Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

41 minutter siden, Spiderman skrev:

Nå har jeg Coffin, Snake og Meowt:essen2:

Noen som har noen tips til hvordan man best mulig kan bruke insence? :)

Jeg har hørt at hvis man bruker insence hvor det ikke er veier i nærheten på kartet så kommer det sjeldne pokémon, men det kan ha vært tilfeldig. Ellers sies det vel at man bør gå for å få best utbytte .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fader altså! I dag dukket Lickitung opp igjen, og for tredje gang fanget jeg den på første ball før den spratt ut igjen og forsvant!! Så kjipt! 

Også dukket endelig Lapras opp, men den hadde CP på 126.. 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh... !!
Satt på en luremodul på stoppen her ved jobb. Det dukket faktisk opp både en Lickitung og en...hm..hva het den kula igjen, da?
Men av de 7 Pokemonene som har dukket opp til nå har 5 av de stukket av og forsvunnet selv etter at de har fått flere razzberry. Da var den luren helt bortkastet, ja... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Skrudde tilfeldigvis på Pokémon i forelesning i dag, og plutselig var Porygon der! Etter min frustrerende jakt etter den i går så ble jeg naturlig nok ekstra glad i dag! :) Så nå har jeg endelig sett og fanget like mange Pokémon.

Anonymkode: a3258...252

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt nok en temmelig kjedelig dag på Pokemon-fronten. Fant bare en Ryhorn, en Magikarp og en Magnemite som jeg behøver. Klekket dog to 10 km egg og fikk Hitmonlee i det ene, som jeg ikke hadde fra før :) Fikk Pinsir i det andre, og den hadde høyere CP enn den jeg fant i forrige uke så det var jo greit nok det. Men vil ha Lapras og Snorlax! Og Pikachu! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hver gang noen legger ut et skjermbilde fra spillet, trykker jeg på den blågrønne haka, evt. krysset og kommer bare til ny side med bildet... Ikke vant til å se spillet jeg.. neida.. Kanskje et faretegn at spillet har blitt en refleks?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Spiderman skrev:

Charmander rømte fra meg og jeg sitter og depper:grine:Blir nok en lang natt...

Bilderesultat for ash ketchum cry

Starterne kan være skikkelig vanskelig å få tak i :sukk: Bær og ultraball samme hvilken cp for min del.

3*2km egg og jeg fikk 3 weedle :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jeg fanger mer spennende pokémon hjemme enn når jeg er ute :fnise: I går fant jeg Hitmonlee og enda en koffing :P Fikk Growlithe i egg så nå er Arcanine på over 2000 i cp :danse: Også har jeg gått forbi samboeren min i XP, haha! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Satt den beste pokemonen jeg hadde i fra meg på et gym for fire dager siden og jeg har ennå ikke fått den tilbake! Kjørte forbi gymmen i dag og min har blitt kastet bort for lengst. Jeg får fremdeles hentet ut pokecoins, men er litt irriterende når det var den beste jeg satt igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute for å shoppe litt og hadde telefonen i lomme i håp om å få noen meter på eggklekkinga. Tok telefonen opp av lomma og synet under møtte meg. Ble først litt forvirra og tenkte: "Er Pikachu her ?? Har jeg trykket på den i lomma ??" før jeg skjønte at det var et egg som hadde klekket :nigo:

Hadde i grunn ingen planer om å spille, men så dukket en Sandshrew opp i nærheten og jeg lette og fant den :) Så dukket det opp en Grimer i nærheten, og jeg måtte lete en del for å finne den også. Behøver begge for å evolve. Fant også en Diglett som jeg behøver, så må si meg fornøyd i og med at jeg egentlig ikke hadde planer om å jakte Pokemon :blomst: 

image.png

image.png

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har slåss mye i dag :fnise: var i tre gymmer på en gang i kanskje 15 minutter? henta ut coins etter at jeg hadde tatt over den første gymmen, for trodde jo ikke at jeg skulle klare å holde tre gymmer før noen tok over. den ene gymmen som jeg joina for ca 2 timer siden er jeg i enda. den er på en togstasjon som pleier å bytte farge ofte så synes det er litt rart... jaja :-) har også trent i gule gymmer for å få høyere level på gym og XP. gøy altså! satte meg til og med på en benk ved siden av en statue som er en gym i dag. har sjeldent spilt så åpenlyst :fnise: men det var ingen der!

jeg har fått opp kabuto i nærheten, men ikke funnet den eller lett aktivt etter den. jeg har kabutops. er den sjelden eller mer vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble utsatt for en utrolig irriterende glitch i spillet i dag: en pokestop der jeg ikke fikk noe. Pokestopet var ikke for langt unna, jeg hadde ikke vært innom der tidligere og alt så normalt ut. Jeg snurret på bildet men ingenting skjedde. Jeg fikk ikkeno og pokestopen ble rosa og kunne ikke snurres mer på de neste 5 min. Gaaah, føler meg lurt! :dry:

Det går sååå trått nå for tiden. Fikk en forbaska Rattata i 2km-egget og de eneste pokemonene jeg finner nede i byen er sånne typiske kjedelige som larver, flaggermus, rotter, fugler og en og annen Magikarp eller Drowzee. Så skyggen av en Bulbasaur nede ved brygga men fant den ikke. Har også stadig sett skyggen av Mr. Mime uten å finne den.

Skal ta meg en tur ut i finværet etterpå og klekke et par 5km-egg og se hva det blir til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Ardwinna skrev:

Jeg ble utsatt for en utrolig irriterende glitch i spillet i dag: en pokestop der jeg ikke fikk noe. Pokestopet var ikke for langt unna, jeg hadde ikke vært innom der tidligere og alt så normalt ut. Jeg snurret på bildet men ingenting skjedde. Jeg fikk ikkeno og pokestopen ble rosa og kunne ikke snurres mer på de neste 5 min. Gaaah, føler meg lurt! :dry:

Det går sååå trått nå for tiden. Fikk en forbaska Rattata i 2km-egget og de eneste pokemonene jeg finner nede i byen er sånne typiske kjedelige som larver, flaggermus, rotter, fugler og en og annen Magikarp eller Drowzee. Så skyggen av en Bulbasaur nede ved brygga men fant den ikke. Har også stadig sett skyggen av Mr. Mime uten å finne den.

Skal ta meg en tur ut i finværet etterpå og klekke et par 5km-egg og se hva det blir til.

Dette har skjedd meg flere ganger. Som oftest betyr det at ryggsekken min er full (:fnise:) men det har også skjedd noen ganer når jeg har hatt plass til nye ting. Hmm. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, fresia skrev:

har slåss mye i dag :fnise: var i tre gymmer på en gang i kanskje 15 minutter? henta ut coins etter at jeg hadde tatt over den første gymmen, for trodde jo ikke at jeg skulle klare å holde tre gymmer før noen tok over. den ene gymmen som jeg joina for ca 2 timer siden er jeg i enda. den er på en togstasjon som pleier å bytte farge ofte så synes det er litt rart... jaja :-) har også trent i gule gymmer for å få høyere level på gym og XP. gøy altså! satte meg til og med på en benk ved siden av en statue som er en gym i dag. har sjeldent spilt så åpenlyst :fnise: men det var ingen der!

jeg har fått opp kabuto i nærheten, men ikke funnet den eller lett aktivt etter den. jeg har kabutops. er den sjelden eller mer vanlig?

Jeg har spilt siden spillet kom ut i Norge og jeg har bare funnet Kabuto en gang. Har ikke sett skyggen av den flere ganger heller. Men jeg tror kanskje det kommer litt an på hvor du befinner deg. Noen Pokemon er mer vanlige noen steder, og sjeldnere andre steder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, appelsinjuice skrev:

Dette har skjedd meg flere ganger. Som oftest betyr det at ryggsekken min er full (:fnise:) men det har også skjedd noen ganer når jeg har hatt plass til nye ting. Hmm. 

Nå måtte jeg faktisk sjekke, men nei ryggsekken min er ikke full.  Irriterende når man trenger baller og razzberries...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...