Frk.K Skrevet 27. august 2016 #2101 Del Skrevet 27. august 2016 8 timer siden, Chibi skrev: Idag fant jeg 4 pokemon som poppet opp, men når jeg trykket på de fikk jeg error eller de bare forsvant fra skjermen..Har fanget pidgeys or rattata idag, så er ikke bannet... Var pokemon som ikke var oppe på tracking heller Irriterende, når den ene var en Charizard ._. Jeg vil ha den og Lapras!! Umulig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 27. august 2016 #2102 Del Skrevet 27. august 2016 (endret) 1 time siden, Frk.K skrev: Jeg vil ha den og Lapras!! Umulig! Jeg håper jeg får lapras i ett egg snart Men hittil får jeg bare teite pokemons som jeg absolutt ikke trenger! Her om dagen fikk jeg Psyduck, -ja, hadde blitt glad for ett par uker siden, men nå er det overflod av psyducks i byen og Meowth..Har nesten ikke sett Voltorb (Som brukte å være sykt mye av, tracking på og lista full av Voltorb) Spawn områdene har vel flytta litt på seg og godt er det Ei venninne fikk Magmar på torsdag og sendte meg en mld på FB, med bare "Gjett hva som spawna når du dro??"-Bilde; Magmar. Fyyy.... x) Endret 27. august 2016 av Chibi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 27. august 2016 #2103 Del Skrevet 27. august 2016 5 timer siden, Frk.K skrev: Jeg fikk pikachu!! Jeg vet den egentlig ikke er noe særlig, men den er en sånn man bare må ha... Fikk du Pikachu i egg eller fant du den?? Jeg finner aldri Pikachu, har kun sett den i sightings-lista en gang for lenge siden, men fant den ikke samme hvor mye jeg lette :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 27. august 2016 #2104 Del Skrevet 27. august 2016 Igår fikk jeg Pikachu to ganger^^ En gang i et egg og en gang hvor den spawna :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 27. august 2016 #2105 Del Skrevet 27. august 2016 9 minutter siden, Brimi skrev: Igår fikk jeg Pikachu to ganger^^ En gang i et egg og en gang hvor den spawna :-D Hvor spawna den?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 27. august 2016 #2106 Del Skrevet 27. august 2016 2 timer siden, appelsinjuice skrev: Hvor spawna den?? Ved Skotta i Larvik :-) Første gangen spawna den mens jeg satt i stua xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 27. august 2016 #2107 Del Skrevet 27. august 2016 1 time siden, Brimi skrev: Ved Skotta i Larvik :-) Første gangen spawna den mens jeg satt i stua xD Hmm... Larvik går det jo an å reise til... Vil ha Pikachu! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 27. august 2016 #2108 Del Skrevet 27. august 2016 I dag har det vært en produktiv dag på Pokemon-fronten. Fikk 5 nye: Arbok og Pinsir som jeg fanget, og Scyther som jeg fikk i et 10 km egg, samt at jeg fikk en Ponyta i et egg så jeg fikk evolva til Rapidash og evolva også til en Seadra. Var egentlig på vei hjem da Pinsir dukket opp i sightings-listen men endte opp med å lete meg halvt i hel etter den Akkurat i det jeg holdt på å gi opp ("Dette er den siste gaten jeg gidder å sjekke") dukket den opp Ellers fant jeg en Kubone til og en Magnemite, som jeg ikke ser så ofte her. Så også en Lickitung i sightings-lista, men fant den ikke. Har en fra før, men den fikk jeg i et egg. Jaja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 27. august 2016 #2109 Del Skrevet 27. august 2016 11 timer siden, Chibi skrev: Jeg håper jeg får lapras i ett egg snart Men hittil får jeg bare teite pokemons som jeg absolutt ikke trenger! Her om dagen fikk jeg Psyduck, -ja, hadde blitt glad for ett par uker siden, men nå er det overflod av psyducks i byen og Meowth..Har nesten ikke sett Voltorb (Som brukte å være sykt mye av, tracking på og lista full av Voltorb) Spawn områdene har vel flytta litt på seg og godt er det Ei venninne fikk Magmar på torsdag og sendte meg en mld på FB, med bare "Gjett hva som spawna når du dro??"-Bilde; Magmar. Fyyy.... x) Jeg og håper jeg får lapras i ett egg.. Har 10 km egg, håper det er den! 7 timer siden, appelsinjuice skrev: Fikk du Pikachu i egg eller fant du den?? Jeg finner aldri Pikachu, har kun sett den i sightings-lista en gang for lenge siden, men fant den ikke samme hvor mye jeg lette :/ Et egg! Tok på et 2 km egg med uhell, for pleier å ta de med mest km først, og der var an gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 27. august 2016 #2110 Del Skrevet 27. august 2016 5 minutter siden, Frk.K skrev: Jeg og håper jeg får lapras i ett egg.. Har 10 km egg, håper det er den! ... Me three! Har fått en, men var så lav cp at den nok bare blir candy Nærmer meg endelig Blastoise, en squirtle til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 27. august 2016 #2111 Del Skrevet 27. august 2016 22 minutter siden, hog skrev: Me three! Har fått en, men var så lav cp at den nok bare blir candy Nærmer meg endelig Blastoise, en squirtle til.. aw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 27. august 2016 #2112 Del Skrevet 27. august 2016 32 minutter siden, Frk.K skrev: Jeg og håper jeg får lapras i ett egg.. Har 10 km egg, håper det er den! Et egg! Tok på et 2 km egg med uhell, for pleier å ta de med mest km først, og der var an gitt! Fikk klekket 4 egg nå...Husker ikke hvem som var i hvilken, men var 2,10km, og 2 5km.. Fikk Omanyte, Eevee, Nidoran gutt og Krabby ._. Eneste som var bra med de er at nå kan jeg utvikle de alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 27. august 2016 #2113 Del Skrevet 27. august 2016 3 minutter siden, Chibi skrev: Fikk klekket 4 egg nå...Husker ikke hvem som var i hvilken, men var 2,10km, og 2 5km.. Fikk Omanyte, Eevee, Nidoran gutt og Krabby ._. Eneste som var bra med de er at nå kan jeg utvikle de alle Arh, så skuffende når du får noe man allerede har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 27. august 2016 #2114 Del Skrevet 27. august 2016 Et øyeblikk siden, Frk.K skrev: Arh, så skuffende når du får noe man allerede har! Jahh Men Omanyte er ikke sååå ille å få i egg tenker jeg. Er sjelden jeg ser den Skulle gjerne fått ett par Charmanders... Rett og slett fordi den eneste jeg har, er den jeg startet med ._. Skulle gjerne dratt til Oslo, men...Er kanskje litt dyrt å ta fly fra Tromsø-Oslo, bare for ett par Charmander xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 27. august 2016 #2115 Del Skrevet 27. august 2016 Jeg fikk en Rattata med CP ca 100 i et 5 km-egg. Det var virkelig tidenes nedtur. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 27. august 2016 #2116 Del Skrevet 27. august 2016 1 time siden, Chibi skrev: Jahh Men Omanyte er ikke sååå ille å få i egg tenker jeg. Er sjelden jeg ser den Skulle gjerne fått ett par Charmanders... Rett og slett fordi den eneste jeg har, er den jeg startet med ._. Skulle gjerne dratt til Oslo, men...Er kanskje litt dyrt å ta fly fra Tromsø-Oslo, bare for ett par Charmander xD Hehe "Jeg skal til oslo på Pokemon go jakt, rabatt?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 27. august 2016 #2117 Del Skrevet 27. august 2016 14 minutter siden, Frk.K skrev: Hehe "Jeg skal til oslo på Pokemon go jakt, rabatt?" Får lage ei side på "Gofundme" Eller noe lignende Kanskje jeg får inn ett par kroner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 27. august 2016 #2118 Del Skrevet 27. august 2016 2 minutter siden, Chibi skrev: Får lage ei side på "Gofundme" Eller noe lignende Kanskje jeg får inn ett par kroner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 #2119 Del Skrevet 27. august 2016 I dag fanget jeg gyarados Den stakk av fra samboeren min, haha! Han er så misunnelig på meg nå Anonymkode: 54854...bcd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 27. august 2016 #2120 Del Skrevet 27. august 2016 Fikk Magmar i 10 km egg. Rar pokemon! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå