Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

Gikk en runde der jeg samlet noen av de "vanlige" pokémonene. Da jeg gikk inn porten hjemme (akkurat der er det aldri noe), dukken min første Bulbasur opp og jeg fikk ham med 2 baller. Da jeg kom inn døren så jeg at jeg hadde et egg som skulle klekkes og jammen var det ikke enda en Bulbasur der. Veldig fornøyd med fangsten!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gikk en runde der jeg samlet noen av de "vanlige" pokémonene. Da jeg gikk inn porten hjemme (akkurat der er det aldri noe), dukken min første Bulbasur opp og jeg fikk ham med 2 baller. Da jeg kom inn døren så jeg at jeg hadde et egg som skulle klekkes og jammen var det ikke enda en Bulbasur der. Veldig fornøyd med fangsten!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.10.2016 den 14.59, Ardwinna skrev:

Tror jeg må gå meg en tur i dag så jeg får klekket egget som har stått på klekking i dagesvis.

Pøh det var omtrent ingen vits. Fikk en Poliwag i 5km-egget, satte et 2km-egg til klekking og da jeg kom hjem klekket det en Weedle. Hurra, liksom...
Jaja, har i det minste ryddet plass til to nye egg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i bygde-Norge en langhelg, og var i samme gym i nesten fem døgn. Eneste gymmet i bygda. Det skjer jo aldri i byen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mibella

Vet ikke om dette er noe alle vet men jeg fant ut av det her om dagen. Når du setter pokemons i en gym så kan man ta ut 10 pokecoins i shoppen vet dere. Når man har tatt ut coinsa må vi vente mange timer før vi kan hente ut flere. 

Men i her om dagen skjønner dere, så satte jeg inn to pokemons i to gymmer rett ved siden av hverandre. Så gikk jeg inn i shoppen å tok ut 20 coins. 

Så det betyr jo at det er om å gjøre å putte flest mulig pokemons i mange gymmer etter hverandre OG SÅ ta ut pokecoinene. Da får man jo mange flere coins! Haaaaalllooooo skjønner ikke hvor jeg har vært! :rolleyes: jeg har jo putta inn en Pokemon i en gym, så tatt ut 10 coins, så har jeg gått til neste gym satt inn en Pokemon og ikke fått ut coins jeg kunne hatt :klaske:

Endret av Mibella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Mibella skrev:

Vet ikke om dette er noe alle vet men jeg fant ut av det her om dagen. Når du setter pokemons i en gym så kan man ta ut 10 pokecoins i shoppen vet dere. Når man har tatt ut coinsa må vi vente mange timer før vi kan hente ut flere. 

Men i her om dagen skjønner dere, så satte jeg inn to pokemons i to gymmer rett ved siden av hverandre. Så gikk jeg inn i shoppen å tok ut 20 coins. 

Så det betyr jo at det er om å gjøre å putte flest mulig pokemons i mange gymmer etter hverandre OG SÅ ta ut pokecoinene. Da får man jo mange flere coins! Haaaaalllooooo skjønner ikke hvor jeg har vært! :rolleyes: jeg har jo putta inn en Pokemon i en gym, så tatt ut 10 coins, så har jeg gått til neste gym satt inn en Pokemon og ikke fått ut coins jeg kunne hatt :klaske:

Det skrev jeg om for en stund siden så alle her i tråden vet om det :P Med mindre de har ignorert meg eller ikke giddet å lest det jeg har skrevet. Eventuelt kommet inn her etter at det ble skrevet xD

Endret av Brimi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mibella
1 minutt siden, Brimi skrev:

Det skrev jeg om for en stund siden så alle her i tråden vet om det :P Med mindre de har ignorert meg eller ikke giddet å lest det jeg har skrevet.

Heh. Jeg er ikke innom her hver dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Mibella skrev:

Det er en god ide i teorien, men problemet er at man kan oppleve at noen tar over den første gymmen før man er ferdig med den andre, og dermed ender man opp med bare 10 coins uansett.

4 timer siden, Rosalie skrev:

Har vært i bygde-Norge en langhelg, og var i samme gym i nesten fem døgn. Eneste gymmet i bygda. Det skjer jo aldri i byen...

Wow, det må ha vært ei lita bygd! Bygdene rundt her med bare en eller to gymmer har rimelig kjapp utskiftning de også. Man kan være heldig å beholde gymmene i timer i stedet for bare minutt, men aldri i dagesvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor man bør gå i Oslo, for å finne noe gøy? Skal til Oslo på torsdag, så greit å planlegge litt hvor man bør gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært en super Pokémondag for meg! Var et sted med ca tusen Pokéstops (ok, noe overdrevet, men det føltes sånn!) og jeg fikk veldig mange nye Pokémons. Så Scyther som silhuett i en park, men kunne ikke se etter den. Senere kjørte vi forbi og da dukket den opp rett foran meg :) ! CP 1100+. Fanget den med vanlig pokéball og ingen razzberry. De 2 siste dagene har jeg også fått en Nidoking, Wigglytuff, Doduo, Clefable, Vulpix, Machoke, Rapidash og Cloyster. Synes ikke det er dårlig med 8 nye Pokémons på 2 dager :) Fikk jo Pikachu for ikke så lenge siden også. Så en idag, men gadd ikke å lete etter den. 
Har fått mange gode, gamle og, bla.a charmander. Har sett skyggen av noen spesielle, men jeg har ikke hatt mulighet til å lete etter dem. Synes det er litt spennende også, at det tar litt tid før man finner alle :) Vil ikke "runde spillet" med én gang heller.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, momo skrev:

Noen som vet hvor man bør gå i Oslo, for å finne noe gøy? Skal til Oslo på torsdag, så greit å planlegge litt hvor man bør gå.

Nei, men jeg fant svært (SVÆRT) lite i sentrum i hvertfall. Var på Karl Johan, Aker Brygge og litt rundt omkring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har erfaring med tøyenparken/botanisk hage i oslo? Har hørt det skal være bra, tenker meg kanskje en kveldstur i løpet av uken. Men orker ikke bomtur nå som det begynner å bli litt kaldere i luften ;)

Anonymkode: 1600a...a69

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Aamu skrev:

Nei, men jeg fant svært (SVÆRT) lite i sentrum i hvertfall. Var på Karl Johan, Aker Brygge og litt rundt omkring.

Selve Karl Johan er dårlig. Går der hver dag ril jobb, og med unntak av to lapras i forgårs er det lite spennende (pidgey, drowzee, rattata ol).

Aker brygge og ut mot tuppen av tjuvholmen pleier å være bra (mye magikarp, poliwhirl, tentacool mv, men har selv fått lapras/kabuto/dratini der). Men det er ikke vits å henge for mye på rådhusplassen og starten av aker brygge, gå lenger ut mot tjuvholmen. Ellers er Frognerparken bra, masse stopp hvor det så å si konstant er lures :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selve Karl Johan er dårlig. Går der hver dag ril jobb, og med unntak av to lapras i forgårs er det lite spennende (pidgey, drowzee, rattata ol).

Aker brygge og ut mot tuppen av tjuvholmen pleier å være bra (mye magikarp, poliwhirl, tentacool mv, men har selv fått lapras/kabuto/dratini der). Men det er ikke vits å henge for mye på rådhusplassen og starten av aker brygge, gå lenger ut mot tjuvholmen. Ellers er Frognerparken bra, masse stopp hvor det så å si konstant er lures :)

Jeg har hengt helt bort til Tjuvholmen og fant ikke annet enn magikarp og Goldeen :) Jeg bor nok for nærme Oslo, sånn ellers, for får bare det jeg har fra før av :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har erfaring med tøyenparken/botanisk hage i oslo? Har hørt det skal være bra, tenker meg kanskje en kveldstur i løpet av uken. Men orker ikke bomtur nå som det begynner å bli litt kaldere i luften ;)

Kam være bra der. Sjekk også ut feks kampen og torshov. Fant sandshrew (?) På torshov parken men han stakk av....

Frognerparken er også bra og langs Akerselva fra Nydalen ned mot Vulkan,der har jeg funnet 1 Pikachu, 2 Charmander, 1 gold duck og flere vulpix.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ha Scyther! Og Snorlax, og Dratini, og en bedre Lapras enn min latterlige 297 cp! *Sutre-mumle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, hog skrev:

32 berries og ultraballer :icon_frown:

:sukk:

En klem for å hjelpe deg gjennom denne tunge tiden :P :klem:

Anonymkode: a41e5...49b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...