Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

Hvor mange evolves er det mulig å presse inn på en halvtime? Jeg gjennomførte 53 i dag og hadde to og et halvt minutt igjen. 7 av de jeg evolvet var til nye pokemons, så det gikk noen sekunder ekstra på pokedex-animasjonen. 60 burde gå? Hvis man ikke distraheres på den halvtimen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tok mot til meg og vant over en gym i dag. Moro!

Er ikke lei enda, har bare litt over 40 ulike pokémon. Kanskje det er nå fordelen med å bo på landet viser seg..? Har vært vant til fra starten å jobbe hardt med å fange baller og monstre, og øke i level. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 18.8.2016 at 19.08, momo skrev:

Hvordan er det å gå rundt i Horten, sånn hvis man kommer med tog. Er det kort vei til alle steder man bør innom.

Beklager sent svar, men det er litt vrient å komme seg til Horten med tog. For toget stopper nemlig ikke i Horten, men på Skoppum og da må man ta buss fra Skoppum til Horten, men det har du kanskje funnet ut av allerede:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Zzyzx skrev:

Hvor mange evolves er det mulig å presse inn på en halvtime?

...

Tror det høyeste jeg har sett noen hevde å ha klart er 72, men personlig er jeg fornøyd med alt over 40. Litt for lett distrahert..

Til alle som klager over få 10km egg, dere kan få mine! Får bare Kabuto uansett :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, hog skrev:

Tror det høyeste jeg har sett noen hevde å ha klart er 72, men personlig er jeg fornøyd med alt over 40. Litt for lett distrahert..

Til alle som klager over få 10km egg, dere kan få mine! Får bare Kabuto uansett :ler:

Da tror jeg at jeg skal si meg fornøyd med 60. Det blir alltid litt masete med pidgeys siden jeg veksler pidgeottoene inn i candy underveis. 

Og 10km egg? Jeg har fått mange av dem. Problemet er bare hva jeg har fått i dem, stort sett Pinsir og Scyther. Mannen har fått både Lapras og Snorlax. The bastard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, hog skrev:

45 minutter siden, Zzyzx skrev:

Da tror jeg at jeg skal si meg fornøyd med 60. Det blir alltid litt masete med pidgeys siden jeg veksler pidgeottoene inn i candy underveis. 

Og 10km egg? Jeg har fått mange av dem. Problemet er bare hva jeg har fått i dem, stort sett Pinsir og Scyther. Mannen har fått både Lapras og Snorlax. The bastard.

Jeg har verken Kabuto, Pinsir eller Scyther! 

Vil ha flere 10 km egg, men vet ikke om jeg gidder å gå ut for å spille i dag. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk faktisk MagneMite i et 5 km-egg i morges. Den har jeg sett skyggen av mye, også har den stukket av fra meg et par ganger når jeg har hatt den på skuddhold. Men endelig miiiin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrudde på spillet hjemme og så skyggen av en Ryhorn. Har sett skyggen av den flere ganger men aldri lett etter den, så dro på meg buksa, tok babyen på armen og ruslet ut. Fant den 40 meter oppi gata, så da ble det en ny Pokemon på meg i dag likevel :blomst: Har nå 103 Pokemon i Pokedexen. 

De eneste andre jeg har sett skyggen av som jeg ikke har er Pikachu og Aerodactyl, samt Blastoise som stakk av fra meg. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, appelsinjuice skrev:

Er det noen som vil poste bilder av Pokedexen sin? 

Artig å se hva folk har funnet :blomst: 

Post du også da :)

image.png

image.png

image.png

image.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Horsepower skrev:

Post du også da :)

image.png

image.png

image.png

image.png

Du har så mange jeg ikke har! Føler at jeg bare finner kjedelige Pokemon, og "alle andre" får så mange spennende Pokemon :fnise: Men fint å se at det er mulig å finne en del jeg ikke har, da :blomst: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 timer siden, Mormont skrev:

Her er min :)

image.png

image.png

image.png

image.png

Oi, du har funnet mange! 

Gikk en tur i Sandvika på Pokemon jakt i dag men fant ikke en sabla sjit. Bare rotter og larver. Men fikk et 10 km egg på hjemveien og fikk en Vulpix i et egg, så nå har jeg nok candy til å evolve til Ninetales :) 

Vil ta en Pokemon runde til, men sjefen (les: babyen) er ikke enig :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, momo skrev:

Da er jeg halvveis på Level 24, etter en runde med evolving. Og jeg har 118 forskjellige pokemon.

Skjønner at folk går lei spillet etter hvert. For man kommer sjelden på nytt Level, kan gå i uker uten å se en ny pokemon. Klekker bare tull i eggene. Og det er vanskelig å ikke bruke penger på spillet. For jeg har tenkt tanken selv, om at jeg snart skal slutte. Fordi det begynner å bli dyrt og vanskelig.

21 timer siden, appelsinjuice skrev:

I dag har jeg ikke spilt i det hele tatt, bortsett fra at jeg skrudde på spillet i et minutt i stua og fant en Nidoran jente og en Eevee. Fikk evolva til Nidoqueen, så nå har jeg 102 Pokemon i Pokedexen :) 

Det var en periode jeg også gikk lei siden jeg så sjelden fant noen nye eller fikk nok candy til å evolve, men de siste par ukene har det tatt seg opp igjen for min del. Jeg skjønner ikke helt hvordan det kan fortsette da, for med 102 Pokemon i Pokedexen ser jeg at det ikke er så mange igjen som jeg har forhåpninger om å finne/få evolva til. Resten har jeg ikke sett skyggen av en gang, og den eneste grunnen til at jeg fortsatt gidder å spille er fordi jeg har fått nye daglig i det siste. 

Jeg er også på level 24 med 107 i Pokedexen. Har samlet mye forskjellig som ligger klar til å envolve. Så da blir det jo noen nye bare der. Det som gjør meg ivrig ennå er at jeg stadig ser skygger i nearbylisten og da VET jeg jo at de er her ;) Så fikk jeg en super opptur i går da jeg fanget Snorlax :hoppendeglad: Så ham i nearbylisten og løp rundt som en tulling i alle retninger :fnise: Så min erfaring er at de dukker opp når man minst aner det. 

Ellers så merker jeg jo at jeg bruker mindre tid på dette nå som hverdag og jobb har begynt igjen etter ferien. Det er slutt på de dagene som man kunne traske gatelangs midt på dagen ;) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...