AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #2201 Del Skrevet 31. august 2016 1 minutt siden, Aamu skrev: Nei, det visste jeg ikke.. Men nå vet jeg! Jeg har 1, men kunne trengt noen bedre, absolutt. Har du noen flere Pokehacks i Horten omegn? Jeg kunne tenkt meg til Tønsberg en dag, men har virkelig ikke oversikten over hvor noe spawner eller holder til i det hele tatt. Slottsfjellet liksom? Er det mye der? Hørte om noen som skulle dit - men fikk ikke med meg hvordan det gikk. POPevent skal ha Pokemon festival i Tønsberg nå snart. Men hvis du bor i nærheten av Horten anbefaler jeg deg å melde deg inn i "Pokemon Go Horten" på Facebook. Anonymkode: 5990f...7ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 31. august 2016 #2202 Del Skrevet 31. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: POPevent skal ha Pokemon festival i Tønsberg nå snart. Men hvis du bor i nærheten av Horten anbefaler jeg deg å melde deg inn i "Pokemon Go Horten" på Facebook. Anonymkode: 5990f...7ce Jeg bor ikke i umiddelbar nærhet, det er mer "mitt andre hjem", på en måte. Pokemonfestival? Det er så sært at det frister. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 31. august 2016 #2203 Del Skrevet 31. august 2016 1 time siden, Aamu skrev: Og så sa du det ikke til meg!? Jeg var ved Hortenskauen, satt der på en benk i mørket. Er Pokéstop ved brua (kanalen). Vi vurderte faktisk å gå runden, mot Vollane og forbi mot kirken. Kjenner jeg angrer litt nå, hehe, men det var midt på kvelden/natta, da. Og batteriet begynte å bli lavt. Men skal huske det ja! Jeg har jo pleid å være mye borti der, men tenkte ikke at det var nye 'mons der. 28 minutter siden, Abrahima skrev: Haha! Du må gå bort til kirken på kjv! Der er det to stops som pleier å ha lure! Ved kirkegården på andre siden av veien fra der man kjører inn til kjv er det Pinsir-nest. Men det vet du kanskje? Dere som er kjent i Horten: Hvor parkerer man for å komme nærmest mulig der hvor det er bra å jakte Pokemon? (Helst et sted hvor det ikke er så trangt om plassen slik at jeg får ut bilstolen til babyen) Jeg har også lyst til å dra til Tønsberg. Der er jeg i alle fall litt kjent, siden vi pleide å være der en del om sommeren da jeg var liten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 31. august 2016 #2204 Del Skrevet 31. august 2016 Et øyeblikk siden, appelsinjuice skrev: Dere som er kjent i Horten: Hvor parkerer man for å komme nærmest mulig der hvor det er bra å jakte Pokemon? (Helst et sted hvor det ikke er så trangt om plassen slik at jeg får ut bilstolen til babyen) Jeg har også lyst til å dra til Tønsberg. Der er jeg i alle fall litt kjent, siden vi pleide å være der en del om sommeren da jeg var liten. Du kan vel parkere på vollane (badestrand). Det er ikke så langt, men ha med vogn, da.. Spørs litt hvor langt du vil gå (kjekt å klekke egg også, da). På kvelden kan du jo stå på torget i Horten (ved kinoen), men da må du gå et godt stykke. Jeg er ikke SÅ kjent rundt Karljohansvern hva angår parkeringsplasser til bil, men jeg vet om Vollane. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 31. august 2016 #2205 Del Skrevet 31. august 2016 Er det forresten noen andre som har merket seg tidspunkt på dagen hvor det er best å jakte Pokemon? Syntes det virker som om det er lite spennende å finne midt på dagen, sånn i 12-15 tiden? Men jeg fant masse artig den gangen jeg jaktet midt på natten (noe jeg stort sett aldri har mulighet til) Gikk en tur med hundene for å klekke noen 5 km egg (fikk bare kjedelige Pokémons. Det beste var en Ponyta, men nå har jeg fått så mange i egg og kan ikke gjøre Ninetales sterkere pga. for lavt trenernivå) Gikk tom for batteri så fikk ikke med meg den siste 1,5 km, så 10 km eggene mine står nå på 7,9 og 5-komma-et-eller-annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 31. august 2016 #2206 Del Skrevet 31. august 2016 2 minutter siden, Aamu skrev: Du kan vel parkere på vollane (badestrand). Det er ikke så langt, men ha med vogn, da.. Spørs litt hvor langt du vil gå (kjekt å klekke egg også, da). På kvelden kan du jo stå på torget i Horten (ved kinoen), men da må du gå et godt stykke. Jeg er ikke SÅ kjent rundt Karljohansvern hva angår parkeringsplasser til bil, men jeg vet om Vollane. Vollane er notert! Det eneste som stopper meg fra å reise dit er at det er såpass langt og jeg ikke kan være sikker på å finne noe spennende. Tror aldri jeg har vært i Horten før, så vet ikke helt hva jeg kan finne på der dersom Pokemon-jakten blir bust. I Tønsberg vet jeg i alle fall at det er koselig å gå på brygga, Faremandstredet og Ringshaug/Skallevold-området. Horten var jeg liksom ikke noe forhold til Begynner å bli lei av å jakte Pokemon i områdene rundt her. Kanskje jeg tar meg en tur til Aker Brygge for å jakte Magikarp, men det er liksom litt kjedelig det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 31. august 2016 #2207 Del Skrevet 31. august 2016 (endret) Pokemon-festivalgreie i Frognerparken 10. september. https://allevents.in/oslo/pokemon-go-event-oslo/1758635251021498 Endret 31. august 2016 av Rosalie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 31. august 2016 #2208 Del Skrevet 31. august 2016 4 minutter siden, appelsinjuice skrev: Vollane er notert! Det eneste som stopper meg fra å reise dit er at det er såpass langt og jeg ikke kan være sikker på å finne noe spennende. Tror aldri jeg har vært i Horten før, så vet ikke helt hva jeg kan finne på der dersom Pokemon-jakten blir bust. I Tønsberg vet jeg i alle fall at det er koselig å gå på brygga, Faremandstredet og Ringshaug/Skallevold-området. Horten var jeg liksom ikke noe forhold til Begynner å bli lei av å jakte Pokemon i områdene rundt her. Kanskje jeg tar meg en tur til Aker Brygge for å jakte Magikarp, men det er liksom litt kjedelig det også. Jeg fant i hvert fall endel spennende da jeg var der, var mye fisk (Goldeen) og sånn da, men var morsomt å dra et litt annet sted. Det er ikke mye å gjøre i Horten annet enn å gå tur Så om du ikke finner noe, får du belage deg på å klekke egg. Ha "The Incubators" klare! (hørtes ut som en skrekkfilm...) Jeg tenkte meg til Aker Brygge en dag, har hørt så mye om at det er sååå masse pokemons der. Dvs, etter 2 dager i Horten gikk jeg opp en level (25 000 XP), og i Oslo er det sikkert mer Pokémons så ikke rart at folk "levler" raskere enn meg. Her idag har jeg vært heldig og funnet 4 Weedles. Virker som man blir belønnet for å reise rundt også Jeg satt på Bastøferga, jeg, og midt utpå vannet kom det Pokémons omtrent hvert 5.minutt. I tillegg til en haug på kaia. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 31. august 2016 #2209 Del Skrevet 31. august 2016 Kan noen svare på noen spørsmål fra en total nybegynner? 😂 Jeg har fanget flere av samme pokemon flere ganger. Trenger jeg "fire av hver"? Eller er det lurere å bytte disse inn i sånn "ball-ting" og trene opp en av hvert slag? De pokegyma.... Kan noen gi meg en kjapp innføring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 31. august 2016 #2210 Del Skrevet 31. august 2016 2 minutter siden, Aamu skrev: Jeg fant i hvert fall endel spennende da jeg var der, var mye fisk (Goldeen) og sånn da, men var morsomt å dra et litt annet sted. Det er ikke mye å gjøre i Horten annet enn å gå tur Så om du ikke finner noe, får du belage deg på å klekke egg. Ha "The Incubators" klare! (hørtes ut som en skrekkfilm...) Jeg tenkte meg til Aker Brygge en dag, har hørt så mye om at det er sååå masse pokemons der. Dvs, etter 2 dager i Horten gikk jeg opp en level (25 000 XP), og i Oslo er det sikkert mer Pokémons så ikke rart at folk "levler" raskere enn meg. Her idag har jeg vært heldig og funnet 4 Weedles. Virker som man blir belønnet for å reise rundt også Jeg satt på Bastøferga, jeg, og midt utpå vannet kom det Pokémons omtrent hvert 5.minutt. I tillegg til en haug på kaia. Jeg tror utfordringen min nå er at det er såpass få Pokemon jeg behøver. Har 113 i Pokedexen, og finner sjelden noen jeg behøver for å evolve. Finner jeg noen er det typisk en eller to, når jeg behøver en hel haug candy. Og da blir det liksom ikke så spennende siden jeg føler jeg ikke kommer noen vei selv etter flere timers spilling. De siste ukene før denne hadde jeg god fremgang i spillet, da, det er først den siste uka det har blitt kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 31. august 2016 #2211 Del Skrevet 31. august 2016 1 minutt siden, appelsinjuice skrev: Jeg tror utfordringen min nå er at det er såpass få Pokemon jeg behøver. Har 113 i Pokedexen, og finner sjelden noen jeg behøver for å evolve. Finner jeg noen er det typisk en eller to, når jeg behøver en hel haug candy. Og da blir det liksom ikke så spennende siden jeg føler jeg ikke kommer noen vei selv etter flere timers spilling. De siste ukene før denne hadde jeg god fremgang i spillet, da, det er først den siste uka det har blitt kjedelig. Men du får i det minste stardust og xp, da. Jeg har 80 i Pokedexen, så jeg finner nok flere nye etc enn deg. Ser dog mange av de "gode gamle" nå også, men jeg har jo mine små mål.. ser at det blir litt kjedelig ja.. jeg har mistet piffen litt selv, jeg. Gått ut uten tlf etc, det kunne ikke skje for 14 dager siden Lønner seg nok å reise litt rundt. Jeg har jo Oslo tilgode, det er liksom "the big thing" i mitt hode hehe.. Ellers var jeg i Sverige en dag, der var det INGEN. Tror ikke de svenskene har fått med seg noenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 31. august 2016 #2212 Del Skrevet 31. august 2016 Fikk en Vulpix i 5km-egget mitt i dag. Endelig. Den er så søt. Fortsatt ingen mr. Mime, enda jeg ser skyggen av den hele tiden på sightings både hjemme og på jobb. Var ute i gokk på en ferje i helga, slo på appen tilfeldig ved ferjeleiet, og det var jammen meg en gym der! Midt ute i ingenting! Kom ikke nært nok da jeg satt på en buss, men det var masse pokemons rundt, hovedsaklig Psyducks og Magikarp. Gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abrahima Skrevet 31. august 2016 #2213 Del Skrevet 31. august 2016 1 time siden, appelsinjuice skrev: Dere som er kjent i Horten: Hvor parkerer man for å komme nærmest mulig der hvor det er bra å jakte Pokemon? (Helst et sted hvor det ikke er så trangt om plassen slik at jeg får ut bilstolen til babyen) Jeg har også lyst til å dra til Tønsberg. Der er jeg i alle fall litt kjent, siden vi pleide å være der en del om sommeren da jeg var liten. Vi har parkert foran kirken på KJV. Jeg er ikke fra Horten, og er ikke så veldig kjent. Men det er utrolig fint på kjv, så hvis du trenger et fint sted å gå tur er det ypperlig som utgangspunkt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 31. august 2016 #2214 Del Skrevet 31. august 2016 1 time siden, Abrahima skrev: Vi har parkert foran kirken på KJV. Jeg er ikke fra Horten, og er ikke så veldig kjent. Men det er utrolig fint på kjv, så hvis du trenger et fint sted å gå tur er det ypperlig som utgangspunkt! Jeg vurderte å reise dit i dag men så så jeg på reisetiden på Google Maps og kom fram til at Aker Brygge er mye mer fornuftig sånn tidsmessig Oslo er litt kjedelig men jeg har vel egentlig mest lyst til at mannen skal bli med til Horten, Tønsberg eller hvor som helst ellers. Da kan vi ta det som en tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 31. august 2016 #2215 Del Skrevet 31. august 2016 1 time siden, Ambivalent skrev: Fikk en Vulpix i 5km-egget mitt i dag. Endelig. Den er så søt. Fortsatt ingen mr. Mime, enda jeg ser skyggen av den hele tiden på sightings både hjemme og på jobb. Var ute i gokk på en ferje i helga, slo på appen tilfeldig ved ferjeleiet, og det var jammen meg en gym der! Midt ute i ingenting! Kom ikke nært nok da jeg satt på en buss, men det var masse pokemons rundt, hovedsaklig Psyducks og Magikarp. Gøy. Jeg har fanget 12 Mr. Mime siden de økte spawnefrekvensen, og har kanskje funnet ca. halvparten av de som har dukket opp i sightings lista. Her omkring syntes jeg nesten det har blitt litt for mye Mr. Mime 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 31. august 2016 #2216 Del Skrevet 31. august 2016 Så jeg prøvde Appraising på min Rapidash, 911 CP. Fikk "Overall, your Rapidash has certainly caught my attention. I see its best attribute is its Attack. I am certainly impressed by its stats, I must say. Your Rapidash is tinier than any we have on record. Astounding." Jeg trodde det var bedre å være stor, men om det er forbløffende om den er såpass liten så burde det vel bety noe, eller er det bare noe som de sier? Den er btw XS 26.97 kg, og 1.44m. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 31. august 2016 #2217 Del Skrevet 31. august 2016 (endret) Jeg fikk akkurat samme om min Clefairy med cp 800-et eller annet. Eneste forskjell var best attribute Defense. Tror de har noen få standardfraser de lirer ut av seg, basert på noen få stats. Endret 31. august 2016 av Edie Leif.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 31. august 2016 #2218 Del Skrevet 31. august 2016 http://www.polygon.com/2016/8/23/12614406/pokemon-go-iv-calculator-appraisal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 31. august 2016 #2219 Del Skrevet 31. august 2016 6 timer siden, Sirah skrev: Kan noen svare på noen spørsmål fra en total nybegynner? 😂 Jeg har fanget flere av samme pokemon flere ganger. Trenger jeg "fire av hver"? Eller er det lurere å bytte disse inn i sånn "ball-ting" og trene opp en av hvert slag? De pokegyma.... Kan noen gi meg en kjapp innføring? Jeg har aldri fire av hver, jeg beholder alltid den med høyest CP. Pokegym = trenere du kan sloss mot. Tre forskjellige trenere og pokemon, ihvertfall sist jeg prøvde meg. Om du vinner over alle så tror jeg du overtar gymmet, men litt usikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 31. august 2016 #2220 Del Skrevet 31. august 2016 1 time siden, Frk.K skrev: Jeg har aldri fire av hver, jeg beholder alltid den med høyest CP. Pokegym = trenere du kan sloss mot. Tre forskjellige trenere og pokemon, ihvertfall sist jeg prøvde meg. Om du vinner over alle så tror jeg du overtar gymmet, men litt usikker. Tusen takk for svar Da skal jeg ta meg en sletterunde 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå