AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2016 #2841 Del Skrevet 23. oktober 2016 Fikk med meg samboeren min på en liten søndagstur til Frognerparken i dag, hvor det har blitt Omanyte-nest nå. Fant fem Omanyte bare på en liten halvtime på strekningen fra hovedinngangen og opp til monolitten, så nå har jeg endelig nok candy til å utvikle den og få en ny Pokémon i Pokédexen. Er også blitt Onyx-nest i Slottsparken. Fant to stk da jeg gikk der på fredag. Hadde den fra før da, så ikke like spennende, men det kan jo være at det kan være lurt å spare på Onyx-candy til neste generasjon med Pokémon kommer, for da kan man jo utvikle til Steelix. Bra at de har begynt å bytte spawns mye oftere nå, så er det litt enklere å fylle Pokédexen. Som sagt tidligere i tråden spiller jeg mest for å "fange alle", framfor å være øverst på en gym. Ellers merker at folk blir mer og mer lei nå da, for nå har jeg hatt gymmen utenfor stua mi i snart 60 timer, noe som er ny rekord. Og min Pokémon er i tillegg nederst og vil være første til å forsvinne ut om noen prøver seg. Den har blitt levlet opp til level 7 nå da, så da er det jo litt ekstra tidkrevende for folk fra rødt eller gult lag å stå ute i kulda og kjempe ned gymmen. Er jo mye enklere for folk å ta over en level 3-gym i Frognerparken eller Slottsparken eller andre mer populære steder. Anonymkode: a3258...252 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 23. oktober 2016 #2842 Del Skrevet 23. oktober 2016 Tok meg en 4,5 km spasertur ute i den sure vinden og det var vel verdt innsatsen! I 5km-egget fikk jeg en Sandshrew og i 10km-egget fikk jeg EN SNORLAX!!! Jaaaaaa!!! Jeg dreit i at 2km-egget klekket en Weedle, så glad og fornøyd var jeg! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 23. oktober 2016 #2843 Del Skrevet 23. oktober 2016 Jeg tok meg også en pokémon gåtur i drittværet 😊 7 km men fant bare drowzee, pidgey og rattata. De er seriøst overalt! Litt buzzkill når man går så langt kg bare dritt popper opp. MEN, 10km egget mitt klakk og hadde en lapras 😄 Kjempefornøyd med det. Håper at det ikke er lenge til jeg får neste 10km egg. Får som regel ikke det. Men i går klakk jeg to Pikachu som var kult da 😄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 23. oktober 2016 #2844 Del Skrevet 23. oktober 2016 Da må jeg til Frogner parken, går egentlig med omanyte nå, men må jo gå 5 km for en candy. Ellers synes jeg det var gøy å sloss med min muk, den kaster en søppelbøtte med noe olje søl på motstanderen. Så tenkte å gå med den, så jeg kan ta power up. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolitrusa Skrevet 24. oktober 2016 #2845 Del Skrevet 24. oktober 2016 Hurra! Gikk 18 km på lørdag og kom endelig i mål med Bulbaen min Evolvet til Venosaur i går! Vet ikke om Venosauren er bra, men er veldig glad i den! Wæ, trykket på Spoilerknappen og får ikke fjerna den! Spoiler 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #2846 Del Skrevet 24. oktober 2016 58 minutter siden, Lolitrusa skrev: Hurra! Gikk 18 km på lørdag og kom endelig i mål med Bulbaen min Evolvet til Venosaur i går! Vet ikke om Venosauren er bra, men er veldig glad i den! Wæ, trykket på Spoilerknappen og får ikke fjerna den! Vis skjult innhold WOW du har sinnssykt mye stardust! Jeg sliter alltid med at jeg må ut å finne nye Pokemon før jeg kan powre opp, hvordan har du greid å spare så mye? Anonymkode: 5b931...e27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 24. oktober 2016 #2847 Del Skrevet 24. oktober 2016 I går fikk jeg evolvet Wartortle til Blastoise Nå går jeg med Cubone, mangler bare 6 candy ^^ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 24. oktober 2016 #2848 Del Skrevet 24. oktober 2016 Jeg har så lyst på en gyrados 😄 Den så symbolsk. Går fra en dårlig pokemon som ikke kan noe, til et fenomenalt vakkert monster Gyrados. "If you dont struggle, you dont envolve" . Tar man seg tiden er det verd arbeidet. Jeg har en del Magicarp på rundt CP 60. Kan jeg få en god gyrados av en så lav CP fisk? jeg ser mange gyrados på poke GYMMER. Er det trolig egg gyrados? Er dumt å gå 400km og samle candy, for å så utvikle magicarpen min til. OE dritt på 500 cp. Noen tips? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #2849 Del Skrevet 24. oktober 2016 15 minutter siden, aicelain skrev: Jeg har så lyst på en gyrados 😄 Den så symbolsk. Går fra en dårlig pokemon som ikke kan noe, til et fenomenalt vakkert monster Gyrados. "If you dont struggle, you dont envolve" . Tar man seg tiden er det verd arbeidet. Jeg har en del Magicarp på rundt CP 60. Kan jeg få en god gyrados av en så lav CP fisk? jeg ser mange gyrados på poke GYMMER. Er det trolig egg gyrados? Er dumt å gå 400km og samle candy, for å så utvikle magicarpen min til. OE dritt på 500 cp. Noen tips? Jeg utviklet en på 145 som ble 1400 og noe. Anonymkode: 63394...ffd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 24. oktober 2016 #2850 Del Skrevet 24. oktober 2016 Da er jeg endelig på level 30. Og har 140 pokemon i pokedexen min. Men blir nok lite spilling framover. Og nå tar det jo evigheter før man kommer seg på neste level. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 24. oktober 2016 #2851 Del Skrevet 24. oktober 2016 1 time siden, aicelain skrev: Jeg har så lyst på en gyrados 😄 Den så symbolsk. Går fra en dårlig pokemon som ikke kan noe, til et fenomenalt vakkert monster Gyrados. "If you dont struggle, you dont envolve" . Tar man seg tiden er det verd arbeidet. Jeg har en del Magicarp på rundt CP 60. Kan jeg få en god gyrados av en så lav CP fisk? jeg ser mange gyrados på poke GYMMER. Er det trolig egg gyrados? Er dumt å gå 400km og samle candy, for å så utvikle magicarpen min til. OE dritt på 500 cp. Noen tips? Jeg har kun samlet Magicarp, samt knekket et par egg med Magicarp, og har samlet mer enn nok candy til å utvikle to Gyrados, i tillegg til at jeg fikk en i et 10 km-egg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 24. oktober 2016 #2852 Del Skrevet 24. oktober 2016 Spilte som vanlig til og fra butikken i dag og kom til et punkt der det av og til har vært spennende ting og i dag fikk jeg der en ting som gjør at jeg ikke trenger å utvikle den typen pokémon, nemlig Beedrill som jo er utvikling av Weedle. Morsomt i grunnen at sånt kommer tilfeldig ute. Det eneste som irriterer meg nå, er at jeg ikke har sett snurten av Pikachu enda, men håper jeg får den i løpet av høsten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 24. oktober 2016 #2853 Del Skrevet 24. oktober 2016 5 timer siden, aicelain skrev: Jeg har så lyst på en gyrados 😄 Den så symbolsk. Går fra en dårlig pokemon som ikke kan noe, til et fenomenalt vakkert monster Gyrados. "If you dont struggle, you dont envolve" . Tar man seg tiden er det verd arbeidet. Jeg har en del Magicarp på rundt CP 60. Kan jeg få en god gyrados av en så lav CP fisk? jeg ser mange gyrados på poke GYMMER. Er det trolig egg gyrados? Er dumt å gå 400km og samle candy, for å så utvikle magicarpen min til. OE dritt på 500 cp. Noen tips? Topp score på appraisal bør gjøre susen :-) For min del betyr det mer for meg enn CP. CP kan man gjøre noe med, resten ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolitrusa Skrevet 25. oktober 2016 #2854 Del Skrevet 25. oktober 2016 22 timer siden, AnonymBruker skrev: WOW du har sinnssykt mye stardust! Jeg sliter alltid med at jeg må ut å finne nye Pokemon før jeg kan powre opp, hvordan har du greid å spare så mye? Anonymkode: 5b931...e27 Hehehe, trikset er at jeg aldri har brukt stardust. Har derfor ikke spesielt høy CP på mine pokemon i forhold til level (26). Tror ikke det er en god strategi, de pokemonene jeg putter i gym er mye svakere enn de jeg ser her i området (som ofte har 2000-3000 i CP), men siden jeg er på det rød laget og de fleste her er blå ville jeg neppe få beholdt en gym lenger enn et par timer uansett. Jeg er bare så sykt gjerrig at jeg har vanskelig for å bruke det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolitrusa Skrevet 25. oktober 2016 #2855 Del Skrevet 25. oktober 2016 Har dere forresten fått med dere den fantastiske Pokemon-eventen som skal være fra 26. oktober til 1. november?! Den betyr blant annet: -dobbelt så mye fandens for hver pokemon du fanger -4(!!!) ganger så mye canadieren for å gå med buddyen -dobbelt så mye candy for transfer http://www.pokemon.com/us/pokemon-news/halloween-treats-in-pokemon-go/ og samboeren er borte denne helgen, så det passer bra. Hadde forresten en bra dag i går uten å måtte gå særlig langt. Fant endelig hitmonchan! Tok den som passasjer i en bil, så det var superbehagelig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 25. oktober 2016 #2856 Del Skrevet 25. oktober 2016 Hva betyr den lille timers oppi hjørnet med det sjoldet? Jeg har hørt man tjener coins om man står på en gym lenge nok. Det dro "1 sjold" der i går, da jeg trykket på den kom det en popp opp der ser sto 10 coins og 100 star dust. Og så kom denne timern da 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 25. oktober 2016 #2857 Del Skrevet 25. oktober 2016 12 minutter siden, aicelain skrev: Hva betyr den lille timers oppi hjørnet med det sjoldet? Jeg har hørt man tjener coins om man står på en gym lenge nok. Det dro "1 sjold" der i går, da jeg trykket på den kom det en popp opp der ser sto 10 coins og 100 star dust. Og så kom denne timern da 😂 Den sier noe om hvor lenge det er til du kan hente ut coins og stardust igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2016 #2858 Del Skrevet 25. oktober 2016 Ny oppdatering ute nå, hvor en av oppdateringene er at man endelig lettere kan se forskjell på eggene, ved at de har forskjellige farger avhengig av avstanden. Dessverre får jeg ikke testet den nå da, da jeg bare får 5 km-egg for tida. Ellers gleder jeg meg til halloween-eventet starter i morgen, trenger masse candy for å utvikle nye Pokémon! Anonymkode: a3258...252 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 25. oktober 2016 #2859 Del Skrevet 25. oktober 2016 17 timer siden, Lolitrusa skrev: ... -4(!!!) ganger så mye canadieren for å gå med buddyen -dobbelt så mye candy for transfer ... Baggen nesten full med pokemon klar til transfer og dratini hyret inn som buddy. Typisk at jeg har planer til helgen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørg47 Skrevet 25. oktober 2016 #2860 Del Skrevet 25. oktober 2016 På 8.7.2016 den 1.48, Snadder skrev: Fortell meg hva du synes om pokemon go Dette er hva jeg synes om pokemono go! Galskap. (ikke når barn leker pokemon, det er ok) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå