hog Skrevet 5. oktober 2016 #2701 Del Skrevet 5. oktober 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: En klem for å hjelpe deg gjennom denne tunge tiden Anonymkode: a41e5...49b Takk takk! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 5. oktober 2016 #2702 Del Skrevet 5. oktober 2016 8 timer siden, hog skrev: 32 berries og ultraballer Åh, den er lei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 5. oktober 2016 #2703 Del Skrevet 5. oktober 2016 Etter å ha fått Eevee i de åtte (!) siste 10km-eggene snudde endelig lykken, og jeg fikk Snorlax Nå håper jeg på Dratini i eggene fremover, er riemlig langt unna nok candy til å evolve Dragonair. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 5. oktober 2016 #2704 Del Skrevet 5. oktober 2016 Noen nye her også. Slowbro, ponyta, vileplume, machoke, parasect, mr. mime, grimer, venomoth, cleafable, dratini og electrode 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 6. oktober 2016 #2705 Del Skrevet 6. oktober 2016 Jeg er tom for baller og har vært det et par dager.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 6. oktober 2016 #2706 Del Skrevet 6. oktober 2016 13 timer siden, Mormont skrev: Etter å ha fått Eevee i de åtte (!) siste 10km-eggene snudde endelig lykken, og jeg fikk Snorlax Nå håper jeg på Dratini i eggene fremover, er riemlig langt unna nok candy til å evolve Dragonair. Åtte! Jeg er glad i Eevee, men det får da være grenser 12 timer siden, Frk.K skrev: Noen nye her også. Slowbro, ponyta, vileplume, machoke, parasect, mr. mime, grimer, venomoth, cleafable, dratini og electrode Du har virkelig ikke ligget på latsiden! 3 timer siden, Edie skrev: Jeg er tom for baller og har vært det et par dager.. Reist litt utenfor byer den siste uken, og føler meg veldig privilegert... Sjelden jeg er under 100 ultraballer. Det eneste lille plusset jeg kan se med å bo på bygda i PoGo, er at gymmene var mye høyere level og mer stabile. Tror jeg har sett en level 10 gym en gang i Trondheim, var to i bygda jeg besøkte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 6. oktober 2016 #2707 Del Skrevet 6. oktober 2016 2 minutter siden, hog skrev: *snip* Du har virkelig ikke ligget på latsiden! *snip* Kan ikke si at jeg har vært så aktiv heller, de alle er fanget på ett og samme sted på to forskjellige dager.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 6. oktober 2016 #2708 Del Skrevet 6. oktober 2016 7 minutter siden, Frk.K skrev: Kan ikke si at jeg har vært så aktiv heller, de alle er fanget på ett og samme sted på to forskjellige dager.. ...Jeg tror jeg ville besøkt det stedet igjen hvis jeg var deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 6. oktober 2016 #2709 Del Skrevet 6. oktober 2016 Jeg har sluttet helt å spille, men har på spillet i veska når jeg triller tur i blant. Gjorde dette også i går, og da jeg kom hjem og tok opp telefonen klekket 3 egg, deriblant et 10 km egg hvor jeg (endelig) fikk en Lapras. Hadde ikke den fra før og har lurt på hvor den har blitt av, så er rimelig fornøyd samtidig som jeg ville syntes det var mye mer moro å få den før jeg ga opp hele spillet Jaja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 6. oktober 2016 #2710 Del Skrevet 6. oktober 2016 1 minutt siden, hog skrev: ...Jeg tror jeg ville besøkt det stedet igjen hvis jeg var deg Er der når muligheten byr seg. Mange pokestops, alltid lures ute og mange pokemon. Men gidder ikke å kjøre opp der bare for å kjøre opp der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 6. oktober 2016 #2711 Del Skrevet 6. oktober 2016 3 minutter siden, appelsinjuice skrev: Jeg har sluttet helt å spille, men har på spillet i veska når jeg triller tur i blant. Gjorde dette også i går, og da jeg kom hjem og tok opp telefonen klekket 3 egg, deriblant et 10 km egg hvor jeg (endelig) fikk en Lapras. Hadde ikke den fra før og har lurt på hvor den har blitt av, så er rimelig fornøyd samtidig som jeg ville syntes det var mye mer moro å få den før jeg ga opp hele spillet Jaja... Typisk! Kanskje du får en ny giv hvis det kommer en stor/god oppdatering en gang 2 minutter siden, Frk.K skrev: Er der når muligheten byr seg. Mange pokestops, alltid lures ute og mange pokemon. Men gidder ikke å kjøre opp der bare for å kjøre opp der.. Ser den! Merker at med en gang temperaturene sank ble dørstokkmila betraktelig lenger her og.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 6. oktober 2016 #2712 Del Skrevet 6. oktober 2016 Den sote oppdateringen med buddy var ikke motivasjon nok siden jeg mangler nesten 40 candy for å evolve de jeg mangler. Da blir det mange mil å gå før man får resultater når det er flere kilometer for hvert candy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 6. oktober 2016 #2713 Del Skrevet 6. oktober 2016 1 minutt siden, hog skrev: Typisk! Kanskje du får en ny giv hvis det kommer en stor/god oppdatering en gang Ser den! Merker at med en gang temperaturene sank ble dørstokkmila betraktelig lenger her og.. Yes, ihvertfall når man fremdeles ikke har investert i en isskraper.. Men tar over gymmet her da, så enn så lenge fokuserer jeg på å ta det til jeg får de 200 coinsa til å få en sekk. Så kveldsturen (jeg må jo ut uansett.. ) blir lagt opp til gymmet. Ett pokestop på veien, også får jeg hatchet ett egg i ny og ne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 6. oktober 2016 #2714 Del Skrevet 6. oktober 2016 1 time siden, hog skrev: Åtte! Jeg er glad i Eevee, men det får da være grenser Du har virkelig ikke ligget på latsiden! Reist litt utenfor byer den siste uken, og føler meg veldig privilegert... Sjelden jeg er under 100 ultraballer. Det eneste lille plusset jeg kan se med å bo på bygda i PoGo, er at gymmene var mye høyere level og mer stabile. Tror jeg har sett en level 10 gym en gang i Trondheim, var to i bygda jeg besøkte. Jeg bor så på landet at vi ikke har gym en gang.. og ikke pokéstop.. Men nærmeste lille by har noen få gym, og det er faktisk sjelden de er høyt i level. Gjerne level 2 til 4 et sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #2715 Del Skrevet 6. oktober 2016 Leste på en Pokémongruppe på Facebook at Frognerparken har blitt Oddish-nest og at Slottsparken kryr av Exeggcute nå, så tror kanskje jeg må ut på en liten jakt snart! Trenger fortsatt 51 candy for å få Vileplume og 13 candy for å få Exeggutor, og jeg har lyst på flere nye Pokémon nå. Anonymkode: a3258...252 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #2716 Del Skrevet 6. oktober 2016 Noen som vet om noen gode steder i Oslo, menn litt utenfor sentrum? Begynner å bli litt lei av å gå på de samme stedene hele tiden så prøver å finne nye steder å teste ut hørte fra noen bekjente at Østensjøvannet er bra, noen som har erfaring fra østensjøvannet eller nøklevann som ikke ligger så langt fra hverandre? Hva med Holmenkollen, Grorud mv? Anonymkode: 1600a...a69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #2717 Del Skrevet 6. oktober 2016 Anonymkode: 51e63...cc0 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 6. oktober 2016 #2718 Del Skrevet 6. oktober 2016 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Leste på en Pokémongruppe på Facebook at Frognerparken har blitt Oddish-nest og at Slottsparken kryr av Exeggcute nå, så tror kanskje jeg må ut på en liten jakt snart! Trenger fortsatt 51 candy for å få Vileplume og 13 candy for å få Exeggutor, og jeg har lyst på flere nye Pokémon nå. Anonymkode: a3258...252 Oi, da må jeg ta turen til Slottsparken. Trenger candy så jeg kan powere opp Exeggutoren min. Takk for tips 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #2719 Del Skrevet 6. oktober 2016 Hvor finner jeg egentlig mange gode pokemon i Trondheim? Anonymkode: d52be...e22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 6. oktober 2016 #2720 Del Skrevet 6. oktober 2016 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor finner jeg egentlig mange gode pokemon i Trondheim? Anonymkode: d52be...e22 Bruk Pokemongomap.no så ser du fort hvor de er Ikke alle som vises opp, pga lures og sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå