Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

22 timer siden, Vesentlig skrev:

Ahh var innlagt uten utgang i ukesvis, men de siste ukene har jeg endelig fått tatt igjen litt. Eneste fordelen var at det var pokestop utenfor så jeg fikke en god samling ultraballs. Har klekket egg som en gal i de siste ukene, men føler at jeg aldri får noe nytt i dem lenger??? Og hva er greia med alle drowsee'ene for tiden? Satte opp en lure og fikk KUN drowsee selv om det var mye kult i nærheten??:((:(

Opplevd det samme. Var i bergen fredag-lørdag, fant ikke en eneste ny pokemon, men fanget 28 (!) Drowsees på en liten dag, der jeg kun spilte aktivt ca 2 timer til sammen. Skikkelig skuffa, men har iallfall fått fylt på baller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så skyggen av det jeg tror var en Nidoking på Majorstuen i morges, men hadde dessverre ikke tid til å lete etter den. Trøsten er i det minste at jeg har nok candy til å utvikle den selv, må bare vente til jeg får råd til et nytt Lucky egg om 3-4 dager, sånn at jeg får nok xp til å nå level 25 :)

Anonymkode: a3258...252

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket lvl er dere i og hvor mange har dere i Pokedex`n?

Selv kom jeg nylig på lvl 26 og har fanget 121 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sommerfugl83 skrev:

Lvl 25. Har fanget 116 ulike og totalt 2293. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Sommerfugl83 skrev:

Jeg er level 24, men er bare ca 15 000 xp unna level 25, så neste gang jeg utvikler Pokémon går jeg opp i level. :) Har fanget 111 ulike Pokémon, og 1783 totalt.

Anonymkode: a3258...252

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Alltid Vår skrev:

Lvl 25. Har fanget 116 ulike og totalt 2293. 

Totalt 2151 her og 263 egg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er på level 29, og har 137 i pokedexen. Kan evolve til en til ny, men skal vente til neste evolving runde. Og da kan jeg nok evolve ennå en ny til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er level 25. Har 107 i pokedexen. Kunne hatt 128 (men venter til jeg har funnet sterkere pokemon å evolve + kan bruke lucky egg. Er så perfeksjonist at jeg lurer på om jeg noen gang får evolva). Fanga totalt 2391. Har klekka 110 egg. 

Vurderer å begynne å bruke mer penger. Har så langt brukt 109 kr. Har en aversjon mot å gjøre det, da. Hva slags erfaringer har dere med å bruke penger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, hog skrev:

Level 31 med 139 i pokedex 

Edit: 7742 fanget totalt og 501 egg.

Wow!!! Hvor langt har du gått?! :ohmy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Lolitrusa skrev:

...Vurderer å begynne å bruke mer penger. Har så langt brukt 109 kr. Har en aversjon mot å gjøre det, da. Hva slags erfaringer har dere med å bruke penger?

Jeg har brukt litt på incubators og kjøpt en pakke med lucky eggs.

14 minutter siden, Lolitrusa skrev:

Wow!!! Hvor langt har du gått?! :ohmy:

~276 km. Dog blitt mindre og mindre vandring i takt med at gradene har gått nedover :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, hog skrev:

Jeg har brukt litt på incubators og kjøpt en pakke med lucky eggs.

~276 km. Dog blitt mindre og mindre vandring i takt med at gradene har gått nedover :ler:

Veldig kult! Vurderer å skaffe meg noen inkubatorer og lucky eggs også, hatchinga går tregt med bare en inkubator.

Hvilke av pokemonene tilgjengelig i Norge mangler du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Lolitrusa skrev:

Hvilke av pokemonene tilgjengelig i Norge mangler du?

Mangler charmeleon, charizard og venusaur. Har nok candies til charmeleon, men venter til jeg kan evolve hele veien.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, Lolitrusa skrev:

Vurderer å begynne å bruke mer penger. Har så langt brukt 109 kr. Har en aversjon mot å gjøre det, da. Hva slags erfaringer har dere med å bruke penger?

Jeg har brukt altfor mye penger på inkubatorer :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har og brukt alt for mye penger på inkubatorer. Har klekket over 500 egg. Er mer gøy å gå tur, har man flere egg å gå tur med.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder ikke å bruke mye coins på inkubatorer - går tur med ett og ett egg, unntatt når jeg har 10 km-egg, da går jeg med to.

I går kom jeg opp på level 27, har 119 ulike Pokemon, har samlet 3 572 Pokemon i alt og hekket 104 egg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også brukt altfor mye på inkubatorer, pluss noen lucky egg. Har klekt 520 egg, så har nok gått en del kroner :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...