Rosalie Skrevet 28. august 2016 #2141 Del Skrevet 28. august 2016 20 minutter siden, Ardwinna skrev: Man burde absolutt få mer enn 10 pokecoin, spesielt når det må gå 21 timer mellom hver gang man kan hente ut. Menmen, man må bare være rask og hente ut sine første 10 pokecoins så snart man har plassert en pokemon i gymmen, og så må man vente i spenning og håpe at man holder den der i 21 timer til Enig i dette. Gymmene i byen skifter for øvrig team raskere enn Lucky Luke rekker å trekke... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 28. august 2016 #2142 Del Skrevet 28. august 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, tenkte mer på at man f.eks burde ha den såpass at man kan ta ut 80 Anonymkode: 8387d...815 De kunne godt hatt et høyere beløp det er jeg enig i, men har det egentlig noe å si sånn som det er nå? Man får jo ikke 80 coins fortere om man holder 1 gym i 8 dager enn å ta over 1 gym hver dag i 8 dager. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 28. august 2016 #2143 Del Skrevet 28. august 2016 Får ikke til å redigere innlegget mitt. Det blir selvsagt annerledes for dem som bor avsides til da. Der hadde det kanskje vært bedre om man kunne holdt en gym i 8 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 28. august 2016 #2144 Del Skrevet 28. august 2016 Jeg synes man burde ha fått et antall pokecoins pr time man holder en gym istedet for hver 21. time. Kanskje til og med flere pokecoins hver time etter at man har holdt en gym lenge, f.eks. 10 coins når man starter, 20 coins etter en time, 30 etter to timer, osv. Selv på mindre steder og småbyer skifter gymmene eiere flere ganger i timen. Det skjer jo ikke at noen holder en gym i 21 timer. Gymmen jeg står i er et unntak men det tror jeg nok handler om at folk sliter med å slå ut en 3000 CP Dragonite i ei lita bygd der få ligger særlig høyt i level. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 28. august 2016 #2145 Del Skrevet 28. august 2016 Dessuten så får man bare hentet ut coins én gang pr 21 timer. Dvs at hvis jeg tar en gym og henter ut coins, for deretter å ta flere gym rett etterpå, så får jeg ikke hentet ut mer enn de ti første. Etter 21 timer må jeg begynne på nytt, siden ingen gym her holdes i mer enn tre timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 29. august 2016 #2146 Del Skrevet 29. august 2016 8 timer siden, Zzyzx skrev: Dessuten så får man bare hentet ut coins én gang pr 21 timer. Dvs at hvis jeg tar en gym og henter ut coins, for deretter å ta flere gym rett etterpå, så får jeg ikke hentet ut mer enn de ti første. Etter 21 timer må jeg begynne på nytt, siden ingen gym her holdes i mer enn tre timer. Ville du klart å tatt over flere gymmer på under 3 timer? Hvis du klarer det så vil du jo få flere coins Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 29. august 2016 #2147 Del Skrevet 29. august 2016 Det er nettopp det jeg sier, jeg får ikke flere coins hvis jeg henter ut etter første gym. Tar en gym - henter ut coins - tar to gymmer til - kan ikke hente coins for de to neste. Tar en gym - tar to gyms til - henter ut 30 coins. Jeg tror poenget til Niantic er at man bare kan hente coins én gang pr 21 timer, helt uavhengig av hvor mange gym man tar over i mellomtiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 29. august 2016 #2148 Del Skrevet 29. august 2016 Jeg syntes også man burde fått tatt ut 10 coins per gym man tar over, også 10 nye dersom man klarer å holde gymmen i 21 timer. Jeg hadde en Pokemon på en gym i 3-4 minutter i går. Det var litt mindre tid enn hva jeg hadde brukt på å gå til neste gym, med noen stopp på veien for å ta Pokestops og Pokemon som dukket opp på veien. Da er det jo null sjans for å få satt igjen en Pokemon på en annen gym før den første blir tatt over, og hadde jeg ikke hentet ut de 10 coinsa med en gang hadde jeg ikke fått de. Summa summarum gidder jeg ikke kjempe på gym nr. 2, fordi jeg vet jeg ikke får noen coins for det. Jaja, det er vel som det er for at folk ikke skal få samlet så mye coins, og blir nødt til å bruke penger på spillet. Jeg kjøper gjevnlig inkubatorer, siden jeg jakter på 10 km egg og må "rydde bort" 5 km og 2 km egg for å ha plass til flere egg. Klekker vanligvis de eggene jeg har på en tur (med mindre det er 10 km egg, som jeg bruker noen dager på) og fyller opp med egg igjen før jeg drar hjem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 29. august 2016 #2149 Del Skrevet 29. august 2016 Nettopp. Jeg henter også ut med én gang, for det er en viss fare for at et gym i Oslo ikke holdes i mer enn tre minutter. Og ja, jeg kjøper også inkubatorer. Nå som jeg er level 23, så kan det hende jeg må til med kjøp av lucky egg etter hvert også, har bare ett igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 29. august 2016 #2150 Del Skrevet 29. august 2016 14 timer siden, Ardwinna skrev: Man burde absolutt få mer enn 10 pokecoin, spesielt når det må gå 21 timer mellom hver gang man kan hente ut. Menmen, man må bare være rask og hente ut sine første 10 pokecoins så snart man har plassert en pokemon i gymmen, og så må man vente i spenning og håpe at man holder den der i 21 timer til Åja, kan man hente ut pokecoins med én gang man plasserer en pokemon i gymmen? Jeg har hatt pokemons på 2 gymmer, men trodde de måtte være der en stund først.. hvordan henter man ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 29. august 2016 #2151 Del Skrevet 29. august 2016 Idag er jeg faktisk så sjuk at jeg ikke orker å spille Pokémon annet enn i stua, og da blir det lite spilling for at det dukker opp en Pokémon her er vel like sannsynlig som at jeg vinner i lotto Men så er spørsmålet... 170 pokecoins.. skal spares til baller (som jeg alltid mangler...) eller kjøpe 1 insence? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2016 #2152 Del Skrevet 29. august 2016 13 minutter siden, Aamu skrev: Åja, kan man hente ut pokecoins med én gang man plasserer en pokemon i gymmen? Jeg har hatt pokemons på 2 gymmer, men trodde de måtte være der en stund først.. hvordan henter man ut? Så fort du har tatt over gymmen, gå inn i shop. Da vil det være et skjold med et 1-tall (eller 2, hvis du har to gymmer) øverst i høyre hjørne. Trykk på det, og du får 10 coins per gym og litt stardust Anonymkode: a3258...252 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 29. august 2016 #2153 Del Skrevet 29. august 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så fort du har tatt over gymmen, gå inn i shop. Da vil det være et skjold med et 1-tall (eller 2, hvis du har to gymmer) øverst i høyre hjørne. Trykk på det, og du får 10 coins per gym og litt stardust Anonymkode: a3258...252 Ah.. skal huske det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 29. august 2016 #2154 Del Skrevet 29. august 2016 3 timer siden, Zzyzx skrev: Det er nettopp det jeg sier, jeg får ikke flere coins hvis jeg henter ut etter første gym. Tar en gym - henter ut coins - tar to gymmer til - kan ikke hente coins for de to neste. Tar en gym - tar to gyms til - henter ut 30 coins. Jeg tror poenget til Niantic er at man bare kan hente coins én gang pr 21 timer, helt uavhengig av hvor mange gym man tar over i mellomtiden. Jeg har aldri hevdet at man kan få flere coins etter at man har hentet ut de som er der. Jeg er enig i at det er alt for lenge mellom hver gang man kan hente ut coins og at man burde fått 10 coins for hver gym man tar over, men antakeligvis er det gjort sånn pga muligheten for å samle opp coins (aka at man ikke skal klare å samle opp altfor mange coins på kort tid. Noen bor jo faktisk sånn til at de kan ta over 5-10 gymmer og få tatt ut 50-100 coins. De vil jo at man skal bruke penger i spillet). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 29. august 2016 #2155 Del Skrevet 29. august 2016 Ja, jeg må bare satse på å la være å ta ut coins når første gym er tatt, bare sånn i tilfelle jeg vil ta flere på turen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 29. august 2016 #2156 Del Skrevet 29. august 2016 Hvis en Dragonair slåss mot en Clefairy, vil Clefairy alltid vinne? Siden den er immun mot drager.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 29. august 2016 #2157 Del Skrevet 29. august 2016 I går fant jeg Snorlax, og i dag fant jeg Lapras. Jeg er på Level 25, men begge hadde CP på 500 og noe, er ikke det veldig lavt? Synes alle har de, og spesielt Snorlax med veldig høy CP. Sønnen min er på Level 14, og fikk og 500 og noe på sin Snorlax. Ellers er jeg skikkelig lei eggene. Har klekket mange egg i det siste, også 3 stk 10 km egg, og det er bare dritt i de, bare pokemon jeg har fra før, og med lav CP. Ingen av de jeg trenger flere av, for å evolve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2016 #2158 Del Skrevet 29. august 2016 1 time siden, momo skrev: I går fant jeg Snorlax, og i dag fant jeg Lapras. Jeg er på Level 25, men begge hadde CP på 500 og noe, er ikke det veldig lavt? Synes alle har de, og spesielt Snorlax med veldig høy CP. Sønnen min er på Level 14, og fikk og 500 og noe på sin Snorlax. Ellers er jeg skikkelig lei eggene. Har klekket mange egg i det siste, også 3 stk 10 km egg, og det er bare dritt i de, bare pokemon jeg har fra før, og med lav CP. Ingen av de jeg trenger flere av, for å evolve. Sønnen min på level 12 fikk 850+ på sin Lapras, jeg fikk under 500. Kjekt å finne ham uansett da. Anonymkode: bfb95...b03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresia Skrevet 29. august 2016 #2159 Del Skrevet 29. august 2016 fikk Magmar i 10 km egg i dag. mangler under 5 km på et annet 10 km egg. har klekka 75 egg og 12 har vært 10 km. mest fornøyd med Lapras som jeg fikk i mitt første 10 km egg, tror jeg :-) skyggen av Snorlax dukka opp i går, men den var visst ikke i den retningen jeg skulle... :-/ håper den dukker opp igjen eller at den er i 10 km egget mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 29. august 2016 #2160 Del Skrevet 29. august 2016 15 minutter siden, fresia skrev: fikk Magmar i 10 km egg i dag. mangler under 5 km på et annet 10 km egg. har klekka 75 egg og 12 har vært 10 km. mest fornøyd med Lapras som jeg fikk i mitt første 10 km egg, tror jeg :-) skyggen av Snorlax dukka opp i går, men den var visst ikke i den retningen jeg skulle... :-/ håper den dukker opp igjen eller at den er i 10 km egget mitt! Har du fått 12 10 km egg ut av 75 egg?! Av 153 egg har jeg fått 6(?) 10 km egg. Kanskje det er 5. Fikk to til i dag, i alle fall, så er fornøyd med det Ellers har spillinga vært litt bæsj i dag. Fant ingenting jeg behøver (bortsett fra en Ryhorn og en to Magikarp som jeg behøver for å evolve) og fikk ingen nye. Det var heller ingenting spennende i eggene jeg klekket. Et av 10 km. eggene jeg fikk står på 6,4 km, så får vel klekket det om en dag eller to. Er lei av rotter, larver og flaggermus i 2 km eggene. Hvor blir det av Pikachu?? Det går vel ikke an å slette egg? Har egentlig ikke lyst til å klekke flere 2 km og 5 km egg, men må jo rydde de bort for å få plass til å lete etter 10 km egg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå