Ambivalent Skrevet 30. september 2016 #2661 Del Skrevet 30. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk for linken. Det var en Dragonair i nærheten her med bare 2 minutter igjen. Måtte løpe ut å fange den. Så nå har jeg vondt i brystene, for hvem har vel tid til å ta på seg BH i en sånn situasjon Anonymkode: a41e5...49b Haha, uff! Men du tok den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #2662 Del Skrevet 30. september 2016 2 minutter siden, Ambivalent skrev: Haha, uff! Men du tok den? Tok den så nå har jeg alle dratini evolutionene. Verdt det Anonymkode: a41e5...49b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 30. september 2016 #2663 Del Skrevet 30. september 2016 På 29.9.2016 den 0.21, AnonymBruker skrev: Synes det er skikkelig dårlig gjort når jeg endelig har klart å slått en gym, så kommer det noen og legger inn en pokemon før jeg får tid til å legge inn min egen. Slo en blå gym, (jeg er fra team gul) og så kom det en trener fra det team røde og la inn en pokemon. Anonymkode: 0759e...f1b Det samme skjedde med meg xD Fryktelig irriterende men da fikk jeg ekstra XP ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 30. september 2016 #2664 Del Skrevet 30. september 2016 På 29.09.2016 den 0.21, AnonymBruker skrev: Synes det er skikkelig dårlig gjort når jeg endelig har klart å slått en gym, så kommer det noen og legger inn en pokemon før jeg får tid til å legge inn min egen. Slo en blå gym, (jeg er fra team gul) og så kom det en trener fra det team røde og la inn en pokemon. Anonymkode: 0759e...f1b Bryr meg ikke så mye om det. Men sønnen min og jeg, sloss mot en gym, vi var helt alene. Så kommer det en godt voksen dame, og bare står der, og ser på oss. Hun sloss ikke mot gymmen. Så da jeg vant siste runde mot gymmen, så roper jeg til sønnen min, han satt litt unna meg, at nå kan han putte inn pokemon, for jeg vant. Men da har denne damen satt inn pokemon, og sender meg sånn sleskt smil. Da ble jeg irritert, da en voksen dame gjør dette mot en liten gutt. Greit jeg fikk jo slått ut hennes, og sønnen min fikk satt inn. Ser jeg at det er barn der og sloss, så lar jeg de få sette inn først, så de kan hente ut coin først. Prater gjerne med de og, spør hvilket lag de er på, er de ikke på samme lag, så lar jeg de sette inn sin først, og hente ut coin. Hjelper de og, med å slå ut gymmen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 30. september 2016 #2665 Del Skrevet 30. september 2016 8 timer siden, Ambivalent skrev: Begynner å bli lei jeg også nå, selv om jeg bare har 99 Pokémons så langt. Blir bare sur hver gang det dukker opp rotter og fugler og rotter og fugler..! Heller ikke sett snurten av 10km-egg på over en måned. Fant et nettbasert kart som er ganske bra, der kan man blant annet filtrere ut rotter og fugler fra livemap'en. Akkurat nå gjør det meg ingenting å "jukse". www.fastpokemap.se Takk, denne var helt genial! Så langt ser den til å stemme også. Kjenner jeg begynner å bli frustrert nå. Bor på et tettsted der det er 4 stop innen 5 min gange forskjellige veier, så pleier kombinere trilletur med å samle baller og jakte pokemons. Men jeg finner ingen nye. Derimot er det mange jeg ikke har som viser seg på nearby når jeg er inne i huset vårt. Og da kan jeg ikke bare løpe ut pga baby. Har fått fanget noen, men det føles som om de bare er der for å håne meg av og til begynner å bli lei, har konstant få baller for tiden og lite pokemons dukker opp. Tror jeg tar meg en pause til jeg skal til bergen, der fyller jeg sekken full bare på bussturen inn til sentrum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #2666 Del Skrevet 30. september 2016 Nå har jeg endelig fått tilbake mobilen min fra verkstedet, og etter nesten en uke uten Pokémon var det ekstra gøy når det klekket en Lickitung fra egget mitt på vei til forelesning! 😀 Morsomt med en ny Pokémon, og skikkelig søt er den også! 😊 Anonymkode: a3258...252 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 30. september 2016 #2667 Del Skrevet 30. september 2016 ENDELIG!!! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 30. september 2016 #2668 Del Skrevet 30. september 2016 ENDELIG!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freshsister Skrevet 30. september 2016 #2669 Del Skrevet 30. september 2016 På 8. juli 2016 den 1.48, Snadder skrev: Nå er endelig Pokemon go lansert for android telefoner. Har noen begynt å fange, få erfaringer? Fortell meg hva du synes om pokemon go Barna spiller det. Det er jo bra at de kommer seg ut da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 30. september 2016 #2670 Del Skrevet 30. september 2016 Det går rimelig trått på pokemongo-fronten her i gården... Har hatt lite tid til pokemonjakt og eggklekking i det siste, i tillegg til at jeg har bare én inkubator så eggklekkinga tar jo evigheter. Jeg begynner å nærme meg å få alle de vanligste pokemonene, så det er litt kjedelig å gå på jakt for å fange sin Eevee eller Drowzee nr ørti. De jeg mangler dukker aldri opp her omkring og jeg har aldri sett dem i nearby-lista heller... Men i dag dukket det i det minste opp noen få litt mer uvanlige pokemon nede i sentrum. Fanget en Cubone, en Rhyhorn og en Graveler. Har alle i fra før men trenger candy så jeg ble meget fornøyd! Spesielt siden jeg manglet én candy for å evolve Cubone til Marowak Yay! Mulig jeg blir mer gira når det kommer flere pokemon i spillet, men akkurat er det mer åpne spillet for å samle noen baller og sjekke om det er noen interessante i nærheten. Med mangel på baller gidder jeg ikke fange alt jeg finner, uansett om det gir candy og stardust. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 30. september 2016 #2671 Del Skrevet 30. september 2016 Jeg er heller ikke like ivrig lenger. Men er snart på Level 29, så målet er å komme på Level 30, så går jeg tur med de forskjellige, så jeg kan evolve til de få jeg ikke har. Nå er det høstferie og, så blir jo mer spilling med sønnen min. Men ser for meg at i vinter, blir det ikke spilling. Så får jeg starte opp igjen, da det kommer flere pokemon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #2672 Del Skrevet 30. september 2016 Er det fler som har problemer med å logge inn i Pokemongo nå? Anonymkode: 606cb...016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 30. september 2016 #2673 Del Skrevet 30. september 2016 Jeg har ikke flere baller igjen og pokemonene danser rundt i leiligheten her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 1. oktober 2016 #2674 Del Skrevet 1. oktober 2016 13 timer siden, neon_sun skrev: Jeg har ikke flere baller igjen og pokemonene danser rundt i leiligheten her Jeg har en del baller oppsamlet men ingen pokemon her hjemme Tror jeg må gå meg en tur i dag så jeg får klekket egget som har stått på klekking i dagesvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 #2675 Del Skrevet 1. oktober 2016 Anonymkode: 56bd6...fcd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 2. oktober 2016 #2676 Del Skrevet 2. oktober 2016 Dukket plutselig opp en Snorlax på jobben min (ja, det er visst på jobben min det skjer, alltid!) med CP 1900. Dessverre elendig IV på 41. Men, min første Snorlax, jeg er fornøyd. Synes det er mye morsommere å fange slike sjeldne på egen hånd enn å klekke dem ut egentlig. Tok bare fire ultraballs også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 2. oktober 2016 #2677 Del Skrevet 2. oktober 2016 (endret) Hm, dobbeltpost! Endret 2. oktober 2016 av Ambivalent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 2. oktober 2016 #2678 Del Skrevet 2. oktober 2016 (endret) Trippelpost... Endret 2. oktober 2016 av Ambivalent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 2. oktober 2016 #2679 Del Skrevet 2. oktober 2016 (endret) Kvadruppelpost.. Hva skjer med forumet? Endret 2. oktober 2016 av Ambivalent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 2. oktober 2016 #2680 Del Skrevet 2. oktober 2016 (endret) Gikk en runde der jeg samlet noen av de "vanlige" pokémonene. Da jeg gikk inn porten hjemme (akkurat der er det aldri noe), dukket min første Bulbasur opp og jeg fikk ham med 2 baller. Da jeg kom inn døren så jeg at jeg hadde et egg som skulle klekkes og jammen var det ikke enda en Bulbasur der. Veldig fornøyd med fangsten!! Endret 2. oktober 2016 av sofie777 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå