Radon Skrevet 18. oktober 2016 #2821 Del Skrevet 18. oktober 2016 Fikk nok en Magmar i 10 km egget... Mangler 16 pokemoner for å få full pokedex! Ser mange har gått lei av pokemon nå, for min del så har det bare blitt mer spennende siden jeg vil ha alle før neste generasjon kommer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #2822 Del Skrevet 18. oktober 2016 28 minutter siden, Radon skrev: Fikk nok en Magmar i 10 km egget... Mangler 16 pokemoner for å få full pokedex! Ser mange har gått lei av pokemon nå, for min del så har det bare blitt mer spennende siden jeg vil ha alle før neste generasjon kommer. Jøss, da mangler du mye færre enn meg! Mangler fortsatt ca 35 stk jeg. Vil gjerne få tak i alle før neste generasjon kommer jeg også da. Fikk en Omanyte i det siste 10 km-egget mitt. Håpet egentlig på Snorlax, siden jeg fortsatt mangler den, men greit nok med Omanyte også, siden jeg fortsatt trenger masse candy for å utvikle den. Anonymkode: a3258...252 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 18. oktober 2016 #2823 Del Skrevet 18. oktober 2016 Er det lov å bli litt irritert når man får electabuzz nr 13(!!) fra 10km egg? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 18. oktober 2016 #2824 Del Skrevet 18. oktober 2016 (endret) Sitat og kommentar til slettet innhold er fjernet. Mynona, mod. Idag dukket det opp noen nye pokemon som vanligvis ikke pleier å spawne heromkring; Pikachu, Growlithe og Mankey. Endelig noe litt nytt å fange istedet for de samme gamle. Det dukker stadig opp Meowth her også, så nå er jeg få poeng unna en Persian Når det gjelder gymmer har jeg funnet ut at jeg bare peiser på med tilfeldige pokemon. Det er omtrent ingen som er uovervinnelige uansett hvor sterke og utholdende de er. Dessuten får man mer poeng om man tar sterke pokemon med en svakere pokemon, og dersom man trener i egen gym, går gymmen fortere opp i poeng. På 19. oktober 2016 den 0.15, hog skrev: Er det lov å bli litt irritert når man får electabuzz nr 13(!!) fra 10km egg? Ja det synes jeg absolutt! Synd du ikke kan sende en til meg, for jeg mangler Electabuzz i samlinga... Endret 20. oktober 2016 av Mynona 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 18. oktober 2016 #2825 Del Skrevet 18. oktober 2016 2 minutter siden, Ardwinna skrev: ... Ja det synes jeg absolutt! Synd du ikke kan sende en til meg, for jeg mangler Electabuzz i samlinga... Skal spare en til deg i tilfelle trading kommer Noget sent, men grattis med 30 @Mormont ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolitrusa Skrevet 19. oktober 2016 #2826 Del Skrevet 19. oktober 2016 5 timer siden, hog skrev: Er det lov å bli litt irritert når man får electabuzz nr 13(!!) fra 10km egg? Ja, blir sykt irritert! Samme med når man får Jinx eller Eevee... Mangler jo fortsatt Snorlax og mange andre! I går var en bra dag. Har bare to inkubatorer, men klekket faktisk to Bulbasaur! Fanget også en! Dette kombinert med at jeg har gått 200 km med Bulbaen gjør at jeg bare mangler 15 candies for å evolve hele veien (45 km). Det tar jeg i løpet av uka! Tenker at neste buddy blir Charmander siden det er så mange som sliter med å få alle nivåene... Men har flere som jeg bør gå tur med (Cabuto, Omanyte (?) ++++). Har forresten begynt å kjøpe en ekstra inkubator, så jeg kan klekke dobbelt så mange egg! VHvis gen 2 nærmer seg uten at jeg har funnet alle, bør jeg vurdere enda flere... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 19. oktober 2016 #2827 Del Skrevet 19. oktober 2016 Jeg liker den nye telleren på eggene. Det står 1.9 helt til man faktisk har gått 2 km, det skifter ikke allerede ved 1.95(?). Deilig å ikke klikke seg inn på et egg som ser 'fullgått' ut, bsre for å oppdage at det er en halv km igjen ☺ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 19. oktober 2016 #2828 Del Skrevet 19. oktober 2016 Takk, @hog Etter at jeg endelig fikk Snorlax har jeg hatt kjipte 10 km-egg igjen. Får bare Jynx, Eevee og Magmar. Går forbi et Magmar-nest på vei til jobb hver dag, så har fanget en hel haug av dem. Dessuten er jo ildpokemon i seg selv ganske kjipt. De fleste gym har jo gode vannpokemon, som Vaporeon og Gyarados. Da blir Magmar banket rimelig fort, for å si det sånn. Vil ha Snorlax, Lapras, Kabuto eller Dratini! Har alle sammen, men trenger masse candies. Fem km for én candy tar jo evigheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 19. oktober 2016 #2829 Del Skrevet 19. oktober 2016 (endret) Sitat og kommentar til slettet innhold er fjernet. Mynona, mod. Anyways: Jeg klarte å holde Pinsir i en gym i bittelitt over 21 timer! Bare så synd at jeg glemte å hente ut pokecoins, så ca ti minutt over tiden kom jeg på å sjekke og da var jeg slått ut... Det var skikkelig uflaks for jeg sjekket bare 4 minutt før tida gikk ut og da var jeg fremdeles i gymmen. Menmen, rett etterpå hadde noen økt prestigen igjen så jeg kunne hive inn en annen pokemon Nå skjønner jeg forresten hvorfor det tilsynelatende var null pokemon rett utenfor storbyen på mandag... Og en fyr fikk et egg med Ditto i ved et uhell Endret 20. oktober 2016 av Mynona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 19. oktober 2016 #2830 Del Skrevet 19. oktober 2016 10 minutter siden, Ardwinna skrev: Og en fyr fikk et egg med Ditto i ved et uhell Så ikke videoen, men kjenner jeg er veldig skeptisk.. Tonnevis med videoer som visstnok skal vise folk hvordan man får mewtwo etc. clickbait for å få klikk/reklameinntekter. Angående den første videoen er jeg subscribed til Nick, han har mye bra å komme med 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 20. oktober 2016 #2831 Del Skrevet 20. oktober 2016 Tråden er ryddet for avsporing og latterliggjøring. Mynona, mod. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 20. oktober 2016 #2832 Del Skrevet 20. oktober 2016 (endret) 22 timer siden, hog skrev: Så ikke videoen, men kjenner jeg er veldig skeptisk.. Tonnevis med videoer som visstnok skal vise folk hvordan man får mewtwo etc. clickbait for å få klikk/reklameinntekter. Angående den første videoen er jeg subscribed til Nick, han har mye bra å komme med Du bør se videoen, for dette var i hvertfall ikke noen typisk clickbait. Tittelen er misvisende da det ikke handler om noe easteregg, men videoen virker veldig ekte. For å forklare høvelig kort hva filmen handler om, så var det en fyr som sendte klagemail til Niantic fordi han mente han ikke hadde fått det han betalte for (noe med feil med spillet som gikk ut over spillopplevelsen hans, eller noe). Som plaster på såret skulle han få en "overraskelsesegg" i spillet. Han fikk et 1km-egg, noe som jo var ganske mystisk i seg selv. Da han klekket egget viste det seg å være Ditto. De har filmet klekkinga og viser på filmen hvordan Ditto dukker opp som en vanlig pokemon i pokemonlista, og de setter den også inn i en gym. De viser også at Niantic kort tid etterpå sendte en ny mail og beklaget at de måtte stenge kontoen midlertidig, fordi de ved en feiltakelse hadde gitt dem en pokemon som ikke var utgitt enda. Så kontoen ble stengt, åpnet opp igjen og Dittoen var borte. I stedet fikk de ti lucky eggs og ti lures i items-lista. Mulig dette er lureri, men det er jo ikke umulig at Niantic kan rote det til og sende feil. Videoen virker i hvertfall veldig ekte og man får se både Dittoen og skjermdump av mail fra Niantic. Uansett er jo ikke dette noen oppskrift på "hvordan få Ditto" (som de prøver å lokke med i tittelen), men bare en film om et par som var veldig heldig et kort øyeblikk, men som ble fratatt den sjeldne pokemonen igjen. Edit: Niantics har gått åpent ut om at enkelte har fått sånne pokemon ved et uhell på facebooksiden sin: Endret 20. oktober 2016 av Ardwinna 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 20. oktober 2016 #2833 Del Skrevet 20. oktober 2016 26 minutter siden, Ardwinna skrev: Du bør se videoen, for dette var i hvertfall ikke noen typisk clickbait. Tittelen er misvisende da det ikke handler om noe easteregg, men videoen virker veldig ekte. Får ikke sett den herfra, men da skjønner jeg litt mer. Det samme skjedde visstnok med Articuno og noen få trenere. Vil fortsatt si det er clickbait dog Ellers er jeg ikke så veldig fornøyd med siste migration/shuffle. De har disablet 3 av de nærmeste spawnpunktene der jeg bor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 21. oktober 2016 #2834 Del Skrevet 21. oktober 2016 Det har regnet her konstant i to uker.. Blir ikke mye spilling av sånt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 21. oktober 2016 #2835 Del Skrevet 21. oktober 2016 6 timer siden, Edie skrev: Det har regnet her konstant i to uker.. Blir ikke mye spilling av sånt.. Samme her. Jeg har ikke gått på veldig lenge, så det har blitt lite spilling. De gangene jeg har åpnet spillet har det vært fordi jeg har sittet på kafe som har en pokestop i nærheten. Eller i kø på vei hjem fra jobb dersom det har vært veldig saktegående... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #2836 Del Skrevet 22. oktober 2016 Hvordan tror dere det blir til vinteren igjen? Ingen gidder vel å klekke egg i -15... Tenker jeg i hvert fall:) jeg har utelukkende fått 2km- og 5km-egg i det siste. Det er kjipt. Ikke fått 1km-egg på over en måned. Og jeg har stadig "fullt egglager". Anonymkode: 3eb2d...d2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 22. oktober 2016 #2837 Del Skrevet 22. oktober 2016 Jeg kommer ikke til å spille mye i vinter, har kulde astma, så blir få gå turer da. Skal en uke til Spania i vinter da, så kanskje litt spilling da. Nå prøver jeg desperat å komme på level 30 før vinteren er her, mangler 90 000 xp. Og har klekket egg som noe annet rart. Men jeg får jo bare skit, ganske frustrerende da man klekker 30 egg, med bare skit og ikke noe man trenger. Har klekket 550 egg tilsammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 22. oktober 2016 #2838 Del Skrevet 22. oktober 2016 (endret) Jeg spiller utelukkende når jeg går til og fra butikken og lignende. Går sjelden på turer. Har gått ut max 5 ganger kun for Pokemon. Derfor jeg er jeg lav i level, men har det moro likevel. Nå har jeg lite baller igjen også, men går meg nok til noen i løpet av uken. Dette kommer ikke til å endre seg i løpet av vinteren, har tross alt hansker som kan brukes på mobil Endret 22. oktober 2016 av sofie777 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 23. oktober 2016 #2839 Del Skrevet 23. oktober 2016 Hva skjer egentlig når man konkurrerer med deg i sin egen farge 😊? Jeg er i team blå. Oftest når jeg sloss mot en gym i min egen farge kan jeg kun velge en Pokémon å bruke. Innimellom får jeg lov å bruke flere. En gang jeg fikk jo flere, klarte jeg å vinne over alle i gymmen. Er jeg da "dust" og trekker ned ned verdien til min egen team? som regel vinner jeg ikke over gymene jeg prøver å slå, fordi at alle andre som spiller begynte tidligere enn meg. Jeg har hatt spillet en måned. Så alle andre er høyere Level enn meg. Men, innimellom har jeg slått ut noen (flaks) og legger igjen min egen pokemon og overtar gymmen. hvordan kommer flere blå seg iinn i gymme etterpå? Hvis jeg går forbi samme stedet par timer etterpå er det plutseli mange andre i samme farge på gymmen. Hvordan kom de seg inn 😮? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 23. oktober 2016 #2840 Del Skrevet 23. oktober 2016 1 time siden, aicelain skrev: Hva skjer egentlig når man konkurrerer med deg i sin egen farge 😊? Jeg er i team blå. Oftest når jeg sloss mot en gym i min egen farge kan jeg kun velge en Pokémon å bruke. Innimellom får jeg lov å bruke flere. En gang jeg fikk jo flere, klarte jeg å vinne over alle i gymmen. Er jeg da "dust" og trekker ned ned verdien til min egen team? som regel vinner jeg ikke over gymene jeg prøver å slå, fordi at alle andre som spiller begynte tidligere enn meg. Jeg har hatt spillet en måned. Så alle andre er høyere Level enn meg. Men, innimellom har jeg slått ut noen (flaks) og legger igjen min egen pokemon og overtar gymmen. hvordan kommer flere blå seg iinn i gymme etterpå? Hvis jeg går forbi samme stedet par timer etterpå er det plutseli mange andre i samme farge på gymmen. Hvordan kom de seg inn 😮? Du trekker ikke ned verdien på gymmet til ditt eget team, men styrker den. Når man styrker et gym blir det plass til flere der, som gjør det vanskeligere å slå det. Derfor slåss mange mot eget gym, slik at man kan sette inn flere. Dessuten er det alltid plass til to stykker når man overtar et gym, slik at når du har lagt inn din kan en person til legge inn sin pokemon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå