Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

Meldte meg igjen frivillig til å ta kveldsturen med hunden (siden jeg manglet 700 meter på to 5 km egg :P) Fikk en Ghastly og hadde nok candy til å evolve til Gengar. Så da ble det to nye i dag selv om jeg ikke fikk spilt stort (bortsett fra å klekke egg -Gikk tur med noen som ikke spilte og ville ikke være asosial :P ) 

101 Pokemon i Pokedexen nå :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fanget en Mr. Mime på bussturen hjem i dag. Dang den saken er creepy:P Så så jeg skyggen av en Vulpix:(

Anonymkode: 55563...182

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk Magmar med cp1245 (og 32 candy, så den kan bli enda bedre) i 10 km-egget mitt i dag 😀 Tror jeg er heldig med eggene jeg får, for dette er mitt 4. eller 5. 10 km-egg, og fikk enda et i gå. Nå har jeg dessverre bare en inkubator, så må vente til 5 km-egget klekker før jeg kan finne ut hva som er i det nyeste. Synes de 3 ganger-inkubatorene brukes opp alt for fort, men frister ikke å bruke penger på dem, så må vente i ca 10 dager til før jeg får råd til en ny vha gymovertakelser.

Anonymkode: a3258...252

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så forresten skyggen av Kabuto (men fant den dessverre ikke) og fant Omanyte, Dragonair og Gengar (pluss masse annet bra) på Tjuvholmen i går. Skal definitivt dra dit ofter framfor Drowzee-infiserte Frognerparken (riktig nok et par Charmander der, men tar jo en hel evighet å spare opp til Charizard). Håper jeg finner Kabuto neste gang! :)

Anonymkode: a3258...252

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

http://www.gamer.no/artikler/na-virker-det-som-om-pokemon-go-feberen-avtar/350666

Pokemon Go var bare en stor sommer-hype. Den siste tiden har det bare gått nedover.

Anonymkode: 39283...30f

Dette har litt med at det har vært mye trøbbel med serverne fra starten av og at man ofte finner "ubrukelige"Pokémons. 

Jeg har alltid tenkt at dette er nok ikke like populært om vinteren for hvem gidder å gå rundt flere timer i 15 minus og is på bakken liksom?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har vinni noe med Raticate eller? Jeg har 5 stk (CP 690, 624, 620, 620, 619). Har vunnet over pokemons på gym med bedre cp enn min, men Raticate er "normal". Hva er et som tåler "normal" dårlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg halvveis på Level 24, etter en runde med evolving. Og jeg har 118 forskjellige pokemon.

Skjønner at folk går lei spillet etter hvert. For man kommer sjelden på nytt Level, kan gå i uker uten å se en ny pokemon. Klekker bare tull i eggene. Og det er vanskelig å ikke bruke penger på spillet. For jeg har tenkt tanken selv, om at jeg snart skal slutte. Fordi det begynner å bli dyrt og vanskelig.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, momo skrev:

Da er jeg halvveis på Level 24, etter en runde med evolving. Og jeg har 118 forskjellige pokemon.

Skjønner at folk går lei spillet etter hvert. For man kommer sjelden på nytt Level, kan gå i uker uten å se en ny pokemon. Klekker bare tull i eggene. Og det er vanskelig å ikke bruke penger på spillet. For jeg har tenkt tanken selv, om at jeg snart skal slutte. Fordi det begynner å bli dyrt og vanskelig.

Jeg er "bare" havlvveis i lever 20 og tenker det samme. Var ganske hekta en stund, men kjenner at jeg begynner å bli litt lei nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Aamu skrev:

Noen som har vinni noe med Raticate eller? Jeg har 5 stk (CP 690, 624, 620, 620, 619). Har vunnet over pokemons på gym med bedre cp enn min, men Raticate er "normal". Hva er et som tåler "normal" dårlig?

Hva slags angrep har den da? Min Raticate har for eksempel ground angrep, og ground er bra mot fire, electric, poison, steel og rock. Normal er i utgangspunktet ikke effektiv mot noen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Mormont skrev:

Hva slags angrep har den da? Min Raticate har for eksempel ground angrep, og ground er bra mot fire, electric, poison, steel og rock. Normal er i utgangspunktet ikke effektiv mot noen. 

Lister dem opp: 

• Quick attack normal (10) + Dig ground (70)
  • Quick attack normal (10) + Hyper Beam normal (120)
  • Bite dark (6) + Hyper fang normal (35)

To av dem har samme angrep..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Aamu skrev:

Lister dem opp: 

• Quick attack normal (10) + Dig ground (70)
  • Quick attack normal (10) + Hyper Beam normal (120)
  • Bite dark (6) + Hyper fang normal (35)

To av dem har samme angrep..

Hmm, er ikke så godt å vite hvorfor de med normal attack er effektive. Syns egentlig ikke det alltid er så logisk hvem som er gode mot hvem, selv om det i teorien skal være det. Har ikke prøvd ut min Raticate i gym enda, men nå fikk jeg lyst til teste det ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg ikke spilt i det hele tatt, bortsett fra at jeg skrudde på spillet i et minutt i stua og fant en Nidoran jente og en Eevee. Fikk evolva til Nidoqueen, så nå har jeg 102 Pokemon i Pokedexen :) 

Det var en periode jeg også gikk lei siden jeg så sjelden fant noen nye eller fikk nok candy til å evolve, men de siste par ukene har det tatt seg opp igjen for min del. Jeg skjønner ikke helt hvordan det kan fortsette da, for med 102 Pokemon i Pokedexen ser jeg at det ikke er så mange igjen som jeg har forhåpninger om å finne/få evolva til. Resten har jeg ikke sett skyggen av en gang, og den eneste grunnen til at jeg fortsatt gidder å spille er fordi jeg har fått nye daglig i det siste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
24 minutter siden, Mormont skrev:

Hmm, er ikke så godt å vite hvorfor de med normal attack er effektive. Syns egentlig ikke det alltid er så logisk hvem som er gode mot hvem, selv om det i teorien skal være det. Har ikke prøvd ut min Raticate i gym enda, men nå fikk jeg lyst til teste det ut:)

Ja, jeg mente ikke at jeg har testet det ut altså, mente at jeg har testet ut andre pokemons med lav CP mot de med høy CP :) Venomoth, f.eks, er en liten rakker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vant en gym idag, og så kom det en unge forbi med tlf og sendte meg DET blikket. Han var nok fra et annet lag. Senere på dagen var det blått lag igjen. Så er det rødt, så gult, så blått etc. Jeg kjemper bare for å få xp ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Aamu skrev:

Ja, jeg mente ikke at jeg har testet det ut altså, mente at jeg har testet ut andre pokemons med lav CP mot de med høy CP :) Venomoth, f.eks, er en liten rakker. 

Åja, skjønner:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, appelsinjuice skrev:

I dag har jeg ikke spilt i det hele tatt, bortsett fra at jeg skrudde på spillet i et minutt i stua og fant en Nidoran jente og en Eevee. Fikk evolva til Nidoqueen, så nå har jeg 102 Pokemon i Pokedexen :) 

Det var en periode jeg også gikk lei siden jeg så sjelden fant noen nye eller fikk nok candy til å evolve, men de siste par ukene har det tatt seg opp igjen for min del. Jeg skjønner ikke helt hvordan det kan fortsette da, for med 102 Pokemon i Pokedexen ser jeg at det ikke er så mange igjen som jeg har forhåpninger om å finne/få evolva til. Resten har jeg ikke sett skyggen av en gang, og den eneste grunnen til at jeg fortsatt gidder å spille er fordi jeg har fått nye daglig i det siste. 

Ryktene sier at det slippes fler Pokemon i høst. Husk at det kun er første generasjon av Pokemon som er sluppet.

Anonymkode: 48af2...d51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...