Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

Jeg så en Weezing i sightings-lista mi da mannen og jeg var på vei til middagsselskap. Vi var allerede sent ute, så samtalen gikk noe slik: 

Meg: "Nå er det en Pokemon jeg ikke har i nærheten!" 

Mannen: "Se på det her a! Veiarbeid!"

Meg: "Det er en Pokemon jeg ikke har i nærheten..." 

Mannen: "Her blir det fint...!" 

Meg: "Det er en Pokemon rett jeg ikke har rett ved her...!"

Mannen: "Det er hos oss det burde vært veiarbeid."

Meg: "Hos oss det burde vært veiarbeid ? Det er en Pokemon jeg trenger i nærheten!" 

Mannen: "Ja. Har du sett veien hos oss, eller?" 

Meg: "...Den er full av hull ? Det er en Pokemon i nærheten...!"

Mannen: "Ja, veien er full av hull!"

Meg: "...Det er en Pokemon jeg ikke har her...!"

Mannen: "..."

Det ble altså ikke noen omvei for å finne Weezing, så jeg fikk den ikke :P 

Jaja :P 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, appelsinjuice skrev:

Jeg så en Weezing i sightings-lista mi da mannen og jeg var på vei til middagsselskap. Vi var allerede sent ute, så samtalen gikk noe slik: 

Meg: "Hos oss det burde vært veiarbeid ? Det er en Pokemon jeg trenger i nærheten!" 

:rulle: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var forresten 300 meter igjen på det siste 10 km egget jeg har, men jeg er sliten og har alt tatt av meg kjolen og babyen sover... Jeg får vel slenge på meg fillene igjen om litt og si meg frivillig til å ta kveldsturen med hunden :P 

Det blir vel bare en Eevee, Jynx, Mr. Mime, Pinsir, Hitmonchan, Chancey, Electabuzz, Dragonite eller Scyther (altså Pokemon jeg har fra før :P ) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i kaffeslabberas hos ei venninne i dag og hun bor rett ved en gym. Til min store glede var den tatt over av rødt lag og hadde en ledig plass, så jeg stakk innom på tur hjem og puttet inn Rapidashen min :) Men stusser litt på at noen i et lita bygd med én pokestop, én gym, og generelt lite pokemon, har klart å karre seg til level 32 og fått en Dragonite med over 3000 CP :klo: Tror neppe det var en forbipasserende fra storbyen heller, da treneren hadde kjælenavnet på bygda som brukernavn. Men jaja, vi får se hvor lenge det varer før fine ild-enhjørningen min er kicket ut av gymmen av kidsa i bygda! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Beklager for det tomme innlegget, sitatboksen hengte seg opp igjen og jeg fikk ikke skrevet noe)

Kanskje det var en studen som bor i byen og som var hjemme på besøk? :blomst: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, appelsinjuice skrev:

(Beklager for det tomme innlegget, sitatboksen hengte seg opp igjen og jeg fikk ikke skrevet noe)

Kanskje det var en studen som bor i byen og som var hjemme på besøk? :blomst: 

Kanskje. Jeg bryr meg egentlig ikke så mye så lenge vedkommende er på samme lag som meg! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klekket en Lapras på morgentur! :hoppe: Det var nummer 100 i Pokédexen :nigo:

Denne uken har jeg fått 7(!) 10km-egg. De fire første var Lapras, Scyther, Magmar og Aerodactyl. Er spent på de tre siste også.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Kragebein skrev:

Jeg klekket en Lapras på morgentur! :hoppe: Det var nummer 100 i Pokédexen :nigo:

Denne uken har jeg fått 7(!) 10km-egg. De fire første var Lapras, Scyther, Magmar og Aerodactyl. Er spent på de tre siste også.

Oi, det var mange! 

Jeg har fått to denne uka, og et i forrige uke. 

Har 100 meter igjen på det siste 10 km egget. Fikk ikke gått kveldstur med hunden i går siden jeg var opptatt med sjefen (les: verdens kuleste baby) men jeg sendte telefonen med mannen på tur :P Han syntes det var kaldt og endte opp med å bare gå 200 meter :P Det er litt fristende å løpe ut en liten tur nå, men i og med at verdens beste mann venter med frokosten klar tror jeg jeg må vente :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kragebein skrev:

...
Denne uken har jeg fått 7(!) 10km-egg.
...

Da hadde jeg vurdert en lottokupong også! 

Nettopp avsluttet lucky egg maraton og nådde level 28. Dessverre er det noen pokemon som virker veldig uoppnåelige enda. Jeg har en Charmander og 11 candy, Charizard vil ta en stund. Som noen andre skrev her i tråden, nesten så jeg vurderer en Oslo tur :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en Jynx i det siste 10 km egget mitt :P Jaja... 

Fikk klekket et par andre egg på turen også, og fikk en Bellsprout slik at jeg hadde bok candy til å evolve til en Victreebell, som jeg ikke hadde fra før. 111 forskjellige Pokemon nå. Vil en tur til sentrum for å hamstre egg, men mannen er i full gang med støvsugeren og div. barnesikring i huset, så jeg er litt usikker på om jeg får han med meg ut :P (og har ikke samvittighet til å gå på tur og la han sitte igjen med alt arbeidet. Det minste jeg kan gjøre er å se på med babyen på fanget og fortelle han hvor flink han er :P;) ) Hehe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, appelsinjuice skrev:

Dette er hvorfor jeg kjører og har pokemon oppe på mobilholderen. Tvinger samboeren til å ta pokemons for meg haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det lønnet seg å reise litt rundt i helgen, fant masse pocket monsters som jeg ikke hadde fra før av :) Dukket opp i hytt og pine, tydelig at det ikke lønner seg å bo landlig til hvis man skal spille Pokémon. Mangler bare 113 Magikarps før jeg kan utvikle den! :P Goldeen er litt nærmere utviklingen, jeg har Seaking fra før av da, men vil ha en med bedre CP. 

Fikk en Ponyta også, den har jeg lett etter en god stund så ble fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Ardwinna skrev:

Yey! Rapidashen min er fremdeles på gymmen ute på bygda! Ti pokecoins til meg! :danse:

Det er bra! Men får man bare 10? Må ha ganske gode Pokémons hvis man skal klare å "eie" en gym lenge nok til at det lønner seg da :) Men alle monner drar! 

Endret av Aamu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så uflaks med eggene mine. Har kun fått 10km én gang, og da var det en dårlig eevee :(
Stort sett får jeg bare Pidgey og rattatta i eggene, såå kjedelig.m

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fant Weezing i dag, så da ble det totalt to nye i dag :) 

Fant også en Flareon med CP på noe over 1500.  Første gangen jeg ser den "in the wild" :P Fant også en Cubone til, en Machoke, fikk en Voltorb i et egg (som jeg behøver) og fant masse Mr. Mime. Har fanget 9 nå, så det begynner vel å holde :P 

Så en Dratini i sightings-lista (som jeg behøver siden jeg mangler Dragonite) men fant den ikke. Jaja. 

Har fått ørten fugler, rotter og larver i 2. km egg. Lurer på hvor det blir av Pikachu :P Jaja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Aamu skrev:

Det er bra! Men får man bare 10? Må ha ganske gode Pokémons hvis man skal klare å "eie" en gym lenge nok til at det lønner seg da :) Men alle monner drar! 

Trenger ikke å ha gymmen så lenge hvis man passer på å ta den over når man kan ta "premien" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Brimi skrev:

Trenger ikke å ha gymmen så lenge hvis man passer på å ta den over når man kan ta "premien" :)

Nei, tenkte mer på at man f.eks burde ha den såpass at man kan ta ut 80 :)

Anonymkode: 8387d...815

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, tenkte mer på at man f.eks burde ha den såpass at man kan ta ut 80 :)

Anonymkode: 8387d...815

Man burde absolutt få mer enn 10 pokecoin, spesielt når det må gå 21 timer mellom hver gang man kan hente ut. Menmen, man må bare være rask og hente ut sine første 10 pokecoins så snart man har plassert en pokemon i gymmen, og så må man vente i spenning og håpe at man holder den der i 21 timer til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...