

Anonymkode: d52be...e22

 

38 minutter siden, Zzyzx skrev:

Jepp. Jeg driver og sender bort alt jeg har av Jynx og Electabuzz, men hver gang jeg fanger en ny så ser jeg at candy beholdes. Tror jeg har over 300 Jynx-candy, men jeg kan ikke se at jeg har det med mindre jeg får tak i en Jynx.

Jeg har ellers planlagt hvilke pokemon jeg skal ha som buddy de neste dagene sånn at jeg kan få fylt opp pokedexen ennå litt mer med de jeg ikke har evolvet før, eventuelt mangler tredje nivå på.

Takk for svar :)

Anonymkode: d41f8...f88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sett en Magikarp som buddy og gå 250m ;)

Anonymkode: d41f8...f88

Det som er planen. Må bare få ladet tlf så den ikke dør igjen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, hog skrev:

Hvis noen mangler gengar eller marowak er det lurt å komme seg litt ut nå. (hypno, persian og golbat også, men de har vel de fleste?) Fått nok candies til 2 gengar og 2 marowak siden halloween eventen startet. Trenger bare 1.25 km for dratini candy når man har den som buddy også.

Hehe, jeg fikk ikke med meg den her halloweengreia før i dag, så jeg ble overrasket og kjempeglad over at Gastly endelig har begynt å spawne i byen her igjen :) Veldig kjekt med ekstra candy også! Jeg har investert i flere inkubatorer og tenker å klekke mest mulig i helga. Satser også på å få trimmet inn nok Pikachu-candy til å lage meg en Raichu.
Fikk evolvet to nye pokemon i dag som resultat av halloweengreia; Gengar og Persian (for nei hadde ikke den fra før heller). :hoppendeglad:

Skulle bare ønske jeg hadde et 10km-egg eller to akkurat nå når man får ekstra candy...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, hog skrev:

Lykke til med moveset!

Ellers; Gengar!

 

Screenshot_2016-10-27-00-15-44-1.jpg

Hva slags angrep har gengarene dine? Har evolvet et par men får bare crappy moveset, og har hørt/lest at gengar kan bli ganske bra.

Anonymkode: 76f3f...12a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags angrep har gengarene dine? Har evolvet et par men får bare crappy moveset, og har hørt/lest at gengar kan bli ganske bra.

Anonymkode: 76f3f...12a

Tror jeg har de fleste tilgjengelige kombinasjonene. Har både dobbel ghost og dark. Mitt inntrykk er dog at gengar sliter med det samme som alakazam og en del andre, at pokemon go ikke vektlegger speed på samme måte som andre pokemon spill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26. oktober 2016 den 2.12, AnonymBruker skrev:

Haha morsomme autocorrect på deg 😆

Takk for tips! Blir nok litt ekstra Pokemonspillingen disse dagene. Tror jeg skal velge en Buddy med tre eller fem kilometers candy så kommer en seg fortere i mål.

Anonymkode: 47b57...d73

Haha, leste over innlegget igjen og fikk meg en god latter! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser Meowth over alt jeg og :closedeyes: Fått over 200 candy bare på den i dag, så begynner å gå lei av av å se den, men gøy med mye candy da :biggrin:

Anonymkode: e7934...8dd

Meowth er jo en katt, og katter er historisk forbundet med hekser. Så meowth til halloween er ikke helt ulogisk :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei, til min store skrekk får jeg ikke spilt om dagen, da jeg får beskjed om å oppdatere appen. 

Jeg lasta det ned før det kom til Norge, og har tidligere klart å oppdatere appen, men nå går det rett og slett ikke.

Det jeg lurer på er; Hvis jeg sletter spillet fra telefonen min, men installerer den norske versjonen fra play-butikken får jeg logget inn med samme brukernavn, og får jeg beholde alt jeg har?

 

 

Anonymkode: e1bc5...7f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, til min store skrekk får jeg ikke spilt om dagen, da jeg får beskjed om å oppdatere appen. 

Jeg lasta det ned før det kom til Norge, og har tidligere klart å oppdatere appen, men nå går det rett og slett ikke.

Det jeg lurer på er; Hvis jeg sletter spillet fra telefonen min, men installerer den norske versjonen fra play-butikken får jeg logget inn med samme brukernavn, og får jeg beholde alt jeg har?

 

 

Anonymkode: e1bc5...7f1

Ja, det gjør du nok. Jeg gjorde det samme (riktignok på iPhone), og det gikk helt fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Chibi skrev:

Erre mulig!
Har gått og gått og bare funnet 3 rattata og 2 pidgey.... ._.

Ingen andre på sight heller :fnise: 

Prøvde du å restarte spillet? :P Jeg fant "bare" 3 pidgey igår xD Fant masse annet og da, men nå er det ikke så mye pidgey lengre, erstattet med cubone :P

Endret av Brimi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...