Frk.K Skrevet 30. august 2016 #2181 Del Skrevet 30. august 2016 10 minutter siden, sofie777 skrev: Det er enda verre når det står 10.0/10.0 og så er det egentlig 9.96 km. De siste metrene der er harde! Det er sant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 30. august 2016 #2182 Del Skrevet 30. august 2016 1 time siden, sofie777 skrev: Det er enda verre når det står 10.0/10.0 og så er det egentlig 9.96 km. De siste metrene der er harde! Sant det. Etter min erfaring kan man like godt gå inn og sette seg i sofaen, da klekker de Tar vel noen minutter før kilometerne oppdaterer seg. Gikk og gikk en dag for å klekke et egg uten at noe skjedde, så jeg ga opp og gikk inn og da klekket plutselig 6 egg på rappen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 30. august 2016 #2183 Del Skrevet 30. august 2016 Trenger de siste 1.31 km for å hatche 10km egg, men har ikke nok strøm Så det får bli med kveldsturen senere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 30. august 2016 #2184 Del Skrevet 30. august 2016 12 timer siden, Rosalie skrev: Jeg syntes det var en god ide, men gubben påsto at det var å jukse. ... Litt enig med gubben, men høvelig harmløst! Må innrømme jeg er drittlei av de som kjører rundt etter kart/twitterbots. Møtte en på Level 13 som hadde 3 dragonite, charizard osv. Ødelegger litt av moroa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 30. august 2016 #2185 Del Skrevet 30. august 2016 Ikke allverdens fangst i dag, bare noen vanlige. Men jeg fikk evolvet en Kadabra og en Nidoking Begynner så smått å nærme meg level 20 nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 30. august 2016 #2186 Del Skrevet 30. august 2016 Satte på et Lucky egg, og en halvtime senere hadde jeg evolvet 70 Pokémon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 31. august 2016 #2187 Del Skrevet 31. august 2016 8 minutter siden, Rosalie skrev: Satte på et Lucky egg, og en halvtime senere hadde jeg evolvet 70 Pokémon. Seriøst?? Jeg har aldri fått et lucky egg I mitt 10 km egg så var det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 31. august 2016 #2188 Del Skrevet 31. august 2016 Du får første Lucky-egget på level 9. http://www.polygon.com/2016/7/19/12227650/pokemon-go-level-rewards Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 31. august 2016 #2189 Del Skrevet 31. august 2016 (endret) 4 minutter siden, Rosalie skrev: Du får første Lucky-egget på level 9. http://www.polygon.com/2016/7/19/12227650/pokemon-go-level-rewards Okey, akkurat nådd level 9 så får vente da Hadde visst fått ett! Endret 31. august 2016 av Frk.K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 31. august 2016 #2190 Del Skrevet 31. august 2016 Såvidt jeg gadd å sjekke hvorfor telefonen vibrerte isted. Glad jeg sjekket 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #2191 Del Skrevet 31. august 2016 Får dere varsel om at det er pokèmon i nærheten selv om appen er av? Hvordan slår dere på slike varsler??? Anonymkode: aebcd...df9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 31. august 2016 #2192 Del Skrevet 31. august 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Får dere varsel om at det er pokèmon i nærheten selv om appen er av? Hvordan slår dere på slike varsler??? Anonymkode: aebcd...df9 Hvis du tenkte på mitt innlegg, så hadde jeg appen oppe. Har skrudd av automatisk skjermlås på telefonen og hadde den i jakkelomma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abrahima Skrevet 31. august 2016 #2193 Del Skrevet 31. august 2016 Hvilket sted på Østlandet er det beste stedet for å fange Pokémons? Min favoritt er Horten/Karljohansvern, men har lyst å reise et nytt sted! Noen tips? Helst i Oslo/Drammen/Vestfold-traktene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 31. august 2016 #2194 Del Skrevet 31. august 2016 Er "The Big Weedle-Day" idag, trur jeg. 08:49 - Weedle was caugh!t CP59 08:49 - Weedle was caught! CP 14 08:50 - Weedle was caught! CP 33 08:55 - Weedle was caught! CP 102 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 31. august 2016 #2195 Del Skrevet 31. august 2016 5 minutter siden, Abrahima skrev: Hvilket sted på Østlandet er det beste stedet for å fange Pokémons? Min favoritt er Horten/Karljohansvern, men har lyst å reise et nytt sted! Noen tips? Helst i Oslo/Drammen/Vestfold-traktene. Hva er spess med Karljohansvern? Har vært i Horten og fanget, var endel forskjellige ja. Mange jeg ikke hadde fra før av, men det krydde ikke liksom... er det mer på Karljohansvern? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 31. august 2016 #2196 Del Skrevet 31. august 2016 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Får dere varsel om at det er pokèmon i nærheten selv om appen er av? Hvordan slår dere på slike varsler??? Anonymkode: aebcd...df9 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abrahima Skrevet 31. august 2016 #2197 Del Skrevet 31. august 2016 1 minutt siden, Aamu skrev: Hva er spess med Karljohansvern? Har vært i Horten og fanget, var endel forskjellige ja. Mange jeg ikke hadde fra før av, men det krydde ikke liksom... er det mer på Karljohansvern? Det spawner mye gøy der! Snorlax, Magmar, Dragonite, Lapras, Gyarados osv.. Vi har vært der flere ganger og hatt base ved pokestops'a ved kirken. Så har vi tuslet litt rundt hver for oss, og siden område er såpass lite så rekker man å løpe hvis det dukker opp noe gøy! Men det kryr ikke av legendariske Pokémons der heller. Men det har dukket opp noe gøy hver gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 31. august 2016 #2198 Del Skrevet 31. august 2016 Et øyeblikk siden, Abrahima skrev: Det spawner mye gøy der! Snorlax, Magmar, Dragonite, Lapras, Gyarados osv.. Vi har vært der flere ganger og hatt base ved pokestops'a ved kirken. Så har vi tuslet litt rundt hver for oss, og siden område er såpass lite så rekker man å løpe hvis det dukker opp noe gøy! Men det kryr ikke av legendariske Pokémons der heller. Men det har dukket opp noe gøy hver gang! Og så sa du det ikke til meg!? Jeg var ved Hortenskauen, satt der på en benk i mørket. Er Pokéstop ved brua (kanalen). Vi vurderte faktisk å gå runden, mot Vollane og forbi mot kirken. Kjenner jeg angrer litt nå, hehe, men det var midt på kvelden/natta, da. Og batteriet begynte å bli lavt. Men skal huske det ja! Jeg har jo pleid å være mye borti der, men tenkte ikke at det var nye 'mons der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abrahima Skrevet 31. august 2016 #2199 Del Skrevet 31. august 2016 56 minutter siden, Aamu skrev: Og så sa du det ikke til meg!? Jeg var ved Hortenskauen, satt der på en benk i mørket. Er Pokéstop ved brua (kanalen). Vi vurderte faktisk å gå runden, mot Vollane og forbi mot kirken. Kjenner jeg angrer litt nå, hehe, men det var midt på kvelden/natta, da. Og batteriet begynte å bli lavt. Men skal huske det ja! Jeg har jo pleid å være mye borti der, men tenkte ikke at det var nye 'mons der. Haha! Du må gå bort til kirken på kjv! Der er det to stops som pleier å ha lure! Ved kirkegården på andre siden av veien fra der man kjører inn til kjv er det Pinsir-nest. Men det vet du kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 31. august 2016 #2200 Del Skrevet 31. august 2016 11 minutter siden, Abrahima skrev: Haha! Du må gå bort til kirken på kjv! Der er det to stops som pleier å ha lure! Ved kirkegården på andre siden av veien fra der man kjører inn til kjv er det Pinsir-nest. Men det vet du kanskje? Nei, det visste jeg ikke.. Men nå vet jeg! Jeg har 1, men kunne trengt noen bedre, absolutt. Har du noen flere Pokehacks i Horten omegn? Jeg kunne tenkt meg til Tønsberg en dag, men har virkelig ikke oversikten over hvor noe spawner eller holder til i det hele tatt. Slottsfjellet liksom? Er det mye der? Hørte om noen som skulle dit - men fikk ikke med meg hvordan det gikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå