Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tok en runde to forskjellige stedet i dag men fant ikke noe spennende noen av stedene. Andre dager kommer jeg meg aldri hjem fordi jeg jakter etter skygger :fnise: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, appelsinjuice skrev:

Jeg tok en runde to forskjellige stedet i dag men fant ikke noe spennende noen av stedene. Andre dager kommer jeg meg aldri hjem fordi jeg jakter etter skygger :fnise: 

Ehemmm... Gubben begynner å bli litt lei av at jeg aldri er hjemme når middagen er ferdig lenger. "Jammen, Pokemon..." holder ikke som undkyldning lenger...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rosalie skrev:

Ehemmm... Gubben begynner å bli litt lei av at jeg aldri er hjemme når middagen er ferdig lenger. "Jammen, Pokemon..." holder ikke som undkyldning lenger...

Mannen min begynner å bli lei av at en tur på butikken nå tar 2 timer :fnise: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Edie skrev:

Jeg er lei av å bo på landet... Tror ikke mannen er med på ferie til Oslo for å fange pokémon...

Dra alene da vel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Mortem skrev:

Dra alene da vel :)

Tja, tror ikke det er populært oss resten av familien heller. Nei, mamma blir ikke med på høstferien i pr for hun skal fange pokémon! :ler:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trykket på et lucky egg i lomma i dag, og gikk glipp av muligheten til å evolve med doble poeng :| Pppdaget det da det var et par minutter igjen av egget og evolvet de jeg rakk, men det var bare noen få. Blæh :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, appelsinjuice skrev:

Jeg trykket på et lucky egg i lomma i dag, og gikk glipp av muligheten til å evolve med doble poeng :| Pppdaget det da det var et par minutter igjen av egget og evolvet de jeg rakk, men det var bare noen få. Blæh :P 

Åååh den er kjip! 

--

Fikk Goldeen i ett 5 km egg.. Var rett før jeg satt meg ned å grein. :sad:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ardwinna skrev:

Ååååh endelig level 20 og to nye inkubatorer, incense og ultraballs! :danse:

Kan love de forsvinner fort når det er så mange poeng opp til neste level! Går tom for baller konstant. Er på 21 nå og har karret til meg 39000 av 75000 poeng, over halvveis til neste level hvertfall. Blir litt kjedelig nesten når det tar så lang tid å levle. Fikk ikke noe særlig bra ting når jeg leva til 21 heller :angry: så håper på bedre tider på level 22!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Alanapeeps skrev:

Kan love de forsvinner fort når det er så mange poeng opp til neste level! Går tom for baller konstant. Er på 21 nå og har karret til meg 39000 av 75000 poeng, over halvveis til neste level hvertfall. Blir litt kjedelig nesten når det tar så lang tid å levle. Fikk ikke noe særlig bra ting når jeg leva til 21 heller :angry: så håper på bedre tider på level 22!

Hysj da. La meg nå leve i lykkelig uvisshet! ;)
Jeg har allerede vært konstant tom for baller lenge, siden jeg bor på et sted med få pokestops. Av og til blir jeg desperat og svir av penger på pokecoins så jeg kan kjøpe både inkubatorer og pokeballs...:rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Ardwinna skrev:

Hysj da. La meg nå leve i lykkelig uvisshet! ;)
Jeg har allerede vært konstant tom for baller lenge, siden jeg bor på et sted med få pokestops. Av og til blir jeg desperat og svir av penger på pokecoins så jeg kan kjøpe både inkubatorer og pokeballs...:rodme:

Haha sorry! :ph34r: men er det sånn at det er faste ting alle får på hvert level opp? 

Ja kjenner følelsen! Her er det et godt stykke i hver retning til et pokestop. Hender jeg tar meg en kjøretur til nabobyen bare for å gå opp og ned gaten med maaange pokestops for å samle baller. Luksus! De skjønner ikke hvor bra de har det de som bor på slike steder :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Alanapeeps skrev:

Haha sorry! :ph34r: men er det sånn at det er faste ting alle får på hvert level opp? 

Ja kjenner følelsen! Her er det et godt stykke i hver retning til et pokestop. Hender jeg tar meg en kjøretur til nabobyen bare for å gå opp og ned gaten med maaange pokestops for å samle baller. Luksus! De skjønner ikke hvor bra de har det de som bor på slike steder :fnise:

Jeg teller ned dagene til bilen skal på verksted :opplyser: Slik at jeg får gjort det samme.. Har bare 17 pòkeballs igjen og må være smågniten, selv om jeg har 3 pòkestops i nærheten, men de gir ikke ut nok pòkeballer. :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Husker ikke hvilket level det stopper på, men man får ikke vanlige pokeballer når man levler :P Jeg er spent på hva jeg får når jeg runder 25. Leste et sted at siste gang man får incense er på level 20 -.- 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt det skal være Omanyte nest på Storøyodden på Fornebu. Tror dagens tur må legges dit :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på Level 26 nå, og er ofte tom for baller. Og det tar jo en evighet å komme på neste Level. Nå har jeg 45 000 XP, og må ha 200 000 XP for å komme på neste Level.

Men jeg er litt frustrert, har fanget 3 nye den siste uken. Og det vanlige er jo, at da man er på så høyt Level, så får man de ofte med veldig høy CP. Men alle har hatt lav CP. I dag fanget jeg Magmar, og sønnen min fanget den samtidig som meg. Min hadde CP på 94, han CP på 792. Han er på Level 16.

Ellers så har jeg pokemon i 2 gym nå, og fikk tatt ut ekstra coin. Spent på hvor lenge jeg får være i gymmene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...