AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #2441 Del Skrevet 13. september 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal til Trondheim denne uka, er det noe å fange på IKEA? Anonymkode: d369b...d87 Pleier å være noe småtteri på parkeringsplassen der. Anonymkode: 42628...c09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 13. september 2016 #2442 Del Skrevet 13. september 2016 Begynt å smålig gi opp dette spillet jeg.. Får bare de samme dritt pokemonene jeg ikke trenger.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mibella Skrevet 13. september 2016 #2443 Del Skrevet 13. september 2016 11 minutter siden, Frk.K skrev: Begynt å smålig gi opp dette spillet jeg.. Får bare de samme dritt pokemonene jeg ikke trenger.. Men da får du jo mye stardust og candy som du kan bruke på å gjøre de beste enda sterkere! I går gikk jeg langt og lengre enn langt og fikk mye dårlig, men har fått Snorlaxen min opp i 1925 CP fordi jeg har samlet stardust. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 13. september 2016 #2444 Del Skrevet 13. september 2016 14 minutter siden, Mibella skrev: Men da får du jo mye stardust og candy som du kan bruke på å gjøre de beste enda sterkere! I går gikk jeg langt og lengre enn langt og fikk mye dårlig, men har fått Snorlaxen min opp i 1925 CP fordi jeg har samlet stardust. Ja, det er jo sant nok. Men vil gjerne ha noen nye også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mibella Skrevet 13. september 2016 #2445 Del Skrevet 13. september 2016 1 minutt siden, Frk.K skrev: Ja, det er jo sant nok. Men vil gjerne ha noen nye også. Da må du nok bevege deg litt mer rundt på nye steder så dukker de nok opp Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 13. september 2016 #2446 Del Skrevet 13. september 2016 2 minutter siden, Mibella skrev: Da må du nok bevege deg litt mer rundt på nye steder så dukker de nok opp Lykke til Joda, klar over det. Men når jeg er på nye stedet så glemmer jeg pokemon helt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 13. september 2016 #2447 Del Skrevet 13. september 2016 1 time siden, Frk.K skrev: Begynt å smålig gi opp dette spillet jeg.. Får bare de samme dritt pokemonene jeg ikke trenger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 13. september 2016 #2448 Del Skrevet 13. september 2016 I dag har jeg fått nok candy til å utvikle Nidoqueen og fanget Marowak. Så to nye i Pokedexen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 13. september 2016 #2449 Del Skrevet 13. september 2016 Et øyeblikk siden, appelsinjuice skrev: 1 time siden, Frk.K skrev: Begynt å smålig gi opp dette spillet jeg.. Får bare de samme dritt pokemonene jeg ikke trenger.. (Sorry for dobbeltpost, fikk ikke slettet eller skrevet igjen ) Etter min erfaring finner man flest spennende Pokemon litt utenfor sentrumsstrøk. Det er ingenting som er mer kjedelig enn å jakte Pokemon i f. eks. Frognerparken eller på Aker Brygge, samtidig så blir det kjedelig om man kun jakter på samme sted siden det gjerne er de samme som går igjen. Hvis du sjekker Pokemonmap så kan du finne områder hvor det ofte er Pokemon du behøver, også kan du sjekke hva som er i nærheten når du faktisk kommer deg dit Jeg syntes også spillet blir kjedelig med gjevne mellomrom, men i går fikk jeg to nye og jeg mangler bare en Squirtle og en Abra for å få Blastoise og Alkazam (har alt nok til Alkazam, men behøver en ny Kadabra før jeg gidder å evolve) Er det noen som vet hvor Charmander og Bulbasaur gjemmer seg (på Østlandet) for tiden? Fikk en del Charmander da spillet først kom, men nå ser jeg den aldri lenger. Bulbasaur dukker også sjeldent opp. Er ikke så keen på å gå 16 mil for å få en Charizard Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #2450 Del Skrevet 13. september 2016 Kjedelig spill, prøvde det i 5 minutter men klarte ikke det mer.. Kanskje for 15 år siden.., Anonymkode: 33ef6...125 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 13. september 2016 #2451 Del Skrevet 13. september 2016 8 minutter siden, appelsinjuice skrev: (Sorry for dobbeltpost, fikk ikke slettet eller skrevet igjen ) Etter min erfaring finner man flest spennende Pokemon litt utenfor sentrumsstrøk. Det er ingenting som er mer kjedelig enn å jakte Pokemon i f. eks. Frognerparken eller på Aker Brygge, samtidig så blir det kjedelig om man kun jakter på samme sted siden det gjerne er de samme som går igjen. Hvis du sjekker Pokemonmap så kan du finne områder hvor det ofte er Pokemon du behøver, også kan du sjekke hva som er i nærheten når du faktisk kommer deg dit Jeg syntes også spillet blir kjedelig med gjevne mellomrom, men i går fikk jeg to nye og jeg mangler bare en Squirtle og en Abra for å få Blastoise og Alkazam (har alt nok til Alkazam, men behøver en ny Kadabra før jeg gidder å evolve) Er det noen som vet hvor Charmander og Bulbasaur gjemmer seg (på Østlandet) for tiden? Fikk en del Charmander da spillet først kom, men nå ser jeg den aldri lenger. Bulbasaur dukker også sjeldent opp. Er ikke så keen på å gå 16 mil for å få en Charizard Ja du sier noe, men er bare så tiltak å dra rundt, men får ta en kjøretur senere å ta bikkja med meg og valse rundt ett eller annet sted.. Ser litt mer normalt ut enn fjeset stappa nedi tlf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 13. september 2016 #2452 Del Skrevet 13. september 2016 Et øyeblikk siden, Frk.K skrev: Ja du sier noe, men er bare så tiltak å dra rundt, men får ta en kjøretur senere å ta bikkja med meg og valse rundt ett eller annet sted.. Ser litt mer normalt ut enn fjeset stappa nedi tlf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 13. september 2016 #2453 Del Skrevet 13. september 2016 Et øyeblikk siden, appelsinjuice skrev: 3 minutter siden, Frk.K skrev: Ja du sier noe, men er bare så tiltak å dra rundt, men får ta en kjøretur senere å ta bikkja med meg og valse rundt ett eller annet sted.. Ser litt mer normalt ut enn fjeset stappa nedi tlf (Æsj, den dumme telefonen lar meg ikke skrive noe eller slette siteringsboksen ) <- til å ta med seg bikkja som "alibi". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mibella Skrevet 13. september 2016 #2454 Del Skrevet 13. september 2016 (endret) 1 time siden, Frk.K skrev: Ja, det er jo sant nok. Men vil gjerne ha noen nye også. Ja det skjønner jeg, min erfaring er at hvis du finner et sted du vet det som regel spawner en del pokemons og er innom en gang om dagen så vil du få litt forskjellig. Noen steder har bare de samme typiske pokemonene mens noen få steder har spawnested for alt mulig som sagt. Jeg har hatt en lengre pause i spillet men begynt å spille igjen nå nylig da jeg plutselig syntes det var gøy igjen. Som dere andre bruker jeg også hunden som alibi men den trives jo med alle de ekstra lange turene den får. I går bikket jeg forresten 100 forskjellige pokemons Endret 13. september 2016 av Mibella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 13. september 2016 #2455 Del Skrevet 13. september 2016 Har noen fått den nye oppdateringen ennå? Jeg venter på den, vil starte å gå tur med de. Jeg fant charmander i Drammen sentrum i går. Men bare en, og er vel 4 uker siden jeg så han før det. Synes og det er mye kjedelig ute nå, vil ha noen nye. Nå må jeg på neste Level, for å ta mer Power up på de beste og. Så nå samles det pidgeys og larver, bare så jeg får nok jeg kan evolve med Lucky egg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresskaret Skrevet 13. september 2016 #2456 Del Skrevet 13. september 2016 Noen som kan forklare meg hvordan kompasset virker? Foreløpig har jeg ikke funnet noe logikk i det 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mibella Skrevet 13. september 2016 #2457 Del Skrevet 13. september 2016 Pokemon Buddy er tilgjengelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 13. september 2016 #2458 Del Skrevet 13. september 2016 (endret) Ser at noen har fått oppdateringen allerede. Er det noe system for det? Hvorfor kommer ikke oppdateringen samtidig for alle? Edit: glem det. Fikk oppdatering nå Endret 13. september 2016 av Brimi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #2459 Del Skrevet 13. september 2016 5 timer siden, momo skrev: Har noen fått den nye oppdateringen ennå? Jeg venter på den, vil starte å gå tur med de. Jeg fant charmander i Drammen sentrum i går. Men bare en, og er vel 4 uker siden jeg så han før det. Synes og det er mye kjedelig ute nå, vil ha noen nye. Nå må jeg på neste Level, for å ta mer Power up på de beste og. Så nå samles det pidgeys og larver, bare så jeg får nok jeg kan evolve med Lucky egg. Jeg har ikke fått oppdateringen ennå, men klarte ikke å vente lenger, så lastet ned via AKPmirror i dag. Så da kommer den sikkert i morgen Da jeg lastet ned spillet første gang gikk jeg også til slutt lei av å vente på offisiell lansering i Norge, men da kom spillet i Play store ca fem timer senere :p Ellers fant jeg plutselig en Wigglytuff, som jeg ikke hadde fra før, på vei til universitetet i dag, helt uten bruk av kart, så det var gøy! Resten av dagens fangst har vært pidgeys og rattata.. Anonymkode: a3258...252 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepperbiff Skrevet 13. september 2016 #2460 Del Skrevet 13. september 2016 Jeg har fått oppdateringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå